grafika
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Nintendo Switch 2 z technologiami NVIDIA DLSS, G-Sync i ray tracing. Rewolucja w świecie konsol przenośnych

Nintendo potwierdziło oficjalnie, że konsola Switch 2 będzie obsługiwać technologie NVIDIA DLSS, G-Sync oraz ray tracing. Nowy model ma przynieść szereg zmian sprzętowych i programowych, wynikających ze współpracy z NVIDIĄ. Zapowiedziane funkcje wskazują na wyraźne zwiększenie możliwości graficznych w porównaniu do pierwszej generacji urządzenia. To może mieć istotny wpływ na przyszłe produkcje wydawane na tę platformę.
Android oficjalnie zmienia API graficzne na Vulkan. Co to oznacza dla użytkowników, a tym bardziej graczy?

Na targach GDC (Game Developers Conference) Google zaprezentowało istotne nowości dla systemu Android, który przejdzie znaczną zmianę, częściowo wynikającą z jego ewolucji. Android oficjalnie zmienia swoje główne, domyślne API graficzne z wysłużonego OpenGL ES na API Vulkan. Zmiana ta przyniesie nowe możliwości, szczególnie w kontekście wymagających mobilnych gier wideo, oferując wsparcie dla funkcji takich jak Ray Tracing.
AMD Toyshop - demo technologiczne prezentujące najnowsze postępy firmy w zaawansowanym path tracingu

AMD, tuż przed premierą kart graficznych Radeon RX 9070 i Radeon RX 9070 XT, prezentuje nowe demo technologiczne ukazujące najnowsze postępy firmy w zaawansowanym path tracingu. Technika ta staje się coraz bardziej dostępna nie tylko dzięki rosnącej mocy obliczeniowej, ale także dzięki technologiom wspomagającym, takim jak skalowanie rozdzielczości czy generowanie "sztucznych" klatek przy użyciu algorytmów sztucznej inteligencji.
Final Fantasy VII Rebirth PC - nowa zapowiedź prezentująca graficzne usprawnienia pecetowej wersji

Od dłuższego już czasu kolejne gry tej serii niedługo po konsolowych premierach trafiają na komputery osobiste. Takie Final Fantasy XVI zawitało na PlayStation 5 latem 2023 roku, by na jesień 2024 zameldować się na pecetach. Tym razem na remake kolejnej partii kultowej "siódemki" zaczekamy już kilka miesięcy krócej. Rebirth zostało świetnie przyjęte przez większość fanów, więc można spodziewać się także sukcesów na kolejnej platformie.
Nowa aktualizacja do Indiana Jones and the Great Circle dodaje Path Tracing. Zobacz jak zmienia się oprawa graficzna

Gra Indiana Jones and the Great Circle nie jest może produkcją wybitną, ale niewątpliwie trafia w gusta wielu fanów znanego archeologa. Jako jeden z minusów wskazuje się jednak niezadowalający poziom oprawy graficznej. Aspekt ten został jednak już nieco poprawiony dzięki oficjalnej aktualizacji wprowadzającej wsparcie dla Path Tracingu. Aktywowanie tej opcji wymaga oczywiście dużych poświęceń w kwestii wydajności. Czy warto zdecydować się na taki krok?
The Elder Scrolls V: Skyrim ze wsparciem dla funkcji PBR. Dzięki modowi Community Shaders gra nigdy nie wyglądała lepiej

The Elder Scrolls V: Skyrim to jedna z najczęściej modowanych gier w historii branży. W sieci można znaleźć nie tylko modyfikacje dodające nowe questy czy lokacje, ale także ulepszające znacząco oprawę graficzną tej ponad 13-letniej gry Bethesdy. Olbrzymi postęp zaoferowały swojego czasu mody bazujące na pakiecie ENB, który dodawał bardziej zaawansowane efekty graficzne. Teraz kolejny krok wykonano za pośrednictwem projektu Community Shaders 1.0.2.
STALKER 2 oraz zmodowany STALKER: Anomaly na bezpośrednim porównaniu. Stary silnik X-Ray Monolith wciąż potrafi zaskoczyć

Premiera gry STALKER 2: Heart of Chornobyl była średnio udana. Z jednej strony otrzymaliśmy bardzo klimatyczną produkcję, która jest wierna dziedzictwu serii. Z drugiej, nie brakuje niestety problemów technicznych oraz bugów, które skutecznie psują zabawę. STALKER 2 jest w o tyle trudnym położeniu, że musi konkurować także z olbrzymią liczbą modów do pierwszych gier z serii. Jednym z nich jest samodzielna modyfikacja Anomaly, która wciąż potrafi wyglądać dobrze.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Finalna wersja imponującego moda HD Reworked Project - NextGen Edition jest już dostępna

W przyszłym roku będziemy świętować 10-lecie premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Ostatnia wciąż produkcja z wiedźmińskiego uniwersum nieustannie cieszy się dużą popularnością wśród graczy, co w ostatnich miesiącach zostało jeszcze mocniej podsycone poprzez premierę narzędzi moderskich. Kto śledzi tematykę modyfikacji do Wiedźmina 3, ten wie doskonale o projekcie HD Reworked Project, który był ulepszany od lat. Teraz w końcu otrzymaliśmy finalną wersję i trzeba przyznać, że efekt prac...
Alan Wake 2 ze szczegółami działania na PlayStation 5 Pro. Będą dwa tryby obrazu, skalowane 4K, Ray Tracing i 30 FPS

Za 2,5 tygodnia do sprzedaży trafi ulepszona konsola PlayStation 5 Pro, która zaoferuje nowe APU ze znacznie mocniejszym układem graficznym, będącym prawdopodobnie hybrydą rozwiązań AMD wziętych z architektury RDNA 3 oraz RDNA 4 (RT). Czy faktycznie otrzymamy znacznie lepszą jakość, o tym dowiemy się już wkrótce. Tymczasem studio Remedy Entertainment już teraz ogłosiło szczegóły dotyczące działania ich ostatniej gry - Alan Wake 2 - na mocniejszym PS5 Pro. Szykuje się przynajmniej kilka oczekiwanych...
Assassin's Creed Shadows - nowa wersja silnika Anvil wprowadzi nie tylko Ray Tracing, ale również lepszą fizykę i destrukcję

Ubisoft w ostatnim czasie nie ma zbyt dobrej passy, jeśli chodzi o premiery gier. Avatar: Frontiers of Pandora, choć z urokliwą oprawą graficzną, nie zdobył serc graczy i premiera finalnie okazała się wyjątkowo skromna. Z kolei w przypadku Star Wars Outlaws sytuacja była zgoła inna, bo tam z kolei na Ubisoft wylała się fala krytyki za jakość gry, tonę błędów i niedoróbek czy nierówną oprawę graficzną. Obie te produkcje wykorzystywały silnik Snowdrop, który początkowo stworzono z myślą o...
Star Wars Outlaws - Porównanie trybów jakości oraz wydajności na przykładzie konsoli Sony PlayStation 5

Kilka dni temu zadebiutowała gra Star Wars Outlaws od Ubisoftu oraz studia Massive Entertainment. Mieliście już okazję przeczytać test wydajności od Sebastiana, a w kolejce czeka jeszcze mój obszerny materiał na temat wydania komputerowego pod kątem jakości obrazu (techniki skalowania, RTX Direct Illumination, Ray Reconstruction). Postanowiłem jeszcze w jednym tekście, który właśnie czytacie, przyjrzeć się wersji konsolowej. Star Wars Outlaws pojawił się bowiem także na PlayStation 5 oraz Xbox Series...
Astro Bot - najnowsza gra dla PlayStation 5 oferuje nie tylko ładną grafikę, ale także realistyczną symulację fizyki

Sony w tym roku nie zaoferowało przesadnie dużo gier od PlayStation Studios - oprócz remastera The Last of Us: Part 2 dostaliśmy tak naprawdę tylko Rise of the Ronin (gra robiona przez zewnętrzne studio, jednak prawa do marki jak i całe jej finansowanie należy do Sony) oraz Astro Bot. Ta ostatnia produkcja jest jest świeżynką, bo jej premiera odbyła się w ubiegły piątek. Gra wyjątkowo trafnie demonstruje, że obecna generacja konsol ma spory potencjał do prezentacji bardziej realistycznej fizyki. Szkoda,...
Test Black Myth: Wukong - Porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Jakość Path Tracingu, DLSS, FSR, XeSS oraz TSR

Q Black Myth: Wukong już od pierwszych zapowiedzi ponad 4 lata temu robił duże wrażenie oraz wzbudzał zainteresowanie wśród graczy. Wszak niezbyt często dostajemy grę AAA, która jest głęboko zakorzeniona w chińskich wierzeniach i mitologiach. W dodatku całość oprawiono w naprawdę bardzo ładną oprawę graficzną, w czym pomogło wykorzystanie silnika Unreal Engine 5. Black Myth: Wukong to jednak jednocześnie jedna z najbardziej wymagających gier zarówno tego roku jak i obecnej generacji i pod tym...
Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3

Jesteśmy już po premierach Black Myth: Wukong oraz Star Wars Outlaws, tymczasem już za kilka dni do sprzedaży trafi kolejny, potencjalny hit, którym może się okazać Warhammer 40,000: Space Marine 2. Tytuł opracowany został jako brutalna gra akcji, gdzie możemy grać zarówno solo jak i w kooperacji. Produkcja zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series, jednak twórcy wcześniej nie zgłębiali się jakoś bardzo szczegółowo w kwestie techniczne gry. Teraz poznaliśmy jednak więcej informacji w tym temacie.
Unreal Engine 5 i Unreal Engine 4 na materiałach porównawczych. Czy wzrost jakości uzasadnia tak duży spadek liczby FPS-ów?

Unreal Engine od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Kolejne wersje zwykle oferowały duży wzrost jakości grafiki. Obecnie Unreal Engine 5 zaczyna wypierać starszą edycję silnika, jednak nie brakuje głosów krytycznych odnośnie wydajności, którą oferuje. W sieci opublikowano bezpośrednie zestawienie UE 5 z UE 4. Rezultaty porównania nie każdemu się spodobają, ponieważ nowa wersja silnika wypadła w niej kiepsko.
Starfield w końcu dostanie tryby wydajnościowe na konsoli Xbox Series X. Aktualizacja w wersji beta debiutuje już dzisiaj

Raptem wczoraj pisaliśmy na PurePC.pl o zbliżającym się dodatku do gry Starfield - Shattered Space - oraz o wywiadzie z Toddem Howardem, w którym dyrektor kreatywny potwierdził, iż do gry wkrótce trafią nowe tryby wizualne, z których skorzystają posiadacze konsol Xbox Series X. Na konkretniejsze informacje nie musieliśmy długo czekać. Okazuje się, że wyczekiwane nowości trafią do gry w ciągu kilkunastu dni. Na co dokładnie mogą liczyć posiadacze konsol Microsoftu?
GTA 4 w zimowym wydaniu. Instalujemy modyfikacje, zmieniające wygląd Liberty City w grze studia Rockstar Games

Grand Theft Auto IV ukazało się w 2008 roku, toteż za kilka miesięcy minie już 16 lat od debiutu produkcji studia Rockstar North. GTA 4 z impetem wprowadziło nas w uniwersum HD, przedstawiając nam nie tylko nowe ale i znacząco rozbudowane Liberty City, jak również nową historię oraz tonę ciekawych postaci, na czele z głównym protagonistą, Niko Belliciem, europejskim imigrantem szukającym szczęścia w największej, amerykańskiej metropolii. Do GTA IV w wersji PC ukazało się mnóstwo mniej lub bardziej...
Diablo IV już z obsługą Ray Tracingu. Na graczy czekają lepsze cienie i odbicia, a także inne ulepszenia graficzne

Diablo IV to gra, która początkowo spotkała się z ciepłym odbiorem, by na skutek mankamentów rozgrywki zostać po pewnym czasie porzucona przez wielu graczy. Blizzard, pomimo tych problemów, pracuje jednak ciągle nad kolejnymi aktualizacjami do swojego dzieła. W ramach najnowszej poprawki dodany został Ray Tracing i szereg innych ulepszeń graficznych. Choć implementacja ta nie przynosi rewolucji graficznej, to świat Sanktuarium wygląda teraz lepiej.
Microsoft chce opatentować funkcję, która pozwoli zmniejszyć wymagania sprzętowe Ray Tracingu w grach

Ray Tracing i jego najbardziej zaawansowana odmiana, czyli Path Tracing, mają olbrzymie wymagania sprzętowe. Osoby decydujące się na ich włączenie w najnowszych grach muszą zazwyczaj liczyć się z koniecznością aktywowania którejś techniki upscalingu obrazu. Ray Tracing wymaga nie tylko szybkiej karty graficznej, ale także sporej ilości VRAM. Microsoft chce opatentować funkcję, która pozwoli docelowo znacząco zmniejszyć te wymagania.
Za darmo przerobisz rysunek na zdjęcie lub odwrotnie. Wszystko to dzięki narzędziu Stylar, które korzysta z AI

Takie mamy czasy, że sztuczna inteligencja zaczyna pojawiać się wszędzie i w sumie niewiele na to możemy poradzić. Dopóki ludzie są nią zafascynowani, dopóty będzie ona w czołówce gorących tematów. Możesz uzyskać odpowiedź na niemal każde pytanie za pomocą czatbotów, zlecić sprawdzenie i ewentualną poprawę kodu napisanego przez człowieka, maszyna wykona za Ciebie zadanie domowe, usunie zbędne elementy ze zdjęć, przygotuje transkrypcję mowy na tekst z podziałem na osoby, zrobi streszczenie...
Apple pracuje nad narzędziem AI, które pozwoli na tworzenie animacji na podstawie opisu tekstowego

Nikogo już nie zaskakują narzędzia, które pozwalają dzięki sztucznej inteligencji wygenerować obraz na podstawie opisu tekstowego. Jest to obecnie prawdopodobnie jedna z najciekawszych funkcjonalności AI z perspektywy przeciętnego użytkownika. W przyszłości można spodziewać się dalszego postępu w tym obszarze. Firma Apple pracuje nad rozwiązaniem, dzięki któremu za pośrednictwem poleceń tekstowych będzie można zaimplementować animacje.
Test Avatar: Frontiers of Pandora - Porównanie wersji PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS i AMD FSR

W tym roku otrzymaliśmy przynajmniej kilka gier, które prezentowały się bardzo dobrze pod kątem oprawy graficznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Star Wars Jedi: Survivor, Dead Space (Remake), Resident Evil 4 (Remake) czy Alan Wake 2 to jedne z przykładów gier, które charakteryzowały się ponadprzeciętną jakością grafiki. Dodatkowo na PlayStation 5 otrzymaliśmy także Horizon Forbidden West - Burning Shores, gdzie mieliśmy okazję zwiedzać zrujnowane tereny Los Angeles i Hollywood. Na koniec roku otrzymaliśmy...
Sony PlayStation 5 Pro - mamy nowe szczegóły dotyczące nadchodzącej konsoli. Szykuje się wyraźny wzrost wydajności

Wiele graczy twierdzi dziś, że konsole obecnej generacje wcale nie są wolne. Nie brakuje też głosów, że twórcy gier dopiero ledwie zaczęli korzystać z potencjału tych urządzeń. Mimo to jednak w sieci nie brakuje przecieków dotyczącej ulepszonej wersji PlayStation 5, która rzekomo ma pojawić się w przyszłym roku. Dotarły właśnie do nas nowe wieści w sprawie specyfikacji PS5 Pro. Jednego możemy być pewni: konsola będzie wydajniejsza od standardowego wariantu.
Alan Wake 2 - jak bardzo grafika wersji konsolowej różni się od komputerowej? Szybkie porównanie PC kontra PlayStation 5

Alan Wake 2, po długim oczekiwaniu, jest już dostępny zarówno na PC jak również konsolach obecnej generacji w postaci PlayStation 5 oraz Xbox Series. Jeszcze przed premierą sporą i gorącą dyskusję wywołały wymagania sprzętowe na PC. Te okazały się nadzwyczaj wysokie, choć jednocześnie na maksymalnych ustawieniach graficznych możemy liczyć na bardzo wysokiej jakości oprawę graficzną. Pomimo wysokich wymagań, Alan Wake 2 jest jednak dostępny również na względnie tanich konsolach. Jak bardzo...
Marvel's Spider-Man 2 kontra Marvel's Spider-Man - czy Insomniac Games faktycznie wprowadziło nową jakość do gry?

Już w najbliższy piątek do sprzedaży trafi gra Marvel's Spider-Man 2 od studia Insomniac Games. Wczoraj opublikowaliśmy naszą recenzję, w której przyznaliśmy że tytuł w wielu miejscach prezentuje się zauważalnie lepiej od pierwszej gry, ale największe wrażenie robi implementacja odbić RT i to nie tylko w trybie wierności obrazu, ale również wydajności. Wśród gier wychodzących tylko na obecną generację, jest to jeden z bardzo nielicznych przypadków (bodaj drugi obok Metro Exodus Enhanced Edition),...
ASUS ProArt PA169CDV - przenośny monitor dla profesionalnych artystów z technologią EMR firmy Wacom

Choć wielu czytelników może kojarzyć monitor ASUS ProArt PA169CDV z targów CES 2022, to dopiero teraz tajwańska firma wypuszcza go na rynek, ponad rok od pierwszych zapowiedzi. Dzięki technologii EMR od przedsiębiorstwa Wacom jest to głównie propozycja dla procesjonalnych grafików i rysowników, choć z pewnością może z niej skorzystać każdy, kto potrzebuje lub oczekuje bardzo dobrej jakości obrazu od 15,6-calowego przenośnego wyświetlacza.
Intel Meteor Lake - charakterystyka procesorów Core Ultra 1. generacji, stworzonych z myślą o energooszczędności

Intel długo utrzymywał w sekrecie informacje dotyczące procesorów Meteor Lake, które bądź co bądź są dla przedsiębiorstwa najważniejszą premierą od wielu lat (sami deklarują, że to największe przedsięwzięcie od 40 lat). Po raz pierwszy producent przechodzi na kilka różnych procesów technologicznych, a także modułową budowę w stylu chipletów. Meteor Lake z racji bycia nowym początkiem, został wykorzystany również do wprowadzenia nowej nomenklatury. Procesory Intel Meteor Lake to pierwsza...
Remnant II kolejną fatalnie zoptymalizowaną grą - na PC bez techniki skalowania rozdzielczości nie ma co podchodzić

W tym roku byliśmy już świadkami mniejszych lub większych wpadek (głównie pod względem fatalnych optymalizacji oraz szeregu błędów technicznych), jeśli chodzi o premiery kolejnych gier. Tegoroczny festiwal żenady rozpoczął Forspoken, by następnie przenieść się m.in. do The Last of Us: Part I, Star Wars Jedi: Survivor czy The Lord of the Rings: Gollum. Wczoraj na PC oraz konsolach obecnej generacji zadebiutowała gra Remnant II i jak się okazuje, to kolejny przykład optymalizacyjnej fuszerki i to...
Lords of the Fallen z datą premiery i nowym trailerem. Poznaliśmy też zawartość Edycji Deluxe i Edycji Kolekcjonerskiej

Deweloperzy z HEXWORKS – studia należącego do CI Games – zapraszają nas do wyruszenia w epicką podróż po rozległym, mrocznym i zdradzieckim świecie, ogłaszając tym samym, że gra akcji RPG pt. Lords of the Fallen będzie mieć swoją premierę już 13 października 2023 roku. Nadchodząca produkcja to duchowy spadkobierca odsłony z 2014 roku, a jednocześnie pełny restart dla serii. Już dziś startuje też możliwość składania zamówień przedpremierowych dla wersji na PC, PlayStation 5 i Xbox Series...
Dark Souls II - powrót do Drangleic po latach. Fanowski mod wprowadza ciekawe usprawnienia graficzne

Ze wszystkich gier souls-like od FromSoftware zdecydowanie najmniejszą sympatią fanów obdarzona została druga odsłona Dark Souls. Powstała w dużej mierze przez wzgląd na sukces "jedynki", w okresie, gdy Hidetaka Miyazaki większość swej uwagi skupiał na tworzeniu Bloodborne, w istocie znacząco różni się od reszty stawki. Mimo to wielu osobom spodobała się i ta część, o czym świadczy choćby zainteresowanie ze strony sceny moderskiej.
Control w wersji PC otrzymał modyfikację wprowadzającą pełny HDR, ulepszony Ray Tracing oraz wsparcie dla DLAA

Control zadebiutował kilka lat temu i jest to obecnie ostatnia duża produkcja przygotowana przez studio Remedy Entertainment (nie licząc remastera Alana Wake). W tym roku do sprzedaży trafi Alan Wake 2, który wraz z Control tworzy jedno wspólne uniwersum. Osoby, które przed premierą Alana Wake 2 chciałby wrócić do Control, mogą zainteresować się modyfikacją graficzną, która trafiła właśnie na PC. Jest to całkiem solidny zestaw poprawek, na czele z pełną (i bardzo dobrą!) implementacją trybu...
AMD wznawia produkcję procesorów Ryzen 3 3200G i Ryzen 5 3400G. A przynajmniej tak sugeruje najnowszy raport z Chin

AMD ma już na koncie procesory Ryzen 7000 i Ryzen 7000X3D, jednak na horyzoncie nadal nie widać pełnoprawnych układów APU nowej generacji. Na następców modeli Cezanne czekamy już dosyć długo i wygląda na to, że w najbliższej przyszłości raczej nic się w tej kwestii nie zmieni. Mimo to jednak Czerwoni najwidoczniej zdają sobie sprawę z zapotrzebowania na tego typu układy, bowiem producent podobno przywrócił do produkcji wiekowe już modele Picasso.
Poradnik - Sztuczna inteligencja generuje przepiękne obrazy. Jakie możliwości ma Adobe Firefly i jak z niego korzystać?

Sztuczna inteligencja jest fascynująca i przerażająca jednocześnie. Z jednej strony można się cieszyć, że dożyliśmy czasów, kiedy niemal każdy może korzystać z jej pomocy. Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi na trudne pytanie, poprawy kodu swojego programu albo wygenerowania pięknej ilustracji? Nie ma problemu! AI pomoże. Z drugiej jednak strony aż strach bierze, gdy się pomyśli, ile osób przez to może stracić prace w niedalekiej przyszłości. Przykładem jest choćby Adobe Firefly. Wpisujesz kilka...
Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu

Ostatnio ponownie głośno było w związku z najbardziej utytułowaną grą ubiegłego roku. Dla odmiany jednak nie są to doniesienia pozytywne. Chodzi oczywiście przede wszystkim o wprowadzenie z dawna obiecanego Ray Tracingu i powikłania z nim związane. Technika ta zafundowała bowiem lwiej części graczy znaczne spadki wydajności przy braku wsparcia ze strony chociażby DLSS. Teraz pora na pierwsze poprawki niefortunnego update'u.
Test Drive Unlimited: Solar Crown - nowe informacje o wyścigach oraz garść klimatycznych screenów z gry

Pierwsza zapowiedź wyścigowej gry Test Drive Unlimited - Solar Crown nastąpiła jeszcze w lipcu 2020 roku, toteż minęły już prawie trzy lata od ujawnienia projektu. W międzyczasie twórcy ze studia KT Racing raczej szczątkowo dzielili się informacjami o produkcji, dowiedzieliśmy się jednak że Solar Crown będzie grą dostępną na PC oraz konsole obecnej generacji (PlayStation 5 / Xbox Series, wersja na PS4 oraz Xbox One została ostatecznie anulowana), a także na Nintendo Switch. Choć dokładna data...
Intel Skylake - procesory Core 6. generacji nie otrzymają już aktualizacji dla zintegrowanej grafiki

Układy Intel Core 6. generacji mają dziś status kultowych jednostek. Mimo tego, że zadebiutowały w 2015 roku, to jednak przez lata stanowiły bazę dla kolejnych generacji procesorów Intel Core. Dopiero w 11. generacji producent zdecydował się na porzucenie architektury Skylake, a to o czymś świadczy. Mimo wszystko czas płynie do przodu i trzeba liczyć się z tym, że prędzej czy później Niebiescy będą porzucać wsparcie dla niektórych starszych produktów.
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
Serwis PurePC idzie z duchem czasu i oddaje się w ręce sztucznej inteligencji. Szykujcie się na jeszcze więcej newsów i artykułów!