frame generation
- 1
- 2
- następna ›
AMD FSR 4 oficjalnie zaprezentowane. Ponad 30 gier na premierę ze wsparciem i dostępność tylko dla układów RDNA 4

Dzisiaj AMD oficjalnie prezentuje karty graficzne Radeon RX 9070 XT oraz Radeon RX 9070. Są to pierwsze modele oparte na architekturze RDNA 4, w którym zaimplementowano nie tylko nowe rdzenie RT (3. generacja), ale również nowe jednostki do obliczeń AI (2. generacja). Jedną z nowości dla kart graficznych Radeon RX 9000 jest pełna obsługa techniki FSR 4. Ta również została dzisiaj zaprezentowana i znamy szczegóły jej działania, a także listę wspieranych gier.
NVIDIA Smooth Motion - Frame Generation z poziomu sterownika dla gier bazujących na API DirectX 11 i DirectX 12

Kilka dni temu zadebiutowały pierwsze karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5090 oraz GeForce RTX 5080 (no powiedzmy... patrząc po dostępności oraz cenach). Wraz z premierą otrzymaliśmy pierwsze sterowniki ze wsparciem dla układów Blackwell. Oprócz omawianej już wcześniej funkcji DLSS Override, nowe sterowniki przyniosły jeszcze jedną funkcjonalność, którą NVIDIA się wcześniej nie chwaliła. Mowa o Smooth Motion, które jest ściśle związane z generatorem klatek.
Skorzystaj z AMD FSR 3 na Steam Decku w grach, które nie obsługują tej techniki. Modyfikacja dostępna za darmo

Wydajność Steam Decka w porównaniu z dzisiejszą konkurencją pozostawia wiele do życzenia. Handheld od Valve czasy świetności ma już za sobą, ale nadal ma wierne grono użytkowników, którzy cenią jego ergonomiczną konstrukcję, względną energooszczędność oraz system Steam OS. Sprzęt może lepiej sobie radzić w grach dzięki technice AMD FidelityFX Super Resolution 3, jednak nie w każdej grze się z nią spotkamy. Stworzono więc wtyczkę, która rozwiązuje ten problem.
DLSS Swapper z nowymi opcjami, które pozwalają w łatwy sposób zmieniać wersje bibliotek AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS

Techniki upscalowania obrazu to już nieodłączny element współczesnej branży gier. Podawane obecnie wymagania sprzętowe często uwzględniają ich wykorzystanie. Nic zatem dziwnego, że na popularności zyskują narzędzia pokroju DLSS Swapper, które pozwalają w łatwy sposób zmienić wersję bibliotek upscalera. Omawiana aplikacja otrzymała ostatnio aktualizację, która przyniosła spore zmiany. Dodano bowiem wsparcie dla AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS.
The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4

The Last of Us: Part I na premierę wersji PC, delikatnie mówiąc, nie poszczycił się wysoką jakością techniczną. Twórcy przez długi czas regularnie naprawiali i aktualizowali grę, aż w końcu doprowadzono stan techniczny do akceptowalnego poziomu. Niedługo na PC zadebiutuje także The Last of Us: Part II Remastered, tymczasem Naughty Dog dość nieoczekiwanie zaktualizowało pierwszą grę, dodając pełne wsparcie dla AMD FSR 3.1. Już teraz pojawiły się w sieci sugestie, że premiera tej aktualizacji...
Frame Generation może trafić na GeForce RTX 3000. NVIDIA rozważa różne scenariusze, a przecież DLSS 4 nie potrzebuje już Optical Flow

Już niebawem, wraz z konsumenckimi kartami graficznymi Blackwell, na rynku zadebiutuje technika NVIDIA DLSS 4. Funkcja pozwoli generować aż trzy dodatkowe klatki na każdą prawdziwą, co znacząco zwiększy liczbę FPS-ów w wybranych grach. Multi Frame Generation trafi jednak tylko na układy GeForce RTX 5000, a poprzednia wersja generatora klatek (z pewnymi ulepszeniami) pozostanie dostępna na kartach GeForce RTX 4000. To może się jednak zmienić w przyszłości.
NVIDIA DLSS 4 - opublikowano listę gier, które zaoferują wsparcie dla nowej wersji techniki w dniu jej debiutu

Wraz z premierą kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 5000 w ręce graczy oddana zostanie technika DLSS 4. Rozwiązanie to, żeby mogło działać, będzie musiało zostać oczywiście zaimplementowane przez deweloperów gier. Nie należy jednak mieć w tej kwestii obaw, gdyż od pewnego czasu wiemy już, że DLSS 4 będzie dostępne na start w pokaźnej liczbie tytułów. Opublikowano właśnie ich dokładną listę. Nie zabraknie tutaj naprawdę głośnych produkcji.
Test Indiana Jones and the Great Circle PC kontra Xbox Series X. Jakość Path Tracingu oraz skalowania NVIDIA DLSS

Indiana Jones and the Great Circle (Indiana Jones i Wielki Krąg w polskiej wersji) to ostatnia z dużych produkcji AAA, które pojawiły się na rynku w 2024 roku. Finalnie otrzymaliśmy produkcję dość udaną, ale przede wszystkim utrzymującą ducha pierwszych filmów z Harrisonem Fordem. Najnowsza gra studia MachineGames miała być również pokazem możliwości współczesnych kart graficznych. To bowiem kolejny tytuł, w którym od premiery zaimplementowano Path Tracing, którego celem jest wejście na jeszcze...
F1 24 jest pierwszą grą, która otrzymała aktualizację wprowadzającą wsparcie dla techniki Intel XeSS 2

Wraz z premierą karty graficznej Intel ARC B580 na rynku zadebiutuje także technika Intel XeSS 2. Wśród dostępnych funkcji, obok znanego już z wcześniejszej wersji upscalingu obrazu, znajdzie się także możliwość generowania klatek w celu zwiększenia liczby FPS-ów w grach, a także algorytm odpowiedzialny za zmniejszanie opóźnień w sterowaniu. Wiemy już, że pierwszą grą, która otrzymała aktualizację wprowadzającą wsparcie dla XeSS 2 jest symulator wyścigowy F1 24.
Wymagania sprzętowe Indiana Jones and the Great Circle PC. Wymagane karty graficzne ze sprzętową akceleracją Ray Tracingu

Już za kilka dni odbędzie się premiera ostatniej dużej gry w tym roku. Mowa rzecz jasna o Indiana Jones and the Great Circle (Indiana Jones i Wielki Krąg), za które odpowiada studio MachineGames, a wydawcą jest Bethesda Softworks. Nadchodzący tytuł w wersji Premium zadebiutuje 6 grudnia o 1 w nocy i dokładnie w tym momencie pojawią się recenzje. Dla pozostałych graczy produkcja zostanie uruchomiona 9 grudnia. Na kilka dni przed premierą, Bethesda w końcu opublikowała wymagania sprzętowe dla wersji PC....
Jeśli szukasz wydajnej karty graficznej, to najlepiej wybrać GeForce RTX obsługujące technikę NVIDIA DLSS

Okres jesienno-zimowy często obfituje w większą ilość premier gier komputerowych, których w ostatnim czasie faktycznie pojawiło się zatrzęsienie m.in. STALKER 2: Heart of Chornobyl, Silent Hill 2 Remake, Microsoft Flight Simulator 2024, Farming Simulator 25, Call of Duty: Black Ops 6 oraz Red Dead Redemption. Jeśli doliczymy do tego jeszcze Star Wars Outlaws, Black Myth: Wukong, Dragon Age: The Veilguard plus Indiana Jones i Wielki Krąg dodawane obecnie do wybranych układów GeForce RTX, uzbiera się naprawdę...
Intel XeSS 2 to nowa wersja techniki skalowania, łącząca w sobie funkcje Super Resolution, Frame Generation oraz XeLL

Intel zaprezentował właśnie karty graficzne ARC B580 oraz ARC B570, które jako pierwsze modele desktopowe należą do generacji Battlemage. Oprócz solidnej dawki hardware, producent nie zapomniał również o software. Na pierwsze miejsce wskakuje tutaj technika XeSS, która doczeka się rozszerzenia o drugą generację. Intel zdecydował się kroczyć podobną ścieżką jak NVIDIA, zatem nowa wersja XeSS zaoferuje obsługę również generatora klatek oraz narzędzia do zmniejszania input laga. To jednak nie...
CachyOS poprawia obsługę układów AMD Strix Point i 3D V-Cache. Nowa wersja zoptymalizowanej dystrybucji Linuksa do pobrania

Dystrybucja oparta na jądrze Linux o nazwie CachyOS doczekała się kolejnej, a dokładniej dwunastej aktualizacji w 2024 roku. System ma u podstaw odsłonę Arch Linux, jednak został wzbogacony o autorskie narzędzia, a także jądra (ang. kernel), które są przystosowane do określonych zadań. Edycja ta stawia na wydajność, która w nowej wersji powinna być jeszcze lepsza. CachyOS występuje w wariancie dla komputerów, a także dla handheldów takich jak ASUS ROG Ally X.
Granie z Ray Tracingiem oraz tworzenie treści - wszystko to możliwe z pomocą technologii NVIDIA RTX w laptopie MSI Raider GE78 HX

Na początku 2023 roku, NVIDIA wprowadziła nową generację układów graficznych Ada Lovelace do notebooków pod postacią modeli GeForce RTX 4000. Zdecydowanie największy skok wydajności przyniosły dwa flagowe chipy: GeForce RTX 4090 Laptop GPU oraz GeForce RTX 4080 Laptop GPU, oferujące najwyższy stosunek perf/wat w historii mobilnych układów graficznych. Dzięki architekturze Ada Lovelace, laptopy z powodzeniem można wykorzystać w różnych zastosowaniach - począwszy od rozgrywki w wysokich ustawieniach...
Wymagania sprzętowe Call of Duty: Black Ops 6 PC. Gra otrzyma technikę AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation

W przyszłym tygodniu odbędzie się premiera kolejnej gry z cyklu Call of Duty (wszak w życiu pewne są dwie rzeczy - podatki oraz coroczna premiera Call of Duty). Tym razem wrócimy do podserii Black Ops, gdzie twórcy ze studia Treyarch kontynuują historię przedstawioną w Call of Duty: Black Ops - Cold War. Na kilka dni przed debiutem, producent oraz wydawca - Activision Blizzard - opublikowali oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji gry oraz nowy trailer produkcji.
Wymagania sprzętowe Monster Hunter Wilds PC - Skalowanie rozdzielczości i generator klatek zalecany nawet do Full HD

Podczas nocnej prezentacji z cyklu State of Play od Sony, studio Capcom zaprezentowało nie tylko nowy trailer wyczekiwanej gry Monster Hunter Wilds, ale również potwierdziło finalną datę premiery. Ta ostatnia została ustalona na 28 lutego 2025 roku (PC, PlayStation 5, Xbox Series), jednocześnie rozpoczęto przyjmowanie zamówień przedpremierowych. Na PC (Steam) grę wyceniono w kwotach od 299 zł (Standard) do 469 złotych (Premium Deluxe). Potwierdzono również obecność polskiej wersji językowej (napisy),...
Test Star Wars Outlaws PC - Jakość Ray Tracingu, DLSS Super Resolution oraz Ray Reconstruction. Porównanie z FSR i XeSS

Star Wars Outlaws zostało oficjalnie zapowiedziane w ubiegłym roku jako kolejny projekt ze świata Gwiezdnych Wojen. W ostatnich latach gry z tego uniwersum były przygotowywane przede wszystkim przez Electronic Arts, dzięki czemu dostaliśmy chociażby Star Wars Jedi: Fallen Order oraz Star Wars Jedi: Survivor. Produkcja od Ubisoftu uderza jednak w inne nuty. Zamiast kierować rycerzem Jedi, sterujemy złodziejką Key Vess, która trafia do podziemnego świata przestępczości, w którym rządzą kartele. Sama gra...
Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction

Wczoraj, podczas gali Gamescom Opening Night Live, Microsoft oraz Bethesda ogłosiły datę premiery gry Indiana Jones and the Great Circle. Przygody tytułowego archeologa, które toczą się pomiędzy wydarzeniami z pierwszego oraz drugiego filmu, zadebiutują na PC oraz konsolach Xbox Series dokładnie 9 grudnia tego roku, natomiast już wiosną 2025 roku odbędzie się debiut także na PlayStation 5. Chwilę po zapowiedzi otrzymaliśmy kolejne informacje, tym razem dotyczące komputerowego wydania gry.
Star Wars Outlaws - nowy zwiastun prezentuje komputerową wersję gry, w tym Ray Tracing i DLSS Ray Reconstruction

Za niecałe dwa tygodnie na rynku zadebiutuje gra Star Wars Outlaws, z którą zarówno Ubisoft jak i firmy Disney / Lucasfilm wiążą spore nadzieje. Produkcja studia Massive Entertainment (w zeszłym roku wydali Avatar: Frontiers of Pandora) zadebiutuje na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series dokładnie 30 sierpnia. Już wcześniej Ubisoft opublikował wymagania sprzętowe komputerowej wersji. Teraz natomiast zaprezentowano nowy zwiastun, który skupia się na najważniejszych aspektach wersji PC.
Lossless Scaling jest już w stanie wygenerować trzy dodatkowe klatki na jedną prawdziwą. Dodano też inną przydatną funkcję

Techniki generowania klatek w grach zyskują, do spółki z upscalingiem obrazu, coraz bardziej na popularności. Pozwalają bowiem znacząco zwiększyć liczbę FPS-ów, przy wykorzystaniu tego samego sprzętu. Oprócz DLSS 3 i FSR 3 na rynku dostępna jest też interpolacja klatek za pośrednictwem programu Lossless Scaling. Właśnie udostępniona została aktualizacja 2.11, dzięki której oprogramowanie pozwala wygenerować aż trzy dodatkowe klatki na jedną prawdziwą.
Wymagania sprzętowe God of War: Ragnarok PC. Blisko 200 GB na dysku SSD i obowiązkowe konto PlayStation Network

Pecetowa wersja God of War: Ragnarok została ujawniona oficjalnie kilka miesięcy temu. To kolejna produkcja PlayStation Studios, która w tym roku ukaże się na PC - po Helldivers II, Horizon Forbidden West oraz Ghost of Tsushima. Za komputerowe wydanie odpowiada przede wszystkim firma Jetpack Interactive, podobnie jak było to w przypadku poprzedniej części przygód Kratosa i Atreusa. Na nieco ponad miesiąc przed premierą otrzymaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry.
Lossless Scaling pozwoli już wkrótce czterokrotnie zwiększyć liczbę FPS-ów w niemal każdej grze dostępnej na rynku

Gracze PC-towi mogą już od dłuższego czasu korzystać upscalerów obrazu, a także generatorów klatek, które skutecznie zwiększają liczbę FPS-ów w wielu produkcjach. Techniki te nie są jednak dostępne we wszystkich grach. W takim przypadku z pomocą może przyjść aplikacja Lossless Scaling, która pozwala aktywować upscalowanie obrazu i generowanie klatek w niemal dowolnym tytule. Wkrótce możliwe będzie zwiększenie liczby FPS-ów aż czterokrotnie.
AMD Fluid Motion Frames 2 oficjalnie zaprezentowane. Nowa wersja generatora klatek skorzysta z optymalizacji AI

W zeszłym roku AMD wprowadziło swoją wariację na temat generatora klatek w postaci technologii Fluid Motion Frames. Bez korzystania z dedykowanych jednostek jak robi to NVIDIA w swoim DLSS Frame Generation, za to stawiając na otwartość i możliwość skorzystania z rozwiązania na różnych kartach graficznych oraz zintegrowanych układach graficznych. Dość niespodziewanie firma dzisiaj ujawniła pierwsze szczegóły na temat drugiej generacji - Fluid Motion Frames 2, która przynosi dalsze optymalizacje......
Immortals of Aveum oficjalnie pierwszą grą z AMD FSR 3 na konsolach Xbox Series oraz PlayStation 5

Immortals of Aveum to jedna z gier z 2023 roku, które ostatecznie okazały się sporym rozczarowaniem. Gameplay nie był specjalnie oryginalny, cena była bardzo wysoka a technicznie produkcja nie domagała zarówno na PC jak i (zwłaszcza) konsolach obecnej generacji. Finalnie Immortals of Aveum stało się niemal poligonem doświadczalnym dla techniki AMD FSR 3 - produkcja studia Ascendant Studios była jedną z pierwszych z obsługą FSR 3 z tamtejszą wersją Frame Generation. A przynajmniej na PC, bowiem na konsolach...
Test Ghost of Tsushima PC - Porównanie NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS oraz omówienie technik antyaliasingu

Ghost of Tsushima pierwotnie zadebiutowało w sierpniu 2020 roku jako tytuł ekskluzywny dla konsoli PlayStation 4. Była to ostatnia duża gra Sony przed premierą generacji PlayStation 5. W 2021 roku ukazało się rozszerzone wydanie Director's Cut, które zawierało nie tylko poprawki wizualne dla wersji PS5, ale również rozbudowany dodatek fabularny o nazwie Wyspa Iki. Mimo że od premiery minęło już kilka lat, to dopiero w ostatnich tygodniach Sony potwierdziło prace nad komputerowym wydaniem. Tym samym Ghost...
Test Senua's Saga: Hellblade II - Porównanie wersji PC oraz Xbox Series X. Analiza technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i INTEL XeSS

Obecna generacja na razie nie rozpieszcza graczy jeśli chodzi o prezentację gier, które wyglądałyby zauważalnie lepiej od tytułów z poprzedniej generacji. Spore wrażenie w zeszłym roku zrobił Alan Wake 2, wprowadzając bardzo wysokiej jakości oprawę graficzną, która broni się na konsolach, a na PC oferując dodatkowo Path Tracing. Teraz doczekaliśmy się premiery kolejnej gry, która realnie prezentuje możliwości silnika Unreal Engine 5. Choć ma to swoje wymagania, to finalny efekt robi piorunujące...
Black Myth: Wukong - nowy, efektowny zwiastun z fragmentami rozgrywki prezentuje możliwości Unreal Engine 5

Game Science nie spieszy się z wypuszczeniem swojego obiecującego tytułu. Wszak od pierwszego trailera, który zachwycił masę graczy, minęły już niespełna cztery lata. Wstępna prezentacja okazała się zaledwie początkiem długiej drogi, jaką musiało przejść studio. Z początku wydawało się, że Black Myth: Wukong pojawi się na rynku już w zeszłym roku, ale potrzeba było na to znacznie więcej czasu. Ostatecznie wiele wskazuje na sierpniową premierę.
Everspace 2 został przeniesiony na Unreal Engine 5.3. Do gry wprowadzono funkcje Lumen oraz NVIDIA DLSS 3

Unreal Engine od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Choć najnowsza edycja nie jest na razie całkowicie pozbawiona problemów optymalizacyjnych, to raczej nie zmieni to jej pozycji rynkowej w najbliższej przyszłości. Z Unreal Engine korzysta między innymi kosmiczna strzelanka Everspace 2. Twórcy zdecydowali się przenieść produkcję na znacznie nowszą wersję silnika i dodać obsługę funkcji Lumen GI oraz NVIDIA DLSS 3.
Technologie NVIDIA RTX w laptopie ASUS ROG Strix SCAR 18 - DLSS Super Resolution, Frame Generation i Ray Reconstruction

Wraz z kartami graficznymi NVIDIA GeForce RTX 2000 przyszła pora na coraz szersze wprowadzanie Ray Tracingu do gier. Jednymi z pierwszych gier, które doczekały się obsługi śledzenia promieni był Battlefield V oraz Control. Potem przyszła pora na kolejne gry, gdzie coraz częściej można było skorzystać z jednej bądź więcej opcji graficznych, ściśle powiązanych z RT. Naturalnym rozwojem Ray Tracingu wydaje się być wprowadzenie Path Tracingu, czyli jego bardziej rozbudowanej wersji. Nie od dzisiaj wiadomo,...
AMD FSR 3.1 - zapowiedziano nową wersję techniki. Wśród zalet jest oddzielenie upscalingu obrazu od generowania klatek

Już od blisko trzech lat na rynku obecna jest technika AMD FSR, która podobnie jak konkurencyjne NVIDIA DLSS, służy w pierwszej kolejności do upscalingu obrazu w grach komputerowych. Od dnia premiery, na komputery użytkowników trafiły trzy główne wersje techniki i szereg mniejszych aktualizacji. Firma AMD przygotowuje się do debiutu FSR 3.1, które wprowadzi istotne zmiany w jego funkcjonowaniu i jakości uzyskiwanego w ten sposób obrazu.
Banishers: Ghosts of New Eden z obsługą DLSS 3. Wzrost liczby klatek na sekundę jest znaczący

Gra Banishers: Ghosts of New Eden przypadła do gustu wielu krytykom. PC-towa wersja tytułu oscyluje aktualnie w okolicach średniej 80/100 na portalu Metacritic. Wynika z tego, że studio DON’T NOD dostarczyło udaną produkcję. Gra posiada także wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3, która będzie przydatna zwłaszcza dla osób planujących grać w rozdzielczości 4K, z wyższą częstotliwością odświeżania monitora. W takim przypadku można liczyć na znaczący wzrost liczby FPS-ów.
Starfield otrzymał nową aktualizację beta na Steam, dodającą obsługę technik AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Starfield w momencie premiery oferował wsparcie wyłącznie dla techniki AMD FSR 2, z kolei w listopadzie zeszłego roku doszło także wsparcie dla NVIDIA DLSS wraz z Frame Generation. Na obsługę kolejnych wersji technik skalowania musieliśmy poczekać już znacznie dłużej. Dopiero teraz na Steamie pojawiła się aktualizacja (jeszcze w wersji beta), która rozszerza wsparcie dla takich rozwiązań na AMD FSR 3 oraz Intel XeSS. Pojawiły się już pierwsze testy porównawcze technik.
Horizon Forbidden West zadebiutuje na PC w marcu. Gra otrzyma wsparcie dla technik DLSS, FSR oraz XeSS

Komputerowa wersja Horizon Forbidden West Complete Edition (a więc z dodatkiem Burning Shores) została zapowiedziana jeszcze w ubiegłym roku. Za port odpowiada studio Nixxes Software, współpracujące z firmą Guerllla. Sony potwierdziło właśnie datę premiery, a dodatkowo rozpoczęto przyjmowanie zamówień przedpremierowych. Choć drugi Horizon nie wspiera Ray Tracingu, nie zabraknie wielu innych funkcjonalności od wszystkich wiodących firm: NVIDII, AMD oraz Intela.
AMD Fluid Motion Frames już ogólnodostępne - wzrost wydajności we wszystkich grach pod DirectX 11 i DirectX 12

Dzisiaj debiutuje na rynku karta graficzna AMD Radeon RX 7600 XT i z tej okazji oczywiście wprowadzona została nowa paczka sterowników o oznaczeniu Adrenalin Edition 24.1.1. Obsługa debiutującego układu graficznego RDNA 3 to oczywiście nie jedyna nowość, ale kolejne zmiany będą już znacznie bardziej pożądane przez posiadaczy kart graficznych Radeon RX 6000, Radeon RX 7000 oraz procesorów APU ze zintegrowanymi układami graficznymi Radeon 700M. Mowa o wprowadzeniu techniki AMD Fluid Motion Frames.
Call of Duty: Modern Warfare III, Call of Duty Warzone i Farming Simulator 22 z obsługą AMD FSR 3 i Fluid Motion Frames

Techniki skalowania w grach wideo stały się już praktycznie standardem, czy nam się to podoba czy nie. NVIDIA rozwija swoje DLSS (obecnie będące połączeniem Super Resolution, Frame Generation oraz Ray Reconstruction). AMD niedawno wprowadziło trzecią generację FSR, gdzie także zaimplementowano ichniejszą wersję Frame Generation o nazwie Fluid Motion Frames (choć AFMF może działać także niezależnie od samego skalowania FSR). Z kolei Intel działa nad swoją techniką XeSS. Najwięcej gier obsługuje...
AMD Fluid Motion Frames wychodzi z bety. Już wkrótce posiadacze kart Radeon otrzymają dostęp do finalnej wersji techniki

AMD Fluid Motion Frames to pewnego rodzaju odpowiedź na konkurencyjne Frame Generation, będące częścią składową NVIDIA DLSS 3. Istnieje jednak w tym przypadku zasadnicza różnica. Technika AMD może być aktywowana z poziomu sterowników GPU, co sprawia, że jest dostępna nawet w tytułach, które nie wspierają FSR 3. Amerykańska firma przygotowuje się do premiery finalnej wersji FMF. Oficjalny debiut nastąpi już wkrótce.
- 1
- 2
- następna ›
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
Serwis PurePC idzie z duchem czasu i oddaje się w ręce sztucznej inteligencji. Szykujcie się na jeszcze więcej newsów i artykułów!