Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Felietony

Technologia łączności 5G - czy i jak tak naprawdę szkodzi zdrowiu?

Technologia łączności 5G - czy i jak tak naprawdę szkodzi zdrowiu?

W związku z tym, że technologia 5G rozwija się w szybkim tempie i co jakiś czas słyszymy, że w danym państwie powstały nowe nadajniki oferujące ten rodzaj połączenia bezprzewodowego, rodzą się pytania, czy rozwiązanie to jest aby na pewno bezpieczne dla zdrowia. Przeprowadzono już mnóstwo badań, jak i wyprowadzono sporo teorii na temat szkodliwości na organizm ludzki fal bezprzewodowych takich jak WiFi, Bluetooth, czy dominujące dziś 4G. Suchej nitki nie pozostawiono więc i na 5G, dlatego też niniejszy...

20 lat potyczek terrorystów i antyterrorystów w Counter-Strike

20 lat potyczek terrorystów i antyterrorystów w Counter-Strike

19 czerwca 1999 roku to data istotna z punktu widzenia rozgrywek e-sportowych. Owszem, Counter-Strike nie był pierwszą grą w dziś szeroko rozumianym gatunku strzelanin MMO. To nie Couter-Strike królował początkowo na LAN parties (ustępując Quake’owi i Unreal Tournament), jednak do dziś Counter-Strike jest najważniejszym tytułem w zakresie gier kooperacyjnych, wymagających drużynowego rozwiązywania złożonych problemów. Bez Counter-Strike’a nie wyrosłaby potęga Valve, który słusznie przejął...

Malejące zainteresowanie ultrabookami. Co producenci robią źle?

Malejące zainteresowanie ultrabookami. Co producenci robią źle?

Ultrabooki oraz urządzenia konwertowalne to dość ciekawy i z pewnością lukratywny segment komputerów przenośnych dla wszystkich wiodących producentów laptopów. Co chwilę jesteśmy świadkami kolejnych premier – czy to kompletnie nowych urządzeń czy też kolejnego odświeżenia dobrze znanych już nam notebooków. Odnoszę jednak wrażenie, że rynek ten utknął w pewnego rodzaju marazmie. Od lat nie dzieje się tutaj nic naprawdę innowacyjnego, a zamiast tego jesteśmy stale karmieni tymi samymi rozwiązaniami,...

Intel Core - różnice między mobilnymi procesorami z serii M oraz H

Intel Core - różnice między mobilnymi procesorami z serii M oraz H

Obecnie laptopy gamingowe oraz mobilne stacje robocze są zdominowane przez procesory Intela. Z pewnością niebagatelny wpływ na to mają wewnętrzne umowy partnerskie pomiędzy Intelem a producentami OEM. AMD z kolei bardziej skupiło się na niskonapięciowych układach APU, niemal całkowicie rezygnując z rynku drogich i wydajnych notebooków do gier czy też stacji roboczych. Oczywiście zdarzają się przypadki dodawania wydajniejszych procesorów H (Ryzen 5 3550H/Ryzen 7 3750H) czy desktopowych układów pokroju...

Dlaczego gdyby życie było grą, byłaby to najgorsza gra na świecie?

Dlaczego gdyby życie było grą, byłaby to najgorsza gra na świecie?

Na początku mojej "burzliwej kariery" w PurePC poczyniłam artykuł nawiązujący do teorii, mówiącej o tym, że nasze życie może być jedynie komputerową symulacją. Cóż, temat zaiste ciekawy i jak pewnie wiecie, wiele mędrkujących głów tego świata (patrz Elon Musk) twierdzi, że prędzej żyjemy właśnie w swego rodzaju symulacji, niż w rzeczywistej... rzeczywistości. Przyjmijmy więc na chwilę, że tak faktycznie jest, i że choć zamiast z pikseli zbudowani jesteśmy z kwarków, to żyjemy właśnie...

13 urodziny PurePC - Starzejemy się razem. Jestem w redakcji 11 lat

13 urodziny PurePC - Starzejemy się razem. Jestem w redakcji 11 lat

Tik-tak, tik-tak, tik-tak - jeśli żaden globalny kataklizm nie nastąpi, PurePC będzie jutro obchodzić trzynastą rocznicę rozpoczęcia działalności. Dokładnie 6 czerwca 2006 roku wystartowała pierwsza wersja portalu, będącego wówczas tylko skromnym dodatkiem do gigantycznego forum, kontynuującego misję legendarnego Tweaka. Poważniejsza robota zaczęła się kilkanaście miesięcy później, bowiem poukładanie wszystkich spraw organizacyjnych, znalezienie odpowiednich ludzi, wygospodarowanie kawałka...

Tetris ma 35 lat! Do dziś to najlepszy towar eksportowy ZSRR

Tetris ma 35 lat! Do dziś to najlepszy towar eksportowy ZSRR

Genialny umysł Aleksieja Pażytnowa na początku przetworzył układankę z klocków pentomino na komputerowy hit. Warto jednak pamiętać o tym, że Tetris tak naprawdę ma trzech ojców. Oprócz Pażytnowa to Wadim Gierasimow i Dimitri Pawłowski. To oni, wspólnie odpowiadają za koncepcję gry logiczno-zręcznościowej, której pierwowzorem jest pentomino (w skład pentomino wchodzi 12 klocków, każdy będący wariacją pięciu kwadratów ułożonych obok siebie). Uproszczona wersja układanki, zastosowana w oryginalnym...

Najciekawsze premiery gier w czerwcu 2019. W co warto zagrać?

Najciekawsze premiery gier w czerwcu 2019. W co warto zagrać?

Maj objawił nam się nie najgorszą produkcją pt. Rage 2, zjawiskowym A Plague Tale: Innocence oraz - no cóż - chyba nieco rozczarowującym Layers of Fear 2. Można więc mimo wszystko powiedzieć, że nie było znów takiej strasznej "gamingowej posuchy". Jeśli chodzi o czerwiec, to i w tym miesiącu coś wygrzebiemy, jednak będą to tytuły raczej niszowe - jedynie dla miłośników danego gatunku. The Sinking City dla osób, które lubią się bać, Heavy Rain (które migruje z PlayStation) dla zwolenników...

Dlaczego oceny graczy i recenzentów są coraz bardziej rozbieżne?

Dlaczego oceny graczy i recenzentów są coraz bardziej rozbieżne?

Ostatnimi czasy, gdy po premierze danej gry sięgamy po recenzje krytyków, opinie recenzentów wydają się zupełnie nie pokrywać z naszymi osobistymi odczuciami. Można powiedzieć, że do pewnego stopnia było tak zawsze, jednak wielu z nas obserwuje, że ostatnie kilkanaście miesięcy podzieliło krytyków i graczy jeszcze bardziej, niż dotychczas. Wystarczy wejść na portal agregujący oceny o nazwie Metacritic i poszukać produkcji takich jak Fallout 76, Mortal Kombat 11 czy Battlefield V, by przekonać się...

Sony, LG i HTC, czyli jak upadają giganci w smartfonowym świecie

Sony, LG i HTC, czyli jak upadają giganci w smartfonowym świecie

Mówi się, że upływający czas mierzy się wiekiem dzieci. Pozostając jednak w tematyce technologicznej, można chyba zgodnie uznać, że kolejne lata odmierzać można również za pomocą smartfonów - w końcu mało która branża rozwija się tak szybko jak ta. Popatrzcie tylko, jak wyglądały nasze telefony chociażby pięć lat temu. Prawie nikt nie myślał wtedy o tym, by umieszczać na pleckach urządzenia więcej niż jeden obiektyw aparatu. Wszystkie urządzenia miały spore ramki (ale przez to także...

Minecraft kończy 10 lat - Historia marki i perspektywy na przyszłość

Minecraft kończy 10 lat - Historia marki i perspektywy na przyszłość

Minęła dekada od momentu opublikowania pierwszej wersji alfa gry Minecraft oferującej tzw. tryb kreatywny dla jednego gracza. Dziś, zaledwie 10 lat od premiery tego tytułu możemy uznać dzieło Studia Mojang AB, założonego przez Markusa Alexeja "Notcha" Perssona za jedną z najważniejszych gier ostatniej dekady i kulturowe zjawisko, które dziś przyciąga do ekranów konsol do gier i komputerów miliony graczy. Do końca 2018 roku łącznie 154 000 000 nabywców zdecydowało się kupić Minecrafta, co daje...

Wojownicze Żółwie Ninja: popkulturowe żółwiki obchodzą 30 lecie

Wojownicze Żółwie Ninja: popkulturowe żółwiki obchodzą 30 lecie

Pretekstem do napisania materiału o Nastoletnich Zmutowanych Żółwiach Ninja, w polskim tłumaczeniu znanych raczej jako Wojownicze Żółwie Ninja jest pewna okrągła rocznica: 30-lecie gry Teenage Mutant Ninja Turtles, wydanej po raz pierwszy w Japonii 12 maja 1989 roku. Pierwsza część konsolowych przygód Wojowniczych Żółwi debiutowała na Famicomie, nieco później na Nintendo Entertainment System oraz na ekranach 8- i 16-bitowych komputerów (C64, Amstrad CPC, ZX Spectrum, MSX, Atari ST, Amiga). Pomimo...

Najciekawsze premiery gier w maju 2019. W co warto zagrać?

Najciekawsze premiery gier w maju 2019. W co warto zagrać?

Obym nie zapeszyła, ale wygląda na to, że powoli, z miesiąca na miesiąc w gamingu będzie robiło się coraz ciekawiej. Tendencja ta być może ustanie na chwilę na okres wakacji, ale generalnie - czym głębiej w rok, tym zwyczajowo lepiej. Kwiecień obrodził nam przede wszystkim bardzo dobrze sprzedającą się strzelanką sieciową World War Z, zmieszaną przez graczy z błotem bijatyką Mortal Kombat 11 oraz "równie nierównym" w opiniach, ekskluzywnym Days Gone na PlayStation 4. Największą premierą (bo...

20 lat walk Obcych i Predatorów: historia lubi się powtarzać

20 lat walk Obcych i Predatorów: historia lubi się powtarzać

Dwie z najważniejszych, kinowych opowieści o obcych narodziły się pod koniec lat 70. (Obcy, 1979 z Sigourney Weaver w roli głównej) i 80. (Predator, 1987 r, z Arnoldem Swarzeneggerem w proli głównego protagonisty). Losy Obcych i Predatorów na ekranach kinowych były różne. Alien okazał się być skazaną na ewolucję bronią, wymyśloną przez Inżynierów (którzy sami polegli pod hordami Obcych), Predatorzy ze swoim honorowym zabijaniem innych ras skrzyżowali swoje ostrza nadgarstokowe z podwójnym uzębieniem...

Sztuczna inteligencja pomoże w walce z propagandą i fake news?

Sztuczna inteligencja pomoże w walce z propagandą i fake news?

Rozwój sztucznej inteligencji pozwala automatyzować kolejne obszary życia internautów, upraszczając wykonywanie skomplikowanych i powtarzalnych zadań, a także optymalizując pracę urządzeń i wielu aplikacji pod widoczną dla użytkownika kopułą interfejsu graficznego. Technologia ta jest również wykorzystywana do celów politycznych, wśród których wymienić można m.in. rozsiewanie tzw. fake newsów, będących plagą dzisiejszego internetu oraz aktualną wariacją na temat propagandy. W jaki sposób...

Wywiad z założycielem MSI, Henrym Lu o planach na przyszłość

Wywiad z założycielem MSI, Henrym Lu o planach na przyszłość

Na początku kwietnia, w siedzibie polskiego oddziału firmy MSI mieliśmy okazję spotkać się i porozmawiać z jednym z pięciu założycieli firmy Micro-Star International, Henrym Lu (Lu Qilong). Tajwański producent sprzętu dla graczy oferuje wszystko, o czym może pomarzyć wielbiciel overclockingu i bezprecedensowych konstrukcji, na których gry wyglądają tak, jak powinny: płyt głównych, kart graficznych, notebooków i akcesoriów. MSI powstało w 1986 roku, 33 lata od założenia tajwańska firma jest...

Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

W 2004 roku nikt nie spodziewał się takiego hitu, wychodzącego z małego, polskiego studia People Can Fly, założonego dwa lata wcześniej przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego. W Polsce, która do 2004 roku raczej nie słynęła z dobrych gier FPS (z nielicznymi wyjątkami, jak Chrome i Mortyr), Painkiller był prawdziwym objawieniem: dynamiczna strzelanina, pełna smacznie zaprojektowanych poziomów i wymagających bossów, na dodatek wypełniona niezwykłymi monstrami i całkiem...

Czym jest sieć 5G READY? Wiele szumu marketingowego i co dalej?

Czym jest sieć 5G READY? Wiele szumu marketingowego i co dalej?

"Nadchodzi szybsza sieć! W sieci 5G READY w Play już dziś możesz mieć ponad 2-krotnie szybszy Internet: błyskawiczne przesyłanie zdjęć, szybsze ładowanie video czy wysyłanie plików..." Takiego sms-a dostałam dokładnie 5. kwietnia. Moje oczy prześledziły tekst jeszcze ze trzy razy, a w głowie zagnieździła się myśl "co tu się wyprawia?". 5G READY? Przyznam się bez bicia, że jako osoba nieoglądająca telewizji, o takich nowościach dowiaduję się właśnie bezpośrednio od operatora bądź z sieci....

Google Stadia: Streaming gier skazany na sukces czy może porażkę?

Google Stadia: Streaming gier skazany na sukces czy może porażkę?

Google Stadia, czyli serwis, który umożliwi streamowanie gier z serwerów usługodawcy wprost na nasze urządzenie (komputer, smartfon), został oficjalnie zapowiedziany podczas GDC 2019. I chociaż podobnych usług w Internecie jest już kilka (GeForce NOW, Jump, Parsec, Shadow), to wciąż jest to obszar, który nie został wystarczająco rozwinięty i zagospodarowany. Google uruchamiając Stadia, będzie miał więc spore pole do popisu. O ile oczywiście firma nie porwała się z motyką na księżyc. Zarówno...

Najciekawsze premiery gier w kwietniu 2019. W co warto zagrać?

Najciekawsze premiery gier w kwietniu 2019. W co warto zagrać?

Na czym upłynął nam gamingowy marzec? Właściwie - przykro to pisać - na niczym przesadnie ciekawym. Co prawda przyniósł nam The Division 2, czy też remaster Assassin's Creed III (który jak na złość dostał jedynie 4.8 punktów od graczy na Metacritic), ale pozostałe tytuły to posucha. Jakby tego było mało, pojawiła się także niezbyt zachwycająca informacja o przesunięciu daty premiery gry The Sinking City. Czy w kwietniu gaming nieco ożyje, czy też musimy czekać aż do jesieni, kiedy to półki...

Seria The Elder Scrolls kończy 25 lat. Jak to się wszystko zaczęło?

Seria The Elder Scrolls kończy 25 lat. Jak to się wszystko zaczęło?

Pradawne Zwoje to seria gier z przepięknymi okładkami, wspaniałym światem fantasy, zmuszająca graczy do spędzania setek godzin w magicznym świecie. Jedna z najważniejszych i najdłużej rozwijanych serii gier fabularnych, wprawdzie jest jak noworodek przy Wizardry, Ultimie i Might and Magic, bo wystartowała dopiero w 1994 roku (z dużym opóźnieniem, dokładnie 25 marca), jednak jako zupełne novum na wiele lat wyznaczyła styl i mechanikę gier fabularnych z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. The Elder...

Kiedyś to było, czyli w którą stronę idzie gamedev i dlaczego w złą?

Kiedyś to było, czyli w którą stronę idzie gamedev i dlaczego w złą?

Tak, mam wiele do zarzucenia dzisiejszym grom i tak, będzie nerwowo, bez eufemizmów i bez podbarwiania na różowo. Gamedev się stacza, szybuje w dół niczym ustrzelona kaczka w sezonie polowań na... kaczki. Moje drugie, bardziej samokrytyczne ja podpowiada mi jednak, że wina jest raczej po mojej stronie. Że robię się stara, a wyznacznikiem mej starości jest nie tylko obawa o utratę zębów i włosów, ale także zmiana nastawienia w stosunku do wszystkiego co nowe i wszystkich urodzonych później ode mnie...

15 lat biegania po plaży z karabinem - Historia serii Far Cry

15 lat biegania po plaży z karabinem - Historia serii Far Cry

Historia, która zaczyna się jak wstęp do naszpikowanej tajemnicami strzelaniny: były członek Special Forces dorabia sobie na emeryturze przewożąc ludzi łodzią gdzieś na Południowym Pacyfiku. Wynajęty przez reporterkę, Valerię Constantine, ma po kryjomu dostarczyć ja na jedną z nieodkrytych wysp Mikronezji, na której zachowały się ruiny budynków z okresu II wojny światowej. Wyprawa, która zapowiadała się jak typowe zadanie realizowane przez Jacka Carvera codziennie, kończy się ostrzałem i długotrwałym...

15 lat temu powstał Unreal Tournament 2004. W co dziś gra Epic?

15 lat temu powstał Unreal Tournament 2004. W co dziś gra Epic?

Szósty z serii Unreal i trzeci w kolejności Tournament Epica dowodził świetności serii. Mimo wszystko 2004 rok nie był dla Unreala łaskawy. Po wydaniu Unreal II: The Awakening cała seria wyraźnie chyliła się już ku upadkowi – Epic nie potrafił już wykreować gry równie fascynującej jak pierwsza część. Przynajmniej w przypadku produktów dla jednego gracza. Za to sięgający swoimi korzeniami lat 90. Unreal Tournament dowodził, że na rynku jest jeszcze miejsce na nowatorskie gry dla wielu graczy....

Jak sprawuje się telewizor OLED po 15 miesiącach użytkowania?

Jak sprawuje się telewizor OLED po 15 miesiącach użytkowania?

Ponad rok temu przygotowałem swoją mini-recenzję telewizora LG OLED C7 w rozmiarze 55 cali. Tekst powstał po dwóch miesiącach użytkowania, toteż był skupiony bardziej w stronę jakości obrazu i tego co oferuje taki panel. Jak OLED to oczywistym są takie zalety jak perfekcyjna czerń, świetny kontrast oraz wysokiej klasy HDR, który dzięki idealnej czerni nie potrzebuje tak wysokiej luminancji jak w przypadku tradycyjnych telewizorów LCD. Już przy ~800 nitach efekty są bardzo widoczne, dostajemy znacznie...

Snapchacie, dlaczego tracisz użytkowników i pieniądze?

Snapchacie, dlaczego tracisz użytkowników i pieniądze?

Uruchomiony we wrześniu 2011 roku komunikator Snapchat był niegdyś jednym z najpopularniejszych programów tego typu na świecie. Ta dobrze rozpoznawalna marka traci dziś tygodniowo dziesiątki tysięcy użytkowników, co jest pokłosiem wielu złych decyzji podjętych przez jego twórców. Snap, spółka zajmująca się rozwojem komunikatora, jest w najgorszej kondycji w całej historii swojego istnienia, a jej akcje w przeciągu ostatnich miesięcy zauważalnie straciły na wartości. Dlaczego Snapchat traci użytkowników,...

Rzetelnym okiem: Płyty Blu-ray jeszcze długo nie odejdą z rynku

Rzetelnym okiem: Płyty Blu-ray jeszcze długo nie odejdą z rynku

Nie tak dawno pojawiła się informacja, że Samsung rezygnuje z produkcji nowych odtwarzaczy Blu-ray oraz Ultra HD Blu-ray i ich sprzedaży na terenie Stanów Zjednoczonych. Miałoby to być wynikiem ogólnie dużej konkurencji w postaci dystrybucji cyfrowej oraz innych firm, również sprzedających takie odtwarzacze. Był to dobry moment na rozpoczęcie ponownej dyskusji nad zaletami cyfrówek nad niebieskimi płytami. Jedni uważają, że płyty czeka śmierć, inni wręcz przeciwnie. Mając możliwość przygotowania...

Najciekawsze premiery gier w marcu 2019. W co warto zagrać?

Najciekawsze premiery gier w marcu 2019. W co warto zagrać?

Jak minął gamingowy luty? Wylaliście wystarczająco dużo jadu na Anthem? Wymiotowaliście zabarwioną na różowo tęczą w Far Cry: New Dawn? A może wszczęliście pożar w domu odpalając na blaszaku najnowsze Metro: Exodus? Być może swąd dotyczył bardziej palonej gumy, wynikającej z dziesiątek godzin spędzonych w DiRT Rally 2.0? Tak, miesiąc był zdecydowanie dynamiczny, ale uwaga: marzec będzie niewiele gorszy. Wprawdzie zabraknie tak głośnych tytułów jak w lutym, ale marzec wciąż prezentuje...

Heroes of Might and Magic III - 20 lat turowych pojedynków

Heroes of Might and Magic III - 20 lat turowych pojedynków

Świat gier pełen jest remasterów i wznowień klasyków, których mechanika rozgrywki do dziś dowodzi geniuszu ich twórców. Niekiedy niewiele potrzeba, by gra z kilkunastoletnim stażem ponownie cieszyła oczy jak niegdyś. Właściwie w przypadku Heroes of Might and Magic III niewiele trzeba było zmieniać - nawet obchodząca 28.02.2019 r. swoje dwudziestolecie gra dziś jest atrakcyjnym kąskiem dla wytrwałych graczy. Edycja HD, wydana przez Ubisoft w 2015 roku (w wersjach dla Windows, Androida i iOS) stanowi...

Pamiętacie Intel Pentium III? Pierwszy model pojawił się 20 lat temu

Pamiętacie Intel Pentium III? Pierwszy model pojawił się 20 lat temu

Szósta generacja mikroarchitektury Intela P6, która swoje miejsce odbiła w krzemie w Celeronach, Pentium Pro i Pentium II trafiła także do wnętrza produktu debiutującego 26 lutego 1999 roku, dokładnie 20 lat temu. Rozwijany pierwotnie pod nazwą kodową Katmai Pentium III zasłynął z dwóch powodów: wprowadzono w nim rozszerzenie SSE (Streaming SIMD Extension) usprawniające równoległe przetwarzanie operacji stało- i zmienno-przecinkowych. Kontrowersje wzbudził za to inny pomysł Intela: wprowadzenia...

e-PIT - Czyżby polskie urzędy wkroczyły w końcu w XXI wiek?

e-PIT - Czyżby polskie urzędy wkroczyły w końcu w XXI wiek?

W życiu dwie rzeczy są pewne: śmierć i podatki. Ze śmiercią wielkiego doświadczenia nie mamy, ale z podatkami już tak i to właściwie od najmłodszych lat - w końcu nawet kupując batonika w sklepie trzeba było uiścić haracz w postaci VAT-u. VAT jednak nie jest jeszcze taki uciążliwy, przynajmniej z perspektywy zwykłego obywatela. Ot, płacimy za produkt trochę więcej. O wiele więcej kłopotów sprawia PIT, z którego każdego roku musimy się rozliczyć. Czy dobrze policzyłem? Czy to na pewno ta...

Obcy: Izolacja - 10 powodów, dla których warto wrócić do gry

Obcy: Izolacja - 10 powodów, dla których warto wrócić do gry

W momencie swojej premiery, gra Obcy: Izolacja wzbudziła tak skrajne reakcje, że oceny w mainstreamowych mediach wahały się od 5/10 do 10/10. Takie rozszczepienie opinii jest typowe dla wiekopomnych dzieł, które dokonują czegoś odważnego i niekoniecznie mają bezpośredni punkt odniesienia. Taką właśnie jest dla mnie produkcja Creative Assembly. Był to ostatni tytuł z usłanego pasmem nieszczęść partnerstwa firm SEGA i 20th Century Fox, a jednocześnie bardzo ryzykowny projekt od strony kreatywnej....

Psychologia Facebooka: Jaki wpływ ma na nasze życie social media

Psychologia Facebooka: Jaki wpływ ma na nasze życie social media

Platforma społecznościowa Zuckerberga skończyła już 15 lat. To tylko uzmysławia jak prędko płynie czas, i że minęła ponad dekada odkąd zaczęliśmy przesiadać się z rodzimej Naszej Klasy właśnie na Facebooka. Odtąd serwis stał się czymś więcej, niż tylko platformą do wymieniania spostrzeżeń czy wrzucania zdjęć. Stał się także głównym medium komunikacyjnym sporej części świata, która dziś dostaje zimnych potów na samą tylko myśl, że miałaby zrezygnować z Messengera. To także...

Czy nowy iPhone będzie innowacyjny? Spore wyzwanie przed Apple

Czy nowy iPhone będzie innowacyjny? Spore wyzwanie przed Apple

Smartfony Apple od zawsze były na całkiem innym poziomie. Ten wyjątkowy dla całej branży producent nie raz udowadniał, że potrafi robić dobre i innowacyjne produkty. Można tu oczywiście wymienić cały dorobek firmy w postaci Macintoshów, iPodów czy iPada, jednak nie ulega chyba wątpliwości, że najpopularniejszym dziełem giganta jest iPhone. Urządzenie, które co roku na nowo definiuje pojęcie smartfona. Urządzenie, które właściwie za każdym razem wprawia w zachwyt fanów marki. Choć sam nigdy...

Najciekawsze premiery gier w lutym 2019. W co warto zagrać?

Najciekawsze premiery gier w lutym 2019. W co warto zagrać?

Pierwszy miesiąc nowego roku za nami. Kto wyznaczył sobie postanowienia noworoczne i wytrwał w nich chociażby do lutego, temu chwała. Przejdźmy jednak do podsumowania gamingowego stycznia. Co tu się działo? Doskonale zaprezentowała się odświeżona wersja gry Tales of Vesperia, podobnie jak Onimusha: Warlords. Można więc powiedzieć, że zarówno studio Bandai Namco jak i Capcom hucznie weszły w nowy rok. W styczniu najbardziej oczekiwaliśmy jednak odświeżonego (i udanego) Resident Evil 2, a zaraz potem...

Narodziny firmy Dell: 35 lat temu Michael Dell założył swoją firmę

Narodziny firmy Dell: 35 lat temu Michael Dell założył swoją firmę

Z kapitałem początkowym wynoszącym 1000 dolarów (otrzymanym od rodziny) Michael Dell, mając zaledwie 19 lat porzuca szkołę i zakłada jedną z najważniejszych dziś korporacji w sektorze IT. Przychody Dell Technologies Inc. w zeszłym roku przekroczyły 78 miliardów dolarów. W krótkim podsumowaniu postaramy się prześledzić historię miniaturowego start-upu, który wyrósł na jedną z największych (pod względem przychodów i zatrudnienia) korporacji IT na świecie. Co przyczyniło się do sukcesu Della?...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.