Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

input lag

AMD Anti-Lag+ - gracze z blokadą konta nałożoną przez Valve doczekali się rozwiązania problemu. Choć tylko częściowo

AMD Anti-Lag+ - gracze z blokadą konta nałożoną przez Valve doczekali się rozwiązania problemu. Choć tylko częściowo

Niefortunna sytuacja związana z nowo wprowadzoną funkcją od AMD doczekała się swojego rozwiązania dla poszkodowanych graczy Counter-Strike 2. Mowa oczywiście o technologii Anti-Lag+, której celem jest poprawa opóźnienia w grze (input-lag). Korzystając z tej funkcjonalności, gracze otrzymywali bowiem blokady konta (VAC) od Valve, które skutkowały niemożnością rozgrywania gier sieciowych. AMD wycofało więc chwilowo swoje rozwiązanie, a właściciel Steama dość szybko ustosunkował się do tych działań.

AMD tymczasowo wycofuje Anti-Lag+ i publikuje oficjalne oświadczenie na temat problemów z technologią

AMD tymczasowo wycofuje Anti-Lag+ i publikuje oficjalne oświadczenie na temat problemów z technologią

Obecnie gracze mają sporo rozwiązań, które mogą pomóc im w zmniejszeniu opóźnienia wejścia-wyjścia, czyli tzw. input laga. Jedno z nich, jakim jest AMD Anti-Lag+, zostało zaprezentowane stosunkowo niedawno i doczekało się już implementacji w wielu grach sieciowych. W ostatnim czasie okazało się, że korzystając z tej funkcji w grze Counter-Strike 2, gracze otrzymywali bany VAC od Valve, ponieważ technologia naruszała biblioteki DLL tytułu, a dokładniej konkretne pliki. AMD odniosło się do całej...

Test NVIDIA DLSS 3 Frame Generation i opóźnienień systemowych. Czy dodatkowe klatki wpływają na płynność obrazu?

Test NVIDIA DLSS 3 Frame Generation i opóźnienień systemowych. Czy dodatkowe klatki wpływają na płynność obrazu?

Wraz z premierą nowej generacji kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000, producent wprowadził także technikę DLSS 3, która zawiera w sobie łącznie trzy funkcjonalności: DLSS Super Resolution (wcześniej znany jako DLSS 2), NVIDIA Reflex oraz Frame Generation, który potrafi nawet kilkukrotnie zwiększyć wydajność w obsługiwanych grach. W kontekście DLSS 3 najwięcej pytań, jakie się rodzi w sieci, dotyczy tego jak bardzo wzrasta input lag i jak to wpływa na faktyczne odczucia z grania. Na przykładzie...

Counter-Strike 2 będzie oferowany z obsługą NVIDIA Reflex - najbardziej skorzystają posiadacze starszych kart GeForce

Counter-Strike 2 będzie oferowany z obsługą NVIDIA Reflex - najbardziej skorzystają posiadacze starszych kart GeForce

W zeszłym miesiącu Valve potwierdziło prace nad grą Counter-Strike 2. Z jednej strony otrzymamy kultowe mapy z Counter-Strike: Global Offensive, z drugiej jednak strony gracze mogą liczyć na lepszą jakość oprawy graficznej ze względu na przejście na silnik Source 2. Posiadacze dotychczasowej wersji Global Offensive mogą również liczyć na darmowe przejście do Counter-Strike 2. Teraz dodatkowo NVIDIA potwierdziła współpracę z Valve, jeśli chodzi o zmniejszenie opóźnienia sygnału na kartach GeForce.

HyperX Pulsefire Haste – kolejna mysz kompatybilna z NVIDIA Reflex. Pozwoli ocenić niechciane opóźnienia

HyperX Pulsefire Haste – kolejna mysz kompatybilna z NVIDIA Reflex. Pozwoli ocenić niechciane opóźnienia

Marka HyperX poinformowała, że gamingowa mysz Pulsefire Haste jest od teraz kompatybilna z rozwiązaniem NVIDIA Reflex. Jest to rozwiązanie, dzięki któremu w wybranych grach możemy cieszyć się możliwie niskim input lagiem. Sama funkcja NVIDIA Reflex jest zgodna ze wszystkimi monitorami oraz kartami graficznymi GeForce serii 900 wzwyż, natomiast modele z modułem G-Sync zapewnią najlepsze efekty i oferują dodatkowo monitoring parametrów za pomocą wbudowanego narzędzia NVIDIA Reflex Latency Analyzer. Narzędzie...

Test wydajności NVIDIA Reflex na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX 3060 i RTX 3060 Ti oraz 360 Hz monitorze

Test wydajności NVIDIA Reflex na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX 3060 i RTX 3060 Ti oraz 360 Hz monitorze

Możliwość sprawdzenia opóźnień systemowych wpływających na płynność oglądanego obrazu, jeszcze do niedawna była praktycznie niedostępna dla większości recenzentów, nawet nie wspominając o przeciętnych graczach. Analiza takich niuansów wymaga bowiem bardzo drogiego sprzętu pomiarowego, specjalistycznego oprogramowania i dodatkowo odpowiedniej wiedzy. Częściowo problem Input Laga postanowiła rozwiązać NVIDIA, wprowadzając do niektórych kart graficznych i monitorów technikę Reflex, umożliwiając...

Test wydajności NVIDIA Reflex na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX 3080 i RTX 3070 oraz 360 Hz monitorze

Test wydajności NVIDIA Reflex na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX 3080 i RTX 3070 oraz 360 Hz monitorze

Podstawową miarą wydajności w przypadku kart graficznych oraz płynności obrazu pozostaje ilość wygenerowanych klatek na sekundę, która faktycznie całkiem dobrze odzwierciedla warunki jakich możemy się spodziewać, bowiem wyższy FPS przekłada się bezpośrednio na ogólną precyzję podczas rozgrywki. Jednak czynników wpływających na komfort zabawy rozróżniamy znacznie więcej, włączając tutaj niuanse będące poza jurysdykcją technik synchronizacji w rodzaju NVIDIA G-Sync (ghosting i tearing)....

NVIDIA GeForce NOW, Google Stadia, Microsoft Project xCloud - Porównujemy granie w chmurze. Która usługa jest najlepsza?

NVIDIA GeForce NOW, Google Stadia, Microsoft Project xCloud - Porównujemy granie w chmurze. Która usługa jest najlepsza?

XXI wiek to okres wyjątkowy. Przede wszystkim dlatego, że żyjąc w tych czasach możemy czerpać garściami z dobrodziejstw technologii. Z dobrodziejstw, o których jeszcze w dzieciństwie nam się nie śniło. Ba, nawet jeszcze kilka lat temu nie marzyliśmy, że będziemy w stanie grać w wymagające gry komputerowe na ekranie budżetowego nawet smartfona. Dziś możliwe jest zarówno takie właśnie giercowanie, jak i wykorzystanie do grania zupełnie "niekomputerowego" sprzętu jak sam telewizor. I choć gracze...

Test iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 - Monitor UWQHD 144 Hz

Test iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 - Monitor UWQHD 144 Hz

Monitory ultrapanoramiczne z każdym rokiem stają się coraz popularniejszym wyborem gamingowego monitora wśród użytkowników. Jeszcze kilka lat temu prawdziwym topem był monitor o przekątnej 29 cali i rozdzielczości 2560x1080 pikseli. Wtedy zaczęto pomału interesować się ekranami o proporcjach 21:9, a pierwsze gry zaczęły wspierać nietypową wówczas rozdzielczość. Później przyszedł czas na ekrany UWQHD, czyli 34 cale oraz rozdzielczość 3440x1440 pikseli. Tutaj już mówimy o konkretnym sprzęcie,...

Test technologii NVIDIA Reflex na 360 Hz monitorze Dell Alienware

Test technologii NVIDIA Reflex na 360 Hz monitorze Dell Alienware

Od kilku lat na rynku monitorów obserwujemy coraz większe zainteresowanie modelami o wysokiej częstotliwości odświeżania. Początkowo cieszyliśmy się z 60 Hz, później sukcesywnie pojawiały się matryce 100 Hz, 120 Hz, 144 Hz, 165 Hz czy 240 Hz. Na początku tego roku, kilku producentów pokazało prototypy monitorów o jeszcze większej częstotliwości odświeżania - 360 Hz, które zostały połączone z nowym modułem NVIDIA G-SYNC. Podczas prezentacji kart graficznych GeForce RTX 3000 z rodziny Ampere,...

Samsung Crystal UHD - nowe telewizory już dostępne w Polsce

Samsung Crystal UHD - nowe telewizory już dostępne w Polsce

Samsung posiada w swoim portfolio bardzo dużo telewizorów z różnych półek cenowych, dzięki czemu każdego roku jest największym producentem tego typu urządzeń. Nie tak dawno w Polsce debiutowała tegoroczna linia QLED, w której znajdziemy telewizory o rozdzielczości 4K oraz 8K - ze względu na unikalny design, bez wątpienia największe wrażenie robi QLED Q950TS, który odznacza się niemal bezramkową konstrukcją (nieco grubsza ramka widoczna jest tak naprawdę tylko pod ekranem). Oczywiście QLED-y to...

GeForce Now oferuje mniejsze opóźnienia niż Google Stadia

GeForce Now oferuje mniejsze opóźnienia niż Google Stadia

Granie w chmurze jest według wielu koncernów przyszłością. Już teraz największe firmy próbują przekonywać graczy do swoich usług, takich jak GeForce Now, Google Stadia czy Microsoft xCloud. Jednak te wzbudzają nadal mieszane odczucia i wiele obaw dotyczących jakości obrazu czy opóźnień w jego wyświetlaniu. Niemiecki portal GameStar postanowił przetestować input lag w usługach GeForce Now i Google Stadia oraz zestawić uzyskane wyniki z opóźnieniami lokalnego PC na podstawie dwóch popularnych...

Test ASUS ROG PG348Q - 100 Hz monitor 21:9 z NVIDIA G-Sync

Test ASUS ROG PG348Q - 100 Hz monitor 21:9 z NVIDIA G-Sync

Redakcja PurePC.pl przygotowała dla swoich Czytelników kolejną niespodziankę w 2018 roku - po ponad trzech latach wracamy do regularnych testów monitorów! Tym bardziej jest mi miło, że to właśnie ja będę przygotowywał artykuły związane z tą sekcją. Monitory dla graczy, do pracy, multimedialne - będziemy starali się prezentować produkty z różnych półek cenowych oraz do różnych zastosowań. Pierwszym testowanym urządzeniem jest ASUS ROG Swift PG348Q, czyli jeden z najbardziej interesujących...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.