gpu
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Samsung HBM4E to 13 Gbps na pin i 3,25 TB/s przepustowości. Specyfikacje pamięci siódmej generacji ujawnione

Wyścig o najpotężniejsze pamięci dla akceleratorów AI przyspiesza z każdym miesiącem. Samsung Electronics właśnie ujawnił ambitne plany dotyczące siódmej generacji pamięci typu HBM. W obecnej generacji HBM3E zmagał się z problemami kwalifikacyjnymi, tym razem chce odwrócić losy rywalizacji i jako pierwszy publicznie zaprezentował docelowe parametry HBM4E. Liczby robią wrażenie, a stawka jest wysoka, mają się one znaleźć w akceleratorach NVIDII z rodziny Rubin.
Fujitsu MONAKA ze 144 rdzeniami ARM + GPU NVIDIA = monster AI. Japonia szykuje broń na wojnę technologiczną z USA i Chinami

Rewolucja związana z AI, choć medialnie zdominowana przez chatboty, swoje najważniejsze bitwy toczy za kulisami, w przemyśle. To właśnie tam wdrożenia AI są najtrudniejsze i najdroższe. Fujitsu i NVIDIA, ogłosiło właśnie partnerstwo, które ma fundamentalnie zmienić te zasady gry. Zapowiadają narzędzie, które może stać się wytrychem otwierającym drzwi do powszechnej automatyzacji w sektorach od produkcji po finanse. Czas przyjrzeć się, co kryje się za tą obietnicą.
MaxSun Intel Arc Pro B60 Dual 48G Turbo to dwa procesory graficzne Intel Arc B60 na jednym laminacie dla profesjonalistów

Karty graficzne z dwoma procesorami na jednej płytce drukowanej to technologia, która w segmencie konsumenckim praktycznie wymarła wraz z końcem popularności rozwiązań SLI i CrossFire. Okazuje się jednak, że sama koncepcja nie została całkowicie porzucona. Idea ta powraca w nieco innej formie na rynkach niszowych i profesjonalnych. Dobrym przykładem jest nowa, nietypowa konstrukcja zaprezentowana przez chińską firmę MaxSun.
AMD i Sony prezentują trzy nowe rozwiązania, które trafią do przyszłych układów SoC dla konsol i kart graficznych Radeon

AMD i Sony od dawna współpracują nie tylko przy tworzeniu układów SoC dla konsol PlayStation, ale także w warstwie programowej, co zaowocowało m.in. technologią PSR. Teraz obie firmy opublikowały wspólny materiał prezentujący trzy nowe rozwiązania oraz zmiany w podejściu do architektury GPU. Radiance Cores, Neural Arrays i Universal Compression to technologie, które w dłuższej perspektywie mają odegrać istotną rolę na rynku gier wideo.
Jensen Huang potwierdza, że Intel przez 33 lata próbował zniszczyć NVIDIĘ, teraz są partnerami w projekcie za 5 mld dolarów

W świecie największych producentów półprzewodników relacje między nimi często ewoluują w nieprzewidziany sposób. Dawni konkurenci, dążący do dominacji w swoich dziedzinach, potrafią znaleźć wspólny język i połączyć siły w obliczu wyzwań. To opowieść o strategicznych zmianach, które kształtują przyszłość komputerów osobistych i zaawansowanych systemów sztucznej inteligencji, ukazując, jak technologia może zbliżać nawet najbardziej zaciętych rywali.
AMD i OpenAI podpisują strategiczne partnerstwo na dostawę układów Instinct MI450. Akcje AMD mocno wzrosły

Zapotrzebowanie rynku AI na ogromną moc obliczeniową rośnie w postępie geometrycznym. Firmy technologiczne stają w obliczu wyścigu o zabezpieczenie dostępu do najwydajniejszych akceleratorów, które są niezbędne do trenowania i obsługi zaawansowanych modeli AI. Dotychczasowy lider tego segmentu może wkrótce stanąć w obliczu realnej konkurencji, ponieważ na horyzoncie pojawiło się partnerstwo mogące trwale zmienić układ sił w branży.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER dalekie od debiutu. Premiera może odbyć się bliżej połowy 2026 roku

Debiut odświeżonych kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER wydaje się być bardziej niż prawdopodobny, jako że na identyczne ruchy decydowano się w kilku poprzednich generacjach. Tym razem ulepszona wersja Blackwella miałaby zachęcić osoby, które były nieusatysfakcjonowane (delikatnie mówiąc) ilością dostępnej pamięci VRAM dla poszczególnych kart. Jednocześnie jednak NVIDIA może chcieć wystawić cierpliwość graczy na próbę, jako że premiera tych układów coraz bardziej się oddala.
Prywatne muzeum historii GPU. Użytkownik forum Chiphell zaprezentował niezwykłą kolekcję kart graficznych z ostatnich 25 lat

Pasja do sprzętu komputerowego może przybierać różne formy. Dla jednych jest to podkręcanie podzespołów i bicie rekordów wydajności. Inni skupiają się na estetyce i budowie idealnie wyglądających zestawów. Istnieje też rosnąca grupa entuzjastów retro, którzy z sentymentem wracają do technologii sprzed lat. Gromadzenie starych komponentów to nie tylko hobby, ale też sposób na ocalenie ważnej części historii rozwoju komputerów osobistych.
NVIDIA wprowadza zmiany w chipach Vera Rubin dla rynku AI w obawie przed akceleratorami AMD Instinct MI450

Chipy NVIDIA Vera Rubin, według najnowszych doniesień, są już w fazie preprodukcji w zakładach TSMC. Równocześnie AMD planuje wprowadzenie akceleratorów Instinct MI450, które pod względem specyfikacji mogą realnie zagrozić dominującej pozycji NVIDII na rynku układów AI. Według nieoficjalnych informacji firma zwiększyła przepustowość pamięci HBM4, a także (podobno) parametr TGP całego układu, choć w tym zakresie pojawiają się pewne nieścisłości.
3Dfx Voodoo - pionierski akcelerator 3D powraca do życia dzięki modderowi, który odkrył sekrety architektury i ulepszył projekt

Firma 3Dfx była jednym z pionierów grafiki 3D z lat 1994–2002, która zapisała się w historii złotymi zgłoskami dzięki akceleratorowi 3D Voodoo i jego architekturze wyprzedzającej swoje czasy, deklasującej konkurencję tamtego okresu. Dzisiejszy rynek kart graficznych wciąż nosi ślady dziedzictwa 3Dfx, czego przykładem jest m.in. technologia SLI, a także wywodzący się z niej NVLink od NVIDIA. Dziś Voodoo powraca za sprawą moddera SDZ, który zgłębił tajniki akceleratora.
Microsoft opracowuje techniki chłodzenia cieczą wewnątrz chipów, co może zapewnić trzykrotnie niższe temperatury

Wraz z rozwojem układów scalonych pojawiły się wyzwania związane z rosnącym poborem energii i odprowadzaniem ciepła. Widoczne jest to już nawet w konsumenckich procesorach i kartach graficznych, choć w centrach danych sytuacja pozostaje pod kontrolą dzięki rozbudowanym systemom chłodzenia. Wiąże się to jednak ze znacznymi kosztami, dlatego branża, a wraz z nią Microsoft, poszukuje rozwiązań pozwalających na odprowadzanie ciepła z wnętrza krzemowych chipów.
Chiny niszczą pola ryżowe i tworzą mega-klaster AI w Wuhu - Stargate of China. Celem jest zniwelowanie dominacji USA

Najważniejszym zasobem w wyścigu o dominację w AI staje się moc obliczeniowa, bez której rozwój zaawansowanych modeli jest niemożliwy. Infrastruktura centrów danych rośnie na całym świecie, jednak jedno z mocarstw podjęło niedawno decyzję o budowie ogromnego kompleksu w bardzo nietypowej lokalizacji. Ten strategiczny projekt pokazuje, jak wielką wagę przykłada się dziś do technologicznej suwerenności i jakie koszty jest się w stanie ponieść, by ją osiągnąć.
NVIDIA inwestuje 100 miliardów dolarów w OpenAI na budowę centrów danych o mocy 10 gigawatów z układami Vera Rubin

Rozwój zaawansowanych modeli sztucznej inteligencji wymaga coraz większej mocy obliczeniowej. Najwięksi gracze na rynku stale przesuwają granice możliwości, inwestując w infrastrukturę o niespotykanej dotąd skali. Najnowsze doniesienia potwierdzają plany budowy projektu, który może zdefiniować przyszłość AI na wiele lat. Rodzi to jednak poważne pytania dotyczące jego kosztów oraz gigantycznego zapotrzebowania na energię.
CEO IonQ: Nasze chipy kwantowe zniszczą każdy superkomputer na Ziemi. GPU NVIDIA Blackwell staną się przestarzałe już za 3 lata

Rynek wysokowydajnych obliczeń od lat bazuje na rywalizacji znanych graczy i kolejne generacje coraz potężniejszych układów krzemowych. W cieniu tej walki rośnie jednak zupełnie nowa technologia, która aspiruje do zredefiniowania pojęcia mocy obliczeniowej. Pojawiają się odważne deklaracje, które sugerują, że obecni liderzy rynku mogą wkrótce stanąć w obliczu wyzwania, jakiego do tej pory nie znali. Czy czeka nas zmiana paradygmatu w świecie HPC?
NVIDIA będzie pierwszym klientem litografii TSMC A16. Nadchodzą duże zmiany we współpracy gigantów na najbliższe lata

NVIDIA na początku XXI wieku opierała produkcję chipów głównie na partnerstwie z amerykańskim IBM. W kolejnej dekadzie kluczowym dostawcą stało się tajwańskie TSMC, choć przy kartach graficznych z serii GeForce RTX 3000 firma nawiązała burzliwą współpracę z koreańskim Samsungiem. Obecnie, według doniesień, relacje między TSMC a NVIDIA mają przejść istotne zmiany, co wpłynie na strategie produkcyjne i dostępność najświeższych procesów litograficznych.
Karty Intel Arc Pro B50 z architekturą Xe2 i 16 GB pamięci GDDR6 za 349 dolarów sprzedają się jak świeże bułeczki

Rynek profesjonalnych GPU od lat pozostaje bastionem wysokich cen, zwłaszcza w przypadku modeli oferujących dużą pojemność pamięci VRAM. Dominacja jednego producenta sprawiła, że specjaliści potrzebujący do pracy narzędzi z solidnym buforem wideo musieli przygotować się na znaczny wydatek. Sytuacja ta zniechęcała mniejsze firmy i freelancerów. Na szczęście w segmencie tym pojawił się nowy gracz, który postanowił rzucić wyzwanie rynkowemu status quo.
Nebius inwestuje 17,4 mld dolarów w infrastrukturę AI od Microsoft. Partnerstwo wzmocni platformę chmurową Azure

Rynek sztucznej inteligencji charakteryzuje się gigantycznymi inwestycjami w infrastrukturę. Najwięksi gracze technologiczni prześcigają się w zabezpieczaniu mocy obliczeniowej, co prowadzi do powstawania strategicznych sojuszy. Niedawne wydarzenia pokazują, jak ważne jest partnerstwo między dostawcami chmury a firmami specjalizującymi się w AI. Jedna z takich umów podkreśla rosnące znaczenie wyspecjalizowanych rozwiązań chmurowych dla AI.
Samsung w desperacji. Koreańska firma gotowa na cenową wojnę z SK Hynix i Micron o lukratywne kontrakty NVIDIĄ na pamięci HBM4

Rynek akceleratorów AI to obecnie jeden z najbardziej dochodowych i najszybciej rozwijających się segmentów branży technologicznej. Ważnym komponentem tych urządzeń są pamięci o wysokiej przepustowości, znane jako HBM. Walka o kontrakty na ich dostawę jest niezwykle zacięta. Producenci, którzy sprostają najwyższym wymaganiom wydajnościowym i jakościowym, mogą liczyć na ogromne zyski. Pozostali muszą pogodzić się z utratą udziałów w rynku.
NVIDIA Vera Rubin już w fazie preprodukcji w fabrykach TSMC. Tymczasem chińscy giganci oczekują na chipy B30A

Jakiś czas temu w sieci pojawiły się pogłoski o możliwych opóźnieniach we wprowadzaniu chipów opartych na architekturze NVIDIA Vera Rubin do masowej produkcji. Jednak najnowsze zapowiedzi prezentacji układów oraz spotkanie inwestorskie wyraźnie temu zaprzeczają. Proces wdrożenia przebiega sprawnie, a chipy znajdują się już w fazie preprodukcji w fabrykach TSMC. Tymczasem na rynku wciąż utrzymuje się ogromny popyt na układy z rodziny Blackwell.
HunyuanWorld-Voyager, nowy model AI firmy Tencent, generuje kompletne, interaktywne sceny 3D z jednego zdjęcia

Generatywna AI przesuwa granice możliwości, a jej rozwój w dziedzinie tworzenia grafiki 3D nabiera ogromnego tempa. Przyszedł czas na kolejny przełom. Najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie otwierają drzwi do tworzenia całych, spójnych i interaktywnych światów 3D na podstawie zaledwie jednego, płaskiego obrazu. To może całkowicie zmienić sposób, w jaki postrzegamy produkcję gier, filmów czy wirtualnych symulacji.
NVIDIA ogranicza produkcję kart graficznych GeForce RTX 5060 i RTX 5060 Ti 8 GB w obliczu rynkowej dominacji

Rynek kart graficznych jest w ciągłym ruchu, a premiera każdej nowej generacji przynosi istotne zmiany. Obecna sytuacja pokazuje jednak wyjątkową pozycję jednego z głównych graczy. Jego działania nie ograniczają się już tylko do wprowadzania kolejnych produktów, a zaczynają aktywnie kształtować dostępność poszczególnych modeli i wpływać na decyzje zakupowe klientów na niespotykaną dotąd skalę.
NVIDIA GB10 - Poznaliśmy nowe szczegóły specyfikacji układu Blackwell, stworzonego we współpracy z MediaTek

O układzie NVIDIA GB10 usłyszeliśmy po raz pierwszy w styczniu, podczas targów CES w Las Vegas. Chip ten, przygotowany we współpracy z firmą MediaTek, zasila m.in. niewielkie zestawy komputerowe jak NVIDIA DGX Spark (wcześniej Project DIGITS), ale jest również używany w Mini PC innych producentów tj. ASUS. Podczas konferencji Hot Chips, odbywającej się w USA, NVIDIA zdradziła kilka informacji na temat specyfikacji owego układu, wykorzystują różną architekturę dla rdzeni CPU oraz GPU.
Wyniki głosowania EHA Reader Awards 2025 na najlepszy sprzęt komputerowy, peryferia, smartfony oraz nowe technologie

W dniu dzisiejszym opublikowane zostały wyniki głosowania grupy European Hardware Awards 2025, będącej jedną z największych inicjatyw tego rodzaju. Badanie obejmowało kilkadziesiąt kategorii z różnych sektorów: komponentów, sprzętu sieciowego, laptopów, technologii i peryferii. W rezultacie żadne inne badanie rynku nie odzwierciedla opinii europejskich konsumentów i ekspertów w taki sam sposób, jak ankieta EHA Reader Awards 2025 obejmująca około 20 milionów badanych z dziewięciu europejskich krajów.
AMD Radeon RX 7400 oficjalnie zaprezentowany. Karta graficzna RDNA 3 dla osób życzących sobie niskiego poboru mocy

Firma AMD w ostatnich dniach wprowadziła, bez specjalnych zapowiedzi, do oferty kartę graficzną Radeon PRO W7400, czyli najniższej pozycjonowany model dla segmentu profesjonalnego i wykorzystujący architekturę RDNA 3. Okazuje się, że GPU o bardzo podobnej specyfikacji będzie też dostępne na rynku konsumenckim, choć (przynajmniej obecnie) tylko w wersji OEM. Mowa o karcie AMD Radeon RX 7400, czyli coś dla osób poszukujących wyjątkowo energooszczędnego rozwiązania.
MediaTek Dimensity 9500 zapowiada się niezwykle obiecująco. Nowy układ GPU ma zapewnić ogromny wzrost wydajności

Wygląda na to, że w najbliższym czasie raczej nie pojawi się zbyt dużo nowych flagowych urządzeń nastawionych na wysoką wydajność. Producenci najpewniej koncentrują się już na jednostkach kolejnej generacji, które mogą okazać się znacznie ciekawsze od poprzedników. Jak wynika z najnowszych doniesień, szczególnie interesująco może prezentować się nowe dzieło firmy MediaTek projektowane z myślą o przyszłych flagowcach chińskich gigantów.
Rozwój OpenAI GPT-5 opóźniony z powodu przeciążenia infrastruktury. CEO przewiduje problemy z dostępnością usług

OpenAI regularnie dostarcza nowe, coraz potężniejsze narzędzia, które zmieniają sposób naszej pracy i interakcji z technologią. Firma przyzwyczaiła nas do ciągłych innowacji, takich jak niedawne wprowadzenie agentów AI. Jednak zaawansowane modele wymagają ogromnych zasobów. Prezes OpenAI w swoich ostatnich wypowiedziach rzuca nowe światło na wyzwania, które stoją za kulisami rewolucji AI i mogą wpłynąć na jej dalszy kierunek.
Karta graficzna AMD Radeon RX 9060 oficjalnie zaprezentowana. Nieco słabsza wersja Radeona RX 9060 XT, ale bez ceny MSRP

Raptem wczoraj informowaliśmy o wstępnej specyfikacji karty graficznej AMD Radeon RX 9060, która pojawiła się w sieci. Z informacji wynikało, że karta zaoferuje bliźniaczą specyfikację do Radeona RX 9060 XT 8 GB, a jedynymi różnicami będzie niższe taktowanie rdzenia oraz pamięci. Tymczasem, bez zbędnych zapowiedzi, AMD oficjalnie zaprezentowało dzisiaj Radeona RX 9060. Finalnie specyfikacja jest nieco odmienna od tego co wczoraj pisaliśmy. Zaskakujące jest to, że karta nie trafi, przynajmniej na...
AMD Radeon RX 9060 - W sieci pojawiła się specyfikacja kolejnej karty graficznej, opartej na architekturze RDNA 4

Ostatnie karty graficzne AMD RDNA 4, które zostały zaprezentowane przez producenta i wypuszczone do sprzedaży, to modele Radeon RX 9060 XT z 8 lub 16 GB pamięci. Zdecydowanie większą popularnością cieszy się ten drugi wariant i podobną sytuację widzieliśmy także w przypadku NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti, który również wypuszczono w wersjach 8 i 16 GB. Najnowsze doniesienia sugerują natomiast, że AMD przymierza się do wydania kolejnej, tańszej karty RDNA 4.
Karty graficzne Intel ARC Pro B60 i B50 nie wzbudzają zbyt dużego zainteresowania. Zdobycie tych układów może graniczyć z cudem

Od kilku lat firma Intel oferuje także desktopowe karty graficzne. W jej ofercie znaleźć można zarówno konsumenckie, jak i profesjonalne jednostki, ale czy któreś z nich odniosły spektakularny sukces? Cóż, raczej nie można odpowiedzieć na to pytanie twierdząco. Co gorsza, dochodzą do nas głosy, że niedawno zapowiedziane modele ARC Pro B60 i B50 oparte na architekturze Battlemage mogą zostać bardzo szybko zapomniane.
Sam Altman zapowiada rozbudowę infrastruktury OpenAI do poziomu 100 mln GPU. Koszt szacowany jest na 3 bln dolarów

Rynek sztucznej inteligencji rozwija się w ogromnym tempie, przez co zapotrzebowanie na moc jest tak duże, że prowadzi do globalnych niedoborów i walki o każdy dostępny chip. Właśnie w tym krajobrazie jedna z najważniejszych postaci świata AI ogłosiła powstanie nowego, niezwykle ambitnego projektu. Inicjatywa ta może nie tylko wpłynąć na dostępność sprzętu, ale całkowicie zmienić zasady gry na rynku zdominowanym przez kilku technologicznych gigantów.
Architektura NVIDIA Vera Rubin z NVLink 7 i przepustowością 3.6 TB/s zastąpi platformy Blackwell w drugiej połowie 2026 roku

Rynek akceleratorów AI rozwija się w niespotykanym dotąd tempie. Producenci układów graficznych prześcigają się w zapowiedziach coraz wydajniejszych architektur, skracając cykle produkcyjne do absolutnego minimum. Obecne nowości szybko stają się standardem, a pojawiają się już ich następcy. To pokazuje, jak wielkie jest zapotrzebowanie na moc obliczeniową w obecnej rewolucji związanej z AI, zmuszając cały łańcuch dostaw do pracy na najwyższych obrotach
NVIDIA jako pierwsza firma na świecie w historii rynków finansowych osiąga kapitalizację na poziomie 4 bilionów dolarów

NVIDIA, firma specjalizująca się w produkcji procesorów graficznych, po raz pierwszy w dziejach osiągnęła próg kapitalizacji rynkowej wynoszący 4 biliony dolarów. To bezprecedensowe osiągnięcie udało się zrealizować dzięki niespotykanej wcześniej popularności sztucznej inteligencji i rosnącemu zapotrzebowaniu na specjalistyczne układy obliczeniowe. Sukces NVIDII to dowód na to, jak rewolucja AI przekształca globalny krajobraz technologiczny i biznesowy.
Intel przegrał wojnę o AI? Były CEO Pat Gelsinger w szczerym wywiadzie o błędach wartych miliardy dolarów

Były dyrektor generalny Intela Pat Gelsinger w szczerym wywiadzie dla japońskich dziennikarzy, przyznał się do strategicznych błędów firmy w obszarze sztucznej inteligencji. Jego wypowiedzi rzucają nowe światło na przyczyny obecnych problemów tego giganta technologicznego, który daleki jest od pozycji lidera w tym segmencie. Nie tylko ujawnił kulisy decyzji, które kosztowały Intela miliardy dolarów, ale także przedstawił swoją wizję przyszłości produkcji półprzewodników w USA.
Chińscy producenci GPU planują IPO za miliardy dolarów, a NVIDIA traci udział w rynku z 95% do 50%

Chiński sektor półprzewodników przygotowuje się do kolejnego przełomu. Dwaj główni producenci procesorów graficznych z Państwa Środka składają dokumenty giełdowe, planując pozyskać łączną kwotę sięgającą 1,65 mld dolarów. Ich ambicje wykraczają daleko poza lokalne aspiracje. W obliczu narastających ograniczeń eksportowych ze strony USA, krajowe firmy technologiczne widzą w tej sytuacji dużą szansę na zajęcie dominującej pozycji na rynku akceleratorów AI.
Karty graficzne GeForce RTX 5060 Ti oraz Radeon RX 9060 XT w wersjach 16 GB VRAM sprzedają się o wiele lepiej niż warianty 8 GB

Wraz z premierą kart graficznych z serii NVIDIA GeForce RTX 4000 pojawiło się wiele głosów krytyki dotyczących zbyt małej ilości pamięci VRAM. Sytuacja powtórzyła się przy debiucie GeForce RTX 4060 Ti, choć tym razem realia uległy zmianie, a 8 GB VRAM stało się absolutnym minimum. Nic więc dziwnego, że wielu graczy decyduje się na warianty kart graficznych wyposażonych w 16 GB pamięci, o czym świadczą wyniki sprzedażowe z Mindfactory.
Karty graficzne NVIDIA GeForce GTX 900 Maxwell, GeForce GTX 1000 Pascal oraz TITAN V z powolnym wygaszaniem wsparcia

Karty graficzne NVIDII z generacji Maxwell (GeForce GTX 900) oraz Pascal (GeForce GTX 1000) przez lata były jednymi z najpopularniejszych modeli, wybieranych przez graczy. GeForce GTX 970 oferował dobrą relację ceny do wydajności (nawet pomimo wtopy z pamięcią 3,5 GB + 0,5 GB), świetnie wypadał również GeForce GTX 1060, który wydajnościowo potrafił przeganiać GeForce GTX 980. Ten drugi zresztą przez naprawdę długi czas był numerem 1 chociażby w zestawieniach Steama dotyczących posiadanych kart graficznych....
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p