dlss transformer
NVIDIA DLSS w modelu Transformer oficjalnie wychodzi z fazy Beta. Nowy pakiet SDK oferuje dalszą poprawę jakości obrazu

W styczniu NVIDIA ogłosiła technikę skalowania AI o nazwie DLSS 4. Nowa wersja, w przeciwieństwie do wcześniejszych, wykorzystuje model Transformer zamiast dotychczasowego CNN, co już w pierwszych grach przełożyło się na zauważalnie lepszą jakość skalowanego obrazu, z większą ilością detali oraz zredukowanym ghostingiem. Mimo że model Transformer został ogłoszony ponad pół roku temu, w ostatnich miesiącach format ten był cały czas ulepszany, stąd działanie w wersji Beta.
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków