Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

quality

Alan Wake 2 - jak bardzo grafika wersji konsolowej różni się od komputerowej? Szybkie porównanie PC kontra PlayStation 5

Alan Wake 2 - jak bardzo grafika wersji konsolowej różni się od komputerowej? Szybkie porównanie PC kontra PlayStation 5

Alan Wake 2, po długim oczekiwaniu, jest już dostępny zarówno na PC jak również konsolach obecnej generacji w postaci PlayStation 5 oraz Xbox Series. Jeszcze przed premierą sporą i gorącą dyskusję wywołały wymagania sprzętowe na PC. Te okazały się nadzwyczaj wysokie, choć jednocześnie na maksymalnych ustawieniach graficznych możemy liczyć na bardzo wysokiej jakości oprawę graficzną. Pomimo wysokich wymagań, Alan Wake 2 jest jednak dostępny również na względnie tanich konsolach. Jak bardzo...

Alan Wake 2 na PlayStation 5 oraz Xbox Series X został stworzony z myślą o graniu w 30 klatkach na sekundę

Alan Wake 2 na PlayStation 5 oraz Xbox Series X został stworzony z myślą o graniu w 30 klatkach na sekundę

Dokładnie za miesiąc do sprzedaży cyfrowej trafi gra Alan Wake 2 od studia Remedy Entertainment. Obecnie producent chętnie opowiada o kolejnych aspektach przygody, gdzie wcielimy się nie tylko w tytułowego pisarza, ale również agentkę FBI - Sagę Anderson. Dotychczas twórcy nie byli specjalnie skorzy do ujawnienia szczegółów działania gry na konsolach obecnej generacji, ale w końcu pewnych konkretów się dowiedzieliśmy. Alan Wake 2 nie podzieli losu Starfielda.

Forza Motorsport na Xbox Series X oraz Series S zaoferuje po kilka trybów obrazu. Będzie m.in. 4K, 60 FPS i Ray Tracing

Forza Motorsport na Xbox Series X oraz Series S zaoferuje po kilka trybów obrazu. Będzie m.in. 4K, 60 FPS i Ray Tracing

Już w przyszłym miesiącu do sprzedaży (oraz do abonamentu Game Pass) trafi kolejna gra Microsoftu - Forza Motorsport. W ostatnich tygodniach studio Turn 10 chętnie opowiadało o różnych aspektach gry. Nie brakowało także omówienia poszczególnych wydań gry oraz wymagań sprzętowych komputerowej wersji. Nowa Forza Motorsport zmierza także na konsole Xbox Series, a w tym wypadku naprawdę długo czekaliśmy na konkretne informacje dotyczące trybów obrazu oraz płynności. Teraz w sieci pojawiły się jednak...

Lords of the Fallen ze szczegółami działania na PlayStation 5 oraz Xbox Series X - gracze otrzymają dwa tryby obrazu

Lords of the Fallen ze szczegółami działania na PlayStation 5 oraz Xbox Series X - gracze otrzymają dwa tryby obrazu

Październik w tym roku będzie wyjątkowo obfity jeśli chodzi o premiery gier wideo. Na rynek zmierza w tym czasie m.in. Assassin's Creed Mirage, Alan Wake II, Marvel's Spider-Man 2 czy Alone in the Dark. W październiku do sprzedaży trafi także Lord of the Fallen, czyli nowa produkcja z gatunku tzw. "souls-like", którego wydawcą będzie firma CI Games. Na około dwa miesiące przed premierą poznaliśmy szczegóły działania na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X.

Redfall w momencie premiery nie zaoferuje rozgrywki w 60 FPS na konsolach Xbox Series

Redfall w momencie premiery nie zaoferuje rozgrywki w 60 FPS na konsolach Xbox Series

Microsoft wspólnie z Bethesdą pomału przygotowują się do premier swoich nadchodzących produkcji na 2023 rok. Zanim jeszcze na rynek trafi ta najbardziej oczekiwana gra - Starfield - posiadacze komputerów oraz konsol Xbox Series będą mogli rzucić okiem na Redfall, czyli najnowszą produkcję studia Arkane, znanego chociażby z serii Dishonored. Dotychczasowe materiały nie wzbudzały jakiś przesadnie pozytywnych opinii (choć nie zmienia to faktu, że Redfall z wampirami w roli głównej może okazać się...

Hogwarts Legacy - porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Omówienie trybów obrazu i Ray Tracingu, skalowanie wydajności

Hogwarts Legacy - porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Omówienie trybów obrazu i Ray Tracingu, skalowanie wydajności

Kilka dni temu zadebiutowała prawdopodobnie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier 2023 roku - Dziedzictwo Hogwartu. Pierwsza od wielu lat produkcja w uniwersum książek o Harrym Potterze, pierwotnie miała ukazać się jeszcze w grudniu 2022 roku. Twórcy z Avalanche Software ostatecznie opóźnili debiut o dwa miesiące, wprowadzając Hogwarts Legacy na PC oraz konsole obecnej generacji. Sebastian już wcześniej zaprezentował wyniki wydajności kart graficznych, ja z kolei przygotowałem porównanie wersji PC...

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC

Raptem wczoraj informowaliśmy Was o premierowym zwiastunie gry Dead Space Remake, jednej z pierwszych dużych produkcji które pojawią się na rynku w 2023 roku. Za pełnoprawne odświeżenie kultowej produkcji odpowiada studio EA Motive, które w ostatnich tygodniach chętnie opowiadało o kolejnych etapach produkcji. Na niecałe dwa tygodnie przed premierą otrzymaliśmy szereg konkretów dotyczących technicznych aspektów Dead Space. Poznaliśmy wymagania sprzętowe dla PC oraz tryby obrazu na konsolach.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next-Gen - porównujemy grę w wersji PlayStation 4 Pro do nowej wersji dla PlayStation 5

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next-Gen - porównujemy grę w wersji PlayStation 4 Pro do nowej wersji dla PlayStation 5

Już za dwa dni zadebiutuje darmowa, next-genowa aktualizacja do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, wprowadzającą szereg usprawnień dla komputerów oraz konsol obecnej generacji. Największe zmiany mamy zaobserwować w warstwie wizualnej, gdzie dodano lepszą jakość tekstur, szereg modów we współpracy z moderami czy w końcu obsługę Ray Tracingu. Dzisiaj możemy zaprezentować nasze wrażenia i z początku skupimy się na wersji dla PlayStation 5. Podczas gdy Sebastian przygotowuje test wydajności na PC, ja poświęciłem...

F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z najnowszymi technikami NVIDII na PC. W pakiecie Ray Tracing, DLSS oraz Reflex

F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z najnowszymi technikami NVIDII na PC. W pakiecie Ray Tracing, DLSS oraz Reflex

W zeszłym miesiącu na konsolach PlayStation 4 oraz PlayStation 5 zadebiutowała gra F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, będąca przyjemnym tytułem akcji, w którym wcielamy się w humanoidalnego królika, dzierżącego na plecach mechaniczne ramię. Gra okazała się udanym debiutem, o czym świadczą pozytywne oceny graczy oraz wysoka, średnia z ocen recenzentów w serwisie Metacritic - 8/10. Jak wiadomo, gra wykorzystała silnik graficzny Unreal Engine 4, dzięki któremu możemy podziwiać całkiem przyjemną...

NVIDIA DLSS vs AMD FidelityFX Super Resolution w grze Marvel's Avengers - która technika prezentuje się lepiej?

NVIDIA DLSS vs AMD FidelityFX Super Resolution w grze Marvel's Avengers - która technika prezentuje się lepiej?

Od kilku tygodni w branży trwa dyskusja na temat jakości obrazu z wykorzystaniem technik NVIDIA DLSS oraz AMD FidelityFX Super Resolution, których zadaniem jest rekonstrukcja obrazu z niższej rozdzielczości. Skutkiem wykorzystania obu technik jest znaczący przyrost wydajności w zdecydowanej większości gier, które je obsługują. Nowszą techniką jest AMD FSR, które zadebiutowało oficjalnie 23 czerwca. W łamach PurePC.pl pojawił się wówczas test prezentujący możliwości FidelityFX Super Resolution...

AMD FidelityFX Super Resolution zostało upublicznione - dostęp do techniki będzie jeszcze łatwiejszy, wkrótce wsparcie w Unity

AMD FidelityFX Super Resolution zostało upublicznione - dostęp do techniki będzie jeszcze łatwiejszy, wkrótce wsparcie w Unity

Niecały miesiąc temu zadebiutowała technika AMD FidelityFX Super Resolution, czyli oprogramowanie, celem którego jest rekonstrukcja obrazu z niższej rozdzielczości, dzięki specjalnie zaprojektowanym algorytmom. Wykorzystanie FSR ma przede wszystkim wpłynąć na znaczącą poprawę wydajności i to nie tylko na najnowszych kartach graficznych AMD Radeon RX 6000, ale także starszych kartach Vega czy Polaris (ba! działa nawet na zintegrowanych układach graficznych w procesorach APU) oraz w konkurencyjnych kartach...

F1 2021 debiutuje na PC ze wsparciem dla Ray Tracingu oraz DLSS - wzrost wydajności w 4K sięga nawet 65% na GeForce RTX

F1 2021 debiutuje na PC ze wsparciem dla Ray Tracingu oraz DLSS - wzrost wydajności w 4K sięga nawet 65% na GeForce RTX

Firma Electronic Arts, która przejęła na początku bieżącego roku Codemasters, zapowiedziała w kwietniu nową odsłonę serii wyścigowej F1. Choć mogliśmy z początku się obawiać, jak wypadnie najnowsza część najpopularniejszych wyścigów bolidów Formuły 1, finalnie okazuje się, że gra F1 2021 spod skrzydeł Codemasters jest jedną z najbardziej udanych, co dowodzą bardzo pozytywne recenzje. F1 2021 dzisiaj została wprowadzona do sprzedaży na PC oraz konsolach. Komputerowa wersja ponownie jawi...

NVIDIA DLSS doczeka się trybu Ultra Quality, podobnie jak AMD FidelityFX Super Resolution. Otrzymamy lepszą jakość obrazu

NVIDIA DLSS doczeka się trybu Ultra Quality, podobnie jak AMD FidelityFX Super Resolution. Otrzymamy lepszą jakość obrazu

Bez wątpienia DLSS jest obecnie jedną ze sztandarowych technik, obok Ray Tracingu, które są promowane przez firmę NVIDIA. Producent poinformował, że już ponad 50 gier oferuje wsparcie dla techniki rekonstrukcji obrazu z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Przypominamy, że DLSS jest zamkniętą funkcją, dostępną wyłącznie dla kart graficznych GeForce RTX, wyposażonych w dedykowane rdzenie Tensor. Ostatnie gry, które otrzymały wsparcie dla DLSS 2.0 (a właściwie to do jeszcze bardziej...

Test AMD FidelityFX Super Resolution - Sprawdzamy wydajność i jakość obrazu. Czy to realna konkurencja dla NVIDIA DLSS?

Test AMD FidelityFX Super Resolution - Sprawdzamy wydajność i jakość obrazu. Czy to realna konkurencja dla NVIDIA DLSS?

W ostatnich tygodniach dużo mówiło się o technice rekonstrukcji obrazu od firmy AMD - mowa o FidelityFX Super Resolution, o którym pierwsze konkretne informacje pojawiły się w trakcie trwania targów Computex. To wówczas AMD potwierdziło w końcu, że FSR zaoferuje łącznie cztery tryby obrazu: Ultra Quality, Quality, Balanced oraz Performance. Na przykładzie karty graficznej AMD Radeon RX 6800 XT pokazano, że w grze Godfall możemy zyskać nawet trzy razy więcej klatek na sekundę, jeśli odpalimy FidelityFX...

AMD FidelityFX Super Resolution - lista pierwszych gier oraz studiów wspierających technikę rekonstrukcji obrazu

AMD FidelityFX Super Resolution - lista pierwszych gier oraz studiów wspierających technikę rekonstrukcji obrazu

O technice rekonstrukcji obrazu AMD FidelityFX Super Resolution słyszeliśmy jeszcze w ubiegłym roku, kiedy producent po raz pierwszy zaprezentował karty graficzne Radeon RX 6800, RX 6800 XT oraz RX 6900 XT. Na pierwsze, konkretne informacje przyszło nam poczekać aż do targów Computex na początku tego miesiąca. Podczas konferencji firma AMD ujawniła szczegóły dotyczące FidelityFX Super Resolution - to wtedy właśnie zaprezentowano łącznie cztery presety, które wchodzą w skład FSR: Ultra Quality, Quality,...

AMD FidelityFX Super Resolution - poznaliśmy pierwsze szczegóły konkurencji dla NVIDIA DLSS. Premiera jeszcze w czerwcu

AMD FidelityFX Super Resolution - poznaliśmy pierwsze szczegóły konkurencji dla NVIDIA DLSS. Premiera jeszcze w czerwcu

O technice rekonstrukcji obrazu AMD FidelityFX Super Resolution słyszeliśmy jeszcze w ubiegłym roku, kiedy producent po raz pierwszy zaprezentował karty graficzne Radeon RX 6800, RX 6800 XT oraz RX 6900 XT. W domyśle miało to być rozwiązanie będące konkurencją dla NVIDIA DLSS, które w ostatnich miesiącach coraz śmielej jest wykorzystywane w grach. O samej technice AMD FidelityFX Super Resolution nie wiedzieliśmy zbyt wiele ponad to, że w przeciwieństwie do DLSS nie będzie opierać się na wykorzystaniu...

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS

Już pod koniec tego miesiąca zadebiutuje Watch Dogs Legion, czyli trzecia część popularnej serii gier akcji od Ubisoftu. Producent już około miesiąca temu opublikował bardzo obszerne wymagania sprzętowe dla wersji PC, które dotyczyły rozgrywki zarówno z aktywnym Ray Tracingiem jak również z wyłączoną funkcją. Dość nieoczekiwanie Ubisoft zaprezentował dzisiaj zaktualizowane wymagania dla wersji PC, które w dużej mierze związane są właśnie z technikami śledzenia promieni oraz dodatkowo DLSS...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.