model transformer
NVIDIA DLSS 4 z modelem Transformer po wyjściu z wersji Beta ma mniejsze zapotrzebowanie na pamięć VRAM

Kilka dni temu informowaliśmy o wypuszczeniu przez NVIDIĘ nowego pakietu SDK dla techniki DLSS 4. Z ujawnionych wówczas informacji wiedzieliśmy, że wersja 310.3.0 oferuje nie tylko dalsze optymalizacje w zakresie jakości i stabilności obrazu, ale również model Transformer doczekał się stabilnej wersji, wychodząc w ten sposób z testów beta. Teraz pojawiła się również dokumentacja NVIDII, która wskazuje na optymalizacje także w zakresie zarządzeniem pamięcią kart. Sprawdziłem to i faktycznie nowa...
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków