Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

avatar frontiers of pandora

Avatar: Frontiers of Pandora z kolejną techniką skalowania na PC oraz nowym trybem graficznym na konsolach

Avatar: Frontiers of Pandora z kolejną techniką skalowania na PC oraz nowym trybem graficznym na konsolach

Avatar: Frontiers of Pandora zadebiutował na półkach sklepowych w grudniu 2023 roku, jednak Ubisoft raczej nie jest specjalnie zachwycony wynikami sprzedażowymi. Dość powiedzieć, że na tytuł od studia Massive Entertainment bardzo szybko pojawiły się solidne obniżki ceny. Bez względu na to producent stale pracuje nad ulepszeniem gry, czego dowodem jest najnowsza aktualizacja. Wprowadza ona na PC nową technikę skalowania, a na konsolach zbalansowany tryb graficzny.

Star Wars Outlaws oraz Assassin's Creed: Red - jedna z gier zadebiutuje znacznie szybciej niż myśleliśmy

Star Wars Outlaws oraz Assassin's Creed: Red - jedna z gier zadebiutuje znacznie szybciej niż myśleliśmy

Kilkanaście dni temu na rynku zadebiutowała gra Prince of Persia: The Lost Crown od Ubisoftu. Jest to pierwsza z kilku premier francuskiego wydawcy, zaplanowanych na 2024 roku. Oprócz tego na rynek trafią też Skull and Bones, Assassin's Creed: Red (Codename Red) oraz Star Wars Outlaws. W sieci pojawiły się informacje na temat możliwych terminów premier dwóch ostatnich gier, a także wiadomości na temat sprzedaży ostatnich produkcji, w tym nie tylko Prince of Persia: The Lost Crown, ale także Assassin's...

Test Avatar: Frontiers of Pandora - Porównanie wersji PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS i AMD FSR

Test Avatar: Frontiers of Pandora - Porównanie wersji PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Jakość NVIDIA DLSS i AMD FSR

W tym roku otrzymaliśmy przynajmniej kilka gier, które prezentowały się bardzo dobrze pod kątem oprawy graficznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Star Wars Jedi: Survivor, Dead Space (Remake), Resident Evil 4 (Remake) czy Alan Wake 2 to jedne z przykładów gier, które charakteryzowały się ponadprzeciętną jakością grafiki. Dodatkowo na PlayStation 5 otrzymaliśmy także Horizon Forbidden West - Burning Shores, gdzie mieliśmy okazję zwiedzać zrujnowane tereny Los Angeles i Hollywood. Na koniec roku otrzymaliśmy...

Avatar: Frontiers of Pandora z modem, który wprowadza obsługę Frame Generation w ramach techniki NVIDIA DLSS 3

Avatar: Frontiers of Pandora z modem, który wprowadza obsługę Frame Generation w ramach techniki NVIDIA DLSS 3

Avatar: Frontiers of Pandora to wedle opinii graczy i recenzentów przeciętna produkcja w pięknej oprawie graficznej. Deweloperzy z Massive Entertainment w zasadzie jeden do jednego przełożyli świat znany z filmów do gry. Oczywiście jakość oprawy graficznej sprawia, że tytuł ma swoje wymagania sprzętowe. Niestety jedyną dostępną opcją generowania klatek jest FSR 3. Pewien znany moder postanowił zaradzić tej kwestii i zaimplementował w grze DLSS 3.

Avatar: Frontiers of Pandora - gra Ubisoft otrzymała złoty status. Sony chwali się działaniem funkcji PlayStation 5

Avatar: Frontiers of Pandora - gra Ubisoft otrzymała złoty status. Sony chwali się działaniem funkcji PlayStation 5

Powoli dochodzimy do ostatniej prostej 2023 roku. Większość zapowiadanych hitów już wyszła, tym samym powoli zbliżamy się do zwyczajowych dla tego okresu rozstrzygnięć, ale w międzyczasie pojawi się jeszcze kilka ciekawych tytułów. Do takowych zaliczymy na pewno Avatar: Frontiers of Pandora - projekt, przy którym pojawia się całkiem sporo znaków zapytania. Tak czy inaczej Ubisoft podejmie próbę wprowadzenia na rynek nowego hitu tuż przed świątecznym okresem.

Wymagania sprzętowe Avatar: Frontiers of Pandora PC. Ubisoft kolejnym studiem, który zaleca korzystanie z DLSS lub FSR 2

Wymagania sprzętowe Avatar: Frontiers of Pandora PC. Ubisoft kolejnym studiem, który zaleca korzystanie z DLSS lub FSR 2

Kilka dni temu na rynku zadebiutował Alan Wake 2, który odznacza się wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Jeszcze przed premierą zrobiło się głośno o tym, że studio Remedy zaleca korzystanie z technik skalowania rozdzielczości, tj. NVIDIA DLSS czy AMD FSR 2. Teraz poznaliśmy szczegóły kolejnej produkcji, planowanej na 2023 rok. Mowa o Avatar: Frontiers of Pandora od Ubisoftu. W tym wypadku twórcy również zalecają korzystanie z technik skalowania, choć same wymagania aż tak nie straszą jak przy wspomnianym...

Avatar: Frontiers of Pandora - pierwsza gra Ubisoftu wyłącznie na konsole aktualnej generacji. Pokazano fragment rozgrywki

Avatar: Frontiers of Pandora - pierwsza gra Ubisoftu wyłącznie na konsole aktualnej generacji. Pokazano fragment rozgrywki

Za nami parę mocniejszych premier Ubisoftu. The Crew Motorfest zaskoczyło część osób i wielu uznało grę za całkiem niezły powiew świeżości. Na początku tego miesiąca zaś wylądował Assassin's Creed Mirage, który powrócił w pewnych sferach do korzeni serii, choć nie do końca się to udało. Ale największą premierą jest chyba wydany przez nich ogromny projekt od Massive Entertainment w uniwersum Avatara. Oczywiście w otwartym świecie.

Avatar: Frontiers of Pandora z pokazem wersji PC. Będzie Ray Tracing, FSR 3 i obsługa wielordzeniowych procesorów

Avatar: Frontiers of Pandora z pokazem wersji PC. Będzie Ray Tracing, FSR 3 i obsługa wielordzeniowych procesorów

Ubisoft na ten rok ma zaplanowanych kilka dużych premier gier wideo. Już we wrześniu na rynek trafią wyścigi w postaci The Crew Motorfest, natomiast na początek października zaplanowano debiut Assassin's Creed Mirage, gdzie w skórze Basima będziemy przemierzać IX-wieczny Bagdad. Prawdopodobnie największą premierą Ubisoftu na ten rok będzie jednak Avatar: Frontiers of Pandora. Produkcja przygotowywana na bazie licencji od 20th Century Studios, tworzona jest z myślą o obecnej generacji sprzętu. Teraz...

AMD FSR 3 z technologią Fluid Motion Frames nadal bez daty premiery, ale poznaliśmy pierwsze gry z obsługą techniki

AMD FSR 3 z technologią Fluid Motion Frames nadal bez daty premiery, ale poznaliśmy pierwsze gry z obsługą techniki

Kilka dni temu NVIDIA ujawniła informacje na temat nowej wersji techniki DLSS o numerze 3.5, która wprowadzi funkcję o nazwie Ray Reconstruction. Tymczasem przez bardzo długi czas oczekiwaliśmy również konkretów na temat konkurencyjnego rozwiązania w postaci AMD FSR 3, o którym po raz pierwszy usłyszeliśmy jeszcze w listopadzie 2022 roku. Mamy już praktycznie wrzesień, tymczasem o dacie premiery jak nie słyszeliśmy tak nadal nie słyszymy. AMD postanowiło dać jednak aktualizację w trakcie targów...

Avatar: Frontiers of Pandora - Otrzymaliśmy pierwszy zwiastun z fragmentami rozgrywki oraz datę oficjalnej premiery

Avatar: Frontiers of Pandora - Otrzymaliśmy pierwszy zwiastun z fragmentami rozgrywki oraz datę oficjalnej premiery

Tworzona od 2009 roku przez Jamesa Camerona seria filmów Sci-Fi Avatar cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Nic dziwnego, że na ich podstawie postanowiono stworzyć również growe adaptacje. I choć pierwsza z nich, która powstała w tym samym roku, co pojawienie się filmu na ekranach kin nie była zbytnio udana, to mamy spore podstawy twierdzić, że nadchodząca gra Avatar: Frontiers of Pandora będzie prezentować sobą dużo wyższy poziom.

Skull and Bones nie zadebiutuje w marcu - w sieci pojawiły się informacje o kolejnym, znaczącym opóźnieniu premiery

Skull and Bones nie zadebiutuje w marcu - w sieci pojawiły się informacje o kolejnym, znaczącym opóźnieniu premiery

Nie da się ukryć, że Skull and Bones to gra, która rodzi się w prawdziwych bólach. O wielokrotnych opóźnieniach pirackiej produkcji słyszeliśmy już wielokrotnie. Gdy po latach "developerskiego piekła" otrzymaliśmy w 2022 roku konkretne materiały z gry oraz datę premiery, liczyliśmy że w końcu dojdzie do debiutu w sklepach. Jesienią ogłoszono jednak przełożenie premiery na 9 marca 2023 roku. Teraz z kolei mamy już pewność, że i tego terminu nie uda się dotrzymać. To jednak nie jedyne złe...

Avatar: Frontiers of Pandora mocno opóźniony - next-genowa gra Ubisoftu pojawi się najwcześniej za rok

Avatar: Frontiers of Pandora mocno opóźniony - next-genowa gra Ubisoftu pojawi się najwcześniej za rok

Za kilka miesięcy na ekrany kin wejdzie druga część Avatara - Istota Wody. Po produkcji spodziewamy się przede wszystkim ciekawszej opowieści oraz wybitnej oprawy audio-wizualnej. Przez długi czas byliśmy przekonani, że w okolicach premiery filmu, Ubisoft wprowadzi do sprzedaży grę Avatar: Frontiers of Pandora, nad którą pracują od dłuższego czasu. Niestety wygląda na to, że produkcja zadebiutuje dużo później niż początkowo sądzono...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.