ray tracing
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
NVIDIA RTX Kit - neuronowe renderowanie w praktyce. Czy czeka nas kolejny skok w jakości grafiki w grach?
Wraz z kartami NVIDIA GeForce RTX 5000 na rynku zadebiutuje też dostępna tylko na nich technika DLSS 4. Nowości jest jednak znacznie więcej, ponieważ układy Blackwell będą wspierały też neuronowe renderowanie elementów obrazu. NVIDIA zaprezentowała materiał wideo, który pokazuje, jakie zmiany wprowadzi to w kwestii jakości grafiki. Choć początkowo przeskok nie będzie olbrzymi, to prawdopodobnie zmierzamy w kierunku nowego standardu.
DOOM The Dark Ages otrzyma na premierę Path Tracing. Wiedźmin 4 skorzysta z najnowszych technologii NVIDIA RTX
Wczoraj w nocy NVIDIA zaprezentowała nową generację kart graficznych GeForce RTX 5000 oraz przebudową technikę DLSS 4, która ma oferować znaczące usprawnienia w jakości obrazu oraz bardziej rozbudowany generator klatek. Oprócz tego do kart GeForce RTX wprowadzone zostaną kolejne funkcjonalności, wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji. Producent jednocześnie potwierdził kolejną grę, która na premierę skorzysta z Path Tracingu. Ostatnią grą, która zaoferowała pełny RT, był Indiana Jones...
GeForce NOW wkracza do świata Linuksa i VR. Nadchodzi wsparcie dla Steam Decka, Apple Vision Pro i Meta Quest 3
Granie w chmurze dla wielu użytkowników jest całkiem rozsądnym rozwiązaniem, gdyż do rozgrywki zamiast wydajnego urządzenia wystarczy przyzwoite łącze internetowe, o które dziś coraz łatwiej. Jedną z popularniejszych usług tego typu jest GeForce NOW od firmy NVIDIA. Aplikacja, która otwiera przed nami drzwi do niej, jest dostępna dla większości systemów operacyjnych, a już wkrótce stanie się obecna na kolejnych platformach. Mowa o świecie VR oraz Steam Decku.
Test Indiana Jones and the Great Circle PC kontra Xbox Series X. Jakość Path Tracingu oraz skalowania NVIDIA DLSS
Indiana Jones and the Great Circle (Indiana Jones i Wielki Krąg w polskiej wersji) to ostatnia z dużych produkcji AAA, które pojawiły się na rynku w 2024 roku. Finalnie otrzymaliśmy produkcję dość udaną, ale przede wszystkim utrzymującą ducha pierwszych filmów z Harrisonem Fordem. Najnowsza gra studia MachineGames miała być również pokazem możliwości współczesnych kart graficznych. To bowiem kolejny tytuł, w którym od premiery zaimplementowano Path Tracing, którego celem jest wejście na jeszcze...
Nowa aktualizacja do Indiana Jones and the Great Circle dodaje Path Tracing. Zobacz jak zmienia się oprawa graficzna
Gra Indiana Jones and the Great Circle nie jest może produkcją wybitną, ale niewątpliwie trafia w gusta wielu fanów znanego archeologa. Jako jeden z minusów wskazuje się jednak niezadowalający poziom oprawy graficznej. Aspekt ten został jednak już nieco poprawiony dzięki oficjalnej aktualizacji wprowadzającej wsparcie dla Path Tracingu. Aktywowanie tej opcji wymaga oczywiście dużych poświęceń w kwestii wydajności. Czy warto zdecydować się na taki krok?
Wymagania sprzętowe Indiana Jones and the Great Circle PC. Wymagane karty graficzne ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu
Już za kilka dni odbędzie się premiera ostatniej dużej gry w tym roku. Mowa rzecz jasna o Indiana Jones and the Great Circle (Indiana Jones i Wielki Krąg), za które odpowiada studio MachineGames, a wydawcą jest Bethesda Softworks. Nadchodzący tytuł w wersji Premium zadebiutuje 6 grudnia o 1 w nocy i dokładnie w tym momencie pojawią się recenzje. Dla pozostałych graczy produkcja zostanie uruchomiona 9 grudnia. Na kilka dni przed premierą, Bethesda w końcu opublikowała wymagania sprzętowe dla wersji PC....
AMD Radeon RX 8800 XT - poznaliśmy przypuszczalne TDP nowej karty graficznej, a także wzrost wydajności w Ray Tracingu
Zarówno NVIDIA, jak i AMD, przygotowują się do debiutu kolejnej generacji kart graficznych. Choć druga z wymienionych firm będzie miała problem, by konkurować w najwyższym segmencie rynku, to inaczej sytuacja może przedstawiać się w przypadku mainstreamowych użytkowników. O tego typu klienta będzie zapewne walczył między innymi Radeon RX 8800 XT. W sieci pojawił się przeciek, który ujawnia nieco informacji na temat możliwego TDP karty oraz jej wydajności.
Portal 2 otrzymał mod wprowadzający obsługę Path Tracingu. Pierwsza część gry z nieoficjalnym wsparciem dla AMD FSR 3.1
Na rynek trafia coraz więcej produkcji, które oferują wsparcie dla Ray Tracingu i Path Tracingu. Dalsze przyspieszenie trendu jest spodziewane po premierze konsumenckich kart graficznych Blackwell. Trwają jednak także prace nad licznymi modyfikacjami, które mają zaimplementować te techniki w starszych produkcjach. Jedną z nich jest Portal 2. Remaster pierwszej części gry wzbogacił się z kolei o wsparcie dla FSR 3.1, co ucieszy posiadaczy kart AMD.
PlayStation 5 Pro i Alan Wake 2 - opublikowano porównanie, które prezentuje, jak konsola radzi sobie z grą na tle innych platform
Choć konsola PlayStation 5 Pro wywołuje kontrowersje za sprawą swojej ceny, to zaoferuje zauważalne ulepszenia graficzne. Można przypuszczać, że dopiero tytuły, które aktualnie są w produkcji wykorzystają pełnię jej możliwości. Zmiany pojawią się jednak także w już obecnych na rynku grach. Jedną z nich jest Alan Wake 2. Na jednym z kanałów w serwisie YouTube opublikowano porównanie prezentujące, jak gra wygląda i działa na tle innych platform.
Granie z Ray Tracingiem oraz tworzenie treści - wszystko to możliwe z pomocą technologii NVIDIA RTX w laptopie MSI Raider GE78 HX
Na początku 2023 roku, NVIDIA wprowadziła nową generację układów graficznych Ada Lovelace do notebooków pod postacią modeli GeForce RTX 4000. Zdecydowanie największy skok wydajności przyniosły dwa flagowe chipy: GeForce RTX 4090 Laptop GPU oraz GeForce RTX 4080 Laptop GPU, oferujące najwyższy stosunek perf/wat w historii mobilnych układów graficznych. Dzięki architekturze Ada Lovelace, laptopy z powodzeniem można wykorzystać w różnych zastosowaniach - począwszy od rozgrywki w wysokich ustawieniach...
Test Dream Machines RG4060-15PL44 - Laptop do gier z Intel Core i7-14650HX i GeForce RTX 4060 w przyzwoitej cenie
Jakiś czas temu firma Dream Machines wysłała do nas notebooka o oznaczeniu RG4060-15PL36, który charakteryzował się niezłą wydajnością, ale sprzęt jednocześnie kulał chociażby pod względem jakości ekranu czy kultury pracy. Niedawno do sprzedaży trafił kompletnie nowy sprzęt o na pozór podobnej nazwie - Dream Machines RG4060-15PL44. Mimo że w obu przypadkach mowa o "Dream Machines RG4060", w rzeczywistości są to dwa kompletnie różne urządzenia, wykorzystujące inne obudowy. Nowy model prezentuje...
AMD RDNA 4 z oficjalną datą premiery w 2025 roku. Pojawiły się też nowe informacje na temat techniki FSR 4
Wielkimi krokami zbliża się premiera konsumenckich kart graficznych NVIDII z generacji Blackwell. Także konkurencja nie zamierza jednak składać broni. W przeszłości informowaliśmy o tym, że karty AMD z rodziny RDNA 4 także powinny pojawić się w przyszłym roku. Ta informacja została właśnie oficjalnie potwierdzona. Wiemy też, na jaki element nowej architektury będzie postawiony szczególny nacisk oraz co może zaoferować w przyszłości technika FSR 4.
Alan Wake 2 ze szczegółami działania na PlayStation 5 Pro. Będą dwa tryby obrazu, skalowane 4K, Ray Tracing i 30 FPS
Za 2,5 tygodnia do sprzedaży trafi ulepszona konsola PlayStation 5 Pro, która zaoferuje nowe APU ze znacznie mocniejszym układem graficznym, będącym prawdopodobnie hybrydą rozwiązań AMD wziętych z architektury RDNA 3 oraz RDNA 4 (RT). Czy faktycznie otrzymamy znacznie lepszą jakość, o tym dowiemy się już wkrótce. Tymczasem studio Remedy Entertainment już teraz ogłosiło szczegóły dotyczące działania ich ostatniej gry - Alan Wake 2 - na mocniejszym PS5 Pro. Szykuje się przynajmniej kilka oczekiwanych...
Dragon Age The Veilguard - Opublikowano pełne wymagania sprzętowe wersji PC, także dla włączonego Ray Tracingu
Już za nieco ponad dwa tygodnie na rynek trafi kolejna duża gra AAA. Tym razem mowa o Dragon Age The Veilguard od studia BioWare. Nowa część zabierze nas do Imperium Tevinteru, gdzie będziemy musieli powstrzymać nie tylko Solasa, ale również elfickie bóstwa, które wydostaną się z Pustki. Choć wstępne wymagania sprzętowe komputerowej wersji pojawiły się już kilka tygodni temu, dopiero teraz studio BioWare postanowiło podzielić się wszystkimi szczegółami.
SJS GeForce RTX GT610 - specjalna edycja karty graficznej, która oferuje Ray Tracing. Marketing wchodzi na wyższy poziom
Na chińskich platformach sprzedażowych możemy się natknąć na naprawdę wiele interesujących rzeczy - szczególnie tych, które są związane z technologią. Tym razem do oferty jednego z tamtejszych przedsiębiorstw trafiła karta graficzna, jakiej na próżno szukać u innych. Opiera się ona na układzie graficznym NVIDIA GeForce GT 610, który swoją premierę rynkową miał ponad dekadę temu, jednak dzięki sile marketingu może się pochwalić obsługą Ray Tracingu.
Qualcomm pracuje nad dwoma następcami procesora Snapdragon X Elite. Poznaliśmy ich możliwą specyfikację
Procesor Snapdragon X Elite to interesująca propozycja dla osób, które nie mają nadmiernie wygórowanych wymagań wobec swojego laptopa. Jest to też z pewnością istotny krok dla firmy Qualcomm. Przedsiębiorstwo ma ambicje, by stać się trzecim graczem na rynku jednostek wykorzystujących systemy operacyjne Windows. Trwają już prace nad kolejną generacją sprzętu. Koncentrują się obecnie na dwóch procesorach, które mają zaoferować lepszą specyfikację.
Wymagania sprzętowe Until Dawn PC. Komputerowa wersja otrzyma Ray Tracing oraz techniki NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3.1
W przyszłym miesiącu na PC oraz PlayStation 5 zadebiutuje remake gry Until Dawn, czyli według wielu graczy - najbardziej niepotrzebne odświeżenie gry z poprzedniej generacji konsol. Nowa wersja powstała na silniku Unreal Engine 5 i ma charakteryzować się nie tylko jeszcze lepszą jakością oprawy graficznej, ale również nieco rozszerzoną fabułą z dodatkowymi cut-scenkami. Debiut zaplanowano dokładnie na 4 października, jednocześnie na obu platformach. Na kilka tygodni przed premierą, studio Ballistic...
Star Wars Outlaws - Porównanie trybów jakości oraz wydajności na przykładzie konsoli Sony PlayStation 5
Kilka dni temu zadebiutowała gra Star Wars Outlaws od Ubisoftu oraz studia Massive Entertainment. Mieliście już okazję przeczytać test wydajności od Sebastiana, a w kolejce czeka jeszcze mój obszerny materiał na temat wydania komputerowego pod kątem jakości obrazu (techniki skalowania, RTX Direct Illumination, Ray Reconstruction). Postanowiłem jeszcze w jednym tekście, który właśnie czytacie, przyjrzeć się wersji konsolowej. Star Wars Outlaws pojawił się bowiem także na PlayStation 5 oraz Xbox Series...
Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3
Jesteśmy już po premierach Black Myth: Wukong oraz Star Wars Outlaws, tymczasem już za kilka dni do sprzedaży trafi kolejny, potencjalny hit, którym może się okazać Warhammer 40,000: Space Marine 2. Tytuł opracowany został jako brutalna gra akcji, gdzie możemy grać zarówno solo jak i w kooperacji. Produkcja zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series, jednak twórcy wcześniej nie zgłębiali się jakoś bardzo szczegółowo w kwestie techniczne gry. Teraz poznaliśmy jednak więcej informacji w tym temacie.
Laptopy z układami NVIDIA GeForce RTX to najlepszy wybór do wszystkich zastosowań - komfortowo pograsz i popracujesz
Laptopy to wszechstronne narzędzia do pracy i rozrywki, których największą zaletą do niedawna była przede wszystkim mobilność. Jednak dzięki technologiom i układom graficznym NVIDIA GeForce RTX, dzisiaj ich funkcjonalności oraz możliwości są znacznie szersze. Notebooki posiadające na pokładzie karty NVIDIA GeForce RTX 4000 oferują nie tylko najwyższą wydajność oraz energooszczędność, ale również przełomowe technologie wpływające na komfort rozrywki czy produktywność. Początek roku szkolnego...
Graliśmy w Avowed - nowa gra w świecie Pillars of Eternity będzie dobrym RPG z problematyczną warstwą techniczną
Avowed od studia Obsidian Entertainment zostało zapowiedziane już kilka lat temu, ale gra dopiero teraz wchodzi w finalny etap produkcji, a gracze będą mogli sprawdzić przygodę już za kilka miesięcy. Dokładnie to 18 lutego 2025 roku - wtedy RPG zadebiutuje na PC oraz konsolach Xbox Series, także w abonamencie Xbox Game Pass Ultimate. Podczas targów Gamescom w Kolonii, mieliśmy okazję sprawdzić około 45 minutowy fragment gry, w którym wykonywaliśmy jedno z fabularnych zadań. Z jednej strony Avowed powinien...
NVIDIA GeForce RTX 5060 Laptop GPU - lepsza wydajność przy niższym poborze mocy. Nowość zapowiada się obiecująco
Większość graczy oczekuje obecnie na premierę nowej generacji układów graficznych od firmy NVIDIA, która ma przynieść za sobą wiele usprawnień. Co jakiś czas w internecie pojawiają się informacje, które zdradzają kilka szczegółów dotyczących nadchodzących jednostek NVIDIA GeForce RTX z serii 50. Tym razem dowiedzieliśmy się trochę na temat układu graficznego NVIDIA GeForce RTX 5060 Laptop GPU, który znajdzie się w notebookach dla graczy ze średniej półki.
NVIDIA na targach Gamescom: NVIDIA ACE, G-SYNC Pulsar, Dragon Age: The Veilguard z Ray Tracing i zjawiskowy Black State
Targi Gamescom w Kolonii to przede wszystkim możliwość ogrania najnowszych gier, które w kolejnych miesiącach trafią na półki sklepowe. W tym roku mieliśmy również okazję wziąć udział w wydarzeniu - obecnie pracuję nad kolejnymi materiałami, opisującymi różne gry jakie miałem okazję zobaczyć i zagrać na miejscu. Jednym z punktów naszej obecności w Kolonii była wizyta na stoisku firmy NVIDIA, która miała nam całkiem sporo do pokazania. Zobaczyliśmy m.in. system NVIDIA ACE oraz najnowszą...
Jak zmieniał się rozwój grafiki na przestrzeni lat? API DirectX, Ray Tracing i Path Tracing, a w końcu software górujący nad hardware
Kilka tygodni temu świętowaliśmy nasze 18 urodziny. Taki długi okres w branży komputerowej to niemal wieczność, na co wpływ ma nieustanny rozwój, zarówno podzespołów komputerowych, jak i również software'u, którego celem jest wspomaganie hardware'u oraz umożliwienie wydobycia ze sprzętu pełnego potencjału. Myślę, że mnóstwo naszych Czytelników zgodzi się, że jeszcze kilka, kilkanaście lat temu byliśmy świadkami znacznie prężniej rozwijanego hardware'u i to właśnie komponenty górowały...
Black Myth: Wukong - NVIDIA prezentuje komputerową wersję gry, jakość Path Tracingu i wydajność kart GeForce RTX 4000
W przyszłym tygodniu do sprzedaży trafi gra Black Myth: Wukong, która będzie kolejną, po Alanie Wake 2, produkcją pokazującą możliwości Path Tracingu (marketingowo nazywanym także pełnym Ray Tracingiem). Już kilka dni temu studio Game Science opublikowało na Steamie specjalny benchmark, pozwalający przetestować karty graficzne pod kątem wydajności w nadchodzącej grze. Teraz NVIDIA promuje tytuł, przedstawiając zalety Path Tracingu oraz publikując wstępne wyniki wydajności kart graficznych GeForce...
Star Wars Outlaws - nowy zwiastun prezentuje komputerową wersję gry, w tym Ray Tracing i DLSS Ray Reconstruction
Za niecałe dwa tygodnie na rynku zadebiutuje gra Star Wars Outlaws, z którą zarówno Ubisoft jak i firmy Disney / Lucasfilm wiążą spore nadzieje. Produkcja studia Massive Entertainment (w zeszłym roku wydali Avatar: Frontiers of Pandora) zadebiutuje na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series dokładnie 30 sierpnia. Już wcześniej Ubisoft opublikował wymagania sprzętowe komputerowej wersji. Teraz natomiast zaprezentowano nowy zwiastun, który skupia się na najważniejszych aspektach wersji PC.
Doom 2 otrzymał nieoficjalne wsparcie dla Path Tracingu. Całkowicie zmienia on wizualnie niemal 30-letnią grę
Path Tracing w grach to wciąż świeże rozwiązanie, którego pełne wdrożenie jeszcze cztery lata temu pozostawało w sferze marzeń deweloperów. Dzisiaj możemy zaś doświadczyć jego implementacji w pierwszych grach z kategorii AAA. Najbardziej zaawansowana odmiana Ray Tracingu trafia jednak też do starszych produkcji, często za pośrednictwem fanowskich modów. Tak stało się też w przypadku legendarnego Dooma 2. Path Tracing zmienił ją nie do poznania.
Cyberpunk 2077 - nowa wersja modyfikacji zwiększającej wydajność Path Tracingu jest już dostępna do pobrania
Path Tracing w grach, nazywany też często pełnym Ray Tracingiem, to wciąż dosyć rzadkie zjawisko. Jak dotąd technika trafiła oficjalnie do zaledwie kilku gier (i kilku kolejnych za pomocą fanowskich modów). Jedną z nich jest Cyberpunk 2077, ale do komfortowej rozgrywki z tym ustawieniem graficznym wymagany jest bardzo dobry sprzęt. Istnieje jednak pewna modyfikacja, która pozwala znacząco poprawić wydajność Path Tracingu, a nawet odblokować inne tryby techniki.
Intel ARC A760A - nowy układ graficzny, który zasili sztuczną inteligencję w nowoczesnych autach. Debiut już wkrótce
Sztuczna inteligencja wkrada się także do branży motoryzacyjnej. Firmy widzą rosnące zapotrzebowanie na związane z tą dziedziną usługi, więc przygotowują odpowiednie rozwiązania, które będą w stanie obsłużyć wszystkie zadania ze stosowną wydajnością. Do rozwoju AI w nowoczesnych autach chce się przyczynić firma Intel, która właśnie zaprezentowała specjalny układ graficzny z serii Intel ARC Graphics for Automotive — już wkrótce pojawi się on w pierwszych modelach.
Black Myth: Wukong za darmo dla nabywców kart GeForce RTX 4000. NVIDIA pochwaliła się wydajnością Path Tracingu w grze
NVIDIA czasami dołącza do swoich kart graficznych kody na nowo wydawane gry. Tak było chociażby rok temu, kiedy to nabywcy układów GeForce RTX 4000 mogli odebrać za darmo Diablo IV. Najnowsza promocja także dotyczy tej serii kart, ale rozdawaną grą jest Black Myth: Wukong, który ma być jedną z najładniejszych gier obecnej generacji. NVIDIA zaprezentowała także, na jaką wydajność możemy liczyć po aktywowaniu Path Tracingu w tej produkcji.
Elden Ring otrzymał aktualizację, która znacząco poprawia wydajność Ray Tracingu. Różnica może sięgać aż 20%
Elden Ring to niewątpliwie jedna z najlepszych gier 2022 roku. Gracze na całym świecie z niecierpliwością oczekiwali ostatnio premiery dodatku Shadow of the Erdtree. Jak wskazują recenzje, ten okazał się produkcją wybitną i być może najlepszym DLC w historii branży. Powody do radości mają jednak też osoby, które dodatku nie kupiły. Do podstawowej wersji gry wydana została bowiem aktualizacja 1.12, która między innymi znacząco poprawia wydajność Ray Tracingu.
Basemark GPUScore Breaking Limit - nadchodzi nowy benchmark, który pozwoli przetestować układy graficzne z Ray Tracingiem
Na rynku benchmarków służących do sprawdzania wydajności kart graficznych od lat dominuje 3DMark. Istnieją jednak także alternatywy. Możemy znaleźć wśród nich na przykład propozycje firm Unigine czy Basemark. Ta ostatnia pracuje właśnie nad benchmarkiem GPUScore: Breaking Limit. Ma to być cross-platformowe narzędzie służące do sprawdzania wydajności układów graficznych z włączoną funkcją Ray Tracingu. Nie zabraknie też obsługi NVIDIA DLSS i AMD FSR.
Game Porting Toolkit 2 otwiera wrota do wymagających gier na macOS. Test narzędzia z użyciem Apple M3 Max
Konferencja Apple WWDC24 obfitowała w nowości, które dotyczyły wielu urządzeń tej firmy. Jedną z ciekawszych było wprowadzenie kolejnej wersji narzędzia, które pozwala przenosić gry z Windowsa na macOS. Game Porting Toolkit 2 wprowadza szereg ulepszeń, takich jak obsługa zestawu instrukcji AVX2 oraz Ray Tracingu. Oprogramowanie zostało już przetestowane przez pierwsze osoby, a rezultaty są bardzo interesujące. Ekosystem Apple coraz lepiej radzi sobie z grami.
Black Myth: Wukong - przedwcześnie opublikowano pełne wymagania sprzętowe. Na PC będzie Path Tracing
W sierpniu doczekamy się premiery dwóch dużych gier z segmentu AAA. Pierwsza to Star Wars Outlaws of Ubisoftu, a druga to Black Myth: Wukong, która wprowadzi graczy w meandry chińskiej kultury oraz chińskich mitologii. Od kilku dobrych tygodni wiemy, że wersja komputerowa otrzyma wsparcie dla Path Tracingu, który będzie wykorzystany do ulepszenia oświetlenia, cieni oraz odbić, a także do poprawy jakości kaustyki wody, nie tylko prezentując jej bardziej realistyczne zachowanie, ale również dokładnie...
Intel Xe2 - Analiza przebudowanej od podstaw architektury GPU dla układów Lunar Lake i kart graficznych Battlemage
Intel Lunar Lake to dla producenta jeden z najważniejszych projektów ostatnich lat. Skupia w sobie wiele nowych elementów, które mają razem zaoferować wysoką wydajność oraz energooszczędność. Jednym z filarów będzie nowy, zintegrowany układ graficzny, oparty na architekturze Xe2. Już przy generacji Meteor Lake producent pokazał, że w optymalnych warunkach jest w stanie przygotować porządny układ iGPU, zarówno wydajny w grach jak również dopracowany pod kątem obsługi najnowszych silników dla...
Arm przedstawia nowe rdzenie dla flagowych smartfonów. Duży wzrost wydajności, lepsza obsługa AI i nowy układ graficzny
Firma Arm zajmuje się projektowaniem mikroprocesorów i jako jedna z nielicznych nie produkuje własnych wyrobów, tylko sprzedaje na nie licencje. Tym razem marka przedstawiła nowe rdzenie dla procesorów, które znajdą zastosowanie we flagowych jednostkach z urządzeń mobilnych. Nadchodząca generacja będzie wydajniejsza nie tylko w codziennych zastosowaniach, ale również w obsłudze AI. Pokazano też układ graficzny, który lepiej obsłuży technologię Ray Tracingu.
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
NVIDIA GeForce RTX 5090 - jak karta graficzna wypada na tle GeForce RTX 4090? Czysty wzrost wydajności wydaje się skromny
NVIDIA GeForce RTX 5090 i RTX 5080 - poznaliśmy współczynnik TDP kart graficznych. Czas przygotować się na ogromny pobór mocy
DLSS 4 przetestowany w grze Cyberpunk 2077 na karcie NVIDIA GeForce RTX 5080. Wnioski? Duża poprawa jakości skalowania
NVIDIA GeForce RTX 5090, RTX 5080, RTX 5070 Ti oraz RTX 5070 - Prezentacja nowej generacji kart graficznych Blackwell
Karta graficzna AMD Radeon RX 9070 XT ma oferować konkurencyjną wydajność w stosunku do GeForce RTX 4080