Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR
Już za kilka dni odbędzie się jedna z większych premier września na rynku gier. Studio Gearbox Software po latach prac wprowadzi do sprzedaży Borderlands 4. Z jednej strony nowa planeta, nowe postacie i historia, a z drugiej zachowany charakterystyczny styl wizualny, oparty na cel-shadingu. Choć do premiery pozostały już tylko godziny (na PC), dopiero teraz studio zdecydowało się opublikować wymagania sprzętowe, które też do najobszerniejszych nie należą.
Studio Gearbox Software opublikowało wymagania sprzętowe komputerowej wersji gry Borderlands 4. Tytuł powstał na silniku Unreal Engine 5.
NVIDIA DLSS 4 w już ponad 175 grach i programach. Resident Evil Requiem na premierę z Path Tracingiem, Borderlands 4 z DLSS 4
Borderlands 4 doczekał się oficjalnych wymagań sprzętowych. Studio Gearbox Software podzieliło je na dwie ogólne kategorie: Minimalne oraz Zalecane. Te pierwsze mają pozwolić na otrzymanie "solidnej wydajności dla słabszych konfiguracji PC", natomiast zalecane umożliwiają ogranie Borderlands 4 w jakości zamierzonej przez twórców, z zachowaniem "balansu pomiędzy wydajnością a wizualną jakością". Mnóstwo dużych słów, ale brakuje konkretnych danych dotyczących rozdzielczości, jakości ustawień, płynności czy opcjonalnie konieczności korzystania z któreś z technik skalowania.
| Minimalne | Zalecane | |
| Procesor Intel | Core i7-9700 | Core i7-12700 |
| Procesor AMD | Ryzen 7 2700X | Ryzen 7 5800X |
| Karta NVIDIA | GeForce RTX 2070 | GeForce RTX 3080 |
| Karta AMD | Radeon RX 5700 XT | Radeon RX 6800 XT |
| Karta Intel | ARC A580 | ARC B580 |
| Pamięć RAM | 16 GB | 32 GB |
| Miejsce na dysku | 100 GB | 100 GB |
| Biblioteki | DirectX 12 | DirectX 12 |
| System | Windows 10/11 | Windows 10/11 |
Wymagania sprzętowe Dying Light: The Beast PC. Gra otrzyma Ray Tracing, NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2
Twórcy zalecają posiadanie przynajmniej takich procesorów jak Intel Core i7-9700 czy AMD Ryzen 7 2700X oraz kart tj. NVIDIA GeForce RTX 2070, AMD Radeon RX 5700 XT lub Intel ARC A580. W zalecanych wymaganiach mowa już o takich układach jak NVIDIA GeForce RTX 3080, AMD Radeon RX 6800 XT oraz Intel ARC B580 w połączeniu z 32 GB pamięci RAM. Twórcy zalecają ponadto posiadanie przynajmniej 100 GB wolnej przestrzeni dyskowej. Borderlands 4 powstał na silniku Unreal Engine 5 i zaoferuje takie technologie jak Lumen oraz Nanite. Dodatkowo dostępne będą techniki skalowania jak NVIDIA DLSS 4 (najnowsza wersja została potwierdzona wcześniej przez NVIDIĘ), AMD FSR, Intel XeSS oraz Unreal TSR. Dodatkowo gracze mogą dostosować oprawę graficzną dzięki wielu dostępnym opcjom konfiguracyjnym.
Powiązane publikacje

Thermal Grizzly WireView Pro II - premiera zintegrowanego zestawu czujników i miernika mocy dla zabezpieczenia złącz 12V-2x6
42
Samsung przygotowuje masową produkcję pamięci HBM4, GDDR7 i DDR5 nowej generacji oraz stabilną produkcję w litografii GAA 2 nm
4
AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
220
INNO3D GeForce RTX 5060 Low Profile - niewielka karta graficzna o bardzo minimalistycznym designie
23







![Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR [1]](/image/news/2025/09/10_wymagania_sprzetowe_borderlands_4_pc_kolejna_gra_na_unreal_engine_5_ze_wsparciem_dla_dlss_fsr_xess_i_tsr_1.jpg)
![Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR [2]](/image/news/2025/09/10_wymagania_sprzetowe_borderlands_4_pc_kolejna_gra_na_unreal_engine_5_ze_wsparciem_dla_dlss_fsr_xess_i_tsr_2.jpg)
![Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR [3]](/image/news/2025/09/10_wymagania_sprzetowe_borderlands_4_pc_kolejna_gra_na_unreal_engine_5_ze_wsparciem_dla_dlss_fsr_xess_i_tsr_0.jpg)





