Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

skalowanie

NVIDIA DLSS 3 - lista obsługiwanych gier. Technika dostępna będzie nie tylko w nowych grach, ale także w Wiedźminie 3

NVIDIA DLSS 3 - lista obsługiwanych gier. Technika dostępna będzie nie tylko w nowych grach, ale także w Wiedźminie 3

Wczoraj wieczorem odbyła się prezentacja kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4090, GeForce RTX 4080 16 GB oraz GeForce RTX 4080 12 GB. Otrzymaliśmy na niej odpowiedzi na temat specyfikacji poszczególnych modeli, a także na temat ich cen (co nie było przesadnie radującym momentem eventu). Dowiedzieliśmy się także, że nowe układy wykorzystywać będą technikę rekonstrukcji obrazu trzeciej generacji (DLSS 3). Które z gier będą z nią współpracować?

AMD potwierdza: procesor Ryzen 7 5800X3D bez możliwości podkręcania. Znamy powody tej decyzji

AMD potwierdza: procesor Ryzen 7 5800X3D bez możliwości podkręcania. Znamy powody tej decyzji

AMD ma już w swoim portfolio kilka bardzo wydajnych modeli Ryzen w wyższej półce cenowej, które pozostają atrakcyjnym wyborem nawet po premierze chipów Intel Core 12. generacji. Mimo to jednak sama obniżka cen nie wchodziła w grę - Czerwoni koniecznie chcieli zaprezentować coś wyjątkowego. Tak oto powstał procesor Ryzen 7 5800X3D z pamięcią 3D V-Cache, który mimo stosunkowo niskich taktowań powinien zdystansować konkurentów dzięki dodatkowej pamięci podręcznej. Nie ma jednak wątpliwości, że...

Gry komputerowe adaptują technologię AMD FSR dziesięć razy szybciej niż DLSS NVIDII

Gry komputerowe adaptują technologię AMD FSR dziesięć razy szybciej niż DLSS NVIDII

W tym miesiącu mija pół roku od wprowadzenia na rynek AMD FidelityFX Super Resolution (FSR), czyli otwartej technologii przestrzennego skalowania obrazu, która otrzymała oficjalne wsparcie od ponad 80 deweloperów i wydawców gier. Dziś jest dostępna już w 47 grach i oficjalnie zapowiedziano 24 kolejne nadchodzące tytuły, które ją wykorzystają. FSR jest ponadto kompatybilne z ponad 100 modelami układów graficznych AMD Radeon (także zintegrowanych w procesorach) oraz produktami konkurencji. Zastosowanie...

Tryb konsoli w monitorach MSI - remedium na brak 1440p w PS5

Tryb konsoli w monitorach MSI - remedium na brak 1440p w PS5

Wiemy już, że Sony PlayStation 5 nie jest konsolą bez wad. Nie mamy między innymi możliwości zapisywania sejwów poza chmurą, rozszerzenia pamięci zewnętrznym SSD, nie ma też pełnego wsparcia dla HDMI 2.1. Największą bolączką sporej części graczy jest jednak brak wsparcia dla rozdzielczości 1440p, które było wcześniej obiecywane. Póki co Sony utrzymuje, że jeśli zainteresowanie wśród użytkowników będzie wystarczająco duże, istnieje szansa na dodanie obsługi natywnej rozdzielczości 1440p....

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.