fsr
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Test Assassin's Creed Shadows - PC kontra PlayStation 5. Test technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR i Intel XeSS, skalowanie wydajności

Od momentu zapowiedzi, Assassin's Creed Shadows ma niełatwe zadanie przekonania do siebie graczy. Z jednej strony otrzymaliśmy w końcu odsłonę, której akcja toczy się w Feudalnej Japonii (gracze prosili o ten setting jeszcze chyba w czasach trylogii Ezio), z drugiej jednak Ubisoft nie popisywał się w trakcie kampanii marketingowej, zaliczając co jakiś czas mniejszą lub większą wtopę. W końcu jednak doczekaliśmy się premiery nowej części popularnej sagi. Naszą recenzję mogliście już przeczytać...
Monster Hunter Wilds - Poznaliśmy tryby wizualne dla konsol PlayStation 5 Pro oraz PlayStation 5

W tym miesiącu na rynku gier zadebiutował już Kingdom Come Deliverance II oraz Sid Meier's Civilization VII. Przed nami jeszcze premiery takich tytułów jak Avowed oraz Monster Hunter Wilds. Premiera tego ostatniego odbędzie się 28 lutego na PC, PlayStation 5 (Pro) oraz Xbox Series X|S. Developerzy ze studia Capcom podzielili się szczegółami działania gry na najmocniejszej konsoli Sony, podobnie zresztą jak na podstawowym PlayStation 5. Niektóre z decyzji raczej nie ucieszą graczy, przynajmniej tych nieposiadających...
Test Kingdom Come Deliverance II - Porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Jakość NVIDIA DLSS 4 i skalowanie wydajności

Kingdom Come Deliverance II to jedna z pierwszych, dużych premier 2025 roku. W tegorocznym, naszym TOP 10, dotyczącym najbardziej wyczekiwanych gier tego roku, produkcja studia Warhorse znalazła się na liście. Recenzje z kolei potwierdziły, że developerzy wzięli sobie wiele uwag do serca, dzięki czemu praktycznie każda mechanika została usprawniona i dopracowana na tyle, na ile pozwalał budżet. Po naszej recenzji oraz teście wydajności kart graficznych, przedstawiamy nasz ostatni artykuł, dotyczący...
Wymagania sprzętowe Marvel's Spider-Man 2 PC. Karta graficzna GeForce RTX 4090 wymagany do gry w 4K i 60 FPS

Już jutro na PC odbędzie się premiera kolejnej gry od PlayStation Studios - mowa oczywiście o Marvel's Spider-Man 2 od studia Insomniac Games, w kooperacji z Nixxes Software. Pomimo faktu premiery odbywającej się już jutro, gry wciąż nie można zakupić w przedsprzedaży (najwyraźniej opcja pojawi się dopiero wraz z faktycznym debiutem). Bardzo długo również musieliśmy czekać na podanie wymagań sprzętowych - te zostały opublikowane dosłownie przed kilkunastoma minutami.
Wymagania sprzętowe Rise of the Ronin PC. Zapowiedź, data premiery i cena ekskluzywnej dotąd gry dla PlayStation 5

W zeszłym roku na PlayStation 5 zadebiutowało kilka gier ekskluzywnych, w tym m.in. Rise of the Ronin od studia Team Ninja. Jak wiadomo, Sony sfinansowało ten projekt oraz odpowiadało za wydanie gry na swojej konsoli. Premiera odbyła się w marcu zeszłego roku i wygląda na to, że okres ekskluzywności pomału dobiega końca. Firma KOEI TECMO poinformowała bowiem o nadchodzącej premierze gry na PC (tylko Steam). Co ciekawe, to właśnie KOEI TECMO będzie odpowiadać za wydanie produkcji.
The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4

The Last of Us: Part I na premierę wersji PC, delikatnie mówiąc, nie poszczycił się wysoką jakością techniczną. Twórcy przez długi czas regularnie naprawiali i aktualizowali grę, aż w końcu doprowadzono stan techniczny do akceptowalnego poziomu. Niedługo na PC zadebiutuje także The Last of Us: Part II Remastered, tymczasem Naughty Dog dość nieoczekiwanie zaktualizowało pierwszą grę, dodając pełne wsparcie dla AMD FSR 3.1. Już teraz pojawiły się w sieci sugestie, że premiera tej aktualizacji...
Wymagania sprzętowe Kingdom Come Deliverance 2 PC, nowy trailer gry oraz jakość na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series

Wczoraj studio Warhorse ogłosiło przyspieszenie premiery gry Kingdom Come Deliverance 2. Zamiast 11 lutego 2025, produkcja trafi na PC i konsole o tydzień wcześniej, a więc 4 lutego. Przy okazji zdradzono, że dzisiaj zostanie opublikowany nowy trailer oraz ujawnione będą wymagania sprzętowe dla komputerowej wersji. Tak jak obiecano, tak dotrzymano słowa. Poznaliśmy szczegóły działania gry zarówno na PC, jak i konsolach PlayStation 5 Pro, PS5 oraz Xbox Series X|S.
Test STALKER 2: Heart of Chornobyl PC kontra Xbox Series X. Jakość technik NVIDIA DLSS, AMD FSR, Intel XeSS oraz TSR

STALKER 2: Heart of Chornobyl to bez wątpienia jedna z największych premier na rynku gier w tym roku. Czekaliśmy dobrych kilkanaście lat na powrót do Zony i choć gra była wielokrotnie opóźniana (z mniej lub bardziej istotnych powodów), to finalnie i tak otrzymaliśmy grę dość podziurawioną, jeśli chodzi o jakość techniczną. STALKER 2 melduje się na razie na PC oraz konsolach Xbox Series, jednak w bliżej nieokreślonym terminie powinna również zadebiutować na PlayStation 5. Na PurePC.pl mogliście...
Test Warhammer 40,000: Space Marine 2 PC kontra PlayStation 5. Jakość technik NVIDIA DLSS i AMD FSR, skalowanie wydajności

Końcówka wakacji obrodziła w premiery gier na PC oraz konsolach obecnej generacji. Najpierw dostaliśmy Black Myth: Wukong, który zaoferował świetnej jakości oprawę graficzną i wysokie wymagania sprzętowe, ale i tak okazał się sukcesem sprzedażowym (ostatnie dane mówią o ponad 18 milionach egzemplarzy). Chwilę później dostaliśmy Star Wars Outlaws, któremu z kolei oberwało się za stan techniczny. Potem, na PlayStation 5, dostaliśmy platformówkę Astro Bot i finalnie zakończyliśmy falę premier...
Wymagania sprzętowe Until Dawn PC. Komputerowa wersja otrzyma Ray Tracing oraz techniki NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3.1

W przyszłym miesiącu na PC oraz PlayStation 5 zadebiutuje remake gry Until Dawn, czyli według wielu graczy - najbardziej niepotrzebne odświeżenie gry z poprzedniej generacji konsol. Nowa wersja powstała na silniku Unreal Engine 5 i ma charakteryzować się nie tylko jeszcze lepszą jakością oprawy graficznej, ale również nieco rozszerzoną fabułą z dodatkowymi cut-scenkami. Debiut zaplanowano dokładnie na 4 października, jednocześnie na obu platformach. Na kilka tygodni przed premierą, studio Ballistic...
Test Star Wars Outlaws PC - Jakość Ray Tracingu, DLSS Super Resolution oraz Ray Reconstruction. Porównanie z FSR i XeSS

Star Wars Outlaws zostało oficjalnie zapowiedziane w ubiegłym roku jako kolejny projekt ze świata Gwiezdnych Wojen. W ostatnich latach gry z tego uniwersum były przygotowywane przede wszystkim przez Electronic Arts, dzięki czemu dostaliśmy chociażby Star Wars Jedi: Fallen Order oraz Star Wars Jedi: Survivor. Produkcja od Ubisoftu uderza jednak w inne nuty. Zamiast kierować rycerzem Jedi, sterujemy złodziejką Key Vess, która trafia do podziemnego świata przestępczości, w którym rządzą kartele. Sama gra...
Test Black Myth: Wukong - Porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Jakość Path Tracingu, DLSS, FSR, XeSS oraz TSR

Q Black Myth: Wukong już od pierwszych zapowiedzi ponad 4 lata temu robił duże wrażenie oraz wzbudzał zainteresowanie wśród graczy. Wszak niezbyt często dostajemy grę AAA, która jest głęboko zakorzeniona w chińskich wierzeniach i mitologiach. W dodatku całość oprawiono w naprawdę bardzo ładną oprawę graficzną, w czym pomogło wykorzystanie silnika Unreal Engine 5. Black Myth: Wukong to jednak jednocześnie jedna z najbardziej wymagających gier zarówno tego roku jak i obecnej generacji i pod tym...
Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3

Jesteśmy już po premierach Black Myth: Wukong oraz Star Wars Outlaws, tymczasem już za kilka dni do sprzedaży trafi kolejny, potencjalny hit, którym może się okazać Warhammer 40,000: Space Marine 2. Tytuł opracowany został jako brutalna gra akcji, gdzie możemy grać zarówno solo jak i w kooperacji. Produkcja zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series, jednak twórcy wcześniej nie zgłębiali się jakoś bardzo szczegółowo w kwestie techniczne gry. Teraz poznaliśmy jednak więcej informacji w tym temacie.
Jak zmieniał się rozwój grafiki na przestrzeni lat? API DirectX, Ray Tracing i Path Tracing, a w końcu software górujący nad hardware

Kilka tygodni temu świętowaliśmy nasze 18 urodziny. Taki długi okres w branży komputerowej to niemal wieczność, na co wpływ ma nieustanny rozwój, zarówno podzespołów komputerowych, jak i również software'u, którego celem jest wspomaganie hardware'u oraz umożliwienie wydobycia ze sprzętu pełnego potencjału. Myślę, że mnóstwo naszych Czytelników zgodzi się, że jeszcze kilka, kilkanaście lat temu byliśmy świadkami znacznie prężniej rozwijanego hardware'u i to właśnie komponenty górowały...
Wymagania sprzętowe God of War: Ragnarok PC. Blisko 200 GB na dysku SSD i obowiązkowe konto PlayStation Network

Pecetowa wersja God of War: Ragnarok została ujawniona oficjalnie kilka miesięcy temu. To kolejna produkcja PlayStation Studios, która w tym roku ukaże się na PC - po Helldivers II, Horizon Forbidden West oraz Ghost of Tsushima. Za komputerowe wydanie odpowiada przede wszystkim firma Jetpack Interactive, podobnie jak było to w przypadku poprzedniej części przygód Kratosa i Atreusa. Na nieco ponad miesiąc przed premierą otrzymaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry.
Test Ghost of Tsushima PC - Porównanie NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS oraz omówienie technik antyaliasingu

Ghost of Tsushima pierwotnie zadebiutowało w sierpniu 2020 roku jako tytuł ekskluzywny dla konsoli PlayStation 4. Była to ostatnia duża gra Sony przed premierą generacji PlayStation 5. W 2021 roku ukazało się rozszerzone wydanie Director's Cut, które zawierało nie tylko poprawki wizualne dla wersji PS5, ale również rozbudowany dodatek fabularny o nazwie Wyspa Iki. Mimo że od premiery minęło już kilka lat, to dopiero w ostatnich tygodniach Sony potwierdziło prace nad komputerowym wydaniem. Tym samym Ghost...
Test Senua's Saga: Hellblade II - Porównanie wersji PC oraz Xbox Series X. Analiza technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i INTEL XeSS

Obecna generacja na razie nie rozpieszcza graczy jeśli chodzi o prezentację gier, które wyglądałyby zauważalnie lepiej od tytułów z poprzedniej generacji. Spore wrażenie w zeszłym roku zrobił Alan Wake 2, wprowadzając bardzo wysokiej jakości oprawę graficzną, która broni się na konsolach, a na PC oferując dodatkowo Path Tracing. Teraz doczekaliśmy się premiery kolejnej gry, która realnie prezentuje możliwości silnika Unreal Engine 5. Choć ma to swoje wymagania, to finalny efekt robi piorunujące...
Senua's Saga: Hellblade II z pełnymi wymaganiami sprzętowymi. Gra otrzyma wsparcie dla DLSS 3, FSR 3 i XeSS 1.3

Kilka dni temu na Steam pojawiły się wstępne wymagania sprzętowe gry Senua's Saga: Hellblade II. Dotyczyły one jednak wyłącznie konfiguracji minimalnej, a na dodatek można było z nich wywnioskować, iż gra studia Ninja Theory będzie wymagać systemu Windows 11 do poprawnego działania. Studio długo nie czekało z publikacją pełnych wymagań, dzięki czemu poznaliśmy wszystkie cztery poziomy wydajności, jakie przygotowali twórcy. Finalnie Windows 11 nie będzie jedynym obsługiwanym systemem, ale nie...
Test Horizon Forbidden West PC - Porównanie jakości technik skalowania NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS

Sony swoją ekspansję na rynek PC zaczęło wraz z premierą gry Horizon Zero Dawn. Produkcja do dzisiaj uważana jest za jedną z ładniejszych gier, tym bardziej że jej optymalizacja również stoi na całkiem niezłym poziomie. Od tamtej pory na komputerach ukazały się takie tytuły jak God of War, Spider-Man Remasterd oraz Miles Morales, Days Gone, Ratchet & Clank: Rift Apart czy Returnal. Kilka dni temu natomiast odbyła się premiera Horizon Forbidden West Complete Edition, czyli drugiej części przygód...
Linux vs Windows - Który system jest lepszy do gier? Test wydajności z udziałem NVIDIA GeForce RTX 4090 i GTX 1660 Ti

Już od przeszło dwóch dekad mianem najpopularniejszego systemu operacyjnego na świecie cieszy się oprogramowanie stworzone przez firmę Microsoft, a więc Windows. Oczywiście alternatywne rozwiązania istniały praktycznie od samego początku, natomiast nigdy nie zdobyły tak wielkiej popularności. Jednym z nich jest Linux, a tak naprawdę setki jego różnych dystrybucji. Mimo że pod koniec 2023 roku osiągnęły one łącznie najwyższy udział na rynku od początku swojego istnienia, to i tak mówimy tu o...
Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS

Komputerowa wersja Horizon Forbidden West Complete Edition (a więc z dodatkiem Burning Shores) została zapowiedziana jeszcze w ubiegłym roku. Za port odpowiada studio Nixxes Software, współpracujące z firmą Guerllla. Sony potwierdziło właśnie datę premiery, a dodatkowo rozpoczęto przyjmowanie zamówień przedpremierowych. Choć drugi Horizon nie wspiera Ray Tracingu, nie zabraknie wielu innych funkcjonalności od wszystkich wiodących firm: NVIDII, AMD oraz Intela.
Test Avatar: Frontiers of Pandora - Porównanie wersji PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS i AMD FSR

W tym roku otrzymaliśmy przynajmniej kilka gier, które prezentowały się bardzo dobrze pod kątem oprawy graficznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Star Wars Jedi: Survivor, Dead Space (Remake), Resident Evil 4 (Remake) czy Alan Wake 2 to jedne z przykładów gier, które charakteryzowały się ponadprzeciętną jakością grafiki. Dodatkowo na PlayStation 5 otrzymaliśmy także Horizon Forbidden West - Burning Shores, gdzie mieliśmy okazję zwiedzać zrujnowane tereny Los Angeles i Hollywood. Na koniec roku otrzymaliśmy...
Starfield otrzyma wkrótce oficjalne wsparcie dla technik skalowania NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 3 z Frame Generation

Starfield zadebiutował na rynku we wrześniu tego roku i bez wątpienia okazał się jedną z największych premier 2023 roku. Na chwilę obecną gra oferuje oficjalną obsługę techniki AMD FSR 2 na PC (konsole Xbox również korzystają z tego rozwiązania), natomiast NVIDIA DLSS została wprowadzona w ramach nieoficjalnej modyfikacji. Bethesda w końcu potwierdza finalizację prac nad implementacją DLSS i przy okazji wskazuje na kilka nowości, które pojawią się w najbliższym czasie.
Wymagania sprzętowe Alan Wake 2 PC - Studio Remedy zaleca korzystanie z technik NVIDIA DLSS i AMD FSR

Już za tydzień odbędzie się kolejna wyczekiwana wśród graczy premiera - tym razem będzie to survival horror o nazwie Alan Wake 2 od studia Remedy Entertainment. Produkcja będąca oczekiwaną od lat kontynuacją przygód tytułowego pisarza, zadebiutuje na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series. Będzie to również pierwsza duża premiera AAA, gdzie od dnia premiery będzie można korzystać z Path Tracingu. Jak to finalnie wpłynie na wymagania sprzętowe? Twórcy długo w tym temacie milczeli, ale w końcu uchylono...
Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3

Dopiero co jesteśmy po premierze takich gier jak Assassin's Creed Mirage oraz Forza Motorsport, a jutro na rynek trafi kolejny duży tytuł. Tym razem mowa o Lords of the Fallen, czyli produkcji z gatunku tzw. "soulslike". Reboot gry o takim samym tytule zapowiada się całkiem dobrze, a w dodatku ma prezentować wysoką jakość oprawy graficznej, za co odpowiadać ma silnik Unreal Engine 5. Na chwilę przed premierą dowiedzieliśmy się, z jakich technik skalowania skorzysta gra.
GITSTAR JH920 - chiński model karty graficznej ze wsparciem dla AMD FSR. Konkurencja dla NVIDIA GeForce GTX 1050

Rynek chiński jest dość specyficzny pod wieloma względami. Znajdziemy w nim sporo różnych urządzeń, które w rzeczywistości są kopią bardziej oryginalnych rozwiązań, acz przez niezbyt dobre respektowanie prawa patentowego w tym kraju takie praktyki tylko kwitną. Czasami zdarzają się jednak autorskie rozwiązania, które nie przynoszą żadnej rewolucji, natomiast w stosunku do swojej niskiej ceny oferują przyzwoite możliwości. Do tej drugiej kategorii można zaliczyć debiutującą kartę graficzną...
Test Assassin's Creed Mirage PC kontra PlayStation 5. Jakość technik DLSS, FSR i XeSS oraz skalowanie wydajności

Ostatni duży Assassin's Creed ukazał się w 2020 roku - była to oczywiście gra Assassin's Creed Valhalla, gdzie wcielaliśmy się w Eivor(a). Produkcja Ubisoftu ze względu na bardzo duże zainteresowanie otrzymała wyjątkowo długie życie. Oprócz dwóch podstawowych dodatków fabularnych, wchodzących w skład Przepustki Sezonowej, AC: Valhalla otrzymała również dodatkowe i największe rozszerzenie o nazwie Świt Ragnaroku. Ponadto produkcja była wspierana wieloma darmowymi dodatkami, w skład których wchodził...
AMD FSR 3 jeszcze dzisiaj zadebiutuje w grach Forspoken oraz Immortals of Aveum

W trakcie targów Gamescom, firma AMD ujawniła garść szczegółów na temat techniki FSR 3 (FidelityFX Super Resolution 3), której bazą jest zarówno upscaling obrazu jak również interpolacja klatek (AMD Fluid Motion Frames). Podczas sierpniowej konferencji potwierdzono, że na premierę FSR 3 będzie dostępny w grach Forspoken oraz Immortals of Aveum, natomiast w drodze są kolejne gry (już wydane lub takie, które dopiero zadebiutują) ze wsparciem dla techniki. Dzisiaj w końcu doczekaliśmy się premiery...
Test Starfield PC kontra Xbox Series X - Porównanie jakości obrazu oraz skalowanie wydajności z AMD FSR 2

Ten rok jest wyjątkowo obfity jeśli chodzi o liczbę premier na rynku gier wideo. Z ich jakością jednak wielokrotnie były spore problemy, bo albo optymalizacja i działanie gry budziły uśmiech politowania, albo gry naszpikowane były różnymi błędami, co psuło ogólny odbiór gry. W tym gąszczu średnich premier mocno wyczekiwanych gier, otrzymaliśmy w końcu produkcję, o której chyba każdy słyszał a wielu graczy z całą pewnością czekało. Mowa o grze Starfield, za produkcję której odpowiadało...
Avatar: Frontiers of Pandora z pokazem wersji PC. Będzie Ray Tracing, FSR 3 i obsługa wielordzeniowych procesorów

Ubisoft na ten rok ma zaplanowanych kilka dużych premier gier wideo. Już we wrześniu na rynek trafią wyścigi w postaci The Crew Motorfest, natomiast na początek października zaplanowano debiut Assassin's Creed Mirage, gdzie w skórze Basima będziemy przemierzać IX-wieczny Bagdad. Prawdopodobnie największą premierą Ubisoftu na ten rok będzie jednak Avatar: Frontiers of Pandora. Produkcja przygotowywana na bazie licencji od 20th Century Studios, tworzona jest z myślą o obecnej generacji sprzętu. Teraz...
Immortals of Aveum rozczarowuje jakością optymalizacji. Gracze krytykują stan techniczny tytułu

Immortals of Aveum można określić mianem pierwszej wysokobudżetowej gry, która wykorzystuje wszystkie możliwości oferowane przez silnik Unreal Engine 5. Przed premierą twórcy niejednokrotnie podkreślali zaawansowanie systemów Lumen oraz Nanite, co miało przełożyć się na bardzo wysoką jakość oprawy graficznej. Mimo że niektóre lokacje rzeczywiście mogą się podobać, to stan techniczny tytułu skutecznie przeszkadza w podziwianiu widoków.
Ratchet & Clank: Rift Apart PC vs PlayStation 5 - porównanie jakości obrazu w natywnym 4K oraz z DLSS, FSR i XeSS

W tym roku na PC otrzymaliśmy już trzy gry od PlayStation Studios. Pierwszą był dopracowany i wciągający Returnal. Druga produkcja była już znacznie głośniejsza, bowiem mowa o The Last of Us: Part I. Tytuł od Naughty Dog, który błyszczał na konsoli PlayStation 5, w wersji komputerowej został wręcz koncertowo sponiewierany przez mniejsze lub większe niedoróbki techniczne i fatalną optymalizację. Gra do dzisiaj otrzymuje kolejne łatki, dzięki którym w końcu zaczyna prezentować oczekiwany stan....
Intel XeSS vs NVIDIA DLSS vs AMD FSR - Test wydajności na kartach Intel ARC A750, NVIDIA GeForce RTX 3060 i AMD Radeon RX 6600

Techniki upscalowania obrazu w grach komputerowych stają się coraz popularniejsze, dlatego trudno wyobrazić sobie sytuację, że następuje gwałtowna zmiana i wszyscy producenci porzucą dotychczasowe strategie wracając do czystego renderingu. Pozostaje tylko trzymać kciuki, aby oferowały coraz wyższą jakość oraz skalowanie wydajności. Jednym z takich rozwiązań jest Intel XeSS, konkurencja dla NVIDIA DLSS i AMD FSR, którego możliwości postanowiłem dzisiaj sprawdzić. Jak prezentuje się jakość rekonstrukcji...
Steam Deck vs ASUS ROG Ally - porównanie najpopularniejszych przenośnych konsol do gier

Początkowo uważany za żart handheld ASUS ROG Ally szybko przyjął łatkę "pogromcy" Steam Decka. Jako że urządzenie od Valve istniało już ponad rok, a ten krótki okres czasu w technologii jest jak "wieczność", to zadanie to nie było dla ASUS-a zbyt wymagające. Na rynku dostępne były już o wiele lepsze podzespoły, z których ROG Ally oczywiście skorzystał. Jednak czy nowszy sprzęt, który jest wydajniejszy niemal pod każdym względem od Steam Decka, faktycznie jest od niego lepszy?
AMD oraz Bethesda ogłosiły partnerstwo przy PC wersji gry Starfield - kosmiczna przygoda otrzyma technikę AMD FSR 2

We wrześniu na rynek trafi jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku - Starfield od Bethesdy. Dla przedsiębiorstwa jest to tym ważniejsze wydarzenie, ponieważ Starfield jest pierwszą nową marką w portfolio firmy od 25 lat. Jak już od dawna wiemy, Starfield ukaże się na PC oraz konsolach Xbox Series. Dwa tygodnie temu mieliśmy okazję zobaczyć rozbudowany pokaz Starfield Direct, na którym Bethesda prezentowała najważniejsze aspekty gry. Teraz dowiedzieliśmy się, że producent przyjął ekskluzywne...
AMD FSR kontra NVIDIA DLSS, czyli komu zależy na tym, aby dana technika nie trafiała do partnerskich tytułów

W interesie graczy jest to, żeby wydawane gry obsługiwały więcej niż jedną technikę upscalingu obrazu. Pozwala to każdemu dokonać wyboru lub skorzystać z tego rozwiązania w ogóle, jeśli na przykład ktoś posiada kartę AMD niewspierającą DLSS. Na rynku wykształciła się jednak pewnego rodzaju nierównowaga. Jak wiadomo, gry wydawane są bardzo często w partnerstwie z producentem kart graficznych i ma to niestety wpływ na dostępność poszczególnych technik upscalingu.
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
Serwis PurePC idzie z duchem czasu i oddaje się w ręce sztucznej inteligencji. Szykujcie się na jeszcze więcej newsów i artykułów!