nvidia dlss 4
Test Dying Light: The Beast PC oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2 plus Frame Generation

W ostatnich latach nie brakowało na rynku gier, w których na pierwszy plan wysuwał się motyw zombie. Polskie studio Techland z powodzeniem rozwija serię Dying Light, gdzie w przypadku pierwszej części pokazano jak powinno się wspierać tytuł w długim okresie czasu. Kilka lat temu do sprzedaży wprowadzono Dying Light 2: Stay Human, które już bardziej podzieliło społeczność. Nie wszyscy byli zadowoleni ze zmian jakie wprowadzono do gry. W międzyczasie do sprzedaży trafił Dead Island 2, który oferował...
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności

Mafia: The Old Country to najnowsza część gangsterskiej sagi od studia Hangar 13, tym razem jednak będąca pre-quelem, gdzie akcja toczy się w pierwszych latach XX. wieku, w dodatku nie w USA, a na słonecznej Sycylii. Wraz z Mafia: The Old Country (Mafia: Dawne Strony w polskiej wersji językowej), twórcy wracają do korzeni, oferując liniowe doświadczenie, ukierunkowane na filmowy sposób narracji. Poza odrębnym trybem eksploracji, gra jest podzielona na ściśle określone rozdziały, w większości przypadków...
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi
Borderlands 4 - niejednoznaczny start nowej części serii. Wysokie oceny, mocna krytyka za stan techniczny
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Śmierć Charlie'ego Kirka wywołuje debatę nad algorytmami mediów społecznościowych. Utah wprowadza nowe przepisy