Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Gry

Recenzja Gamedec – adaptatywna, bogata fabularnie gra cRPG, która ratuje honor polskich gier z gatunku cyberpunk

Recenzja Gamedec – adaptatywna, bogata fabularnie gra cRPG, która ratuje honor polskich gier z gatunku cyberpunk

Po ukończeniu gry pt. Gamedec przypomniałam sobie, dlaczego od gier AAA wolę tzw. indyki. Otóż w moim mniemaniu niewiele tytułów Triple-A (zwłaszcza tych aktualnych) potrafi rzucić na kolana fabułą. Wielkobudżetowe produkcje cieszą wprawdzie oprawą audiowizualną, przyspieszającą bicie serca akcją czy też po prostu udanym gameplayem. Niestety coraz mniej otrzymujemy gier, które wciągają bez końca historią i niepozbawioną plottwistów przygodą. Podczas 15 godzin spędzonych z tytułem katowickiego...

Recenzja Ratchet & Clank: Rift Apart - wybitna przygoda nie tylko dla najmłodszych. Dla takich gier warto mieć PlayStation 5

Recenzja Ratchet & Clank: Rift Apart - wybitna przygoda nie tylko dla najmłodszych. Dla takich gier warto mieć PlayStation 5

Ratchet & Clank to jedna z najbardziej znanych oraz kultowych serii gier będących mieszkanką platformówki oraz typowego action-adventure. Pierwsze tytuły pamiętają jeszcze czasy PlayStation 2, jednak wraz z premierą remake'u Ratchet & Clank na PlayStation 4 (2016 rok), przygody żywiołowego Lombaksa oraz przyjacielskiego robocika zyskały drugą młodość. To właśnie Ratchet oraz Clank zostali wybrani jako pierwszy przykład tego, co może zaoferować konsola PlayStation 5. Ratchet & Clank: Rift Apart od...

Recenzja gry Biomutant. Postapokaliptyczny miks growych rozwiązań w bajecznym, choć nieco oszczędnym wydaniu

Recenzja gry Biomutant. Postapokaliptyczny miks growych rozwiązań w bajecznym, choć nieco oszczędnym wydaniu

Świat po wielkich katastrofach miał już w popkulturze różne oblicza. Najczęściej kojarzy się on nam ze zniszczonymi budynkami, wysokim promieniowaniem, wszechobecnym niebezpieczeństwem i generalnym brakiem perspektyw na lepsze jutro. Wydaje się, że tytuły z serii Fallout, Metro, The Last of Us czy Mad Max przetarły szlak już wystarczająco mocno i w tym temacie nie da się już zbyt wiele zdziałać. Jednak jak się okazało, wizja postapokaliptycznej krainy wcale nie musi wiązać się z mrokiem i cierpieniem...

Recenzja Returnal na PlayStation 5 - tą grą będziemy się jednocześnie irytować i zachwycać. Tytuł dla fanów umierania

Recenzja Returnal na PlayStation 5 - tą grą będziemy się jednocześnie irytować i zachwycać. Tytuł dla fanów umierania

Tydzień temu zaprezentowaliśmy swoje pierwsze wrażenia z nadchodzącej wielkimi krokami gry Returnal, będącym tytułem AAA z ekskluzywnością dla konsoli Sony PlayStation 5. Już wtedy pisałem, że gra odznacza się wyjątkowo wysokim poziomem trudności oraz mechaniką rozgrywki bardzo dobrze znaną tzw. grom typu roguelike. Po każdej śmierci wracamy do punktu początkowego, jednocześnie jednak lokacje za każdym razem w pewnym stopniu się przeobrażają. Po kilkunastu godzinach spędzonych razem z Selene...

Recenzja DiRT 5: szalenie przyjemna kąpiel w błocie, deszczu i śniegu

Recenzja DiRT 5: szalenie przyjemna kąpiel w błocie, deszczu i śniegu

Ostatnia forma Codemasters mogła pozostawiać nieco do życzenia. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy z rąk tego popularnego studia wyszły takie tytuły jak DiRT Rally 2.0, GRID czy nowe edycje F1, i śmiem twierdzić, że tylko seria traktująca o królowej motorsportu spełniła oczekiwania fanów. Sytuacja wygląda jeszcze gorzej, jeśli dołączymy do tego zestawu DiRT-a 4, a więc bezpośredniego poprzednika opisywanej tu "piątki", który okazał się być tylko dziwnym pomostem między pierwszym DiRT Rally...

Recenzja FIFA 21 - chcieliście powiewu świeżości? Zapomnijcie...

Recenzja FIFA 21 - chcieliście powiewu świeżości? Zapomnijcie...

Recenzowanie kolejnej FIFY z roku na rok staje się coraz trudniejszym zadaniem. Za każdym razem, gdy w moje ręce trafia najnowsze dzieło EA Sports zastanawiam się tylko, czym właściwie zapełnię te kilka czy kilkanaście akapitów. Nie oszukujmy się - przynajmniej od 2016 roku gramy w ten sam tytuł, różniący się detalami zarówno w gameplayu, jak i poza nim. Niby mówi się, że nie zmienia się czegoś co dobrze działa, jednak zarzutów pod adresem tytułu Elektroników z roku na rok jest coraz więcej....

Recenzja Project CARS 3 - symulator ścigania dla niedzielnych graczy

Recenzja Project CARS 3 - symulator ścigania dla niedzielnych graczy

Ilekroć słyszę o nowej grze studia Slightly Mad, za każdym razem wspomnieniami sięgam do czasów wybitnego Need For Speeda Shift wydanego w 2009 roku. Jak pewnie pamiętacie, tytuł ten całkowicie zrywał z typowymi dla tej serii nielegalnymi wyścigami i kiczowymi furami z neonami, a przenosił do świata torowych zmagań, w których kluczowe było skupienie i trzymanie linii jazdy, a nie odbijanie od barierek z włączonym nitro. Do dziś pamiętam, jak prowadziły się poszczególne samochody z tej gry, ciepło...

Recenzja The Outer Worlds - Nareszcie RPG pełną, kosmiczną gębą

Recenzja The Outer Worlds - Nareszcie RPG pełną, kosmiczną gębą

Recenzowanie The Outer Worlds zacznę od odważnego postulatu. Otóż: dobrych gier się dziś nie robi. Może inaczej: bardzo dobrych gier dziś się nie robi. Z każdą kolejną produkcją, którą otrzymuję do recenzowania bądź na którą sama ostrzę sobie zęby tracę nadzieję na to, że kiedyś zagram jeszcze w coś, co zapamiętam na długie lata. Jeśli zapytać mnie teraz o tytuł, w który ostatnio grało mi się naprawdę nieźle, wymieniłabym może Prey czy Kingdom Come: Deliverance (ale dopiero po...

Recenzja GRID (2019) PC - kultowa gra wyścigowa powraca

Recenzja GRID (2019) PC - kultowa gra wyścigowa powraca

Pierwszy GRID wydany w 2008 roku jest mile wspominany chyba przez każdego gracza lubiącego gry wyścigowe. Spadkobierca serii TOCA (w tytule miał jeszcze dopisek Race Driver) zachwycał przede wszystkim wybornym modelem jazdy, którym cieszyć mogli się zarówno amatorzy z klawiaturami w rękach, jak i entuzjaści wyposażeni w drogie kierownice. Do tego dochodził świetny tryb kariery, kapitalna na tamten okres grafika, a także wiele zróżnicowanych trybów rozgrywki. Znudziło nam się kręcenie kółek na...

Recenzja FIFA 20 PC - w oczekiwaniu na kolejną rewolucję

Recenzja FIFA 20 PC - w oczekiwaniu na kolejną rewolucję

Każdej premierze nowej części FIFY towarzyszy masa memów wyśmiewających nie tylko lenistwo Electronic Arts, ale i fanów serii nabierających się na tą samą grę co roku. Cóż można rzec, nie są one bezpodstawne. Fakty są takie, że rokrocznie dostajemy "nowy" tytuł warty sporo kasy, który od zeszłorocznego różni się zaktualizowanymi drużynami, delikatnie zmienionym modelem rozgrywki i np. jednym nowym trybem gry. Reszta nowości to zazwyczaj tylko detale, które też nie zawsze są na plus i na...

Recenzja Borderlands 3: nadrabiając bugi klozetowym humorem

Recenzja Borderlands 3: nadrabiając bugi klozetowym humorem

Kiedy na horyzoncie pojawia się kolejna część znanej serii gier, fani często zastanawiają się jaka ona będzie, o czym będzie opowiadać i czym nas zaskoczy. Tak dzieje się przy okazji zdecydowanie większej części produkcji. Jeśli jednak chodzi o tytuły typu looter shooter, sytuacja jest nieco inna. Wiemy przecież, że gry reprezentujące ów gatunek nie stoją fabułą, a określonymi mechanikami, które niełatwo zmienić, zwłaszcza gdy dotąd dobrze się sprawdzały. Kolejne odsłony Borderlands mogły...

Małyszomania: Jak gra z Finlandii zawojowała nasze ekrany

Małyszomania: Jak gra z Finlandii zawojowała nasze ekrany

Co ma wspólnego wydana po raz pierwszy 4.07.1999 roku prosta gra o skokach narciarskich z wielkimi sukcesami Polaka wagi lekkiej? Bardzo dużo. Zjawisko znane dziś pod mianem Małyszomani przyczyniło się do ogromnej popularności gry Deluxe Ski Jump, opracowanej przez Fina, Jussi Koskela w 1999 roku. Na dwa lata przed pierwszym, ogromnym sukcesem Adama Małysza, który w sezonie 2001/2002 najpierw pokonał Martina Schmitta, a chwilę później zdobył drugie miejsce na skoczni Templin Le Praz. Fala sukcesów w skokach...

Recenzja Beyond: Two Souls - historia, emocje, sci-fi i... masa QTE

Recenzja Beyond: Two Souls - historia, emocje, sci-fi i... masa QTE

QTE, czyli quick time events... Jedni owego rozwiązania w grze nie mogą wprost zdzierżyć, inni zaś uważają, że bez tego elementu nie mogłyby powstać dobre gry, opisywane czasami także jako interaktywne filmy. Beyond: Two Souls to kolejna produkcja studia Quantic Dream, która to debiutowała oryginalnie na PlayStation 3, później zaś po stosownych poprawkach (m.in. graficznych), również na PlayStation 4 i która po latach pojawiła się na pecetach, dzięki platformie Epic Games. Jest to też kolejna...

Recenzja gry F1 2019 PC - raj dla fanów królowej motorsportu

Recenzja gry F1 2019 PC - raj dla fanów królowej motorsportu

Cofnijmy się o ponad 11 lat wstecz, dokładniej do dnia 8 czerwca 2008 roku. To kawał czasu, ale nie jest to data anonimowa - dla polskich fanów motorsportu powinna być szczególnie istotna i pamiętna. W końcu to wtedy Robert Kubica wygrał Grand Prix Kanady, jedyne w swoim dorobku. "Kubicomania" szalała wtedy w najlepsze i niczym dziwnym był fakt, że coraz więcej osób zaczęło interesować się Formułą 1. Zjawisko to można było spokojnie porównać do "Małyszomanii" udzielającej się rodakom na początku...

Recenzja Heavy Rain: Czy konsolowy hit sprzed lat ma sens na PC?

Recenzja Heavy Rain: Czy konsolowy hit sprzed lat ma sens na PC?

W chwili gdy kończyłam pisanie recenzji gry The Sinking City spostrzegłam, że oto czerwiec, a dokładniej 24 czerwca, niesie ze sobą premierę kolejnego ciekawego kąska. Mowa o tytule Heavy Rain, który pierwotnie, przed dziewięcioma laty zadebiutował na PlayStation 3, a który teraz, dzięki platformie Epic Games Store, debiutuje także na PC. Wpisałam więc w Google tytuł wspomnianej gry od studia Quantic Dream, by ostatecznie zdecydować, że pewnie za jakiś czas grę kupię i sprawdzę (na konsoli nigdy...

Recenzja The Sinking City - lepszego lovecraftyzmu ze świecą szukać

Recenzja The Sinking City - lepszego lovecraftyzmu ze świecą szukać

Dzieła na podstawie twórczości H.P. Lovecrafta nie mają łatwo. Wystarczy wspomnieć, że same tylko opowiadania autora zostały docenione dopiero po jakimś czasie od jego śmierci. Nie udało się także stworzyć jeszcze filmu z mitycznym Cthulhu w tle, który cieszyłby się wielką popularnością, mimo iż wiele hitów kinowych, garściami czerpie z prozy Mistrza z Providence, będącego przecież prekursorem fantastyki naukowej. Podobnie sprawa wygląda w przypadku gier wideo. W 2005 roku studio Headfirst...

Recenzja Layers of Fear 2: O jeden grzybek halucynogenny za dużo

Recenzja Layers of Fear 2: O jeden grzybek halucynogenny za dużo

Do serii Layers of Fear mam sporą sympatię nie tylko dlatego, że jest to gra polskiego studia, ale przede wszystkim dlatego, że debiutująca w 2016 roku pierwsza część zrobiła na mnie piorunujące wrażenie. Zresztą popatrzywszy na globalne oceny czy to recenzentów czy też graczy, odniosłam wrażenie, że nie tylko na mnie. Dlatego też tak radośnie zareagowałam na wieść o kolejnej odsłonie serii. Layers of Fear 2 ma bazować na podobnych co "Jedynka" rozwiązaniach, ale przynosić zupełnie nową historię....

Recenzja Days Gone - Świrusy i inne monstra znowu atakują ludzi

Recenzja Days Gone - Świrusy i inne monstra znowu atakują ludzi

W zeszłym roku posiadacze konsol PlayStation 4 zostali uraczeni dwoma bardzo dobrymi grami ekskluzywnymi - najpierw w kwietniu na salony zawędrował God of War, który okazał się jedną z najlepszych pozycji obecnej generacji. We wrześniu natomiast dzięki ekipie Insomniac Games mogliśmy wejść w skórę Petera Parkera aka Spider-Mana, który także okazał się zaskakująco udaną propozycją. W międzyczasie dostaliśmy jeszcze Detroit: Become Human, który choć ciekawy, nie był już tak chwalony przez graczy...

Recenzja Mortal Kombat 11: O tym, jak prawie zabito króla bijatyk

Recenzja Mortal Kombat 11: O tym, jak prawie zabito króla bijatyk

Nim przejdę do recenzji Mortal Kombat 11 niech będzie mi dana możliwość złożenia pewnych wyjaśnień. Wirtualne kręgosłupy wyrywałam już w wieku, na który składała się jedna cyfra, co bezsprzecznie mnie skrzywiło na długie lata, ale nie żałuję. Żałuję natomiast, że w pewnym momencie odpuściłam sobie gry takie jak Tekken czy MK, przez co dziś nie mogę dostarczyć Wam w pełni eksperckiego tekstu tak, jak uczyniłabym to będąc z serią na bieżąco. Uznałam, że należy się Wam to sprostowanie,...

Recenzja Alien: Blackout - nie wstydźcie się, że macie telefony

Recenzja Alien: Blackout - nie wstydźcie się, że macie telefony

Alien: Isolation to dla mnie jedna z najwybitniejszych gier obecnej generacji. Bezkompromisowa, artystycznie spójna i rzucająca nieustanne wyzwania. Studio Creative Assembly odniosło sukces w zredefiniowaniu gatunek survival horroru w formacie gry AAA. Sztuka ta udała się przy jednoczesnym przywróceniu tytułowemu ksenomorfowi należnej estymy jako perfekcyjnej (bio-mechanicznej) maszyny do zabijania. Takiej na miarę podziwu ze strony Asha lub Davida w filmach. Gdy myślicie sobie o kontynuowaniu historii z Amandy...

Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm - Dobry dodatek, ale...

Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm - Dobry dodatek, ale...

Jeśli to czytasz, to znaczy, że mój plan zawiódł. Greckie wojska zdołały przedrzeć się przez południową granicę, a Perykles zajął naszą stolicę - Cuzco. Sojusz z Japonią i Węgrami był błędem, potężne imperium Inków upadło... Albo po prostu tak jak ja jesteś fanem gier strategicznych lub serii Sid Meier's Civilization i rozważasz zakup dodatku Gathering Storm. Świetnie się składa, bo trafił on do redakcji, a ja zostałem wytypowany do jego przetestowania. Czy za sprawą nowego DLC stawiającego...

Recenzja gry 2084 - cyberpunkowy FPS w świecie Observera

Recenzja gry 2084 - cyberpunkowy FPS w świecie Observera

Gra pod tytułem 2084 od krakowskiego studia Feardemic Games (należącego do grupy Bloober Team) jest produkcją szczególną. Szczególną dlatego, że jej prototyp powstał w zaledwie 72 godziny w trakcie wewnętrznego game jamu. Samo stworzenie gry w tak krótkim czasie nie jest może dokonaniem wybitnym (zwłaszcza, że wykorzystano tu asset flip z produkcji pt. Observer), jednak na pochwałę zasługuje fakt, że już w wersji Early Access oddano nam mocno grywalny tytuł, który aspiruje do czegoś więcej i...

Recenzja Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry - wielki... powrót

Recenzja Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry - wielki... powrót

Larry powrócił do nas w swoim charakterystycznym ubranku zwanym jako Leisure Suit, tak bardzo znanym i lubianym w USA w latach 70. XX. wieku. Dziś trudno uwierzyć, że historia Larry'ego zaczęła się już w roku 1987, gdy to moja skromna osoba dopiero zaczęła być planowana, a dziś ów łysiejący, wiecznie napalony nieudacznik obchodzi swoje 31 urodziny. Bowiem to w 1987 powstała pierwsza odsłona gry z przygodami Larry'ego pt. W krainie próżności. Ale nowa produkcja to nie pierwszy powrót łysiejącego...

Recenzja gry Call of Cthulhu - opowieść o ludzkim szaleństwie

Recenzja gry Call of Cthulhu - opowieść o ludzkim szaleństwie

Cthulhu, Wielki Przedwieczny. "Potwór o ledwie humanoidalnej sylwetce, z podobną do ośmiornicy głową, zamiast twarzy miał kłębiącą się masę macek. Jego ciało było łuskowate i przypominało z wyglądu gumę. Jego nogi i łapy uzbrojone były w ogromne pazury, a z pleców wyrastała para długich i cienkich skrzydeł. Ta rzecz... miała raczej opasłe cielsko. Pojawiła się, ciężko stąpając i śliniąc się, po czym wcisnęła swoje ogromne, zielone, galaretowate ciało w czarne wejście... Góra,...

Recenzja gry Kursk: Czy ma szanse wypłynąć na bezpieczne wody?

Recenzja gry Kursk: Czy ma szanse wypłynąć na bezpieczne wody?

Na polską grę jaką jest Kursk czekało wielu, a wśród tych wielu także ja. Po przejściu gry, a nawet jeszcze w trakcie jej przechodzenia w mojej głowie pojawiały się skrajne emocje i nie były to w (prawie) żadnym razie emocje pozytywne. Pewnym moim zboczeniem jest, by zaraz po samodzielnym przejściu produkcji zajrzeć na opinie zawarte na Steamie jak i w serwisie Metacritic. Tamtejsze niskie oceny mówią jasno za siebie i sprawiają, że nie jest mi aż tak parszywie głupio zmieszać Kursk z błotem....

Marvel's Spider-Man - jak radzi sobie Peter Parker na PS4?

Marvel's Spider-Man - jak radzi sobie Peter Parker na PS4?

Ten rok jest bez wątpienia bardzo udany dla posiadaczy PlayStation 4 - w kwietniu doczekaliśmy się premiery God of War, który przez recenzentów i graczy uważany jest za jedną z najlepszych produkcji nie tylko tego roku, ale i generacji. Raptem miesiąc później na salony zawitał Detroit: Become Human, który również okazał się jedną z najciekawszych tegorocznych produkcji. Sony jednak nie zwalniało i w ubiegły piątek dostarczyło na konsolę kolejnego exclusive'a - Marvel's Spider-Man stworzonego przez...

Cyberpunk 2077 - Co widzieliśmy za zamkniętymi drzwiami?

Cyberpunk 2077 - Co widzieliśmy za zamkniętymi drzwiami?

Niemieckich targów Gamescom nie trzeba prawdopodobnie przedstawiać żadnemu z naszych czytelników. To istne święto graczy, które potrafi przyćmić sporo innych imprez. W tym roku największą uwagę przyciągnęła zdecydowanie NVIDIA, prezentując nowe konsumenckie układy graficzne oferujące wsparcie dla technologii Raytracingu oraz DLSS. My jednak nie zapominamy o podstawach i krążymy między stanowiskami najważniejszych wydawców. Jednym z nich jest rodzimy CD Projekt RED, który za zamkniętymi drzwiami...

Równowaga Mocy. Recenzja Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi

Równowaga Mocy. Recenzja Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi

Światła gasną, orkiestra zaczyna grać, a na ekranie pojawia się jakże dobrze znana galaktyka z niezliczoną ilością gwiazd. Jeszcze chwilka napięcia i z dołu ekranu wysuwa się klasycznie żółty tekst, w którym czytamy, co się wydarzyło, gdy akurat wzięliśmy dwa lata przerwy, ale co najważniejsze, co za chwilkę ukaże się oczom kilkudziesięciu osób z zapartym tchem wpatrzonym w kinowy ekran. Nową tradycją stało się, że w grudniu oprócz oczekiwania na święta i czas spędzony wspólnie z...

Injustice 2 - sprawdziliśmy nową grę twórców Mortal Kombat

Injustice 2 - sprawdziliśmy nową grę twórców Mortal Kombat

Chyba każdy przedstawiciel płci męskiej, a zapewne także wiele dziewcząt, przechodzi w swoim życiu etap, kiedy chce zostać superbohaterem. Niestety rzeczywistość bardzo szybko uświadamia nam, że ubranie rajtuzów oraz założenie maski to jeszcze troszeczkę za mało żeby walczyć z całym złem i niesprawiedliwością tego świata, szczególnie że do kompletu przydałyby się jeszcze jakieś supermoce (albo dostęp do konta bankowego Bruce'a Wayne'a lub Tony'ego Starka). Na całe szczęście mamy gry komputerowe,...

Spędziłem całą noc w Hawkins! Recenzja Stranger Things 2

Spędziłem całą noc w Hawkins! Recenzja Stranger Things 2

Fakt, że akurat ja zabrałem się do napisania tego artykułu, jest dość kuriozalny. Po pierwsze dlatego, że zwykle nie pisze artykułów tylko tworzę wideo, ale mniejsza z tym. Bardziej znaczące jest to, że jeszcze jakiś czas temu nigdy bym nie pomyślał, że jakikolwiek serial sprawi, że będę chciał zarwać noc i spędzić kilka godzin z rzędu w fantastycznym świecie amerykańskiego miasteczka, oglądając wraz z przyjaciółmi perypetie bandy chłopaków i ich tajemniczej przyjaciółki. A jednak i...

Gramy w Destiny 2 PC - Pierwsze wrażenia z wersji beta

Gramy w Destiny 2 PC - Pierwsze wrażenia z wersji beta

Destiny 2, Destiny 2, Destiny 2... gdziekolwiek nie zajrzę wszędzie widzę Destiny 2, reklamowane jako największe tegoroczne wydarzenie, mogące zrewolucjonizować pierwszoosobowe sieciowe strzelaniny. Szczerze powiedziawszy dotychczas niezbyt interesowałem się nowym tytułem Bungie Software, odpowiedzialnych za nudnawe w moim mniemaniu Halo, które święciło tryumfy głównie na konsolach Microsoftu (pecetowe wersje pierwszej i drugiej części pewnie niewielu pamięta). Potem studio stworzyło kolejną markę...

Krótka recenzja Diablo III: Przebudzenie Nekromantów PC

Krótka recenzja Diablo III: Przebudzenie Nekromantów PC

Diablo III powraca z kolejną zawartością, którą zamierza powalczyć o zainteresowanie graczy, znudzonych już aktualnym kształtem produkcji, jaka niedawno obchodziła pięciolecie rynkowego istnienia. Przebudzenie Nekromantów wprowadza, co chyba oczywiste, grywalną postać nekromanty, dobrze znanego z drugiej odsłony Diablo. Chociaż lista zmian w ostatniej aktualizacji obejmuje różne aspekty rozgrywki, największą jest właśnie siódmy bohater, zabrakło jednak osobnego rozdziału kontynuującego opowieść....

Wrażenia z gry Mass Effect: Andromeda - Quo Vadis BioWare?

Wrażenia z gry Mass Effect: Andromeda - Quo Vadis BioWare?

Mass Effect: Andromeda od co najmniej kilku tygodni budzi ogromne zainteresowanie. Jest to związane nie tylko z zatrważającą wręcz ilością informacji jakie w ostatnim czasie opublikowano ale także z faktem, że od kilku dni w abonamencie Origin Access dostępna jest wersja trial gry. BioWare stanęło przed trudnym zadaniem - ożywić na nowo legendę jaką z całą pewnością była oryginalna trylogia komandora Sheparda. Zadanie okazało się dość trudne, bowiem w ostatnich latach producent wyraźnie przeżywa...

Pierwsze wrażenia z zamkniętej wersji beta gry For Honor

 Pierwsze wrażenia z zamkniętej wersji beta gry For Honor

Coraz większymi krokami zbliża się oczekiwana przez wielu gra For Honor od Ubisoftu. Z tego też powodu w ostatnich dniach miały miejsce kolejne już zamknięte testy wersji beta tego tytułu. Kto nie miał szczęścia się załapać, ten jeszcze nie jest na straconej pozycji. Tuż przed premierą, w dniach od 9 do 12 lutego będą miały miejsce ostatnie już testy wersji beta, tym razem jednak będą otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Będzie to z pewnością bardzo dobry test dla systemów zaimplementowanych...

Outlast 2 PC - Grałem w demo, jeszcze żyję, ale było strasznie

Outlast 2 PC - Grałem w demo, jeszcze żyję, ale było strasznie

Lubicie umierać z przerażenia? Długo rozmyślać nad otworzeniem drzwi do kolejnego pomieszczenia, skąd może wypełznąć śmiertelne niebezpieczeństwo? Jesteście spragnieni ciężkiego klimatu? W takim razie powinniście odpalić Outlast 2, którego demo wczoraj udostępniono na platformie Steam. Dobrych horrorów zawsze brakuje, szczególnie tych straszących w bardziej wysublimowany sposób, niż potworami wyskakującymi z każdego ciemnego zakątka. Twórcy Outlast 2 najwidoczniej nie obawiają się jakości...

Selma and the Wisp - polski indyk na niedzielny wieczór

Selma and the Wisp - polski indyk na niedzielny wieczór

Pierwsze sekundy z tym tytułem przyprawiły mnie o gęsią skórkę. Klaustrofobiczna czerń, wypełniająca cały świat wokół mnie zdawała się kryć jakiś nienazwany horror, czyhający w ciemnościach. Horror zwany wyobraźnią. Tych dźwięków tam nie było, rozczapierzone pazury wcale nie wystawały spod ledwo widocznego łóżka, które miało być przecież ostoją bezpieczeństwa, niezdobytym bastionem, pozwalającym na zrzucenie wszelkich barier i skąpanie się w odmętach miękkiego snu. Bezsenność...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.