unreal engine 5
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Halo: Campaign Evolved oficjalnie zaprezentowany. Remake Halo: Combat Evolved zmierza na PC, Xbox Series i PlayStation 5
Halo: Combat Evolved to pierwsza gra z serii, za którą odpowiadało studio Bungie i która została wydana ekskluzywnie na konsolę Xbox w listopadzie 2001 roku. To tutaj po raz pierwszy wcielaliśmy się w Master Chiefa i poznaliśmy zarówno genezę kosmicznego konfliktu jak i postać Cortany, jednej z istotniejszych w całym uniwersum. Od dłuższego czasu krążyły plotki, jakoby Halo: Combat Evolved miało doczekać się pełnoprawnego odświeżenia. W końcu Microsoft potwierdził informację. Będzie to kolejna...
Test Clair Obscur: Expedition 33 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia
Clair Obscur: Expedition 33 okazało się największym pozytywnym zaskoczeniem 2025 roku, bowiem debiutancka produkcja Sandfall Interactive szturmem zdobyła uznanie graczy i zdominowała wszelkie plebiscyty, czemu nie towarzyszyła praktycznie żadna kampania reklamowa. Wystarczył dobry pomysł, solidna fabuła, ciekawe postaci i artystyczna oprawa wizualna. Najlepszym dowodem sukcesu jest imponująca sprzedaż wynosząca dotychczas ponad 5 milionów kopii. Clair Obscur: Expedition 33 wykorzystuje Unreal Engine 5,...
The Sinking City 2 ukaże się na rynku w 2026 roku. Studio Frogwares potrzebuje więcej czasu na dopracowanie survival horroru
The Sinking City 2 zostało oficjalnie zapowiedziane w marcu 2024 roku, jednak dopiero rok później ujawniono więcej szczegółów na temat produkcji. Ukraińskie studio Frogwares tym razem postanowiło sprawdzić się w gatunku survival horror, odchodząc tym samym od klimatu pierwszej gry z serii, która była bardziej przygodową grą akcji w klimacie H.P. Lovecrafta. Choć studio przez długi czas miało nadzieję, że wyrobią się z premierą do końca tego roku, okazało się że potrzeba kilku dodatkowych...
Wymagania sprzętowe Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2 PC. Do 4K i 240 FPS rekomendowany jest GeForce RTX 5080
Już za kilka dni zadebiutuje gra z gatunku action-RPG, mianowicie Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2. Tytuł przechodził istne piekło produkcyjne, gdzie grę przenoszono od jednego studia do innego, by w końcu za finalną wersję odpowiadała firma The Chinese Room. Po latach prac i restartów koncepcji, nowy Vampire w końcu ujrzy światło dzienne. Premiera zaplanowana została na 21 października, a więc w najbliższy wtorek. Na kilka dni przed debiutem, studio ujawniło pełne wymagania sprzętowe gry.
Assetto Corsa Rally - zapowiedziano nową grę dla fanów rajdów. Early Access startuje już niebawem
Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że nie powstanie kolejna część gry WRC od Codemasters, wielu fanów rajdów straciło nadzieje na pojawienie się godnej uwagi produkcji w tym stylu w najbliższych latach. Ostatecznie jednak wcale nie musi być tak źle - szybko wyszło na jaw, że seria gier WRC wraca pod skrzydła firmy Nacon, która przygotowuje rzekomo coś zupełnie nowego, a teraz zapowiedziano tytuł Assetto Corsa Rally. Czego możemy się po nim spodziewać?
Test Borderlands 4 PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz Unreal TSR. Test Frame Generation
W tym roku doczekaliśmy już przynajmniej kilku "perełek" na rynku gier. Mówiąc w ten sposób mam oczywiście na myśli produkcje, którym przypadł zaszczytny tytuł najgorzej działających gier, wręcz tragicznych pod względem optymalizacji. Takimi produkcjami były głównie pozycje wykonane z pomocą silnika Unreal Engine 5, tj. Mafia: The Old Country, The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered czy Cronos: The New Dawn (tak, nasz polski rodzynek również potrafił pokazać czasami środkowy palec nawet bardzo...
Borderlands 4 - Gearbox wreszcie wypuszcza większą aktualizację, która ma poprawić krytykowany stan techniczny gry
Zapoczątkowana w 2009 roku seria wyróżniała się kilkoma istotnymi cechami - w tym efektowną, cell-shadingową grafiką. To sprawiło, że Borderlandsy nie starzeją się wizualnie w takim stopniu, jak wiele innych gier. Mimo to przy pracach nad czwartą częścią twórcy i tak uznali, że warto przenieść się na Unreal Engine 5. Na ile było to potrzebne, to już kwestia dyskusyjna, na pewno natomiast optymalizacja jest największym problemem Borderlands 4.
Snapdragon 8 Elite Gen 5 - mobilny chip, który rozpędza się do 4,6 GHz. Wsparcie dla Unreal Engine 5 i nagrywanie z kodekiem APV
Wracamy do konferencji Snapdragon Summit 2025 - tym razem, aby bliżej przyjrzeć się mobilnemu chipowi, jakim jest Snapdragon 8 Elite Gen 5. Jest to flagowa jednostka, która trafi na pokład równie topowych smartfonów. Nowość opiera się na rdzeniach Oryon (3. generacja), z których dwa mogą się rozpędzić do 4,6 GHz - wartość zdumiewająca, jak na mobilny świat. Do tego mamy poprawiony NPU, a także lepszy układ graficzny, który zaoferuje pełne wsparcie dla Unreal Engine 5.
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p
Już za kilka dni odbędzie się kolejna głośna premiera, tym razem psychologicznego survival horroru w postaci gry Silent Hill f. Jest to kolejny tytuł, który stworzony został na silniku Unreal Engine 5. W ostatnich tygodniach byliśmy świadkami kilku "spektakularnych" premier na tym silniku, w tym Mafia: The Old Country, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Remake czy Borderlands 4. Okazuje się, że poprzeczkę można postawić jeszcze wyżej, choć na razie mowa o wydaniu konsolowym.
Recenzja Borderlands 4 - Gearbox wyprowadza serię z Pandory, dorzuca Unreal Engine 5 i próbuje przywrócić jej dawną chwałę
Tak jak nie jestem i nigdy nie byłem fanem looter shooterów, tak Borderlandsy stanowią jedyny jak dotychczas wyjątek. Wiele lat temu pierwsza część wzięła mnie zupełnie z zaskoczenia, a do drugiej do dziś czasem wracam - choćby do co-opa ze znajomymi. Potem już niestety było tylko gorzej (nie liczę Tales From Borderlands, tworzonego przez kogoś innego), z bardzo taką sobie częścią trzecią na czele. To właśnie ona okazała się swoistym hamulcem dla serii, odchodząc od wielu udanych konceptów...
Borderlands 4 - niejednoznaczny start nowej części serii. Wysokie oceny, mocna krytyka za stan techniczny
Okres przedpremierowy gry Gearbox to dość niestabilna huśtawka nastrojów. Już na samym starcie nie było łatwo z racji bardzo różnie przyjętej części trzeciej, do tego Randy Pitchford postanowił dodać coś od siebie, wywołując kolejną burzę. Ale z czasem jako tako ustabilizowano sytuację, Pitchford wychylał się jakby rzadziej, a kolejne materiały obiecywały znaczną poprawę jakości. Jak to wyszło przy okazji premiery? Cóż, zależy gdzie się spojrzy.
Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR
Już za kilka dni odbędzie się jedna z większych premier września na rynku gier. Studio Gearbox Software po latach prac wprowadzi do sprzedaży Borderlands 4. Z jednej strony nowa planeta, nowe postacie i historia, a z drugiej zachowany charakterystyczny styl wizualny, oparty na cel-shadingu. Choć do premiery pozostały już tylko godziny (na PC), dopiero teraz studio zdecydowało się opublikować wymagania sprzętowe, które też do najobszerniejszych nie należą.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Krakowskie studio Bloober Team w ostatnim czasie okazuje się być wyjątkowo płodne. Raptem w zeszłym roku otrzymaliśmy dobrze przyjęty remake Silent Hill 2, a już teraz na rynku zadebiutował autorski survival horror (choć pod kątem mechanik widać mnóstwo zapożyczeń z serii Dead Space, Silent Hill czy Resident Evil) Cronos: The New Dawn. Jest to również kolejna gra wydana w ostatnim czasie (i nie ostatnia, bo już za chwilę Silent Hill f) na silniku Unreal Engine 5. Studio już wcześniej nabrało trochę...
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Bloober Team obok Techlandu, CD Projekt RED oraz 11 Bit Studios to najbardziej produktywny polski deweloper gier video, specjalizujący głównie w mrocznych horrorach. Ostatnia produkcja krakowskiego studia okazała się komercyjnych oraz artystycznym sukcesem, a Silent Hill 2 Remake tak wysoce usatysfakcjonowało Konami, że niezwłocznie zleciło Bloober Team odświeżenie pierwszej części. Dzisiaj zajmiemy się jednak Cronos: The New Dawn - autorskim przedsięwzięciem obrazującym alternatywną wizję Polskiej...
Lords of the Fallen II - Hexworks z kolejnym podejściem do serii. Pierwsza zapowiedź gry prosto z Gamescom 2025
Sporo szumu zrobiło Hexworks, wypuszczając w 2023 roku swojego souls-like'a. Szkoda, że nie był on jednoznacznie pozytywny. Przeciwnie, na premierę został zupełnie zjechany za problemy z mechanikami, czy fatalną optymalizację. Na tyle, że praktycznie do dziś był naprawiany (inna sprawa, że wielu graczy mówi o sporych postępach). Tak jak wiemy od pewnego czasu, twórcy nie zamierzają się zatrzymywać i w drodze jest Lords of the Fallen II.
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności
Mafia: The Old Country to najnowsza część gangsterskiej sagi od studia Hangar 13, tym razem jednak będąca pre-quelem, gdzie akcja toczy się w pierwszych latach XX. wieku, w dodatku nie w USA, a na słonecznej Sycylii. Wraz z Mafia: The Old Country (Mafia: Dawne Strony w polskiej wersji językowej), twórcy wracają do korzeni, oferując liniowe doświadczenie, ukierunkowane na filmowy sposób narracji. Poza odrębnym trybem eksploracji, gra jest podzielona na ściśle określone rozdziały, w większości przypadków...
CrossFire: Rainbow - zapowiedź nowej gry z popularnej serii. FPS połączony z motywami grozy w ładnej oprawie
Tytuły z serii CrossFire to dość osobliwa kwestia. Przede wszystkim można mówić w grze FPS, która zebrała naprawdę dużą popularność (choć w głównej mierze na rynku azjatyckim). Tencent stara się rozwijać markę kolejnymi eksperymentami, ale trudno tutaj mówić o jakichś porażających sukcesach - co innego klęski, których nie brakuje. Linlangtianshang przygotowuje obecnie CrossFire: Rainbow, będące interesującą wariacją gatunkową.
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko
Mafia: The Old Country to długo wyczekiwana kontynuacja popularnej serii, zasadniczo będąca prequelem wszystkich czterech poprzedników, bowiem twórcy postanowili przenieść grającego na początek XX wieku do słonecznej Sycylii. Oprócz deklaracji dostarczenia solidnej kampanii, liczne zapowiedzi obiecywały także znakomitą oprawę wizualną zawdzięczaną coraz popularniejszemu Unreal Engine 5. Jednak doskonale wiadomo, że zastosowany silnik oznacza wysokie wymagania sprzętowe, zwłaszcza względem kart...
Wymagania sprzętowe Mafia: The Old Country. Gra zaoferuje skalowanie NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4, Intel XeSS 2 oraz TSR
Za tydzień ukaże się nowa gra z cyklu Mafia - Mafia: The Old Country. Tym razem akcja przeniesie nas na słoneczną Sycylię, a sama produkcja będzie prequelem wszystkich dotychczasowych części. Nowa Mafia stawia na treściwy, liniowy gameplay bez otwartego świata oraz ogromu aktywności. Mniejsza gra z krótszą kampanią poskutkowała również odpowiednio niższymi cenami na PC oraz konsolach obecnej generacji. Teraz poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji.
Mafia: The Old Country - powrót do narracyjnych korzeni po klęsce otwartego świata. Opublikowano relację z trzech godzin rozgrywki
Nowa gra serii może nie jest największym wydarzeniem roku - czy nawet wakacji - ale twórcy przygotowują regularnie tyle materiałów, że siłą rzeczy rozpoczęło to sporo dyskusji. I z jednej strony wydaje się, że Hangar 13 odrabia lekcje związane z rozczarowującej trzeciej części, z drugiej jednak na pewno nie zapowiada się na jakąś rewolucję w gatunku. Ale być może deweloperom uda się przynajmniej przyciągnąć zwolenników rozgrywki skupionej przede wszystkim na narracji.
Gothic Remake - deweloperzy z nowym odcinkiem poświęconym wizji artystycznej gry. Oryginał i barokowa stylistyka
Tworzenie odnowionej wersji kultowej gry nigdy nie jest proste. Jednym z ważniejszych zadań deweloperów jest odpowiednia ocena, ile aspektów ma być podobnych do oryginału, a co nowego wprowadzić tak by podwyższyć jakość projektu, jednocześnie pozostawiając czynniki, za które fani go pokochali. Z takimi problemami boryka się ekipa z Alkimia Interactive. W najnowszym odcinku ich serii Making of deweloperzy skoncentrowali się na omówieniu artystycznej wizji.
Mafia: The Old Country - twórcy udostępnili blisko 10-minutowy gameplay nowej części serii. Przygotowanie do misji i infiltracja
Lekko ponad miesiąc pozostał nam do premiery kolejnej odsłony kultowej serii od Hangar 13. Dotychczasowe materiały pozwalają wierzyć, że czeka nas całkiem ciekawy koncept nawiązujący do kształtowania się rzeczonej organizacji przestępczej, co jest odejściem od chronologicznej formuły poprzednich trzech odsłon. Tymczasem na kanale IGN dostaliśmy całkiem konkretny gameplay wprowadzający nas do zmagań jako młody i ambitny Enzo.
The Expanse: Osiris Reborn - twórcy Rogue Tradera i Pathfindera o szczegółach nowego action RPG w popularnym uniwersum
Nowa odsłona serii Mass Effect niby gdzieś tam powstaje, ale z racji ciągnącej się złej passy BioWare coraz rzadziej traktuje się to poważnie. Z drugiej strony, na horyzoncie pojawia się coraz więcej tytułów, które mogą ją zastąpić. Nadal czekamy na Exodus, do tego Owlcat Games ujawniło się z zupełnie nowym dla siebie projektem. The Expanse: Osiris Reborn raczej nie będzie grą wysokobudżetową, ale może to nadrobić kilkoma różnymi drogami.
The Blood of Dawnwalker - Rebel Wolves eksponuje nowe warstwy swojej gry. Dualistyczny system rozgrywki na długim gameplayu
Jeśli chodzi o rodzime projekty action RPG, obok czwartego Wiedźmina pojawia się także gra Rebel Wolves - studia złożonego zresztą w dużej mierze z byłych członków CD Projekt RED. Dotąd The Blood of Dawnwalker intrygowało mroczną historią o krwiopijcach, ale i w kilku miejscach mogło zastanawiać (przede wszystkim pod względem technicznym). W ten weekend deweloperzy zafundowali nam obiecany dłuższy materiał tyczący się gameplayu.
Blood Message - Pierwsza zapowiedź nowej gry z Chin robi świetne wrażenie. Szykuje się hit na miarę Black Myth: Wukong?
W ostatnich latach gracze coraz bardziej doceniają azjatyckie gry, które nierzadko są wyprodukowane za znacznie mniejsze pieniądze i oferują wciągający gameplay, jednocześnie są także pozbawione elementów, określanych przez graczy jako poprawność polityczną. Wielkim hitem w zeszłym roku okazał się chociażby Black Myth: Wukong czy niedawno debiutujący na PC Stellar Blade. Bardzo dobrze zapowiadają się chociażby takie gry jak Crimson Desert oraz Phantom Blade Zero. Kolejną ciekawą produkcją może...
Borderlands 4 - ujawniono ceny i zawartość poszczególnych zestawów, a także wymagania sprzętowe
Jak Gearbox by nie podchodziło do tematu, co najmniej aż do premiery będzie miało pod górkę. Ale tak bywa, gdy Randy Pitchford postanawia ponownie się odezwać i nie ma w pobliżu nikogo, kto mógłby tych zapędów powstrzymać. Teraz jego "prawdziwi fani znajdą sposób, by kupić grę za 80 dolarów" długo będzie pobrzmiewać w sieci, i żadne tłumaczenia czy przeprosiny tego nie zatrzymają. Niemniej jednak poznaliśmy m.in. prawdziwą cenę Borderlands 4.
Wiedźmin 4 zaprezentowany na State of Unreal 2025. Pierwszy materiał pokazuje grę na PlayStation 5 z Ray Tracingiem
Studio CD Projekt RED oficjalnie ogłosiło grę Wiedźmin 4 na gali The Game Awards w grudniu 2024 roku. Od tamtej pory nastąpiła względna cisza w temacie nadchodzącej gry, choć oczywiście wiemy już chociażby o tym, że tym razem wcielimy się w Ciri, a sama gra budowana jest na najnowszej wersji silnika Unreal Engine - Unreal Engine 5.6. Wczoraj ogłoszono, że coś w temacie Wiedźmina 4 pojawi się na State of Unreal 2025. Tegoroczny panel dotyczący najpopularniejszego obecnie silnika otworzyła właśnie...
Hell is Us - gra od twórcy Deus Ex: Human Revolution z wymaganiami sprzętowymi. Wkrótce wersja demo
Jonathan Jacques-Belletete dał się w przeszłości poznać jako członek ekipy odpowiadającej za Deus Ex: Human Revolution, huczny powrót kultowej serii, a następnie solidną, ale znacznie gorszą kontynuację: Mankind Divided. Kilka lat temu wraz z nowym studiem Rogue Factor stworzył turową grę RPG w uniwersum Warhammera, Mordheim: City of the Damned, potem jeszcze powstało Necromunda: Underhive Wars. Teraz czekamy na intrygujący projekt Hell is Us.
Mafia: The Old Country - trochę światła na zupełnie nowe środowisko, w którym rozgrywać się będzie nowa odsłona serii
Każda premiera kolejnej odsłony Mafii to nie lada wydarzenie. Inna sprawa, że ostatnia dekada była dla serii dość nierówna. Poza na przykład rozczarowującą "trójką", pojawił się remaster części drugiej, której również daleko było do ideału. Z drugiej strony finalna edycja pierwszej odsłony to już dość zdecydowany sukces. Mafia: The Old Country będzie z kolei jak na razie imponująco prezentującym się prequelem, który wejdzie na rynek już w sierpniu.
The Sinking City Remastered już na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series. Posiadacze wcześniejszej wersji dostaną kopię za darmo
Kilka tygodni temu studio Frogwares oficjalnie potwierdziło prace nad The Sinking City Remastered, a więc odświeżoną wersją gry z całą zawartością przeniesioną na silnik Unreal Engine 5. W momencie zapowiedzi padły deklaracje o premierze "wkrótce", choć wówczas jeszcze nie ogłaszano dokładnego terminu. Bez większych zapowiedzi, producent udostępnił odświeżoną grę dzisiaj, a wszyscy gracze, którzy wcześniej kupili kopię, wersję Remastered otrzymali za darmo.
Mafia: The Old Country - długa prezentacja gry. Gameplay, ceny poszczególnych wersji i inne szczegóły
Może i Grand Theft Auto VI zgodnie z przewidywaniami wielu osób nie trafi na rynek w ciągu kolejnych miesięcy, ale to bynajmniej nie oznacza, że druga połowa 2025 roku prezentuje się kiepsko. Przeciwnie, po takich hitach, jak zbliżająca się premiera DOOM: The Dark Ages, czy kontynuacja Death Stranding pojawi się jeszcze kilka ciekawych pozycji, w tym Mafia: The Old Country. Hangar 13 był dotąd dość oszczędny, jeśli chodzi o informacje, ale to się powoli zmienia.
Test wydajności The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Nowa jakość dzięki Unreal Engine 5, jednak wymagania sprzętowe...
The Elder Scrolls IV Oblivion Remastered zadebiutował trochę niespodziewanie, chociaż informacje o możliwym odświeżeniu kultowej produkcji pojawiały się wcześniej, jednak premiera w momencie oficjalnej zapowiedzi jest nieczęsto występującym zjawiskiem. Tymczasem Bethesda wzięła wszystkich przez zaskoczenie, jednocześnie rozbijając bank nostalgicznej popularności. Miliony graczy zdecydowało się sprawdzić The Elder Scrolls IV Oblivion Remastered, któremu zafundowano kompleksowe odświeżenie oprawy...
Recenzja The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Pięknie odświeżony klasyk z zachowaną esencją oryginału
Minęło wiele długich chwil, odkąd gry Bethesdy były w powszechnym mniemaniu najwyższym standardem gatunku. Oj, spędzało się dziesiątki godzin na eksplorowaniu gigantycznych, pełnych niuansów terenów. Nieidealnych, od czasu do czasu rażących pewnymi błędami, uproszczeniami, czy dziwacznymi kwestiami w dialogach. Ale chłopcy Todda Howarda znali zwycięską formułę - sprawiającą, że aż chce się lgnąć do największego regionu Tamriel. Nim nadeszły czasy Fallouta 76 (OK, może i znacząco go poprawili,...
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
Świat gier wideo regularnie wraca do znanych i cenionych tytułów, oferując je w odświeżonych wersjach, które łączą nostalgię z nowoczesną technologią. Dynamiczny rozwój grafiki i mechanik rozgrywki sprawia, że klasyczne produkcje mogą znów podbijać serca graczy na całym świecie. Jedna z ostatnich premier osiągnęła znakomite wyniki już w pierwszych dniach obecności na rynku, co potwierdza niegasnące zainteresowanie ponadczasowymi historiami.
Frostpunk 1886 - 11 bit studios zapowiedziało remake pierwszej części. Nowa zawartość i mechaniki, a także Unreal Engine 5
11 bit studios zdążyło się już całkiem nieźle zapisać w historii branży. Bezapelacyjnie jednak ich największych hitem jest pierwszy Frostpunk. Kontynuacja jak na razie nie do końca dorównała poprzedniczce, nie wydaje się też, by pomimo pewnego potencjału The Alters zdołało zagrozić pozycji z 2018 roku. Ale warszawski zespół działa na kilku frontach. Całkiem interesująco zapowiada się na przykład Frostpunk 1886, będący czymś więcej niż odrestaurowana wersja.
NVIDIA udostępniła zaawansowane demo technologiczne Zorah, wykorzystujące renderowanie neuronowe i silnik Unreal Engine
Sceny wyrenderowane na bazie dema technologicznego NVIDIA Zorah od dłuższego czasu pojawiały się w materiałach promocyjnych kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Teraz jednak możemy przyjrzeć się im w pełnej krasie - amerykańska firma udostępniła całe demo do pobrania za darmo. Trzeba przyznać, że oprawa wizualna robi ogromne wrażenie, a grafika komputerowa coraz śmielej zbliża się do fotorealizmu.
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›




























Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku