dlss 4
- 1
- 2
- następna ›
NVIDIA udostępnia demo Bonsai Diorama z RTX Mega Geometry i pełnym path tracingiem w Unreal Engine 5.6.1
NVIDIA właśnie udostępniła do pobrania demonstrację techniczną, która może zmienić postrzeganie tego, co jest możliwe w renderowaniu czasu rzeczywistego. Nowe efektowne demo graficzne, to także praktyczny pokaz rozwiązania problemu, który od lat dręczył deweloperów pracujących z najnowszymi silnikami graficznymi. Teraz każdy posiadacz karty GeForce RTX może sprawdzić na własnej skórze, jak działa ta innowacja w połączeniu z path tracingiem i pełnym DLSS 4.
Karta graficzna NVIDIA RTX PRO 5000 zaoferuje 72 GB VRAM dla rynku profesjonalnego. Odświeżony Blackwell z obsługą DLSS 4
Firma NVIDIA ma w swojej ofercie zarówno karty graficzne skierowane w stronę graczy i użytkowników domowych, jak i warianty przeznaczone do bardziej profesjonalnych, a zarazem biznesowych zastosowań. Do tej drugiej kategorii zalicza się seria RTX PRO, do której właśnie dołączył nowy, a zasadniczo to odświeżony model RTX PRO 5000. Wyróżnia się on zastosowaniem większej pojemności pamięci VRAM w standardzie GDDR7, acz w innych kwestiach nie różni się za bardzo od poprzednika.
Wymagania sprzętowe Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2 PC. Do 4K i 240 FPS rekomendowany jest GeForce RTX 5080
Już za kilka dni zadebiutuje gra z gatunku action-RPG, mianowicie Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2. Tytuł przechodził istne piekło produkcyjne, gdzie grę przenoszono od jednego studia do innego, by w końcu za finalną wersję odpowiadała firma The Chinese Room. Po latach prac i restartów koncepcji, nowy Vampire w końcu ujrzy światło dzienne. Premiera zaplanowana została na 21 października, a więc w najbliższy wtorek. Na kilka dni przed debiutem, studio ujawniło pełne wymagania sprzętowe gry.
Pełne wymagania sprzętowe gry Battlefield 6 PC. Opcja Ultra+ do 4K / 240 FPS wymaga karty graficznej GeForce RTX 5080
Już jutro odbędzie się premiera Battlefield 6. To będzie największa premiera tego miesiąca i zdecydowanie tytuł, który będzie w stanie powalczyć z nadchodzącym Call of Duty: Black Ops 7 o portfele oraz zainteresowanie graczy. W ostatnich tygodniu studio EA DICE dwukrotnie podawało wymagania sprzętowe dla komputerowej wersji Battlefielda 6. Początkowo dotyczyły one bety, by później zaktualizować je o pełną wersję. Niespodziewanie, nastąpiła kolejna aktualizacja, wprowadzając czwarty zestaw wymagań...
Test Borderlands 4 PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz Unreal TSR. Test Frame Generation
W tym roku doczekaliśmy już przynajmniej kilku "perełek" na rynku gier. Mówiąc w ten sposób mam oczywiście na myśli produkcje, którym przypadł zaszczytny tytuł najgorzej działających gier, wręcz tragicznych pod względem optymalizacji. Takimi produkcjami były głównie pozycje wykonane z pomocą silnika Unreal Engine 5, tj. Mafia: The Old Country, The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered czy Cronos: The New Dawn (tak, nasz polski rodzynek również potrafił pokazać czasami środkowy palec nawet bardzo...
Czy smukły laptop do gier może być udany? Ten model pokazuje, że tak! Test Predator Helios Neo 16S AI z GeForce RTX 5070 Ti
Niedawno mieliśmy okazję testować najnowszą wersję flagowego notebooka firmy Acer - mowa o modelu Predator Helios 18 AI, przygotowanego z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach, poszukujących topowej obecnie wydajności w laptopie. Tym razem przychodzimy z produktem o nieco odmiennej wizji. Predator Helios Neo 16S AI - bo o nim mowa - przygotowany został pod kątem zarówno wydajności jak i mobilności. Jest znacznie smuklejszy i lżejszy, ale jednocześnie lepiej wykonany. Mocy w dalszym ciągu...
Test Dying Light: The Beast PC oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2 plus Frame Generation
W ostatnich latach nie brakowało na rynku gier, w których na pierwszy plan wysuwał się motyw zombie. Polskie studio Techland z powodzeniem rozwija serię Dying Light, gdzie w przypadku pierwszej części pokazano jak powinno się wspierać tytuł w długim okresie czasu. Kilka lat temu do sprzedaży wprowadzono Dying Light 2: Stay Human, które już bardziej podzieliło społeczność. Nie wszyscy byli zadowoleni ze zmian jakie wprowadzono do gry. W międzyczasie do sprzedaży trafił Dead Island 2, który oferował...
Intel XeSS może doczekać się implementacji Multi Frame Generation. Możliwe, że szykuje się konkurencja dla NVIDIA DLSS 4
Intel choć nie posiada obecnie przesadnie bogatego portfolio kart graficznych, jednocześnie aktywnie wspiera swoją technikę skalowania o nazwie XeSS. W zeszłym roku wprowadzono XeSS 2, na który składają się trzy technologie: upscaling AI (XeSS Super Resolution), generowanie klatek (XeSS Frame Generation) oraz redukcja opóźnień (XeLL). Najnowszy kod sterownika Intel ARC wspomina natomiast o funkcji Multi Frame Generation, choć Intel oficjalnie jeszcze nie zaprezentował takiego rozwiązania. Najwyraźniej...
Test wydajności Dying Light: The Beast - Nie potrzeba potwora do grania? Wymagania sprzętowe nie straszą... ale są niespodzianki
Dying Light: The Beast to kolejna pełnoprawna odsłona największego hitu Techlandu, reprezentującego gatunek action-survival nafaszerowany zgnilizną i zombiakami, który przyciągnął miliony graczy lubiących towarzystwo sztywniaków. Deweloper w przypadku kontynuacji nie obiecywał wielkiego technicznego progresu, skupiając przede wszystkim na ulepszeniu autorskiej technologii oraz kontynuacji ciekawej historii. Jednak w Dying Light: The Beast dodano chociażby implementację NVIDIA DLSS 4 i Multi Frame Generation,...
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Premiera GTA VI zbliżą się wielkimi krokami, aczkolwiek pececiarze tradycyjnie poczekają dłużej od konsolowców, mogąc w międzyczasie nabijać godziny w solidnie odświeżonym poprzedniku. Rockstar najwidoczniej postanowił przygotować odpowiedni grunt, ponieważ wprowadzone przed kilkoma miesiącami GTA V Enhanced otrzymało liczne zmiany techniczne m.in. zaawansowane śledzenie promieni, obsługę DirectX 12 oraz DirectStorage. Niedawno pojawiła się również kolejna aktualizacja, dodająca obsługę techniki...
Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR
Już za kilka dni odbędzie się jedna z większych premier września na rynku gier. Studio Gearbox Software po latach prac wprowadzi do sprzedaży Borderlands 4. Z jednej strony nowa planeta, nowe postacie i historia, a z drugiej zachowany charakterystyczny styl wizualny, oparty na cel-shadingu. Choć do premiery pozostały już tylko godziny (na PC), dopiero teraz studio zdecydowało się opublikować wymagania sprzętowe, które też do najobszerniejszych nie należą.
GeForce czy Radeon? Różnice w kartach graficznych RTX 5000 i RX 9000
Rynek kart graficznych od lat zdominowany jest przez dwóch gigantów – NVIDIĘ i AMD. Ich produkty, znane odpowiednio pod markami GeForce i Radeon, stanowią fundament wyborów graczy, twórców treści oraz osób zajmujących się profesjonalnym renderingiem. Modele nowej generacji, takie jak RTX 5080 od NVIDII i RX 9070 od AMD, jeszcze bardziej podgrzewają dyskusję: którą kartę wybrać i jakie są realne różnice pomiędzy nimi?
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Krakowskie studio Bloober Team w ostatnim czasie okazuje się być wyjątkowo płodne. Raptem w zeszłym roku otrzymaliśmy dobrze przyjęty remake Silent Hill 2, a już teraz na rynku zadebiutował autorski survival horror (choć pod kątem mechanik widać mnóstwo zapożyczeń z serii Dead Space, Silent Hill czy Resident Evil) Cronos: The New Dawn. Jest to również kolejna gra wydana w ostatnim czasie (i nie ostatnia, bo już za chwilę Silent Hill f) na silniku Unreal Engine 5. Studio już wcześniej nabrało trochę...
Studio EA DICE nie chce Ray Tracingu w Battlefield 6 i ma ku temu konkretne powody. Sytuacja odwrotna do Battlefield V
Kilka lat temu Battlefield V był w zasadzie pionierem we wprowadzaniu Ray Tracingu. Gra debiutowała w podobnym czasie co pierwsze karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 2000 z generacji Turing i była to chyba pierwsza gra, którą tak mocno promowano (na PC) tematyką śledzenia promieni. Po premierze oczywiście szybko okazało się jak bardzo sprzęto-żerna jest ta technologia i mało który PC w ogóle mógł sobie pozwolić na odpalenie maksymalnych ustawień graficznych w wyższej rozdzielczości niż Full HD....
Wymagania sprzętowe Dying Light: The Beast PC. Gra otrzyma Ray Tracing, NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2
Dying Light: The Beast pierwotnie miał ukazać się 22 sierpnia, jednak na kilka tygodni przed debiutem ogłoszono opóźnienie do 19 września tego roku. Powodem była chęć dopracowania gry pod względem technicznym, co wynikło z opinii dziennikarzy, którzy mieli okazję zagrać w wersję preview. Teraz do premiery pozostało nieco ponad dwa tygodnie i Techland zdecydował się opublikować oficjalne wymagania sprzętowe swojej gry. Co ciekawe, wymagania dotyczą zarówno desktopów jak i notebooków.
Pełne wymagania sprzętowe gry Battlefield 6 PC. Komputerowa wersja otrzyma techniki skalowania DLSS 4, FSR 4 oraz XeSS 2
Battlefield 6 w ostatnich tygodniach był intensywnie testowany przez społeczność graczy, zarówno tych grających na komputerach jak i konsolach. Studio EA DICE, które jest głównym producentem tytułu, obecnie wprowadza ostatnie poprawki przed październikową premierą gry. Jeszcze przed startem beta-testów, producent ogłosił wymagania sprzętowe Battlefielda 6. Teraz zostały one uzupełnione o dodatkowe informacje. Potwierdzono również cechy komputerowej wersji gry.
Wyniki głosowania EHA Reader Awards 2025 na najlepszy sprzęt komputerowy, peryferia, smartfony oraz nowe technologie
W dniu dzisiejszym opublikowane zostały wyniki głosowania grupy European Hardware Awards 2025, będącej jedną z największych inicjatyw tego rodzaju. Badanie obejmowało kilkadziesiąt kategorii z różnych sektorów: komponentów, sprzętu sieciowego, laptopów, technologii i peryferii. W rezultacie żadne inne badanie rynku nie odzwierciedla opinii europejskich konsumentów i ekspertów w taki sam sposób, jak ankieta EHA Reader Awards 2025 obejmująca około 20 milionów badanych z dziewięciu europejskich krajów.
NVIDIA DLSS 4 w już ponad 175 grach i programach. Resident Evil Requiem na premierę z Path Tracingiem, Borderlands 4 z DLSS 4
W styczniu NVIDIA ogłosiła najnowszą (na chwilę obecną) wersję techniki skalowania AI - DLSS 4, dostępną na kartach graficznych GeForce RTX (sam upscaling oraz rekonstrukcja promieni dostępne są na wszystkich kartach GeForce RTX, Frame Generation x2 dla modeli GeForce RTX 4000 w górę, natomiast Multi Frame Generation dla obecnej generacji GeForce RTX 5000). Przy okazji rozpoczynających się targów Gamescom w Kolonii, NVIDIA prezentuje najnowszą listę gier z obsługą Ray Tracingu oraz DLSS 4.
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności
Mafia: The Old Country to najnowsza część gangsterskiej sagi od studia Hangar 13, tym razem jednak będąca pre-quelem, gdzie akcja toczy się w pierwszych latach XX. wieku, w dodatku nie w USA, a na słonecznej Sycylii. Wraz z Mafia: The Old Country (Mafia: Dawne Strony w polskiej wersji językowej), twórcy wracają do korzeni, oferując liniowe doświadczenie, ukierunkowane na filmowy sposób narracji. Poza odrębnym trybem eksploracji, gra jest podzielona na ściśle określone rozdziały, w większości przypadków...
Wymagania sprzętowe Mafia: The Old Country. Gra zaoferuje skalowanie NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz TSR
Za tydzień ukaże się nowa gra z cyklu Mafia - Mafia: The Old Country. Tym razem akcja przeniesie nas na słoneczną Sycylię, a sama produkcja będzie prequelem wszystkich dotychczasowych części. Nowa Mafia stawia na treściwy, liniowy gameplay bez otwartego świata oraz ogromu aktywności. Mniejsza gra z krótszą kampanią poskutkowała również odpowiednio niższymi cenami na PC oraz konsolach obecnej generacji. Teraz poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji.
Test Hyperbook NV6 z NVIDIA GeForce RTX 5060 Laptop GPU. Tańsza propozycja dla mniej wymagających graczy
W ostatnich miesiącach testowaliśmy przede wszystkim mocniejsze notebooki obecnej już generacji, które korzystały z układów graficznych NVIDIA GeForce RTX 5080 Laptop GPU oraz GeForce RTX 5090 Laptop GPU. Pomału jednak schodzimy w dół i w miarę poprawy dostępności, do naszej redakcji trafiają także tańsze modele ze słabszymi kartami Blackwell. Tym razem skupimy się na laptopie Hyperbook NV6, który posiada układ graficzny NVIDIA GeForce RTX 5060. Model ten startuje od około 5700 złotych, więc jest...
MSI GeForce RTX 5050 Ventus i Shadow to nowe autorskie modele kart graficznych dla mało wymagających użytkowników
MSI zaprezentowało modele kart graficznych wykorzystujące układ GeForce RTX 5050, który NVIDIA wprowadza do sprzedaży bez większego rozgłosu. Nowa seria będzie reprezentować najniższy segment w hierarchii, celując jednocześnie w użytkowników szukających prostych konstrukcji o niewielkich rozmiarach. Warto przyjrzeć się bliżej, co konkretnie oferują modele Ventus i Shadow oraz czy w ogóle mogą być ciekawą opcją nawet w budżetowym segmencie.
NVIDIA DLSS 4 z modelem Transformer po wyjściu z wersji Beta ma mniejsze zapotrzebowanie na pamięć VRAM
Kilka dni temu informowaliśmy o wypuszczeniu przez NVIDIĘ nowego pakietu SDK dla techniki DLSS 4. Z ujawnionych wówczas informacji wiedzieliśmy, że wersja 310.3.0 oferuje nie tylko dalsze optymalizacje w zakresie jakości i stabilności obrazu, ale również model Transformer doczekał się stabilnej wersji, wychodząc w ten sposób z testów beta. Teraz pojawiła się również dokumentacja NVIDII, która wskazuje na optymalizacje także w zakresie zarządzeniem pamięcią kart. Sprawdziłem to i faktycznie nowa...
Monster Hunter Wilds otrzyma wsparcie dla NVIDIA DLSS 4 oraz AMD FSR 4. To remedium firmy na problemy z optymalizacją gry
Monster Hunter Wilds od studia Capcom zadebiutował kilka miesięcy temu i z miejsca stał się hitem sprzedażowym. Tylko na Steamie kilka godzin po premierze, w produkcję grało ponad 1,3 mln graczy jednocześnie. Mimo sukcesu kasowego, sama gra okazała się bardzo niedopracowana pod kątem technicznym, na czele z fatalną wręcz optymalizacją. Choć wizualnie nie robiła przesadnego wrażenia (lub jakiegokolwiek wrażenia), wymagania sprzętowe były bardzo wysokie. Najnowszy patch ma w pewny sposób "poprawić"...
NVIDIA DLSS w modelu Transformer oficjalnie wychodzi z fazy Beta. Nowy pakiet SDK oferuje dalszą poprawę jakości obrazu
W styczniu NVIDIA ogłosiła technikę skalowania AI o nazwie DLSS 4. Nowa wersja, w przeciwieństwie do wcześniejszych, wykorzystuje model Transformer zamiast dotychczasowego CNN, co już w pierwszych grach przełożyło się na zauważalnie lepszą jakość skalowanego obrazu, z większą ilością detali oraz zredukowanym ghostingiem. Mimo że model Transformer został ogłoszony ponad pół roku temu, w ostatnich miesiącach format ten był cały czas ulepszany, stąd działanie w wersji Beta.
NVIDIA GeForce RTX 5050 oraz GeForce RTX 5050 Laptop GPU oficjalnie zaprezentowane. Najsłabsze układy z serii Blackwell
Kilka tygodni temu NVIDIA zaprezentowała kartę graficzną GeForce RTX 5060 oraz mobilny układ graficzny GeForce RTX 5060 Laptop GPU. Od tego momentu pozostało już tylko czekanie na najsłabszy z układów Blackwell, czyli GeForce RTX 5050. Informacje o tym modelu pojawiały się już od dłuższego czasu, jednak niektóre doniesienia o specyfikacji były ze sobą sprzeczne (chociażby te dotyczące wykorzystywanych kości pamięci). Dzisiaj, bez szumnych zapowiedzi, NVIDIA zaprezentowała zarówno GeForce RTX 5050...
DOOM: The Dark Ages na PC od dzisiaj z Path Tracingiem oraz DLSS Ray Reconstruction. NVIDIA chwali się wydajnością swoich kart
DOOM: The Dark Ages zadebiutował na rynku w zeszłym miesiącu i była to kolejna produkcja, wymagająca m.in. karty graficznej ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu. Choć śledzenie promieni w postaci odbić czy globalnego oświetlenia jest dostępne od premiery, nowy DOOM wciąż musiał czekać na wdrożenie Path Tracingu. Ta ostatnia dostępna wyłącznie dla posiadaczy odpowiednio wydajnych PC, miała znacząco poprawić jakość wizualną gry. Dzisiaj aktualizacja w końcu trafiła do produkcji, a wraz z...
Laptop ASUS ProArt P16 z NVIDIA GeForce RTX 5070 jako przykład kompletnego rozwiązania do kreatywnej pracy
ASUS posiada w swojej ofercie bogate portfolio notebooków, które powinny trafić w gusta osób o różnych zainteresowaniach. Jeśli ktoś potrzebuje małego, smukłego i mobilnego laptopa, to do dyspozycji są serie takie jak ASUS Vivobook oraz ASUS Zenbook. W przypadku graczy producent oferuje z kolei wydajne serie ASUS TUF Gaming, ASUS ROG Strix (SCAR) oraz ASUS ROG Zephyrus, przy czym ostatnia jest obecnie już z pogranicza gamingu oraz pracy kreatywnej. Osoby poszukujące natomiast czegoś stricte do aplikacji,...
Analiza wydajności oraz jakości obrazu w grze DOOM: The Dark Ages na przykładzie laptopa MSI Stealth A16 z GeForce RTX 5070 Ti
Firma MSI w ostatnich miesiącach zaprezentowała szereg nowych notebooków, wykorzystujących układy graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 z generacji Blackwell. Wybór jest całkiem spory, bo można zdecydować się na całkiem spore, 18-calowe modele takie jak MSI Titan 18 HX, seria Raider (A)18 czy Vector (A)18. Dla osób poszukujących czegoś smuklejszego, ale nadal bardzo wydajnego, przygotowano z kolei serię MSI Stealth. Wraz z producentem przedstawiamy Wam w tym artykule model MSI Stealth A16 AI+, który wyposażono...
NVIDIA DLSS 4 pojawia się w większej liczbie gier komputerowych, w tym The Last of Us Part II Remastered i F1 25
NVIDIA konsekwentnie rozwija i wdraża nowoczesne techniki graficzne, takie jak DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Ray Reconstruction oraz zaawansowany Path Tracing. Dzięki nim najnowsze gry komputerowe zyskują nie tylko na płynności działania, ale także oferują wyższy poziom realizmu i głębi wizualnej. Firma ogłosiła właśnie, że wspomniane rozwiązania zostały zaimplementowane w kolejnych dziesięciu głośnych tytułach.
FBC: Firebreak, podobnie jak Alan Wake II, otrzyma na premierę Path Tracing. Do tego wszystkie funkcje NVIDIA DLSS 4
W przyszłym miesiącu na rynek trafi kolejna gra od studia Remedy Entertainment. Tym razem mowa o FBC: Firebreak, które jest spin-offem Control, nastawionym na potyczki sieciowe. Grę będzie można zarówno kupić na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S, ale producent zaoferują ją również w usługach abonamentowych: Game Pass (PC / Xbox) oraz PlayStation Plus Extra / Premium. Mimo że jest to gra typowo sieciowa, Remedy Entertainment zamierza dopieścić wersję PC także pod względem wizualnym.
DOOM: The Dark Ages otrzyma Path Tracing oraz DLSS Ray Reconstruction w czerwcu. DLSS 4 już w 125 grach
Kilka dni temu zadebiutowała gra DOOM: The Dark Ages. Produkcja działa na silniku id Tech 8 i jest kolejnym tytułem, po Indiana Jones i Wielki Krąg, gdzie na silniku jest obligatoryjnie działający Ray Tracing, bez możliwości jego wyłączenia. Gra na długo przed premierą miała także obiecane wsparcie dla Path Tracingu oraz DLSS Ray Reconstruction, choć nie wiedzieliśmy kiedy aktualizacja zostanie wydana na PC. Podczas targów Computex w Tajpej, NVIDIA ogłosiła przybliżoną datę premiery owej aktualizacji.
Test DOOM: The Dark Ages PC kontra Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS oraz skalowanie wydajności
DOOM: The Dark Ages to kolejna duża produkcja, która pojawiła się na półkach sklepowych w 2025 roku. Kilka dni temu opublikowano recenzje, z których wynika że nowy DOOM jest solidną, choć w żadnym wypadku rewolucyjną produkcją. Jedni uważają, że uproszczenie map i pozbawienie elementów platformowych (w dużej mierze) jest zaletą, inni z kolei krytykują ten fakt. Biorąc pod uwagę, że nowy DOOM jest dostępny także w Game Passie, koszt samodzielnego sprawdzenia produkcji od id Software nie jest...
Test ASUS ROG Strix SCAR 18 - Topowy notebook do gier z NVIDIA GeForce RTX 5090 Laptop GPU oraz Intel Core Ultra 9 275HX
Kilka dni temu, jako pierwsza redakcja pisana w Polsce, opublikowaliśmy test notebooka Razer Blade 16, który wyposażono w nowej generacji układ graficzny NVIDIA GeForce RTX 5090 Laptop GPU. Pierwsze wrażenia, po obcowaniu z nowym sprzętem, były raczej mieszane. Topowy układ Blackwell dla notebooków okazał się praktycznie tak samo wydajny jak GeForce RTX 4090 Laptop GPU, zabrakło zatem oczekiwanego skoku na miarę generacji Ada Lovelace. W podsumowaniu tamtego urządzenia wskazywałem, że częściowo problemem...
Funkcjonalności laptopa ASUS ROG Strix SCAR 16 z NVIDIA GeForce RTX 5080, w tym DLSS 4 z Multi Frame Generation
Pomału do sprzedaży wchodzą najnowsze notebooki do gier oraz pracy kreatywnej, które napędzane są zarówno procesorami Intel Core Ultra jak również AMD Ryzen, a także układami graficznymi NVIDIA GeForce RTX 5000 Laptop GPU z generacji Blackwell. Jednym z czołowych producentów, którzy jako pierwsi wprowadzają swoje nowości do sprzedaży jest firma ASUS. Wśród topowych modeli warto wyróżnić dwa urządzenia: ROG Strix SCAR 16 (G635) oraz ROG Strix SCAR 18 (G835), skierowane dla najbardziej wymagających...
Wymagania sprzętowe The Last of Us: Part II Remastered PC. Gra otrzyma m.in. techniki skalowania NVIDIA DLSS oraz AMD FSR 4
Dwa lata temu na PC zadebiutowała gra The Last of Us: Part I, która delikatnie mówiąc, nie okazała się specjalnie udanym portem wydania konsolowego. Produkcja przez kilka kolejnych miesięcy była intensywnie łatana. Za chwilę nastąpi premiera The Last of Us: Part II Remastered na PC i liczymy, że tutaj otrzymamy znacznie bardziej dopracowany port. Na dwa tygodnie przed debiutem, otrzymaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe oraz garść informacji o PC-owej wersji.
- 1
- 2
- następna ›



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu