Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

dying light the beast

Dying Light: The Beast - update z kilkoma ciekawymi nowościami, w tym powiększona lista egzekucji oraz opcja poddania się wroga

Dying Light: The Beast - update z kilkoma ciekawymi nowościami, w tym powiększona lista egzekucji oraz opcja poddania się wroga

Techland nie zatrzymuje się i w dalszym ciągu rozwija swój najnowszy projekt. Dying Light: The Beast wszedł mocno na rynek, na pewien czas będąc w centrum uwagi tak graczy, jak i recenzentów. Do debiutu dało się przyczepić - np. pomimo dobrej optymalizacji twórcy nie zdążyli wprowadzić Ray Tracingu (nadal na to czekamy), a warstwa fabularna pozostawia sporo do życzenia. Niemniej w kolejce jest spory pakiet poprawek i nowości, a to następna partia.

Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne

Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne

Nowy tytuł od wrocławskiego studia był jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji jesieni. I trzeba przyznać, że choć nie okazała się ona idealna, odniosła trudny do podważenia sukces. I to zarówno pod kątem sprzedaży, jak i opinii lwiej części graczy. To jednak nie koniec rozwoju Dying Light: The Beast - fakt faktem, wiele elementów jeszcze pozostaje do potencjalnego wprowadzenia. Dlatego też dostaliśmy roadmap na najbliższe tygodnie.

Intel demonstruje działanie XeSS Multi Frame Generation na przykładzie gry Painkiller i na układzie Panther Lake z 12 Xe-Core

Intel demonstruje działanie XeSS Multi Frame Generation na przykładzie gry Painkiller i na układzie Panther Lake z 12 Xe-Core

Wczoraj opublikowano mnóstwo materiałów technicznych dotyczących procesorów Intel Panther Lake (Core Ultra 300) oraz procesu technologicznego Intel 18A. Wiemy już jakie zmiany przyniosą mikroarchitektury Cougar Cove oraz Darkmont, a także nowości dla architektury Xe3 dla nowych układów graficznych. Jednocześnie ujawniono technikę XeSS 3 z Multi Frame Generation. Działanie XeSS-MFG zostało zademonstrowane na pierwszych grach.

AMD FSR 3.1 kontra FSR 4 na karcie graficznej AMD Radeon RX 7900 XT. Testy wydajności i porównanie jakości obrazu

AMD FSR 3.1 kontra FSR 4 na karcie graficznej AMD Radeon RX 7900 XT. Testy wydajności i porównanie jakości obrazu

Może to się nam podobać lub nie, ale prawda jest taka, że dzisiaj większość nowych gier wymaga włączenia jednej z technik upscalingu obrazu, jeśli chcemy pograć na wysokich ustawieniach graficznych oraz w wyższej rozdzielczości. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój takich rozwiązań jak NVIDIA DLSS, AMD FSR czy Intel XeSS. Metody od NVIDII oraz Intela od początku wykorzystywały uczenie maszynowe, aby ulepszyć jakość skalowania - najlepsze rezultaty otrzymywaliśmy na kartach NVIDIA GeForce...

Test Dying Light: The Beast PC oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2 plus Frame Generation

Test Dying Light: The Beast PC oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2 plus Frame Generation

W ostatnich latach nie brakowało na rynku gier, w których na pierwszy plan wysuwał się motyw zombie. Polskie studio Techland z powodzeniem rozwija serię Dying Light, gdzie w przypadku pierwszej części pokazano jak powinno się wspierać tytuł w długim okresie czasu. Kilka lat temu do sprzedaży wprowadzono Dying Light 2: Stay Human, które już bardziej podzieliło społeczność. Nie wszyscy byli zadowoleni ze zmian jakie wprowadzono do gry. W międzyczasie do sprzedaży trafił Dead Island 2, który oferował...

Recenzja Dying Light: The Beast - Kyle Crane jest wściekły i niebezpieczny jak nigdy dotąd. Sprawdzamy obiecujący spin-off

Recenzja Dying Light: The Beast - Kyle Crane jest wściekły i niebezpieczny jak nigdy dotąd. Sprawdzamy obiecujący spin-off

Lata temu po raz pierwszy uruchomiłem, jak z początku mi się zdawało, kolejną grę z zombie, jaką pewnie sobie odpuszczę, wliczając do długiej listy gier, które "kiedyś się przejdzie". Ale już w momencie, kiedy po krótkim briefingu w samolocie zostałem zrzucony na egzotyczne ulice Harran jako najemnik w służbie organizacji GRE, miałem przeczucie, że moje wstępne wrażenie tym razem zawiodło. I faktycznie, dziesiątki godzin spędzonych na bieganiu po krętych uliczkach owego fikcyjnego miasta i...

Test wydajności Dying Light: The Beast - Nie potrzeba potwora do grania? Wymagania sprzętowe nie straszą... ale są niespodzianki

Test wydajności Dying Light: The Beast - Nie potrzeba potwora do grania? Wymagania sprzętowe nie straszą... ale są niespodzianki

Dying Light: The Beast to kolejna pełnoprawna odsłona największego hitu Techlandu, reprezentującego gatunek action-survival nafaszerowany zgnilizną i zombiakami, który przyciągnął miliony graczy lubiących towarzystwo sztywniaków. Deweloper w przypadku kontynuacji nie obiecywał wielkiego technicznego progresu, skupiając przede wszystkim na ulepszeniu autorskiej technologii oraz kontynuacji ciekawej historii. Jednak w Dying Light: The Beast dodano chociażby implementację NVIDIA DLSS 4 i Multi Frame Generation,...

Dying Light: The Beast - deweloperzy przedstawiają najważniejsze aspekty usprawnień, na jakie trafimy w spin-offie

Dying Light: The Beast - deweloperzy przedstawiają najważniejsze aspekty usprawnień, na jakie trafimy w spin-offie

Pod koniec przyszłego tygodnia Techland wreszcie dostarczy nam produkt, na który przygotowywał graczy już od pewnego czasu. Dying Light: The Beast ma bowiem stanowić coś znacznie więcej niż byle gierkę wrzuconą do popularnego uniwersum. Jeżeli wierzyć twórcom, będzie stanowił swoisty pomost pomiędzy pierwszą a rozczarowującą wielu drugą częścią. Widzieliśmy już trochę ciekawych materiałów, ale otrzymaliśmy jeszcze coś wartego uwagi.

Wymagania sprzętowe Dying Light: The Beast PC. Gra otrzyma Ray Tracing, NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2

Wymagania sprzętowe Dying Light: The Beast PC. Gra otrzyma Ray Tracing, NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2

Dying Light: The Beast pierwotnie miał ukazać się 22 sierpnia, jednak na kilka tygodni przed debiutem ogłoszono opóźnienie do 19 września tego roku. Powodem była chęć dopracowania gry pod względem technicznym, co wynikło z opinii dziennikarzy, którzy mieli okazję zagrać w wersję preview. Teraz do premiery pozostało nieco ponad dwa tygodnie i Techland zdecydował się opublikować oficjalne wymagania sprzętowe swojej gry. Co ciekawe, wymagania dotyczą zarówno desktopów jak i notebooków.

Dying Light: The Beast - udostępniono prawie 20-minutowy gameplay ukazujący demo z targów Gamescom

Dying Light: The Beast - udostępniono prawie 20-minutowy gameplay ukazujący demo z targów Gamescom

Gamescom trwa, zatem po Opening Night Live nadal można oczekiwać gameplayów i relacji ze zbliżających się tytułów. Z tej okazji o sobie przypomina Techland, również przygotowujące swoją grę na wrzesień, a konkretnie jego drugą połowę. Dying Light: The Beast może przyciągnąć wielu fanów części pierwszej, jako że spin-off ma dość mocno do niej nawiązywać, i to nie tylko pod względem fabularnym. Ostatnio mogliśmy obejrzeć nowe fragmenty rozgrywki.

NVIDIA DLSS 4 w już ponad 175 grach i programach. Resident Evil Requiem na premierę z Path Tracingiem, Borderlands 4 z DLSS 4

NVIDIA DLSS 4 w już ponad 175 grach i programach. Resident Evil Requiem na premierę z Path Tracingiem, Borderlands 4 z DLSS 4

W styczniu NVIDIA ogłosiła najnowszą (na chwilę obecną) wersję techniki skalowania AI - DLSS 4, dostępną na kartach graficznych GeForce RTX (sam upscaling oraz rekonstrukcja promieni dostępne są na wszystkich kartach GeForce RTX, Frame Generation x2 dla modeli GeForce RTX 4000 w górę, natomiast Multi Frame Generation dla obecnej generacji GeForce RTX 5000). Przy okazji rozpoczynających się targów Gamescom w Kolonii, NVIDIA prezentuje najnowszą listę gier z obsługą Ray Tracingu oraz DLSS 4.

Dying Light: The Beast nie zadebiutuje w pierwotnie założonym terminie. Opóźnienie na szczęście nie będzie duże

Dying Light: The Beast nie zadebiutuje w pierwotnie założonym terminie. Opóźnienie na szczęście nie będzie duże

Dying Light: The Beast to nowa odsłona serii od polskiego studia Techland. Tym razem gra w swoich założeniach ma bardziej przypominać jedynkę niż dwójkę. Twórcy zdają sobie sprawę z niedoskonałości Dying Light 2 Stay Human i najwyraźniej robią wszystko, by tym razem usatysfakcjonować graczy, którzy zdecydowanie bardziej preferowali jedynkę. Gra pierwotnie tworzona była w formie dodatku do dwójki, jednak w trakcie prac projekt rozrósł się na tyle, że finalnie jest to przygotowywane jako osobny...

Dying Light - niespodzianka dla graczy pomimo dekady na karku. Nadchodzi Retouched, darmowy update dla posiadaczy gry

Dying Light - niespodzianka dla graczy pomimo dekady na karku. Nadchodzi Retouched, darmowy update dla posiadaczy gry

Techland nie jest oczywiście idealną firmą, a na przestrzeni lat można im wytknąć pewne błędy, jednak nie da się chyba zarzucić porzucania swoich projektów. Minęła już ponad dekada, odkąd na rynku ukazało się Dying Light, praktycznie z miejsca zyskując sporą popularność i uznanie. I nawet pojawienie się sequela nie wpłynęło na to wszystko. Wygląda na to, że lata wspierania i rozwijania tytułu nie dobiegły jeszcze zupełnie końca, będzie więc po co wracać do Harran.

Dying Light: The Beast - trochę znanego żelastwa, kilka ciekawych niespodzianek. Prezentacja broni, jaka pojawi się w spin-offie

Dying Light: The Beast - trochę znanego żelastwa, kilka ciekawych niespodzianek. Prezentacja broni, jaka pojawi się w spin-offie

Lekko ponad dwa miesiące pozostały nam do premiery kolejnej gry flagowej serii Techlandu. I można już nieśmiało spekulować o mocnym powrocie do formy. Jakkolwiek bowiem część druga dostała już od groma poprawek, Dying Light: The Beast ma połączyć dwa światy. A dotychczasowe materiały pozwalają wierzyć w więcej niż udany eksperyment. Twórcy zatem powoli odkrywają karty, w miarę regularnie podrzucając nam kolejne fragmenty związane z grą.

Dying Light: The Beast - Techland dzieli się 30-minutowym gameplayem. Oto Crane i jego liczne ofiary

Dying Light: The Beast - Techland dzieli się 30-minutowym gameplayem. Oto Crane i jego liczne ofiary

Seria Dying Light już na zawsze zapisała się złotymi zgłoskami w naszej branży, choć jej droga nie była idealna. Do dziś zdecydowanie najpopularniejsza jest część pierwsza, która do dziś robi spore wrażenie znakomicie przemyślanym parkourem i wieloma innymi rozwiązaniami. Kontynuacja pod wieloma względami zawiodła i nawet po latach poprawek raczej nie przeskoczy "jedynki". Niebawem jednak dostaniemy Dying Light: The Beast, które może połączyć dwa światy.

Dying Light: The Beast - wyczekiwany zwiastun gry podczas Summer Game Fest 2025. Poznaliśmy datę premiery

Dying Light: The Beast - wyczekiwany zwiastun gry podczas Summer Game Fest 2025. Poznaliśmy datę premiery

W trakcie tegorocznego Summer Game Fest oczekiwano niejednej gry (najwięksi marzyciele - Silksong i Half-Life 3), ale dość wysoko na liście niewątpliwie znajdował się kolejny tytuł Techlandu. Wszystkie dotychczasowe materiały wskazywały dość jasno, że Dying Light: The Beast bardziej będzie przypominać część pierwszą niż znacznie gorzej ocenianą kontynuację. Teraz dostaliśmy jeszcze jeden trailer, a co najważniejsze - dokładną datę premiery.

Dying Light: The Beast oraz Civilization VII za darmo przy zakupie procesorów Intel Core lub Intel Core Ultra

Dying Light: The Beast oraz Civilization VII za darmo przy zakupie procesorów Intel Core lub Intel Core Ultra

Dodawanie gier przy zakupie wybranych podzespołów jest jedną z najczęściej wybieranych metod przez duże firmy, które mają zachęcić do zakupu konkretnych procesorów czy kart graficznych. Działa to zwłaszcza, jeśli mowa o dużych i głośnych tytułach. Ostatnio informowaliśmy chociażby o akcji NVIDII, która do kart graficznych i notebooków z układami GeForce RTX 5000, dodaje grę DOOM: The Dark Ages. Na podobną akcję zdecydował się też Intel.

Techland z wieloma ogłoszeniami z okazji 10-lecia serii Dying Light. Statystyki, roadmap i wstępne plany na przyszłość

Techland z wieloma ogłoszeniami z okazji 10-lecia serii Dying Light. Statystyki, roadmap i wstępne plany na przyszłość

Seria Dying Light stała się jedną z najważniejszych dla całej rodzimej branży. Unikalne ujęcie parkouru w połączeniu z wieloma ciekawymi konceptami i długi rozwój marki sprawiły, że w część pierwszą zagrywa się do dziś. Sequel był nieunikniony. Inna sprawa, że nie uzyskał już takiej renomy i potrzebował długiego czasu na wprowadzenie ważnych poprawek. Niemniej na razie wszystko wskazuje na to, że cykl czeka jeszcze całkiem obiecująca przyszłość.

Dying Light: The Beast - zwiastun gry przedstawiający fragmenty rozgrywki. Kyle Crane w opałach

Dying Light: The Beast - zwiastun gry przedstawiający fragmenty rozgrywki. Kyle Crane w opałach

Czego by nie zrobił Techland, pierwsza odsłona Dying Light zawsze będzie już cieszyć się największym uznaniem graczy. Przede wszystkim dlatego, że tylko tam świetne połączenie parkouru i potyczek z zombie działało od początku, a kontynuacja zaliczyła spory falstart, dopiero po czasie poprawiając kluczowe mechaniki. Ale swoje robi także główny bohater. Aiden to człowiek o dość nikłej charyzmie, zwłaszcza w porównaniu z personą Kyle'a, gwiazdy serii.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.