Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

fsr 3.1

Wymagania sprzętowe The Last of Us: Part II Remastered PC. Gra otrzyma m.in. techniki skalowania NVIDIA DLSS oraz AMD FSR 4

Wymagania sprzętowe The Last of Us: Part II Remastered PC. Gra otrzyma m.in. techniki skalowania NVIDIA DLSS oraz AMD FSR 4

Dwa lata temu na PC zadebiutowała gra The Last of Us: Part I, która delikatnie mówiąc, nie okazała się specjalnie udanym portem wydania konsolowego. Produkcja przez kilka kolejnych miesięcy była intensywnie łatana. Za chwilę nastąpi premiera The Last of Us: Part II Remastered na PC i liczymy, że tutaj otrzymamy znacznie bardziej dopracowany port. Na dwa tygodnie przed debiutem, otrzymaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe oraz garść informacji o PC-owej wersji.

Test Assassin's Creed Shadows - PC kontra PlayStation 5. Test technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR i Intel XeSS, skalowanie wydajności

Test Assassin's Creed Shadows - PC kontra PlayStation 5. Test technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR i Intel XeSS, skalowanie wydajności

Od momentu zapowiedzi, Assassin's Creed Shadows ma niełatwe zadanie przekonania do siebie graczy. Z jednej strony otrzymaliśmy w końcu odsłonę, której akcja toczy się w Feudalnej Japonii (gracze prosili o ten setting jeszcze chyba w czasach trylogii Ezio), z drugiej jednak Ubisoft nie popisywał się w trakcie kampanii marketingowej, zaliczając co jakiś czas mniejszą lub większą wtopę. W końcu jednak doczekaliśmy się premiery nowej części popularnej sagi. Naszą recenzję mogliście już przeczytać...

Indiana Jones and the Great Circle otrzymało kolejnego dużego patcha. Dodano między innymi obsługę NVIDIA DLSS 4

Indiana Jones and the Great Circle otrzymało kolejnego dużego patcha. Dodano między innymi obsługę NVIDIA DLSS 4

Wraz z konsumenckimi kartami graficznymi Blackwell na rynku zadebiutowała technika NVIDIA DLSS 4. Spora część funkcji, w tym nowy model Super Resolution, jest dostępna także na starszych układach. Deweloperzy dosyć szybko zaczęli implementować DLSS 4 w poszczególnych grach. Odpowiednia aktualizacja trafiła właśnie także do Indiana Jones and the Great Circle. Nie zabrakło oczywiście wsparcia dla Multi Frame Generation oraz innych ulepszeń.

Skorzystaj z AMD FSR 3 na Steam Decku w grach, które nie obsługują tej techniki. Modyfikacja dostępna za darmo

Skorzystaj z AMD FSR 3 na Steam Decku w grach, które nie obsługują tej techniki. Modyfikacja dostępna za darmo

Wydajność Steam Decka w porównaniu z dzisiejszą konkurencją pozostawia wiele do życzenia. Handheld od Valve czasy świetności ma już za sobą, ale nadal ma wierne grono użytkowników, którzy cenią jego ergonomiczną konstrukcję, względną energooszczędność oraz system Steam OS. Sprzęt może lepiej sobie radzić w grach dzięki technice AMD FidelityFX Super Resolution 3, jednak nie w każdej grze się z nią spotkamy. Stworzono więc wtyczkę, która rozwiązuje ten problem.

DLSS Swapper z nowymi opcjami, które pozwalają w łatwy sposób zmieniać wersje bibliotek AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS

DLSS Swapper z nowymi opcjami, które pozwalają w łatwy sposób zmieniać wersje bibliotek AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS

Techniki upscalowania obrazu to już nieodłączny element współczesnej branży gier. Podawane obecnie wymagania sprzętowe często uwzględniają ich wykorzystanie. Nic zatem dziwnego, że na popularności zyskują narzędzia pokroju DLSS Swapper, które pozwalają w łatwy sposób zmienić wersję bibliotek upscalera. Omawiana aplikacja otrzymała ostatnio aktualizację, która przyniosła spore zmiany. Dodano bowiem wsparcie dla AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS.

The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4

The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4

The Last of Us: Part I na premierę wersji PC, delikatnie mówiąc, nie poszczycił się wysoką jakością techniczną. Twórcy przez długi czas regularnie naprawiali i aktualizowali grę, aż w końcu doprowadzono stan techniczny do akceptowalnego poziomu. Niedługo na PC zadebiutuje także The Last of Us: Part II Remastered, tymczasem Naughty Dog dość nieoczekiwanie zaktualizowało pierwszą grę, dodając pełne wsparcie dla AMD FSR 3.1. Już teraz pojawiły się w sieci sugestie, że premiera tej aktualizacji...

AMD FSR 4 przetestowany w grze Ratchet & Clank: Rift Apart. Nowa wersja oferuje zauważalnie lepszą jakość skalowania

AMD FSR 4 przetestowany w grze Ratchet & Clank: Rift Apart. Nowa wersja oferuje zauważalnie lepszą jakość skalowania

Podczas ostatniej prezentacji firmy AMD, w trakcie targów CES 2025 w Las Vegas, zabrakło jakichkolwiek informacji na temat architektury RDNA 4, kart graficznych Radeon RX 9000 czy techniki FSR 4. Finalnie firma wytłumaczyła to faktem ograniczonego czasu na prezentację. Koniec końców dostaniemy (być może już całkiem niedługo) osobny pokaz, skupiający się wyłącznie na możliwościach RDNA 4. Co ciekawe, wstępną ocenę techniki FSR 4 można było przeprowadzić na stoisku AMD na targach CES. Wnioski są...

Portal 2 otrzymał mod wprowadzający obsługę Path Tracingu. Pierwsza część gry z nieoficjalnym wsparciem dla AMD FSR 3.1

Portal 2 otrzymał mod wprowadzający obsługę Path Tracingu. Pierwsza część gry z nieoficjalnym wsparciem dla AMD FSR 3.1

Na rynek trafia coraz więcej produkcji, które oferują wsparcie dla Ray Tracingu i Path Tracingu. Dalsze przyspieszenie trendu jest spodziewane po premierze konsumenckich kart graficznych Blackwell. Trwają jednak także prace nad licznymi modyfikacjami, które mają zaimplementować te techniki w starszych produkcjach. Jedną z nich jest Portal 2. Remaster pierwszej części gry wzbogacił się z kolei o wsparcie dla FSR 3.1, co ucieszy posiadaczy kart AMD.

Wymagania sprzętowe Call of Duty: Black Ops 6 PC. Gra otrzyma technikę AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation

Wymagania sprzętowe Call of Duty: Black Ops 6 PC. Gra otrzyma technikę AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation

W przyszłym tygodniu odbędzie się premiera kolejnej gry z cyklu Call of Duty (wszak w życiu pewne są dwie rzeczy - podatki oraz coroczna premiera Call of Duty). Tym razem wrócimy do podserii Black Ops, gdzie twórcy ze studia Treyarch kontynuują historię przedstawioną w Call of Duty: Black Ops - Cold War. Na kilka dni przed debiutem, producent oraz wydawca - Activision Blizzard - opublikowali oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji gry oraz nowy trailer produkcji.

Wymagania sprzętowe Until Dawn PC. Komputerowa wersja otrzyma Ray Tracing oraz techniki NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3.1

Wymagania sprzętowe Until Dawn PC. Komputerowa wersja otrzyma Ray Tracing oraz techniki NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3.1

W przyszłym miesiącu na PC oraz PlayStation 5 zadebiutuje remake gry Until Dawn, czyli według wielu graczy - najbardziej niepotrzebne odświeżenie gry z poprzedniej generacji konsol. Nowa wersja powstała na silniku Unreal Engine 5 i ma charakteryzować się nie tylko jeszcze lepszą jakością oprawy graficznej, ale również nieco rozszerzoną fabułą z dodatkowymi cut-scenkami. Debiut zaplanowano dokładnie na 4 października, jednocześnie na obu platformach. Na kilka tygodni przed premierą, studio Ballistic...

AMD FidelityFX SDK v1.1 opublikowane. Deweloperzy gier mogą już bez problemów implementować technikę AMD FSR 3.1

AMD FidelityFX SDK v1.1 opublikowane. Deweloperzy gier mogą już bez problemów implementować technikę AMD FSR 3.1

Jakiś czas temu do pierwszych gier trafiła technika AMD FSR w wersji 3.1. Najnowsza odsłona algorytmów upscalingu obrazu i generowania klatek ma szereg istotnych zalet w porównaniu z poprzednią wersją, przez co jest dosyć istotnym ulepszeniem. Do tej pory nie była jednak dostępna w ramach pakietu AMD FidelityFX SDK, zatem nie wszyscy twórcy mogli zaimplementować ją w swoich tytułach. To się zmieniło wraz z premierą pakietu deweloperskiego w wersji 1.1.

AMD FSR 3.1 i Radeon Anti-Lag 2 - już dostępne w najnowszych sterownikach Adrenalin Edition oraz dużych grach AAA

AMD FSR 3.1 i Radeon Anti-Lag 2 - już dostępne w najnowszych sterownikach Adrenalin Edition oraz dużych grach AAA

Debiut AMD Radeon Anti-Lag+ nie należał do udanych, ponieważ korzystając z tej funkcjonalności, gracze otrzymywali blokady konta (VAC) od Valve, co uniemożliwiało rozgrywanie gier sieciowych. Teraz jednak sytuacja się całkowicie zmieniła i nowa odsłona oprogramowania jest domyślnie włączona w Counter-Strike 2 dla posiadaczy kart graficznych Radeon z serii RX 7000. Dodatkowo, w najnowszej aktualizacji sterowników otrzymujemy również FSR 3.1.

AMD FSR 3.1 - zapowiedziano nową wersję techniki. Wśród zalet jest oddzielenie upscalingu obrazu od generowania klatek

AMD FSR 3.1 - zapowiedziano nową wersję techniki. Wśród zalet jest oddzielenie upscalingu obrazu od generowania klatek

Już od blisko trzech lat na rynku obecna jest technika AMD FSR, która podobnie jak konkurencyjne NVIDIA DLSS, służy w pierwszej kolejności do upscalingu obrazu w grach komputerowych. Od dnia premiery, na komputery użytkowników trafiły trzy główne wersje techniki i szereg mniejszych aktualizacji. Firma AMD przygotowuje się do debiutu FSR 3.1, które wprowadzi istotne zmiany w jego funkcjonowaniu i jakości uzyskiwanego w ten sposób obrazu.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.