vampire the masquerade bloodlines 2
Test wydajności Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 - Jakie wymagnia sprzętowe? Mroczna strona Unreal Engine 5
Premiera Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 była wielokrotnie przekładana, natomiast etap powstawania produkcji niezwykle burzliwy łącznie ze zmianami wykonawców, co znacznie wydłużyło czas potrzebny do ukończenia projektu. Ostatecznie gra przeszła klasyczne deweloperskie piekło, dokonano także aktualizacji silnika graficznego, którym finalnie został Unreal Engine 5 zamiast Unreal Engine 4. Pozwoliło to twórcom podkręcić poziom oprawy wizualnej, jednak automatycznie podniosło wymagania sprzętowe,...
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 z pierwszymi recenzjami. Mało zachęcający start, legendarne dziedzictwo ciąży coraz mocniej
Gdy w 2004 roku Troika Games wypuściła swoja najgłośniejszą grę (która, jak na ironię, doprowadziła do ich upadku), pochwały fenomenalnego klimatu, genialnych dialogów, narracji i mechanik zlewały się z ostrą krytyką przede wszystkim technicznego stanu gry. W dłuższej perspektywie gra otrzymała poprawki od społeczności, zyskując w międzyczasie status kultowej. Wkrótce zadebiutuje zaś Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, choć po pierwszych recenzjach trudno o entuzjazm.
Wymagania sprzętowe Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2 PC. Do 4K i 240 FPS rekomendowany jest GeForce RTX 5080
Już za kilka dni zadebiutuje gra z gatunku action-RPG, mianowicie Vampire: The Masquerade-Bloodlines 2. Tytuł przechodził istne piekło produkcyjne, gdzie grę przenoszono od jednego studia do innego, by w końcu za finalną wersję odpowiadała firma The Chinese Room. Po latach prac i restartów koncepcji, nowy Vampire w końcu ujrzy światło dzienne. Premiera zaplanowana została na 21 października, a więc w najbliższy wtorek. Na kilka dni przed debiutem, studio ujawniło pełne wymagania sprzętowe gry.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – jedna z najbardziej kontrowersyjnych gier roku otrzymała wymagania sprzętowe
Za ponad miesiąc następca tytułu, który pomimo początkowych problemów stał się niezwykle ważny nie tylko dla gatunku, ale i branży w ogóle. Wraz z kolejnymi napływającymi rewelacjami wielu zapewne wolałoby, żeby projekt po prostu się nie ukazał. Poza bowiem niepokojącymi doniesieniami związanymi choćby z charakterem rozgrywki, oliwy do ognia dolała wydawca, ogłaszając dwa klany ukryte za paywallem. Ale wymagania sprzętowe Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 już nie wyglądają tak źle.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – The Chinese Room ujawnia datę i szczegóły premiery w trakcie Gamescom 2025
Oj, długo już czekamy na kontynuację bodaj najwybitniejszej gry wideo ze Świata Mroku, wielu zresztą zaczynało powoli wątpić, czy ta odyseja zostanie zakończona. Jednakże obecnie zajmujące się tytułem The Chinese Room nie tylko nie odpuściło, ale najwyraźniej zamierza wypuścić możliwie jak najlepszy produkt. Wczorajszy Gamescom znalazł miejsce na nowy trailer Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 i (prawdopodobnie) finalną datę prmeiery.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – twórcy przesuwają datę premiery. Gra jest prawie gotowa, ale chcą ją jeszcze dopracować
Oto następny odcinek bardzo już długiej sagi tyczącej się powstawania Vampire The Masquerade: Bloodlines 2. Z każdym nieporozumieniem, zmianą twórców, czy przesunięciem premiery kolejne grupy fanów serii tracą nadzieję na udaną premierę. Na tym etapie można się wręcz zastanawiać, jaka będzie sprzedaż tej gry, jeżeli faktycznie zostanie wypuszczona na rynek. Ale twórcy najwyraźniej się nie poddają, mimo wszystko licząc na sukces.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 to nie tylko wampiry. Twórcy z dłuższym omówieniem postaci śmiertelników
Czekanie na drugą odsłonę jednej z najbardziej cenionych gier RPG w historii rozciągnęło się w czasie już tak bardzo, że gdy za kilka miesięcy (prawdopodobnie) dojdzie do premiery, chyba aż trudno będzie w to uwierzyć. Pytanie, czy pracujące nad projektem The Chinese Room odniesie sukces. Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 nie miało szczęścia do twórców, którzy pojawiają się i znikają, ale przynajmniej brytyjski zespół konsekwentnie dzieli się owocami swojej pracy.
Vampire The Masquerade: Bloodlines - fanowski RTX Remaster na efektownych ujęciach ze znanej lokacji
Uniwersum Świata Mroku ma w swoim dorobku już całkiem solidną partię projektów. Żaden jednak nie dorównuje jakości Vampire The Masquerade: Bloodlines z 2004 roku. Z wielu powodów (w dużej mierze przez podejście wydawców z Activision) nie odniosła sukcesu komercyjnego na premierę, wychodząc z rozlicznymi bugami, wskutek czego Troika upadła. Z czasem jednak gra stała się kultowa, a jakość dialogów czy fabuły została wsparta przez mody graczy.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – nowy materiał od twórców, poświęcony sylwetce głównej postaci
Bardzo trudno jest wierzyć w projekty, które po drodze mają tyle problemów - nawet jeżeli mówimy o tak kultowej marce. Zmiany konceptu, a nade wszystko rotacja kolejnych studiów zajmujących się grą to nigdy nie są dobre rokowania na przyszłość. Z pewnością plusem aktualnego stanu rzeczy jest wyjątkowo otwarte podejście zespołu mającego docelowo zamknąć temat. Ostatnio zaś dostaliśmy nowy wpis ze strony, na której zwyczajowo publikują te informacje.
Paradox odpuści sobie tworzenie gier RPG. Nawet jeśli Bloodlines 2 będzie sukcesem, kolejną odsłonę przejmie inny wydawca
Vampire: The Masquerade - Bloodlines to z pewnością najwybitniejsza gra komputerowa, jaką umiejscowiono w uniwersum Świata Mroku - i to nawet pomimo problematycznego startu (głównie wskutek idiotycznych decyzji ówczesnych wydawców). Jeśli zaś chodzi o prace nad częścią drugą, jak na razie doczekaliśmy się jeszcze większego bałaganu. I choć wydaje się, że najprawdopodobniej przyjdzie nam w nią zagrać, przyszłość serii jest trudna do odgadnięcia.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – prezentacja stylów walki. Ataki z ukrycia, otwarte konfrontacje i stawianie na narrację
Druga odsłona kultowej gry z 2004 roku jest powracającym tematem od dobrych kilku lat. Ciągłe problemy ze zmianami studiów pracujących nad projektem na czele i w konsekwencji cykliczne przerzucanie daty premiery raczej nie napawają nikogo optymizmem. Ale obecnie wampirami zajmuje się The Chinese Room, które przynajmniej wydaje się móc doprowadzić przedsięwzięcie do końca. Oni także dla odmiany otwarcie dzielą się chociaż niektórymi postępami.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne screeny z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii
Uniwersum Świata Mroku to praktycznie idealne podwórko dla każdego medium, na czele z grami wideo. Szczególnie mowa tutaj o mrocznej rzeczywistości związanej z niejednorodną społecznością wampirów. Znakomicie to pokazały nie tylko najbardziej znane gry akcji, ale na przykład całkiem interesujące tytuły z gatunku visual novel od studia Draw Distance. Mimo to druga odsłona Bloodlines przez lata mierzyło się z licznymi problemami, a potencjalny sukces nadal jest niepewny.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – informacje o fabule gry. Deweloperzy tłumaczą zmianę konceptu głównego bohatera
Kontynuacja jednej z najlepszych (jeżeli nie najlepszej, przynajmniej pod pewnymi względami) gier związanych z wampirami od lat już znajduje się w bardzo dziwnym miejscu. Prace nad niezwykle ambitnym projektem co rusz przerywane są przez jakieś nietypowe sytuacje, na czele ze zmianami zespołów trzymających nad nim pieczę. Obecnie to zadanie należy do studia The Chinese Room - i miejmy nadzieję, że tak pozostanie. A droga do sukcesu daleka.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu