unreal engine 5
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Test Black Myth: Wukong - Porównanie wersji PC oraz PlayStation 5. Jakość Path Tracingu, DLSS, FSR, XeSS oraz TSR
Q Black Myth: Wukong już od pierwszych zapowiedzi ponad 4 lata temu robił duże wrażenie oraz wzbudzał zainteresowanie wśród graczy. Wszak niezbyt często dostajemy grę AAA, która jest głęboko zakorzeniona w chińskich wierzeniach i mitologiach. W dodatku całość oprawiono w naprawdę bardzo ładną oprawę graficzną, w czym pomogło wykorzystanie silnika Unreal Engine 5. Black Myth: Wukong to jednak jednocześnie jedna z najbardziej wymagających gier zarówno tego roku jak i obecnej generacji i pod tym...
Fatal Run 2089 - postapokaliptyczny hit Atari z lat 90. odżyje w przyszłym roku na współczesnych platformach
Obecnie Atari stara się również przywracać dawne IP, które święciły swoje triumfy dosłownie dekady temu. W przyszłym roku na przykład doczekamy się powrotu do świata znanego z pewnego klasyka jeszcze z 1990 roku, w którego można było sobie pograć na Atari 7800, a także Atari 2600. To zarazem pierwsza pozycja, nad którą pracuje zespół MNSTR Studios. Na dłuższe materiały przyjdzie nam jeszcze zaczekać, ale ta prezentacja już teraz pokazuje, jak wiele uległo zmianom.
Neo Berlin 2087 - wzbudzająca skrajne emocje next-genowa strzelanka SF z efektownym gameplay trailerem
Futurystyczny setting to zawsze zachęcająca otoczka niezależnie od medium. Nie dziwi zatem, że twórcy gier stosunkowo często po nią sięgają - tak przy projektach indie, jak i tych wysokobudżetowych. Z takiego założenia wyszło także studio Elysium Game, przygotowując własną wersję mrocznej wizji przyszłości. Pierwsze materiały podzieliły widzów, nierzadko wytykających takie problemy jak spadki płynności w rozgrywce. Najnowsze wyglądają lepiej, choć wątpliwości pozostają.
GeForce RTX 4080, Unreal Engine 5 i 4K to kiepskie połączenie. Test pokazuje, jak wymagający jest silnik firmy Epic Games
Unreal Engine to od lat jeden z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Jego najnowsza wersja, opatrzona cyfrą 5, przyniosła spore zmiany, ale także kontrowersje dotyczące chociażby optymalizacji. Implementacje UE5 powinny stawać się wraz z upływem czasu coraz lepsze, ale wiemy już, że ta wersja silnika nie będzie raczej demonem szybkości. Dowodzą temu chociażby ostatnie testy gier w rozdzielczości 4K na karcie GeForce RTX 4080.
Unknown 9: Awakening - oto 8-minutowy gameplay nadchodzącej gry akcji na Unreal Engine 5 z gwiazdą Wiedźmina w roli głównej
Jeżeli nie kojarzycie nadchodzącej premiery gry Reflector Entertainment, nie ma się specjalnie co dziwić. Jakieś cztery lata temu pojawił się pierwszy materiał, który i tak był zaledwie filmowym zwiastunem. Dopiero teraz deweloperzy dali o sobie znać, jako że w listopadzie dojdzie do premiery. Tym samym wydawcy z Bandai Namco opublikowali materiał, w którym wreszcie możemy przyjrzeć się szczegółom rozgrywki czy podstawom mechaniki.
Unreal Engine 5 i Unreal Engine 4 na materiałach porównawczych. Czy wzrost jakości uzasadnia tak duży spadek liczby FPS-ów?
Unreal Engine od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Kolejne wersje zwykle oferowały duży wzrost jakości grafiki. Obecnie Unreal Engine 5 zaczyna wypierać starszą edycję silnika, jednak nie brakuje głosów krytycznych odnośnie wydajności, którą oferuje. W sieci opublikowano bezpośrednie zestawienie UE 5 z UE 4. Rezultaty porównania nie każdemu się spodobają, ponieważ nowa wersja silnika wypadła w niej kiepsko.
Phantom Blade Zero - niezwykle efektowne fragmenty rozgrywki w wyśmienitej oprawie prosto z Summer Game Fest
Niewiele tytułów wartych jest bardziej szczegółowej wzmianki, jeżeli chodzi o zakończone już Summer Game Fest. Nawet jeśli pojawiały się materiały związane z większymi tytułami - jak Star Wars Outlaws czy Warhammer 40K: Space Marine 2 - nie były one zbyt długie i raczej nie prezentowały niczego specjalnie nowego. Ale da się wyodrębnić przynajmniej parę ciekawszych punktów programu - w tym arcyefektowną zapowiedź gry studia S-Game.
Test wydajności Senua's Saga: Hellblade II - Unreal Engine 5 zapewnia piękną grafikę! Jakiej karty graficznej potrzeba?
Senua's Saga: Hellblade II wyrosło na najbardziej oczekiwaną premierę pierwszej połowy 2024 roku, aczkolwiek największe poruszenie wzbudziła nie formuła rozgrywki, ale imponująca next-genowa oprawa wizualna. Twórcy wykorzystali Unreal Engine 5, nareszcie w namacalny sposób pokazując potencjał drzemiący w silniku Epic Games. Można chyba napisać, że otrzymujemy najbardziej realistyczną grafikę w historii cyfrowej rozrywki. Senua's Saga: Hellblade II wyznacza również nowe granice w wymaganiach sprzętowych,...
Recenzja Senua's Saga: Hellblade II - podróży ciąg dalszy. Sprawdzamy, czy Ninja Theory ponownie oczaruje graczy
Pamiętam jeszcze czasy, gdy dorwałem przy jakiejś okazji pierwszego Hellblade'a. Bez kompletnie żadnych oczekiwań ani wiedzy o projekcie przystąpiłem do rozgrywki. Mój początkowy sceptycyzm był stopniowo przezwyciężany najpierw przez niepowtarzalny klimat, a następnie pewne ciekawe rozwiązania w rozgrywce. Po finalnej sekwencji już tylko zbierałem szczękę z podłogi. Grę potraktowałem jako jednorazową, zamkniętą historię. Z tego też względu gdy zapowiedziano kontynuację, byłem mocno zdziwiony....
Black Myth: Wukong - nowy, efektowny zwiastun z fragmentami rozgrywki prezentuje możliwości Unreal Engine 5
Game Science nie spieszy się z wypuszczeniem swojego obiecującego tytułu. Wszak od pierwszego trailera, który zachwycił masę graczy, minęły już niespełna cztery lata. Wstępna prezentacja okazała się zaledwie początkiem długiej drogi, jaką musiało przejść studio. Z początku wydawało się, że Black Myth: Wukong pojawi się na rynku już w zeszłym roku, ale potrzeba było na to znacznie więcej czasu. Ostatecznie wiele wskazuje na sierpniową premierę.
Delta Force: Hawk Ops będzie korzystać z Unreal Engine 5. Pojawiła się zapowiedź poświęcona kampanii single player
TiMi Studios nie należy do zespołów, które zbyt często chwalą się efektami pracy w trakcie tworzenia gier. Nawet w przypadku, kiedy starają się ożywić jedną z najbardziej zasłużonych gier gatunku. Niemniej jednak to, co udostępnili jak dotąd, pozwoliło przynajmniej wierzyć, że znajdują się na dobrej drodze do sukcesu. Informacji o dacie premiery wciąż jeszcze się niestety nie doczekaliśmy, za to interesujących materiałów trochę się znalazło.
The Last Batch - powstaje demo technologiczne, które bazuje na Breaking Bad. Tworzy je Polak na Unreal Engine 5
Od początku 2024 roku minęło zaledwie kilka miesięcy — w tym czasie zdążyło się jednak ukazać wiele gier wideo, które zostały stworzone przez polskie studia. Do takich można zaliczyć The Inquisitor, Manor Lords, czy też The Thaumaturge. Szczególnie ten drugi tytuł cieszy się uznaniem graczy, gdyż uważają oni, że stoi za nim jeden człowiek (choć to nie do końca prawda). Kolejny rodak próbuje swoich sił w tej branży i właśnie ogłosił powstawanie gry na podstawie serialu Breaking Bad.
Terminator: Survivors - Nacon opowiada o szczegółach nadchodzącej gry. Fabularny kontekst, PvE, Unreal Engine 5 i inne
Uniwersum Terminatora to wciąż potencjalnie całkiem wdzięczne podłoże dla nowych projektów. O ile filmowy przemysł swoimi ostatnimi produkcjami (a w zasadzie w jakimś stopniu każdą po części drugiej) wyczerpał na pewien czas źródełko, o tyle gry mają się całkiem dobrze. Kilka lat temu polskie studio Teyon wprowadziło Terminator: Resistance, udanego FPS-a, w lutym zaś Slitherine pojawiło się z dobrze ocenianą strategią - Terminator: Dark Fate - Alliance. Tej jesieni z kolei Nacon wprowadzi franczyzę...
Unreal Physics - nowa, darmowa gra prezentująca możliwości Unreal Engine 5 pojawiła się na Steamie
Jesienią 2022 roku na horyzoncie pojawił się Unreal Engine 5, stając się jednym z kluczowych narzędzi do tworzenia gier. Na przestrzeni kolejnych miesięcy zdążyli z nich korzystać zarówno deweloperzy z większych studiów, jak i chociażby moderzy. Lista pozycji, przy których używano silnika Epic Games, wydłuża się w niesamowitym tempie. Ostatnio zaś zespół Jilted Generation Productions wypuścił całkiem ciekawą grę, która pozwala sprawdzić jej możliwości.
Chrono Odyssey - MMORPG nowej generacji z kolejnym materiałem. Prezentacja efektownych kadrów z Unreal Engine 5
Ostatnio pojawia się coraz więcej zapowiedzi tytułów obiecujących skok jakościowy pod względem grafiki. Przeważnie wiąże się on z wdrażaniem Unreal Engine 5. Nie inaczej jest z projektem koreańskiego studia. Wiosną zeszłego roku pokazali nam całkiem ciekawe materiały, przypominając się po dłuższej nieobecności. Tym razem wykorzystali event State of Unreal, by wypuścić jeszcze jeden trailer z kilkoma bardzo efektownymi fragmentami.
Unreal Engine 5.4 ma nie tylko dodać nowe funkcje do silnika, ale również zaoferować wyższą wydajność na PC i konsolach
Druga połowa marca stoi pod znakiem dwóch cykli konferencji - GTC 2024 organizowane przez NVIDIĘ oraz GDC 2024 dla developerów gier, gdzie często możemy dowiedzieć się różnych ciekawostek o produkcji konkretnych tytułów lub o nowościach, które dopiero się pojawią. Na GDC pojawiła się firma Epic Games, która ujawniła kilka nowych szczegółów na temat silnika graficznego Unreal Engine 5.4. Najnowsza wersja została dopakowana w kilka rozwiązań (nowych lub ulepszonych względem wcześniejszych wersji),...
Dragon Ball: Sparking! ZERO - Bandai Namco prezentuje długi gameplay nowej gry z serii. Dynamiczne starcia i Unreal Engine 5
Gry z serii Dragon Ball na ogół nie są pewniakami - bo nierzadko trafia się pozycja naprawdę rozczarowująca - ale od czasu do czasu na rynku pojawiają się takie, które potrafią zadowolić fanów i nie tylko. Wydawca Bandai Namco powierzył nową odsłonę doświadczonemu studiu Spike Chunsoft, które zdążyło już działać w obrębie tego uniwersum, odnosząc przy tym parę niezgorszych sukcesów. Ale najnowsza pozycja może naprawdę stać się tegorocznym hitem.
Bit Reactor i Respawn wciąż pracują nad strategią w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Nowe informacje związane z projektem
Jednym ze stałych motywów ostatnich miesięcy są niestety masowe zwolnienia pracowników w wielu firmach. Do najgłośniejszych incydentów doszło w Embracer Group, gdzie utrącono chociażby projekt nowego Deus Exa. Ale czarne chmury pojawiły się też w przypadku Sony, Microsoftu, czy wreszcie Electronic Arts. Ci ostatni w konsekwencji zrezygnowali z gry o Mandalorianinie. Inne przedsięwzięcie zdaje się z kolei na szczęście trzymać.
PUBG: Battlegrounds przenosi się na Unreal Engine 5. Ma to otworzyć nowe możliwości przed deweloperami i graczami
Choć czasy największej świetności gry PUBG: Battlegrounds minęły jakiś czas temu, to wciąż jest to jedna z najbardziej popularnych sieciowych strzelanek. Wystarczy wspomnieć, że w przeciągu ostatniej doby w produkcję studia Krafton bawiło się na Steamie w szczytowym momencie blisko 640 tys. graczy. Tytuł ma jednak już swoje lata, dlatego twórcy zapowiedzieli szereg istotnych ulepszeń wizualnych, których bazą będzie najnowszy Unreal Engine 5.
Thorgal i Nocny Wędrowiec - polskie studio Mighty Koi zapowiada dwie nowe gry. Jedna z nich może być konkurencją dla Wiedźmina 4
Warszawskie studio Mighty Koi, na które składa się ponad 100 osób mających już doświadczenie w branży gier (Bandai Namco, Ubisoft, FromSoftware, Square Enix), ogłosiło właśnie dwie nowe produkcje: Thorgal oraz Nocny Wędrowiec. Obie tworzone są przy użyciu silnika Unreal Engine 5, natomiast twórcy posiłkują się także „sztuczną inteligencją” i techniką fotogrametrii. Oprócz samych informacji otrzymaliśmy również pierwsze zwiastuny gier.
The Sinking City 2 oficjalnie zapowiedziane. Survival horror w uniwersum Lovecrafta zadebiutuje w 2025 roku
Ukraińskie studio Frogwares znane jest przede wszystkim z gier o popularnym detektywie, Sherlocku Holmesie. Nie tak dawno temu zresztą otrzymaliśmy grę Sherlock Holmes: The Awakened, która łączyła przygody tytułowego bohatera z uniwersum wykreowanym przez Lovecrafta, a które dotyczyło Cthulhu. Twórcy jednak wyprodukowali także grę o nazwie The Sinking City. Choć oficjalnie nie nawiązuje ona do mitycznego Przedwiecznego, jednocześnie bardzo mocno inspirowała się twórczością popularnego pisarza....
Unreal Engine 5 już działa w przeglądarkach internetowych. Główny wymóg spełniają niemal wszystkie popularne rozwiązania
W internecie pojawiły się informacje na temat następnego dema technologicznego opartego na silniku Unreal Engine 5, które zostało uruchomione w przeglądarce internetowej. Omawiany projekt po raz kolejny pokazuje, że w przyszłości może się pojawić sporo gier, które będą w stanie działać z poziomu przeglądarki. Wymogiem będzie jednak obsługa nowszego interfejsu API - WebGPU. To właśnie on umożliwia cały proces i zastępuje starszego brata, czyli WebGL.
Banishers: Ghosts of New Eden - recenzje nowej gry twórców Life is Strange. Udana i oryginalna opowieść, ale nie bez wad
W przeciągu kilkunastu lat działalności studio DON'T NOD zbudowało sobie reputację ekipy z nieszablonowym podejściem do tworzenia gier. Ich znakiem rozpoznawczym jest zabawa bardzo różnymi motywami, dzięki czemu nie trzymają się jednego schematu. Zawsze jednak - niezależnie od tego, czy to Life is Strange, Vampyr, czy Tell Me Why - dbają o stronę narracyjną. Najnowszy ich tytuł wyróżnia się jednak także skalą, nawiązującą do kilku ostatnich hitów AAA.
Silent Hill 4: The Room na silniku Unreal Engine 5? Ten fanowski projekt pokazuje, jak obecnie mogłaby wyglądać gra
Obecnie czekamy na grę Silent Hill 2 Remake od polskiego studia Bloober Team, które współpracuje z japońskim Konami. Choć krakowskie studio praktycznie ukończyło grę (a przynajmniej tak można wywnioskować z publikowanych informacji), to Konami nadal milczy w temacie pełnej prezentacji gry oraz ujawnienia daty premiery. Wiemy natomiast, iż remake Silent Hill 2 powstał na silniku Unreal Engine 5. To samo narzędzie wykorzystał jeden z internautów do przygotowania fanowskiego projektu innej kultowej części...
Bodycam - zbliża się nowy fotorealistyczny shooter. Zapowiedź, wymagania sprzętowe i zaproszenie na testy
W zeszłym roku dostaliśmy całkiem ciekawe materiały związane z Unrecord, wyjątkowo realistycznie wyglądającą strzelanką. Wygląda na to, że nie musieliśmy zbyt długo czekać na prezentację gry mającej wiele podobieństw do rzeczonego projektu studia DRAMA. Oczywiście w dalszym ciągu warto zaznaczyć kilka dosyć znaczących różnic. Reissad Studio planuje chociażby uderzyć w rynek wieloosobowy, a pierwsi gracze wkrótce będą mogli ocenić ich starania.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl - wyczekiwany projekt wciąż żyje. Twórcy prezentują odświeżony zestaw screenshotów
Projekt od GSC Game World należy do tych zdecydowanie najbardziej problematycznych. Wielokrotnie przekładany przez wzgląd na sytuację na świecie, na pewnym etapie wydawało się wręcz, że to niesamowicie obiecujące, ambitne przedsięwzięcie po prostu nie wypali. Jednak twórcy zakasali rękawy i wiele wskazuje na to, że premiera jest już tylko kwestią miesięcy. Obecnie czekamy na dokładną datę wyjścia, a tymczasem otrzymaliśmy kolejny zestaw materiałów.
Instinction - dinozaury, gęsta dżungla i Unreal Engine 5. Spadkobierca Dino Crisis na 7-minutowym nagraniu z rozgrywki
O grze tworzonej przez Hashbane Interactive wielu zdążyło już na dobre zapomnieć. I nie ma co się dziwić - w końcu ostatnie większe materiały z nią związane zostały puszczone niespełna dwa lata temu. Na pewno nie sprawdzimy jej w tym roku, toteż deweloperzy wciąż mają nieco czasu na zachęcenie potencjalnych nabywców. A robotę zaczynają już teraz. W ostatnich dniach dostaliśmy pierwszą partię przygotowanych przez nich materiałów.
Fani serii przygotowują remake Tomb Raider: Legenda i Legacy of Kain: Soul Reaver na Unreal Engine 5
Wygląda na to, że dawne hybrydy przygodówek i gier akcji w dalszym ciągu mają w pewnych miejscach wzięcie. Zresztą dość regularnie część graczy wyraża chęć zagrania w odświeżone wersje kultowych tytułów sprzed paru dekad, które w aktualnym stanie mimo wszystko uderzają anachronicznością, przez co nierzadko trudno je uruchomić na współczesnym sprzęcie. W wielu przypadkach musimy po prostu zadowalać się nieoficjalnymi remake'ami i remasterami.
UEVR - tysiące gier z silnika Unreal Engine dostępne do zagrania w VR. Darmowy projekt ukazał się w wersji beta
Wirtualna rzeczywistość jest dziś coraz bardziej rozpowszechniona, natomiast użytkownicy gogli VR nie mają tak bogatej biblioteki gier do wyboru, jak w przypadku standardowych platform. Oczywiście istnieją modyfikacje do wielu produkcji, które pozwalają rozegrać je w trybie VR. Jednak tym razem zwolennicy wirtualnej rzeczywistości otrzymali narzędzie, które umożliwi grę dostosowaną do gogli VR we wszystkie tytuły z kilku wersji silnika Unreal Engine.
AMD FSR 3 - opublikowano kod źródłowy techniki. Pozwoli to na jej sprawniejszą implementację w grach
Póki co wsparcie dla techniki FSR 3 ogranicza się do zaledwie trzech gier. Wraz z upływem czasu powinno się to jednak zmieniać. Wątpliwe jest, by rozwiązanie AMD upowszechniło się docelowo bardziej niż konkurencyjne DLSS 3, ponieważ to karty NVIDII cieszą się większą popularnością. Ważnym krokiem jest jednak opublikowanie kodu źródłowego FSR 3 dla wszystkich zainteresowanych deweloperów, którzy pracują na API DirectX 12 i Unreal Engine 5.
OD - enigmatyczny horror od Hideo Kojimy, który ma być czymś wyjątkowym. W tle technologia Meta Human i Unreal Engine 5
Hideo Kojima jest znanym projektantem gier wideo z Japonii. Jego produkcje zazwyczaj wyróżniają się na tle innych swoją nieoczywistą i interesującą fabułą. Odpowiada on za takie gry jak Death Stranding, czy też serię Metal Gear. Niedługo po debiucie pierwszej ze wspomnianych pozycji Kojima wyznał, że chciałby stworzyć tytuł będący horrorem. Otrzymaliśmy właśnie zapowiedź zwiastuna gry OD, która jest równie enigmatyczna, co same plany autora.
STALKER 2: Heart of Chernobyl - porcja nowych wieści o wyczekiwanej grze studia GSC Game World
STALKER 2 został zaprezentowany późnym latem 2020 roku podczas eventu Xbox Games Showcase. Twórcy pokazali pierwszy zwiastun na silniku gry, zdradzili także, że tytuł ma zaoferować ogromny świat, jeden z największych w historii gier wideo. W dodatku, ma się zmieniać się pod wpływem podejmowanych przez gracza decyzji. Najświeższe wieści o grze tylko uzupełniają tę informację. Dowiedzieliśmy się bowiem, że gra może zakończyć się na 4 sposoby, na co wpływ będą miały także misje poboczne....
Diablo II: Durance of Hate - fragment gry został przeniesiony na silnik Unreal Engine 5. Demo dostępne do pobrania za darmo
Druga część z serii gier z gatunku hack’n’slash o nazwie Diablo ukazała się 28 czerwca 2000 roku. Od początku cieszyła się bardzo dobrą opinią wśród graczy i do dziś przez wiele osób jest uznawana za najlepszą odsłonę. Grę postanowiono odświeżyć pod względem graficznym i w sierpniu 2021 roku ukazała się edycja Diablo II: Resurrected. Aby jednak jeszcze bardziej dopasować ją do naszych czasów, pewien użytkownik postanowił odwzorować jej fragment na silniku Unreal Engine 5.
ARK: Survival Ascended - odświeżona wersja Survival Evolved na pierwszym nagraniu z rozgrywki. Unreal Engine 5 w pełnej krasie
W trakcie Xbox Partner Preview dostaliśmy całkiem sporo interesujących materiałów tyczących się zarówno mniej znanych tytułów, jak i nadchodzących większych hitów. Spośród tych drugich wyłowić można projekt studia Wildcard. Nie mamy jednak oczywiście na myśli wyczekiwanej przez fanów drugiej odsłony ARK, a "tylko" odnowionej wersji najnowszej jak dotąd części sprzed sześciu lat. Na pocieszenie trzeba przyznać, że wygląda ona całkiem zachęcająco.
Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 - znamy pełną specyfikację flagowego układu. Apple 17 Pro będzie miał silnego rywala
Wielkimi krokami zbliża się premiera nowego flagowego układu od Qualcomma, czyli jednostki Snapdragon 8 Gen 3. Tuż przed nią w sieci pojawiła się oficjalna specyfikacja oraz opis możliwości SoC. Wszystko wskazuje na to, że tegoroczny model będzie się bardzo wyróżniał w stosunku do poprzednich generacji. Na pokładzie znajdzie się wsparcie dla sprzętowego śledzenia promieni, a także obsługa generatywnej sztucznej inteligencji. Apple A17 Pro może czuć się zagrożony.
Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację
Bogata w premiery jesień ma sporo do zaoferowania także osobom preferującym nieco trudniejszą rozgrywkę. Na początku drugiej połowy września studio Round8 wypuściło Lies of P, wzorując się w dużej mierze na klimacie i rozgrywce z Bloodborne. Wydawało się, że za sukcesem Koreańczyków podąży ekipa z Hexworks, wespół z wydawcą CI Games prezentując nam Lords of the Fallen - tym razem wzorowane na trylogii Dark Souls. Ale sprawa jest bardziej skomplikowana.
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Sony PlayStation 5 Pro oficjalnie zaprezentowane - znamy specyfikację, datę premiery oraz cenę ulepszonej konsoli
Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe
AMD nie jest zainteresowane rynkiem najwyżej pozycjonowanych GPU. Przedstawiciel firmy nakreślił plany na przyszłość
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X vs Intel Core i9-14900K - Pojedynek zawodników wagi ciężkiej w grach i programach
Black Myth: Wukong - NVIDIA prezentuje komputerową wersję gry, jakość Path Tracingu i wydajność kart GeForce RTX 4000