Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Gry

Recenzja Need For Speed: Unbound PC - sprawdzamy najbardziej kontrowersyjnego NFS-a ostatnich lat. Czy jest się czego obawiać?

Recenzja Need For Speed: Unbound PC - sprawdzamy najbardziej kontrowersyjnego NFS-a ostatnich lat. Czy jest się czego obawiać?

Jeszcze kilka lat temu marka Need For Speed znana była z różnorodnych gier wyścigowych. Nie brakowało nielegalnych wyścigów, driftów, efektownych pościgów czy nawet torowych zmagań z całkiem realistycznym modelem jazdy. Po kilku niezbyt udanych eksperymentach Electronic Arts postanowiło jednak zrestartować całą serię i jasno pokazać, czym właściwie jest Need For Speed. Kluczowa dla tego cyklu odsłona z 2015 roku nie była może tak świetna jak chciałoby wielu graczy, ale przynajmniej przywołała...

Recenzja A Plague Tale: Requiem - sprawdzamy, czy kontynuacja historii Amicii i Hugo to coś więcej niż The Last of Us dla ubogich

Recenzja A Plague Tale: Requiem - sprawdzamy, czy kontynuacja historii Amicii i Hugo to coś więcej niż The Last of Us dla ubogich

A Plague Tale: Innocence wydane w maju 2019 roku to bez wątpienia jedna z najciekawszych gier akcji ostatnich lat. Tytuł studia Asobo nie imponował może przełomowymi mechanikami rozgrywki, efektowną oprawą audiowizualną czy wielką dbałością o detale, ale mimo to zapadł w pamięci dzięki oryginalnej, mocnej fabule. Co więcej, przez dostępność w Game Passie zapoznało się z nim stosunkowo sporo graczy. Nic dziwnego, że marka A Plage Tale stała się popularna, a kontynuacja historii Amicii i Hugo była...

FIFA 23 - recenzja ostatniej FIFY od EA Sports. Wbrew obawom twórcy żegnają się z serią w należyty sposób

FIFA 23 - recenzja ostatniej FIFY od EA Sports. Wbrew obawom twórcy żegnają się z serią w należyty sposób

Aż trudno uwierzyć, że w przyszłym roku nie będzie już kolejnej FIFY. Chyba wszyscy zdążyliśmy się przyzwyczaić, że z początkiem jesieni EA Sports wydaje kolejną, niemal identyczną grę do poprzedniej, życząc sobie oczywiście kwotę jak za produkcję AAA. Potwierdza się jednak, że nic nie jest wieczne, nawet taki twór, jak FIFA, w którą regularnie gra miliony graczy na całym świecie. Czy to dobrze? Cóż, trudno powiedzieć. Póki co wiemy, że corocznie wydawane gry zostaną zastąpione tajemniczą...

Recenzja oraz analiza The Last of Us Part I w wersji na PlayStation 5. Dobre wydanie w absurdalnie wysokiej cenie

Recenzja oraz analiza The Last of Us Part I w wersji na PlayStation 5. Dobre wydanie w absurdalnie wysokiej cenie

Kilka miesięcy temu Sony oraz studio Naughty Dog zapowiedzieli grę The Last of Us Part I, będącą gruntownym odświeżeniem przygód Joela oraz Ellie, pierwotnie debiutujących na PlayStation 3, a potem również na PlayStation 4 (jako remaster). Tym samym The Last of Us Part I jest kolejną produkcją, po GTA V oraz The Elder Scrolls V: Skryim, która otrzymała trzecie wydanie na trzeciej już z rzędu generacji konsol. Gra od samego początku boryka się z falą negatywnych komentarzy, co związane jest przede...

As Dusk Falls – recenzja. O tym jak statyczne obrazy potrafią dostarczyć więcej emocji, niż niejedna dynamiczna gra akcji

As Dusk Falls – recenzja. O tym jak statyczne obrazy potrafią dostarczyć więcej emocji, niż niejedna dynamiczna gra akcji

Jeśli podobały Wam się takie gry jak The Council, The Quarry, The Walking Dead (i inne serie od Telltale), Life is Strange czy Detroit: Become Human, to nie możecie pominąć As Dusk Falls. Wszystkie te tytuły łączy mianowicie mocny ładunek emocjonalny ze względu na poruszaną tematykę oraz zaimplementowanie mechanik decyzyjności. Trzeba tylko wiedzieć, że As Dusk Falls cechuje się nieco inną formą. Mianowicie zamiast płynnych animacji otrzymujemy tu sekwencję postępujących po sobie obrazów 2.5D,...

Resident Evil 2, Resident Evil 3 oraz Resident Evil 7 - sprawdzamy i oceniamy next-genowe wersje gier na PC oraz PlayStation 5

Resident Evil 2, Resident Evil 3 oraz Resident Evil 7 - sprawdzamy i oceniamy next-genowe wersje gier na PC oraz PlayStation 5

Jeszcze w ubiegłym roku Capcom potwierdził prace nad bardziej dopakowanymi wizualnie wersjami gier Resident Evil 2 (Remake), Resident Evil 3 (Remake) oraz Resident Evil 7. Początkowo producent ujawnił, że nowe wersje popularnych horrorów trafią na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series, by ostatecznie powędrowały także na PC. W ostatnim czasie aktualizacje w końcu się pojawiły, co było doskonałą okazją by porównać obie wersje i ocenić jakość next-genowych wydań.

PlayStation Plus - wszystko, co chcecie wiedzieć o nowej formie usługi, ale boicie się zapytać. Testujemy najdroższy pakiet Premium

PlayStation Plus - wszystko, co chcecie wiedzieć o nowej formie usługi, ale boicie się zapytać. Testujemy najdroższy pakiet Premium

Po wielu miesiącach, a nawet latach spekulacji i dociekań Sony w końcu ruszyło z nową formułą usługi PlayStation Plus, która dostępna jest w trzech różnych wersjach. Czy abonament w odświeżonej formie stanowi jakąkolwiek konkurencję dla Game Passa od Microsoftu? Jak wygląda konwersja na wyższe poziomy subskrypcji? Czy warto w ogóle się zainteresować nowym Plusem? Na wszystkie te pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższych akapitach.

Recenzja Ghostwire: Tokyo - unikalne, japońskie doświadczenie z duchami w roli głównej. Nie zabrakło nawet ducha Ubisoftu

Recenzja Ghostwire: Tokyo - unikalne, japońskie doświadczenie z duchami w roli głównej. Nie zabrakło nawet ducha Ubisoftu

Nie da się ukryć, że pierwsze miesiące tego roku obrodziły w przynajmniej dobre lub bardzo dobre gry. Od początku lutego otrzymaliśmy takie tytuły jak Dying Light 2 Stay Human, Horizon Forbidden West, Elden Ring, Total War Warhammer III, Elex II, Shadow Warrior 3 czy Gran Turismo 7. Posiadacze PC oraz konsoli PlayStation 5 mogą już wyczekiwać kolejnej premiery, która odbędzie się w najbliższy piątek. Mowa o tajemniczej produkcji Ghostwire: Tokyo, przygotowane przez studio Tango Gameworks, znane chociażby...

Grand Theft Auto V zadebiutował na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series. Porównujemy nową wersję z edycją na PlayStation 4

Grand Theft Auto V zadebiutował na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series. Porównujemy nową wersję z edycją na PlayStation 4

Nie ma chyba na rynku drugiej gry wideo, takiej jak Grand Theft Auto V, która w momencie premiery wprawiłaby miliony osób w zachwyt, a lata później wprawiłaby te same osoby w coraz większą irytację. GTA V, mimo że ma na karku już prawie 9 lat, jest ostatnią częścią utytułowanej serii gier od studia Rockstar. Po premierze piątki, "Gwiazdy Rocka" zaoferowały wyłącznie jedną nową grę - Red Dead Redemption 2. Choć westernowa opowieść ponownie wprawiła miliony graczy w stan zachwytu, Rockstar ewidentnie...

Recenzja GRID Legends - Pełnoprawna gra wyścigowa, która równie dobrze mogłaby być aktualizacją do poprzedniej części

Recenzja GRID Legends - Pełnoprawna gra wyścigowa, która równie dobrze mogłaby być aktualizacją do poprzedniej części

Trudno przewidzieć, w którym kierunku podąża Codemasters. To legendarne już studio znane z najwybitniejszych tytułów wyścigowych nie trzyma ostatnio zbyt równej formy. O ile raczej nie można przyczepić się do ich ostatnich interpretacji wyścigów Formuły 1, to jednak pozostałe marki Mistrzów Kodu dosyć mocno podupadły. Spójrzmy tylko na ostatnie odsłony GRID czy DiRT, które zebrały w sieci bardzo mieszane opinie i koniec końców bardzo szybko potaniały. To już nie te czasy, gdy po debiucie nowych...

Cyberpunk 2077 w next-genowej odsłonie - Testujemy i oceniamy nową wersję dla konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series X

Cyberpunk 2077 w next-genowej odsłonie - Testujemy i oceniamy nową wersję dla konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series X

Cyberpunk 2077 zadebiutował w grudniu 2020 roku, pierwotnie na PC oraz konsolach starej już generacji - PlayStation 4 oraz Xbox One. Tytuł studia CD Projekt RED oferował najlepsze doznania na mocnych PC, gdzie po aktywacji Ray Tracingu można było cieszyć się znacznie lepszą jakością oprawy (RT w tej grze to zresztą jedna z najlepszych implementacji, co potwierdzają różnorodne porównania). W przypadku edycji na PS4/X1 otrzymaliśmy fatalnie zrobione wersje, ubogie graficznie i z bardzo niestabilnym framerate....

Recenzja Uncharted Legacy of Thieves Collection na PlayStation 5. Sprawdzamy kontrowersyjny remaster dwóch gier

Recenzja Uncharted Legacy of Thieves Collection na PlayStation 5. Sprawdzamy kontrowersyjny remaster dwóch gier

Lada moment konsole PlayStation 4 oraz PlayStation 5 otrzymają pierwsze nowe gry na ten rok. Mowa oczywiście o Horizon Forbidden West oraz Gran Turismo 7. Tymczasem posiadacze najnowszej konsoli Sony jeszcze przed debiutem gier od Guerilla oraz Polyphony Digital będą mieli okazję przypomnieć sobie (lub zagrać po raz pierwszy) ostatnie przygody Nathana Drake'a oraz Chloe Frazier w ramach pakietu gier Uncharted Legacy of Thieves Collection (Kolekcja Dziedzictwo Złodziei w polskiej wersji językowej). Nad pakietem...

Recenzja Gamedec – adaptatywna, bogata fabularnie gra cRPG, która ratuje honor polskich gier z gatunku cyberpunk

Recenzja Gamedec – adaptatywna, bogata fabularnie gra cRPG, która ratuje honor polskich gier z gatunku cyberpunk

Po ukończeniu gry pt. Gamedec przypomniałam sobie, dlaczego od gier AAA wolę tzw. indyki. Otóż w moim mniemaniu niewiele tytułów Triple-A (zwłaszcza tych aktualnych) potrafi rzucić na kolana fabułą. Wielkobudżetowe produkcje cieszą wprawdzie oprawą audiowizualną, przyspieszającą bicie serca akcją czy też po prostu udanym gameplayem. Niestety coraz mniej otrzymujemy gier, które wciągają bez końca historią i niepozbawioną plottwistów przygodą. Podczas 15 godzin spędzonych z tytułem katowickiego...

Recenzja Ratchet & Clank: Rift Apart - wybitna przygoda nie tylko dla najmłodszych. Dla takich gier warto mieć PlayStation 5

Recenzja Ratchet & Clank: Rift Apart - wybitna przygoda nie tylko dla najmłodszych. Dla takich gier warto mieć PlayStation 5

Ratchet & Clank to jedna z najbardziej znanych oraz kultowych serii gier będących mieszkanką platformówki oraz typowego action-adventure. Pierwsze tytuły pamiętają jeszcze czasy PlayStation 2, jednak wraz z premierą remake'u Ratchet & Clank na PlayStation 4 (2016 rok), przygody żywiołowego Lombaksa oraz przyjacielskiego robocika zyskały drugą młodość. To właśnie Ratchet oraz Clank zostali wybrani jako pierwszy przykład tego, co może zaoferować konsola PlayStation 5. Ratchet & Clank: Rift Apart od...

Recenzja gry Biomutant. Postapokaliptyczny miks growych rozwiązań w bajecznym, choć nieco oszczędnym wydaniu

Recenzja gry Biomutant. Postapokaliptyczny miks growych rozwiązań w bajecznym, choć nieco oszczędnym wydaniu

Świat po wielkich katastrofach miał już w popkulturze różne oblicza. Najczęściej kojarzy się on nam ze zniszczonymi budynkami, wysokim promieniowaniem, wszechobecnym niebezpieczeństwem i generalnym brakiem perspektyw na lepsze jutro. Wydaje się, że tytuły z serii Fallout, Metro, The Last of Us czy Mad Max przetarły szlak już wystarczająco mocno i w tym temacie nie da się już zbyt wiele zdziałać. Jednak jak się okazało, wizja postapokaliptycznej krainy wcale nie musi wiązać się z mrokiem i cierpieniem...

Recenzja Returnal na PlayStation 5 - tą grą będziemy się jednocześnie irytować i zachwycać. Tytuł dla fanów umierania

Recenzja Returnal na PlayStation 5 - tą grą będziemy się jednocześnie irytować i zachwycać. Tytuł dla fanów umierania

Tydzień temu zaprezentowaliśmy swoje pierwsze wrażenia z nadchodzącej wielkimi krokami gry Returnal, będącym tytułem AAA z ekskluzywnością dla konsoli Sony PlayStation 5. Już wtedy pisałem, że gra odznacza się wyjątkowo wysokim poziomem trudności oraz mechaniką rozgrywki bardzo dobrze znaną tzw. grom typu roguelike. Po każdej śmierci wracamy do punktu początkowego, jednocześnie jednak lokacje za każdym razem w pewnym stopniu się przeobrażają. Po kilkunastu godzinach spędzonych razem z Selene...

Recenzja DiRT 5: szalenie przyjemna kąpiel w błocie, deszczu i śniegu

Recenzja DiRT 5: szalenie przyjemna kąpiel w błocie, deszczu i śniegu

Ostatnia forma Codemasters mogła pozostawiać nieco do życzenia. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy z rąk tego popularnego studia wyszły takie tytuły jak DiRT Rally 2.0, GRID czy nowe edycje F1, i śmiem twierdzić, że tylko seria traktująca o królowej motorsportu spełniła oczekiwania fanów. Sytuacja wygląda jeszcze gorzej, jeśli dołączymy do tego zestawu DiRT-a 4, a więc bezpośredniego poprzednika opisywanej tu "piątki", który okazał się być tylko dziwnym pomostem między pierwszym DiRT Rally...

Recenzja FIFA 21 - chcieliście powiewu świeżości? Zapomnijcie...

Recenzja FIFA 21 - chcieliście powiewu świeżości? Zapomnijcie...

Recenzowanie kolejnej FIFY z roku na rok staje się coraz trudniejszym zadaniem. Za każdym razem, gdy w moje ręce trafia najnowsze dzieło EA Sports zastanawiam się tylko, czym właściwie zapełnię te kilka czy kilkanaście akapitów. Nie oszukujmy się - przynajmniej od 2016 roku gramy w ten sam tytuł, różniący się detalami zarówno w gameplayu, jak i poza nim. Niby mówi się, że nie zmienia się czegoś co dobrze działa, jednak zarzutów pod adresem tytułu Elektroników z roku na rok jest coraz więcej....

Recenzja Project CARS 3 - symulator ścigania dla niedzielnych graczy

Recenzja Project CARS 3 - symulator ścigania dla niedzielnych graczy

Ilekroć słyszę o nowej grze studia Slightly Mad, za każdym razem wspomnieniami sięgam do czasów wybitnego Need For Speeda Shift wydanego w 2009 roku. Jak pewnie pamiętacie, tytuł ten całkowicie zrywał z typowymi dla tej serii nielegalnymi wyścigami i kiczowymi furami z neonami, a przenosił do świata torowych zmagań, w których kluczowe było skupienie i trzymanie linii jazdy, a nie odbijanie od barierek z włączonym nitro. Do dziś pamiętam, jak prowadziły się poszczególne samochody z tej gry, ciepło...

Recenzja The Outer Worlds - Nareszcie RPG pełną, kosmiczną gębą

Recenzja The Outer Worlds - Nareszcie RPG pełną, kosmiczną gębą

Recenzowanie The Outer Worlds zacznę od odważnego postulatu. Otóż: dobrych gier się dziś nie robi. Może inaczej: bardzo dobrych gier dziś się nie robi. Z każdą kolejną produkcją, którą otrzymuję do recenzowania bądź na którą sama ostrzę sobie zęby tracę nadzieję na to, że kiedyś zagram jeszcze w coś, co zapamiętam na długie lata. Jeśli zapytać mnie teraz o tytuł, w który ostatnio grało mi się naprawdę nieźle, wymieniłabym może Prey czy Kingdom Come: Deliverance (ale dopiero po...

Recenzja GRID (2019) PC - kultowa gra wyścigowa powraca

Recenzja GRID (2019) PC - kultowa gra wyścigowa powraca

Pierwszy GRID wydany w 2008 roku jest mile wspominany chyba przez każdego gracza lubiącego gry wyścigowe. Spadkobierca serii TOCA (w tytule miał jeszcze dopisek Race Driver) zachwycał przede wszystkim wybornym modelem jazdy, którym cieszyć mogli się zarówno amatorzy z klawiaturami w rękach, jak i entuzjaści wyposażeni w drogie kierownice. Do tego dochodził świetny tryb kariery, kapitalna na tamten okres grafika, a także wiele zróżnicowanych trybów rozgrywki. Znudziło nam się kręcenie kółek na...

Recenzja FIFA 20 PC - w oczekiwaniu na kolejną rewolucję

Recenzja FIFA 20 PC - w oczekiwaniu na kolejną rewolucję

Każdej premierze nowej części FIFY towarzyszy masa memów wyśmiewających nie tylko lenistwo Electronic Arts, ale i fanów serii nabierających się na tą samą grę co roku. Cóż można rzec, nie są one bezpodstawne. Fakty są takie, że rokrocznie dostajemy "nowy" tytuł warty sporo kasy, który od zeszłorocznego różni się zaktualizowanymi drużynami, delikatnie zmienionym modelem rozgrywki i np. jednym nowym trybem gry. Reszta nowości to zazwyczaj tylko detale, które też nie zawsze są na plus i na...

Recenzja Borderlands 3: nadrabiając bugi klozetowym humorem

Recenzja Borderlands 3: nadrabiając bugi klozetowym humorem

Kiedy na horyzoncie pojawia się kolejna część znanej serii gier, fani często zastanawiają się jaka ona będzie, o czym będzie opowiadać i czym nas zaskoczy. Tak dzieje się przy okazji zdecydowanie większej części produkcji. Jeśli jednak chodzi o tytuły typu looter shooter, sytuacja jest nieco inna. Wiemy przecież, że gry reprezentujące ów gatunek nie stoją fabułą, a określonymi mechanikami, które niełatwo zmienić, zwłaszcza gdy dotąd dobrze się sprawdzały. Kolejne odsłony Borderlands mogły...

Małyszomania: Jak gra z Finlandii zawojowała nasze ekrany

Małyszomania: Jak gra z Finlandii zawojowała nasze ekrany

Co ma wspólnego wydana po raz pierwszy 4.07.1999 roku prosta gra o skokach narciarskich z wielkimi sukcesami Polaka wagi lekkiej? Bardzo dużo. Zjawisko znane dziś pod mianem Małyszomani przyczyniło się do ogromnej popularności gry Deluxe Ski Jump, opracowanej przez Fina, Jussi Koskela w 1999 roku. Na dwa lata przed pierwszym, ogromnym sukcesem Adama Małysza, który w sezonie 2001/2002 najpierw pokonał Martina Schmitta, a chwilę później zdobył drugie miejsce na skoczni Templin Le Praz. Fala sukcesów w skokach...

Recenzja Beyond: Two Souls - historia, emocje, sci-fi i... masa QTE

Recenzja Beyond: Two Souls - historia, emocje, sci-fi i... masa QTE

QTE, czyli quick time events... Jedni owego rozwiązania w grze nie mogą wprost zdzierżyć, inni zaś uważają, że bez tego elementu nie mogłyby powstać dobre gry, opisywane czasami także jako interaktywne filmy. Beyond: Two Souls to kolejna produkcja studia Quantic Dream, która to debiutowała oryginalnie na PlayStation 3, później zaś po stosownych poprawkach (m.in. graficznych), również na PlayStation 4 i która po latach pojawiła się na pecetach, dzięki platformie Epic Games. Jest to też kolejna...

Recenzja gry F1 2019 PC - raj dla fanów królowej motorsportu

Recenzja gry F1 2019 PC - raj dla fanów królowej motorsportu

Cofnijmy się o ponad 11 lat wstecz, dokładniej do dnia 8 czerwca 2008 roku. To kawał czasu, ale nie jest to data anonimowa - dla polskich fanów motorsportu powinna być szczególnie istotna i pamiętna. W końcu to wtedy Robert Kubica wygrał Grand Prix Kanady, jedyne w swoim dorobku. "Kubicomania" szalała wtedy w najlepsze i niczym dziwnym był fakt, że coraz więcej osób zaczęło interesować się Formułą 1. Zjawisko to można było spokojnie porównać do "Małyszomanii" udzielającej się rodakom na początku...

Recenzja Heavy Rain: Czy konsolowy hit sprzed lat ma sens na PC?

Recenzja Heavy Rain: Czy konsolowy hit sprzed lat ma sens na PC?

W chwili gdy kończyłam pisanie recenzji gry The Sinking City spostrzegłam, że oto czerwiec, a dokładniej 24 czerwca, niesie ze sobą premierę kolejnego ciekawego kąska. Mowa o tytule Heavy Rain, który pierwotnie, przed dziewięcioma laty zadebiutował na PlayStation 3, a który teraz, dzięki platformie Epic Games Store, debiutuje także na PC. Wpisałam więc w Google tytuł wspomnianej gry od studia Quantic Dream, by ostatecznie zdecydować, że pewnie za jakiś czas grę kupię i sprawdzę (na konsoli nigdy...

Recenzja The Sinking City - lepszego lovecraftyzmu ze świecą szukać

Recenzja The Sinking City - lepszego lovecraftyzmu ze świecą szukać

Dzieła na podstawie twórczości H.P. Lovecrafta nie mają łatwo. Wystarczy wspomnieć, że same tylko opowiadania autora zostały docenione dopiero po jakimś czasie od jego śmierci. Nie udało się także stworzyć jeszcze filmu z mitycznym Cthulhu w tle, który cieszyłby się wielką popularnością, mimo iż wiele hitów kinowych, garściami czerpie z prozy Mistrza z Providence, będącego przecież prekursorem fantastyki naukowej. Podobnie sprawa wygląda w przypadku gier wideo. W 2005 roku studio Headfirst...

Recenzja Layers of Fear 2: O jeden grzybek halucynogenny za dużo

Recenzja Layers of Fear 2: O jeden grzybek halucynogenny za dużo

Do serii Layers of Fear mam sporą sympatię nie tylko dlatego, że jest to gra polskiego studia, ale przede wszystkim dlatego, że debiutująca w 2016 roku pierwsza część zrobiła na mnie piorunujące wrażenie. Zresztą popatrzywszy na globalne oceny czy to recenzentów czy też graczy, odniosłam wrażenie, że nie tylko na mnie. Dlatego też tak radośnie zareagowałam na wieść o kolejnej odsłonie serii. Layers of Fear 2 ma bazować na podobnych co "Jedynka" rozwiązaniach, ale przynosić zupełnie nową historię....

Recenzja Days Gone - Świrusy i inne monstra znowu atakują ludzi

Recenzja Days Gone - Świrusy i inne monstra znowu atakują ludzi

W zeszłym roku posiadacze konsol PlayStation 4 zostali uraczeni dwoma bardzo dobrymi grami ekskluzywnymi - najpierw w kwietniu na salony zawędrował God of War, który okazał się jedną z najlepszych pozycji obecnej generacji. We wrześniu natomiast dzięki ekipie Insomniac Games mogliśmy wejść w skórę Petera Parkera aka Spider-Mana, który także okazał się zaskakująco udaną propozycją. W międzyczasie dostaliśmy jeszcze Detroit: Become Human, który choć ciekawy, nie był już tak chwalony przez graczy...

Recenzja Mortal Kombat 11: O tym, jak prawie zabito króla bijatyk

Recenzja Mortal Kombat 11: O tym, jak prawie zabito króla bijatyk

Nim przejdę do recenzji Mortal Kombat 11 niech będzie mi dana możliwość złożenia pewnych wyjaśnień. Wirtualne kręgosłupy wyrywałam już w wieku, na który składała się jedna cyfra, co bezsprzecznie mnie skrzywiło na długie lata, ale nie żałuję. Żałuję natomiast, że w pewnym momencie odpuściłam sobie gry takie jak Tekken czy MK, przez co dziś nie mogę dostarczyć Wam w pełni eksperckiego tekstu tak, jak uczyniłabym to będąc z serią na bieżąco. Uznałam, że należy się Wam to sprostowanie,...

Recenzja Alien: Blackout - nie wstydźcie się, że macie telefony

Recenzja Alien: Blackout - nie wstydźcie się, że macie telefony

Alien: Isolation to dla mnie jedna z najwybitniejszych gier obecnej generacji. Bezkompromisowa, artystycznie spójna i rzucająca nieustanne wyzwania. Studio Creative Assembly odniosło sukces w zredefiniowaniu gatunek survival horroru w formacie gry AAA. Sztuka ta udała się przy jednoczesnym przywróceniu tytułowemu ksenomorfowi należnej estymy jako perfekcyjnej (bio-mechanicznej) maszyny do zabijania. Takiej na miarę podziwu ze strony Asha lub Davida w filmach. Gdy myślicie sobie o kontynuowaniu historii z Amandy...

Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm - Dobry dodatek, ale...

Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm - Dobry dodatek, ale...

Jeśli to czytasz, to znaczy, że mój plan zawiódł. Greckie wojska zdołały przedrzeć się przez południową granicę, a Perykles zajął naszą stolicę - Cuzco. Sojusz z Japonią i Węgrami był błędem, potężne imperium Inków upadło... Albo po prostu tak jak ja jesteś fanem gier strategicznych lub serii Sid Meier's Civilization i rozważasz zakup dodatku Gathering Storm. Świetnie się składa, bo trafił on do redakcji, a ja zostałem wytypowany do jego przetestowania. Czy za sprawą nowego DLC stawiającego...

Recenzja gry 2084 - cyberpunkowy FPS w świecie Observera

Recenzja gry 2084 - cyberpunkowy FPS w świecie Observera

Gra pod tytułem 2084 od krakowskiego studia Feardemic Games (należącego do grupy Bloober Team) jest produkcją szczególną. Szczególną dlatego, że jej prototyp powstał w zaledwie 72 godziny w trakcie wewnętrznego game jamu. Samo stworzenie gry w tak krótkim czasie nie jest może dokonaniem wybitnym (zwłaszcza, że wykorzystano tu asset flip z produkcji pt. Observer), jednak na pochwałę zasługuje fakt, że już w wersji Early Access oddano nam mocno grywalny tytuł, który aspiruje do czegoś więcej i...

Recenzja Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry - wielki... powrót

Recenzja Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry - wielki... powrót

Larry powrócił do nas w swoim charakterystycznym ubranku zwanym jako Leisure Suit, tak bardzo znanym i lubianym w USA w latach 70. XX. wieku. Dziś trudno uwierzyć, że historia Larry'ego zaczęła się już w roku 1987, gdy to moja skromna osoba dopiero zaczęła być planowana, a dziś ów łysiejący, wiecznie napalony nieudacznik obchodzi swoje 31 urodziny. Bowiem to w 1987 powstała pierwsza odsłona gry z przygodami Larry'ego pt. W krainie próżności. Ale nowa produkcja to nie pierwszy powrót łysiejącego...

Recenzja gry Call of Cthulhu - opowieść o ludzkim szaleństwie

Recenzja gry Call of Cthulhu - opowieść o ludzkim szaleństwie

Cthulhu, Wielki Przedwieczny. "Potwór o ledwie humanoidalnej sylwetce, z podobną do ośmiornicy głową, zamiast twarzy miał kłębiącą się masę macek. Jego ciało było łuskowate i przypominało z wyglądu gumę. Jego nogi i łapy uzbrojone były w ogromne pazury, a z pleców wyrastała para długich i cienkich skrzydeł. Ta rzecz... miała raczej opasłe cielsko. Pojawiła się, ciężko stąpając i śliniąc się, po czym wcisnęła swoje ogromne, zielone, galaretowate ciało w czarne wejście... Góra,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.