Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

patch

Fallout 4 - next-genowy update wszedł i miesza graczom szyki. Problemy z modami na PC, multum usterek na konsolach i inne

Fallout 4 - next-genowy update wszedł i miesza graczom szyki. Problemy z modami na PC, multum usterek na konsolach i inne

Ostatnio mamy sporo tematów związanych z postapokaliptyczną franczyzą. Jednym z katalizatorów jest oczywiście zyskujący wielką popularność serial - na tyle, że sporo osób zdecydowało się powrócić do rozgrywki. Zbiegło się to przy tym ze spełnianiem przez Bethesdę dawno już złożonej obietnicy wprowadzenia next-genowej aktualizacji, istotnej nie tylko dla posiadaczy wersji konsolowych, ale i pecetowców. I cóż, niestety trudno mówić tu o satysfakcji.

Avatar: Frontiers of Pandora z kolejną techniką skalowania na PC oraz nowym trybem graficznym na konsolach

Avatar: Frontiers of Pandora z kolejną techniką skalowania na PC oraz nowym trybem graficznym na konsolach

Avatar: Frontiers of Pandora zadebiutował na półkach sklepowych w grudniu 2023 roku, jednak Ubisoft raczej nie jest specjalnie zachwycony wynikami sprzedażowymi. Dość powiedzieć, że na tytuł od studia Massive Entertainment bardzo szybko pojawiły się solidne obniżki ceny. Bez względu na to producent stale pracuje nad ulepszeniem gry, czego dowodem jest najnowsza aktualizacja. Wprowadza ona na PC nową technikę skalowania, a na konsolach zbalansowany tryb graficzny.

Fallout 4 - next-genowa łatka zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu. Posiadacze PC i starszych konsol także mają na co czekać

Fallout 4 - next-genowa łatka zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu. Posiadacze PC i starszych konsol także mają na co czekać

W naszym niedawnym zestawieniu TOP 10 gier lepszych na PC niż na konsolach uwzględniliśmy kilka gier Bethesdy. Jedną z nich jest oczywiście Fallout 4, który do dziś pozostaje dosyć zabugowaną produkcją działającą wyłącznie w 30 klatkach na sekundę. Wygląda jednak na to, że jeszcze w tym miesiącu będziemy mogli umownie wykreślić ją z tej listy. Bethesda ogłosiła właśnie, że wyczekiwana next-genowa łatka do tej gry zadebiutuje lada moment.

System Shock Remake - duża aktualizacja udanego odświeżenia klasycznej gry, w tym możliwość wybrania kobiecej wersji hakera

System Shock Remake - duża aktualizacja udanego odświeżenia klasycznej gry, w tym możliwość wybrania kobiecej wersji hakera

Na początku lata zeszłego roku Nightdive Studios wypuściło odrestaurowaną wersję wybitnego pioniera gatunku od Looking Glass. W przeciwieństwie do wcześniejszego potknięcia przy Blade Runnerze, eksperci w odnawianiu klasyków tym razem nie zawiedli, tworząc jeden ze swoich najlepszych remake'ów. Na tym jednak nie koniec. Od pewnego czasu deweloperzy pracowali nad nową aktualizacją, która wprowadza sporo ciekawych usprawnień do gry.

Star Wars: Battlefront Classic Collection - próby podniesienia się po katastrofalnym starcie. Pierwszy patch daje drobne nadzieje

Star Wars: Battlefront Classic Collection - próby podniesienia się po katastrofalnym starcie. Pierwszy patch daje drobne nadzieje

A miało być tak pięknie. Powrót ukochanych przez fanów klasycznych Battlefrontów w jednym "opakowaniu", pełna pula wszelakich udogodnień, a za sterami studio Aspyr, dzięki któremu mogliśmy między innymi ograć zremasterowaną trylogię pierwszych trzech Tomb Raiderów. Tymczasem naprawdę niewiele działa tak, jak powinno, czego efektem jest mniej niż 20% pozytywnych ocen na Steamie. Oczywiście twórcy rzucili się do odrabiania strat i pojawiły się pierwsze efekty.

Alan Wake 2 na PC z mocną poprawą wydajności na kartach graficznych NVIDIA GeForce GTX 1000 z generacji Pascal

Alan Wake 2 na PC z mocną poprawą wydajności na kartach graficznych NVIDIA GeForce GTX 1000 z generacji Pascal

Alan Wake 2 zadebiutował w październiku 2023 roku i okazał się jedną z najładniejszych gier. Jednocześnie jest to produkcja bardzo wymagająca dla współczesnych kart graficznych, zwłaszcza jeśli zechcemy odpalić Path Tracing. Gra jednocześnie sprawiała mnóstwo problemów posiadaczom starszych generacji, w tym m.in. GeForce GTX 1000. Spowodowane jest to tym, że starsze architektury nie obsługują chociażby technologii Mesh Shaders, będącej częścią DirectX 12 Ultimate, a która ma za zadanie znaczące...

Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition - nadchodzi nowa edycja gry Techlandu. Na graczy czeka szereg usprawnień

Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition - nadchodzi nowa edycja gry Techlandu. Na graczy czeka szereg usprawnień

Dying Light 2 Stay Human to kolejna udana gra Techlandu. Co prawda, są też gracze, którzy twierdzą, że pierwsza odsłona cyklu w niektórych elementach była lepsza, jednak także jej następcy trudno odmówić jakości. Istotne jest również to, że tytuł ma nieustanne wsparcie ze strony twórców. Już 22 lutego zadebiutuje wersja Reloaded Edition, która zaoferuje szereg istotnych zmian, będących odpowiedzią na liczne prośby fanów produkcji.

Baldur's Gate 3 triumfuje w nagrodach D.I.C.E., a Larian Studios wypuszcza kolejną, bardzo dużą aktualizację

Baldur's Gate 3 triumfuje w nagrodach D.I.C.E., a Larian Studios wypuszcza kolejną, bardzo dużą aktualizację

Triumf Larian Studios jest doprawdy trudny do zakwestionowania. W zeszłym roku trzecia cześć Baldur's Gate wyszła z trwającego dobre kilka lat wczesnego dostępu, podbijając światową branżę. Posypały się nagrody i pochwały zarówno ze strony recenzentów, jak lwiej części graczy - najpierw pecetowców, a potem kolejno posiadaczy konsol aktualnej generacji PlayStation oraz Microsoftu. Ale to nadal nie koniec pracy belgijskiego studia, które stale doskonali swój projekt.

Starfield otrzymał nową aktualizację beta na Steam, dodającą obsługę technik AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Starfield otrzymał nową aktualizację beta na Steam, dodającą obsługę technik AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Starfield w momencie premiery oferował wsparcie wyłącznie dla techniki AMD FSR 2, z kolei w listopadzie zeszłego roku doszło także wsparcie dla NVIDIA DLSS wraz z Frame Generation. Na obsługę kolejnych wersji technik skalowania musieliśmy poczekać już znacznie dłużej. Dopiero teraz na Steamie pojawiła się aktualizacja (jeszcze w wersji beta), która rozszerza wsparcie dla takich rozwiązań na AMD FSR 3 oraz Intel XeSS. Pojawiły się już pierwsze testy porównawcze technik.

The Invincible - polska gra na bazie prozy Stanisława Lema ma być dalej rozwijana. Starward Industries obiecuje długie wsparcie

The Invincible - polska gra na bazie prozy Stanisława Lema ma być dalej rozwijana. Starward Industries obiecuje długie wsparcie

Wejście na rynek Starward Industries z grą na bazie jednej z głośniejszych ostatnio powieści słynnego pisarza można w najlepszym razie określić jako mieszane. Z jednej strony opinie koniec końców są jak najbardziej pozytywnie - w szczególności np. na Steamie - z drugiej jednak sprzedaż wypada znacząco poniżej oczekiwań. Wydawać by się mogło, że pora już zwrócić się całkowicie w kierunku innego przedsięwzięcia. Nic bardziej mylnego.

Mass Effect Legendary Edition - Community Patch 1.6 wprowadza masę usprawnień dla kultowej pierwszej części serii

Mass Effect Legendary Edition - Community Patch 1.6 wprowadza masę usprawnień dla kultowej pierwszej części serii

Choć technologia idzie naprzód, trudno jest stworzyć space operę, która będzie zadowalająca. Dobrym dowodem na to jest chociażby różnie przyjęty, pełen różnorakich problemów Starfield od Bethesdy, a i od kolejnej naprawdę udanej gry z uniwersum Mass Effect minęło całkiem sporo czasu. Czekamy co prawda na parę obiecujących, widowiskowych tytułów, ale to na razie spora niewiadoma. Na szczęście społeczność graczy wciąż czuwa.

Forza Motorsport - studio Turn 10 z mocną aktualizacją 3.0. Nowa zawartość trybu kariery, lepsza optymalizacja i nie tylko

Forza Motorsport - studio Turn 10 z mocną aktualizacją 3.0. Nowa zawartość trybu kariery, lepsza optymalizacja i nie tylko

Zapewne gra nie znajduje się dokładnie w tym miejscu, w jakim sobie wymarzyli deweloperzy. Oczekiwania w stosunku do tytułu były naturalnie wysokie już w punkcie wyjścia - co nie powinno dziwić z racji potężnej marki - a i tak mocna promocja przedpremierowa jeszcze bardziej je podbiła. Skończyło się na pewnego rodzaju zawodzie, co sprawia, że twórcy mają jeszcze sporo do poprawy. Ostatnio zaś dostaliśmy kolejną partię ulepszeń.

Turok 3: Shadow of Oblivion - remaster Nightdive Studios omyłkowo wypuszczony przedwcześnie w kilku miejscach. Twórcy wyjaśniają

Turok 3: Shadow of Oblivion - remaster Nightdive Studios omyłkowo wypuszczony przedwcześnie w kilku miejscach. Twórcy wyjaśniają

Na przestrzeni ostatnich lat studio Nightdive stało się praktycznie branżowym przodownikiem, jeżeli chodzi o udane remake'i i remastery wielu kultowych pozycji. Oczywiście nie każdy projekt im wychodzi - starczy wspomnieć potknięcie w postaci Blade Runner: Enhanced Edition - ale sukcesów mają znacznie więcej niż porażek. W tym roku na przykład otrzymaliśmy bardzo dobre odrestaurowanie pierwszego System Shocka. Obecnie czekamy na remaster Turoka 3.

Baldur's Gate 3 - Larian Studios wciąż usprawnia kandydata do gry roku. Pojawiła się kolejna bardzo duża aktualizacja

Baldur's Gate 3 - Larian Studios wciąż usprawnia kandydata do gry roku. Pojawiła się kolejna bardzo duża aktualizacja

Miesiąca mijają, a wciąż trudno jest znaleźć tytuł, który dotrzymałby kroku na realizacyjnym polu ambitnemu belgijskiemu studiu. Bethesda wypuściła swój hit w postaci problematycznego Starfielda, w międzyczasie zawitał do nas nowy Mortal Kombat, a pod koniec października wpadł klimatyczny Alan Wake 2. Tymczasem trzecie Wrota Baldura sprzedają się znakomicie, ciesząc się znakomitymi opiniami, a wkrótce premiera na konsolach Xbox.

Forza Motorsport - wkrótce pojawi się druga większa aktualizacja, w tym poprawa stabilności i problemów międzyplatformowych

Forza Motorsport - wkrótce pojawi się druga większa aktualizacja, w tym poprawa stabilności i problemów międzyplatformowych

Od premiery nowej gry studia Turn 10 minęły już blisko trzy tygodnie. I cóż, choć raczej trudno nazwać ją największym rozczarowaniem roku - tutaj konkurencja jest wyjątkowo mocna - na pewno z drugiej strony do rewelacji daleko. Zarówno oczekiwania względem marki, jak i zapowiedzi samych deweloperów sugerowały znacznie więcej. Obecnie za nami pierwsza większa partia poprawek, a w okolicach połowy listopada dostarczona ma zostać druga.

Aliens: Dark Descent - twórcy wprowadzają mnóstwo poprawek do gry akcji z taktycznymi elementami, na czele z New Game Plus

Aliens: Dark Descent - twórcy wprowadzają mnóstwo poprawek do gry akcji z taktycznymi elementami, na czele z New Game Plus

Pod koniec czerwca wydawca Focus Entertainment wraz z deweloperami z Tindalos Interactive wypuścili całkiem udaną i jednocześnie dość nietypową grę w uniwersum Obcego. Mimo, że na dłuższą metę wielu zdążyło o niej zapomnieć, została bardzo dobrze przyjęta przez większą część osób, które zdecydowały się na zakup. Co istotne, tytuł jest nadal rozwijany i wspierany. Ostatnio zaś doszło do największej aktualizacji od czasu premiery.

Cyberpunk 2077 - ekipa z CD Projektu poprawiła mnóstwo poważnych problemów w nowej aktualizacji 2.02

Cyberpunk 2077 - ekipa z CD Projektu poprawiła mnóstwo poważnych problemów w nowej aktualizacji 2.02

Przez bardzo długi czas Redzi musieli zmagać się z ostrą krytyką - i nie bez przyczyny, jako że premiera Cyberpunka 2077 pod wieloma względami była absolutną katastrofą podkopującą świetną opinię firmy wśród graczy. Oczywiście to nie jest tak, że afera z wejściem na konsole poprzedniej generacji tudzież rozliczne absurdalne bugi w zasadzie na każdej platformie zostały zapomniane. Wykonano jednak bardzo duże kroki ku lepszemu - a to zdecydowanie nie koniec.

Starfield - fanowska społeczność wypuszcza pierwszego większego patcha. Naprawia on wiele usterek i błędów z gry

Starfield - fanowska społeczność wypuszcza pierwszego większego patcha. Naprawia on wiele usterek i błędów z gry

Minęło już nieco czasu od premiery nowej, głośnej gry Bethesdy. Szumne obietnice Todda Howarda i reszty twórców zostały dość szybko zweryfikowane przez graczy. I jak wiadomo, choć do kompletnej katastrofy z pewnością nie doszło, nie mieliśmy również do czynienia z wybitną, next-genową produkcją (chyba, że pod kątem wymagań sprzętowych). Ale jak można było przewidzieć, kwestią czasu była większa interwencja ze strony graczy.

Starfield - Bethesda wprowadza aktualizację poprawiającą ważne problemy. Pojawił się przydatny mod z dynamiczną pogodą

Starfield - Bethesda wprowadza aktualizację poprawiającą ważne problemy. Pojawił się przydatny mod z dynamiczną pogodą

Gry Bethesdy to zazwyczaj niejednoznaczny temat. Na ogół nawet jeżeli okazują się udanymi produktami ze świetną sprzedażą, raczej mało kto by je określił jako perfekcyjnie. Podobnie było ze Starfieldem. Stosunkowo szybko po piorunującej premierze zaczęto zwracać uwagę na choćby pozostawiającą wiele do życzenia wydajność, mnogość ekranów ładowania i wiele innych mniejszych czy większych bolączek. Twórcy i moderzy starają się jednak pracować nad projektem.

Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?

Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty to długo wyczekiwany, pełnowymiarowy dodatek do ostatniej produkcji CD Projekt RED, który przynosi nowy rozdział przygody, liczne usprawnienia i zmiany mechanik. Deweloper jednocześnie z rozszerzeniem udostępnił również Patch 2.0, nadający grze ostateczną formę od strony rozgrywkowej i technologicznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty jest zarazem jednym z pierwszych tytułów obsługujących NVIDIA DLSS 3.5 wprowadzających funkcję Ray Reconstruction. Czy wymagania sprzętowe...

Starfield wkrótce otrzyma oficjalną obsługę techniki NVIDIA DLSS, a także znacznie więcej

Starfield wkrótce otrzyma oficjalną obsługę techniki NVIDIA DLSS, a także znacznie więcej

Tydzień temu oficjalnie zadebiutowała gra Starfield od studia Bethesda Game Studios. Produkcja, będąca pierwszym nowym IP w ofercie producenta od przeszło 25 lat, oferowana jest na PC oraz konsolach Xbox Series. Choć wielu graczy od samego początku entuzjastycznie podeszło do gry, nie brakuje również bardziej krytycznych opinii na temat wtórności oraz implementacji rozwiązań, które w dzisiejszych czasach są już mocno przestarzałe. Na oficjalnej stronie gry pojawił się komunikat od Bethesdy, który...

Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchu

Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchu

Star Wars Jedi Survivor zadebiutował w kwietniu tego roku, ale nie można powiedzieć, by premiera należała do specjalnie udanych (nie licząc samej sprzedaży, z której Electronic Arts jest bardzo zadowolone). Gra borykała się z wieloma problemami natury technicznej, a także z fatalną optymalizacją. Gracze PC mogli skorzystać wyłącznie z techniki AMD FSR 2, której implementacja nie należała do najlepszych. Z kolei konsolowi gracze krytykowali tryb Performance, w którym rozdzielczość obniżana była...

Konsola Sony PlayStation 5 jest okropnie zaniedbana przez producentów gier. Użytkownicy sami muszą tworzyć łatki

Konsola Sony PlayStation 5 jest okropnie zaniedbana przez producentów gier. Użytkownicy sami muszą tworzyć łatki

Pod koniec czerwca bieżącego roku (2023) na światło dzienne zaczęły wychodzić całkiem interesujące fakty na temat konsoli Sony PlayStation 5. Na łamach PurePC wspomnieliśmy wtedy o modyfikacji, która pozwalała na uruchomienie gry Bloodborne na wspomnianej konsoli w 60 kl/s. Okazuje się, że była to tylko kropla w morzu, ponieważ scena "moderska" zaczęła się prężnie rozwijać i dzięki temu wiemy, że PS5 nie osiąga swoich limitów w bardzo wielu tytułach. Co na to twórcy gier?

Ratchet & Clank: Rift Apart - naprawiono błąd, który uniemożliwiał działanie Ray Tracingu na kartach AMD

Ratchet & Clank: Rift Apart - naprawiono błąd, który uniemożliwiał działanie Ray Tracingu na kartach AMD

Choć gra Ratchet & Clank: Rift Apart jest bardzo chwalona przez krytyków, to inne zdanie mają sami użytkownicy, którzy doświadczają licznych crashy. Takowe zdarzają się także przy próbach zabawy z Ray Tracingiem na kartach AMD. Na szczęście problem ten został właśnie rozwiązany przez odpowiednią poprawkę (tzw. hotfix) do sterowników Adrenalin. Powinno to zmniejszyć nieco liczbę problemów z grą i pozwolić na spokojniejszą zabawę.

Diablo IV - władze Blizzarda mogą zbanować konto za używanie jakichkolwiek modów w grze, nawet tych najprostszych

Diablo IV - władze Blizzarda mogą zbanować konto za używanie jakichkolwiek modów w grze, nawet tych najprostszych

To nie jest dobry okres dla najnowszego tytułu od Blizzarda. Aktualizacje poprzedzające pierwszy sezon okazały się znacznie bardziej kontrowersyjne niż deweloperzy mogliby się spodziewać, a próby jak najszybszej kontroli szkód w postaci zorganizowanej transmisji z kilkoma twórcami raczej nie zdały egzaminu. Sam Season of the Malignant także nie okazał się bynajmniej elementem ratującym grę i ocenia się go miernie, a ostatnio zaś doszła jeszcze kwestia modów.

Diablo IV - deweloperzy zorganizowali czat. Odniesiono się do kontrowersyjnych zmian wprowadzonych przez ostatni patch

Diablo IV - deweloperzy zorganizowali czat. Odniesiono się do kontrowersyjnych zmian wprowadzonych przez ostatni patch

Premiera nowej odsłony franczyzy od Blizzarda to prawdziwy rollercoaster emocji. Jeżeli chodzi o tegoroczne tytuły, chyba tylko Starfield może jej dorównać pod kątem ambiwalentnego przyjęcia. Z jednej strony świetny czerwcowy start, mroczna atmosfera nawiązująca na początków serii i rekordowa sprzedaż, z drugiej - szybko męczący endgame, no i oczywiście ostatnie update'y, które rozgrzewają społeczność do czerwoności. Na tyle, że twórcy musieli zareagować.

Cyberpunk 2077 - CD Projekt wprowadza nową aktualizację. Poprawia między innymi wydajność DLSS 3 na procesorach AMD

Cyberpunk 2077 - CD Projekt wprowadza nową aktualizację. Poprawia między innymi wydajność DLSS 3 na procesorach AMD

Na obecną chwilę większość z nas oczekuje tego, co dostarczy nam zaplanowany na końcówkę września Phantom Liberty - pierwszy i zarazem najprawdopodobniej jedyny dodatek do niezwykle głośnego (nie zawsze w dobrym sensie) tytułu CD Projekt Red. Przeszedł on długą drogę i wygląda na to, że daleko do jej końca, jako czeka nas całkiem sporo naprawdę poważnych usprawnień związanych nie tylko z grafiką. Na razie dostaliśmy kolejną porcję aktualizacji.

The Last of Us Part I na PC otrzymało patch v1.1.0. Ze zmian ucieszą się nie tylko posiadacze pecetów ale również Steam Decka

The Last of Us Part I na PC otrzymało patch v1.1.0. Ze zmian ucieszą się nie tylko posiadacze pecetów ale również Steam Decka

Mimo że premiera The Last of Us Part I nie była zbyt udana, ponieważ gra zawierała sporo błędów, a sam tytuł miał problemy z wydajnością nawet na mocniejszych konfiguracjach, to Naughty Dog cały czas stara się naprawić swoje niedopatrzenia, udostępniając kolejne łatki (patche). Najnowsza z nich oznaczona jako v1.1.0 skupia się głównie na poprawie wydajności (również na Steam Decku) i usunięciu dotychczasowych błędów. Dodaje także całkiem nowy poziom ustawień graficznych.

Total War: Warhammer III - twórcy zapowiadają w najbliższym czasie sporą ekspansję. Szereg DLC i aktualizacji w drodze

Total War: Warhammer III - twórcy zapowiadają w najbliższym czasie sporą ekspansję. Szereg DLC i aktualizacji w drodze

Ze wszystkich odsłon trylogii Total War w uniwersum Warhammer Fantasy to właśnie trzecia miała z początku największe problemy w okolicach premiery. Liczne techniczne kłopoty czy niesatysfakcjonujące w pełni opcje rozgrywki na start sprawiły, że w ciągu pierwszych tygodni bilans ocen nie był zbyt przychylny. Creative Assembly powoli jednak wygrzebuje się z tych kłopotów, a ich projekt dostanie jeszcze całkiem sporo różnego rodzaju rozszerzeń.

A Plague Tale: Requiem otrzymał właśnie tryb Performance na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Gracze mogą liczyć na 60 FPS

A Plague Tale: Requiem otrzymał właśnie tryb Performance na PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Gracze mogą liczyć na 60 FPS

A Plague Tale: Requiem to jedna z ciekawszych gier 2022 roku. Kontynuacja przygód Hugo i Amicii była również jedną z niewielu, która od razu zadebiutowała wyłącznie na PC oraz obecną generację konsol. Produkcja może pochwalić się wysoką jakością oprawy graficznej, choć okupione zostało to wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Z kolei na konsolach od dnia premiery była możliwa gra wyłącznie w 30 klatkach na sekundę. Nieoczekiwanie i bez zapowiedzi, udostępniono dzisiaj patch dla gry, który wprowadza...

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu

Ostatnio ponownie głośno było w związku z najbardziej utytułowaną grą ubiegłego roku. Dla odmiany jednak nie są to doniesienia pozytywne. Chodzi oczywiście przede wszystkim o wprowadzenie z dawna obiecanego Ray Tracingu i powikłania z nim związane. Technika ta zafundowała bowiem lwiej części graczy znaczne spadki wydajności przy braku wsparcia ze strony chociażby DLSS. Teraz pora na pierwsze poprawki niefortunnego update'u.

Test wydajności Cyberpunk 2077 Patch 1.62 RT Overdrive - Wyszedł path, będzie płacz... chyba że masz GeForce RTX 4000

Test wydajności Cyberpunk 2077 Patch 1.62 RT Overdrive - Wyszedł path, będzie płacz... chyba że masz GeForce RTX 4000

Cyberpunk 2077 to zdecydowanie najczęściej testowana gra komputerowa na naszych łamach, która regularnie otrzymuje kolejne aktualizacje poprawiające oprawę wizualną, ewoluując w kierunku najbardziej zaawansowanej produkcji pod względem technicznym. Kolejnym krokiem w kierunku większego realizmu jest najnowszy patch 1.62 wprowadzający między innymi Ray Tracing Overdrive. Jest to niezwykle wymagająca funkcja, zarezerwowana wyłącznie dla topowych konfiguracji, mająca demonstrować jak powinny wyglądać...

Intel Meteor Lake - procesory 14. generacji przywrócą chwalone rozwiązanie znane z układów Broadwell

Intel Meteor Lake - procesory 14. generacji przywrócą chwalone rozwiązanie znane z układów Broadwell

W drugiej połowie roku Intel powinien zaprezentować kolejną generację procesorów Intel Core - nowość trafi najprawdopodobniej wyłącznie do notebooków i mowa tutaj o rodzinie Meteor Lake z nowymi rdzeniami Performance i Efficient, nowym procesem technologicznym oraz nową budową, składającą się z kilku kafelków (m.in, osobne dla rdzeni CPU, osobne dla tGPU, osobne dla I/O). Choć do premiery układów Meteor Lake pozostało jeszcze trochę czasu, już teraz poznaliśmy kolejną "nowość" jaka pojawi...

Far Cry 5 na pięciolecie otrzymał next-genową aktualizację dla konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series

Far Cry 5 na pięciolecie otrzymał next-genową aktualizację dla konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series

Ostatnia wydana część serii Far Cry to Far Cry 6 z 2021 roku. Produkcja Ubisoftu zadebiutowała wówczas na PC oraz konsolach starej i obecnej generacji. Była to także pierwsza gra, która natywnie odpalana była w wyższej rozdzielczości i jednocześnie w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5 oraz Xbox Series. Teraz Ubisoft zrobił niespodziankę, bowiem nieco starsza odsłona - Far Cry 5 - doczekała się darmowej aktualizacji wykorzystującej moc obecnych konsol.

Test wydajności Cyberpunk 2077 DLSS 3 - Sposób na płynne granie w najwyższych ustawieniach graficznych

Test wydajności Cyberpunk 2077 DLSS 3 - Sposób na płynne granie w najwyższych ustawieniach graficznych

CD Projekt RED regularnie przypomina o swoich produkcjach wydając kolejne aktualizacje, czasami z różnym skutkiem, doładowując Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3: Dziki Gon nowymi technikami graficznymi. Niewiele singlowych tytułów może pochwalić się podobnym zaangażowaniem twórców. Niedawno Wiedźmin 3: Dziki Gon zaktualizowano do wersji Next Gen, wprowadzając zaawansowane śledzenie promieni, a teraz Cyberpunk 2077 otrzymał obsługę techniki NVIDIA DLSS 3, której zdecydowanie warto się dokładnie przyjrzeć....

Wiedźmin 3: Dziki Gon - debiutuje aktualizacja 4.01 do next-genowej wersji gry. Lista zmian jest całkiem długa

Wiedźmin 3: Dziki Gon - debiutuje aktualizacja 4.01 do next-genowej wersji gry. Lista zmian jest całkiem długa

Next-genowa aktualizacja do Wiedźmina 3 była wyczekiwana przez wielu graczy na całym świecie, jednak po jej wydaniu opinie były mocno podzielone. Niektórzy byli zachwyceni udoskonaleniami i lepszą jakością grafiki, ale z drugiej strony nie brakowało osób narzekających na stan techniczny gry i jej wysokie wymagania sprzętowe. Twórcy musieli więc zabrać się za łatanie nowej wersji Wiedźmina, a pierwsze efekty prac studia CD Projekt RED możemy zobaczyć już teraz.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.