Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

skalowanie ai

Nowe sterowniki AMD Adrenalin Edition 25.9.1 pozwalają na włączenie FSR 4 dla ponad 85 gier z bibliotekami DirectX 12

Nowe sterowniki AMD Adrenalin Edition 25.9.1 pozwalają na włączenie FSR 4 dla ponad 85 gier z bibliotekami DirectX 12

W ostatnich miesiącach technika AMD FSR 4 była dodawana do kolejnych gier (ostatnie gry, które albo na premierę otrzymały FSR 4 lub dostaną w momencie premiery to przykładowo Mafia: The Old Country, Dying Light: The Beast czy Battlefield 6), choć o takim stopniu adopcji jak w przypadku NVIDIA DLSS 4 nie było mowy. Sytuacja uległa poprawie przy okazji publikacji najnowszych sterowników graficznych AMD Adrenalin Edition 25.9.1, które pozwalają włączyć FSR 4 dla znacznie większej liczby gier.

PlayStation 5 Pro w przyszłym roku dostanie specjalną wersję skalowania AI AMD FSR 4, która zastąpi obecną wersję PSSR

PlayStation 5 Pro w przyszłym roku dostanie specjalną wersję skalowania AI AMD FSR 4, która zastąpi obecną wersję PSSR

Kilka miesięcy temu pojawiły się pierwsze pogłoski, jakoby skalowanie PSSR w PlayStation 5 Pro miałoby w przyszłym roku doczekać się znaczącej aktualizacji, przywodzącej na myśl AMD FSR 4. Podczas jednego z ostatnich wywiadów, Mark Cerny - główny projektant PlayStation 5 Pro - potwierdził, że nowe skalowanie jest w drodze i jest wspólnym projektem Sony oraz AMD. Dzięki nowemu rozwiązaniu, gry na PS5 Pro mają cechować się lepszą jakością obrazu po skalowaniu.

NVIDIA DLSS w modelu Transformer oficjalnie wychodzi z fazy Beta. Nowy pakiet SDK oferuje dalszą poprawę jakości obrazu

NVIDIA DLSS w modelu Transformer oficjalnie wychodzi z fazy Beta. Nowy pakiet SDK oferuje dalszą poprawę jakości obrazu

W styczniu NVIDIA ogłosiła technikę skalowania AI o nazwie DLSS 4. Nowa wersja, w przeciwieństwie do wcześniejszych, wykorzystuje model Transformer zamiast dotychczasowego CNN, co już w pierwszych grach przełożyło się na zauważalnie lepszą jakość skalowanego obrazu, z większą ilością detali oraz zredukowanym ghostingiem. Mimo że model Transformer został ogłoszony ponad pół roku temu, w ostatnich miesiącach format ten był cały czas ulepszany, stąd działanie w wersji Beta.

PlayStation Handheld z nowymi szczegółami specyfikacji. Specyfikacja konsoli ma mieć podobieństwa do AMD Strix Halo

PlayStation Handheld z nowymi szczegółami specyfikacji. Specyfikacja konsoli ma mieć podobieństwa do AMD Strix Halo

O przenośnej konsoli od Sony, należącej do ekosystemu PlayStation, mówi się już od przynajmniej kilku miesięcy. Urządzenie to miałoby trafić na rynek w podobnym czasie co nowa generacja, a więc PlayStation 6. Ostatnio o handheldzie usłyszeliśmy po raz kolejny, dzięki informatorowi KeplerL2, który często dzieli się zakulisowymi informacjami na temat m.in. nowych kart graficznych. Jeśli omawiane doniesienia się potwierdzą, przenośna konsola w jednym aspekcie będzie zbliżona do APU AMD Strix Halo...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.