fsr 3.1
Portal 2 otrzymał mod wprowadzający obsługę Path Tracingu. Pierwsza część gry z nieoficjalnym wsparciem dla AMD FSR 3.1
Na rynek trafia coraz więcej produkcji, które oferują wsparcie dla Ray Tracingu i Path Tracingu. Dalsze przyspieszenie trendu jest spodziewane po premierze konsumenckich kart graficznych Blackwell. Trwają jednak także prace nad licznymi modyfikacjami, które mają zaimplementować te techniki w starszych produkcjach. Jedną z nich jest Portal 2. Remaster pierwszej części gry wzbogacił się z kolei o wsparcie dla FSR 3.1, co ucieszy posiadaczy kart AMD.
Wymagania sprzętowe Call of Duty: Black Ops 6 PC. Gra otrzyma technikę AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation
W przyszłym tygodniu odbędzie się premiera kolejnej gry z cyklu Call of Duty (wszak w życiu pewne są dwie rzeczy - podatki oraz coroczna premiera Call of Duty). Tym razem wrócimy do podserii Black Ops, gdzie twórcy ze studia Treyarch kontynuują historię przedstawioną w Call of Duty: Black Ops - Cold War. Na kilka dni przed debiutem, producent oraz wydawca - Activision Blizzard - opublikowali oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji gry oraz nowy trailer produkcji.
Wymagania sprzętowe Until Dawn PC. Komputerowa wersja otrzyma Ray Tracing oraz techniki NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3.1
W przyszłym miesiącu na PC oraz PlayStation 5 zadebiutuje remake gry Until Dawn, czyli według wielu graczy - najbardziej niepotrzebne odświeżenie gry z poprzedniej generacji konsol. Nowa wersja powstała na silniku Unreal Engine 5 i ma charakteryzować się nie tylko jeszcze lepszą jakością oprawy graficznej, ale również nieco rozszerzoną fabułą z dodatkowymi cut-scenkami. Debiut zaplanowano dokładnie na 4 października, jednocześnie na obu platformach. Na kilka tygodni przed premierą, studio Ballistic...
AMD FidelityFX SDK v1.1 opublikowane. Deweloperzy gier mogą już bez problemów implementować technikę AMD FSR 3.1
Jakiś czas temu do pierwszych gier trafiła technika AMD FSR w wersji 3.1. Najnowsza odsłona algorytmów upscalingu obrazu i generowania klatek ma szereg istotnych zalet w porównaniu z poprzednią wersją, przez co jest dosyć istotnym ulepszeniem. Do tej pory nie była jednak dostępna w ramach pakietu AMD FidelityFX SDK, zatem nie wszyscy twórcy mogli zaimplementować ją w swoich tytułach. To się zmieniło wraz z premierą pakietu deweloperskiego w wersji 1.1.
AMD FSR 3.1 i Radeon Anti-Lag 2 - już dostępne w najnowszych sterownikach Adrenalin Edition oraz dużych grach AAA
Debiut AMD Radeon Anti-Lag+ nie należał do udanych, ponieważ korzystając z tej funkcjonalności, gracze otrzymywali blokady konta (VAC) od Valve, co uniemożliwiało rozgrywanie gier sieciowych. Teraz jednak sytuacja się całkowicie zmieniła i nowa odsłona oprogramowania jest domyślnie włączona w Counter-Strike 2 dla posiadaczy kart graficznych Radeon z serii RX 7000. Dodatkowo, w najnowszej aktualizacji sterowników otrzymujemy również FSR 3.1.
AMD FSR 3.1 - zapowiedziano nową wersję techniki. Wśród zalet jest oddzielenie upscalingu obrazu od generowania klatek
Już od blisko trzech lat na rynku obecna jest technika AMD FSR, która podobnie jak konkurencyjne NVIDIA DLSS, służy w pierwszej kolejności do upscalingu obrazu w grach komputerowych. Od dnia premiery, na komputery użytkowników trafiły trzy główne wersje techniki i szereg mniejszych aktualizacji. Firma AMD przygotowuje się do debiutu FSR 3.1, które wprowadzi istotne zmiany w jego funkcjonowaniu i jakości uzyskiwanego w ten sposób obrazu.
System ocen komentarzy plus i minus na PurePC - Dyskusja, ewolucja i propozycje sensownych zmian
Test procesora AMD Ryzen 7 9800X3D - Następca AMD Ryzen 7 7800X3D to najlepszy procesor do gier! Intel ma DUŻY problem
Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze
AMD Ryzen 7 9800X3D błyskawicznie znika z półek sklepowych. Problemy z dostępnością procesora pojawiły się w Europie i USA
Test wydajności kart graficznych Silent Hill 2 Remake. Unreal Engine 5 trochę postraszył wymaganiami sprzętowymi