czy mi pójdzie
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Test wydajności Star Wars Outlaws - Niech moc kart graficznych będzie z Wami... Albo zapraszam na ciemną stronę upscalingu
Wymagania sprzętowe Star Wars Outlaws budziły ogromne zainteresowanie odkąd Ubisoft oficjalnie podał sugerowane konfiguracje, bowiem do najniższych raczej nie należały. Dodatkowo szybko potwierdzono, że wzorem Avatar: Frontiers of Pandora część efektów graficznych będzie realizowana metodą śledzenia promieni. NVIDIA dołożyła jeszcze kilka fajerwerków graficznych, wśród których najmocniejszym jest dynamiczne oświetlenie bezpośrednie RTXDI. Teraz nadszedł moment sprawdzenia, jakiego sprzętu Star...
Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe
Gry wykorzystujące silnik Unreal 5 pojawiają się coraz liczniej, dzięki czemu długo wyczekiwane podniesienie poprzeczki w oprawie graficznej faktycznie zaczyna następować. Przykładem takiego kierunku jest testowany dzisiaj Black Myth: Wukong, który miejscami wygląda po prostu fenomenalnie, przybliżając rzeczywistą jakość do technologicznych demek. Jednak progres wizualny został okupiony bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi, jakie niebawem mogą okazać się standardem. Black Myth: Wukong prezentuje...
Test wydajności kart graficznych Ghost of Tsushima PC - Dobra optymalizacja i piękna grafika. Samuraj nie dokonał seppuku
Ghost of Tsushima było jednym z najlepszych ekskluzywnych tytułów wydanych na PlayStation, którego użytkownicy pozostałych platform posiadaczom Sony szczerze zazdrościli, świadomi jaką perełkę przygotowało studio Sucker Punch. Samuraje ostatecznie zawędrowali jednak na blaszaki, wzorem The Last of Us, God of War, Ratchet & Clank czy Horizon Forbidden West, bowiem japoński gigant w ostatnich latach całkowicie zmienił politykę wydawniczą. Czy przeszło czteroletnie wyczekiwanie było opłacalne? Ghost...
Test wydajności Senua's Saga: Hellblade II - Unreal Engine 5 zapewnia piękną grafikę! Jakiej karty graficznej potrzeba?
Senua's Saga: Hellblade II wyrosło na najbardziej oczekiwaną premierę pierwszej połowy 2024 roku, aczkolwiek największe poruszenie wzbudziła nie formuła rozgrywki, ale imponująca next-genowa oprawa wizualna. Twórcy wykorzystali Unreal Engine 5, nareszcie w namacalny sposób pokazując potencjał drzemiący w silniku Epic Games. Można chyba napisać, że otrzymujemy najbardziej realistyczną grafikę w historii cyfrowej rozrywki. Senua's Saga: Hellblade II wyznacza również nowe granice w wymaganiach sprzętowych,...
Test wydajności kart graficznych Horizon Forbidden West PC - Ładna grafika i rozsądne wymagania sprzętowe? Niemożliwe...
Horizon Forbidden West to kolejny ekskluzywny tytuł pochodzący z portfolio Sony PlayStation, który ostatecznie zawędrował na komputery osobiste, jednak zaistniała sytuacja nie powinna nikogo dziwić. Pierwsza odsłona również trafiła na blaszaki, niejako przecierając szlaki produkcjom z konsolowym rodowodem, a później nastąpiła zmasowana ofensywa w postaci The Last of Us, Spider Man Remastered, God of War, Ratchet & Clank i kilku innych. Horizon Forbidden West PC zawiera także dodatek Burning Shores oraz...
Path Tracing w Cyberpunk 2077 i Alan Wake II - Czy GeForce RTX 4080 to minimum nawet z NVIDIA DLSS i Frame Generation?
Rok 2023 przyniósł wiele głośnych premier gier komputerowych, wśród których znalazły się między innymi Alan Wake II oraz odświeżony Cyberpunk 2077, które wprowadziły w opcjach graficznych Path Tracing. Zaawansowana technika fizyki oświetlenia, będąca przyszłością renderingu, przybliża cyfrowe obrazy do rzeczywistości, niemniej zostało to okupione bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Posiadacze najmocniejszych układów mogą jednak z powodzeniem uruchomić Path Tracing, uzyskując całkiem...
Pięć lat temu Battlefield V wprowadził ray tracing do świata gier komputerowych. Jak dzisiaj wyglądają wymagania sprzętowe gry?
Był chłodny wieczór 20 listopada 2018 roku, minuta po północy naszego czasu. W siedzibach Electronic Arts i NVIDII zakończyły się ostatnie przygotowania do premiery, która otworzyła nowy rozdział w historii grafiki komputerowej. Battlefield V jako pierwszy wprowadził śledzenie promieni w czasie rzeczywistym, chociaż jeszcze w bardzo ograniczonym zakresie, jeżeli spojrzymy na współczesne produkcje. Wówczas wielu obserwatorów zakładało, że technika ray tracingu będzie sezonową ciekawostką i zostanie...
Test wydajności Starfield PC - NVIDIA DLSS Frame Generation na ratunek wydajności. Czy najnowszy patch poprawia wydajność?
Najnowszy patch do Starfield oficjalnie wprowadza obsługę techniki NVIDIA DLSS, uwzględniając także funkcję Frame Generation, mającą zapewnić kartom zielonych znaczne przyspieszenie. Jednocześnie sprawdziłem hucznie zapowiadane poprawki w optymalizacji, porównując wyniki premierowej oraz najnowszej wersji Starfield. Wszystko na przykładzie karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 4070, która posłuży za wyznacznik aktualnego stanu produkcji. Powinno to wystarczyć, żeby zobaczyć korzyści płynące z implementacji...
Test wydajności Call of Duty: Modern Warfare III - Wymagania sprzętowe po staremu. Zagracie na słabszych maszynach
Chociaż Call of Duty: Modern Warfare III spokojnie mogłoby zostać DLC, bowiem kampanię fabularną ukończymy podczas jednego dłuższego posiedzenia, marka niezmiennie wzbudza zainteresowanie graczy. Zawdzięcza to jednak przede wszystkim modułowi multiplayer, który zbudował wierną społeczność łaknącą kolejnych odsłon, dodatków oraz aktualizacji. Niewiele zmieniło się również w warstwie technicznej. Twórcy wykorzystali silnik graficzny poprzednika (IW 9.0), dlatego rewolucji w oprawie wizualnej...
Test wydajności Alan Wake II - Wysokie wymagania, ale grafika rewelacyjna. Prawdziwy next-gen potrzebuje mocnego sprzętu
Często w komentarzach można przeczytać, że jesteście rozczarowani poziomem oprawy wizualnej gier komputerowych, oczekujecie rewolucji i prawdziwie next-genowych efektów. Alan Wake II nareszcie powinien zaspokoić Wasze apetyty, wykorzystując potencjał nowoczesnych układów graficznych... Jednak gdy niedawno opublikowano oficjalne wymagania sprzętowe Alan Wake II, wielu pececiarzy doznało lekkiego szoku spoglądając na minimalną zalecaną konfigurację. Dodatkowym zaskoczeniem okazała się rekomendacja,...
Test wydajności Assassin’s Creed Mirage PC - Porównanie kart graficznych NVIDIA GeForce, AMD Radeon i Intel ARC
Assassin’s Creed powraca w kolejnej odsłonie, nawet nie zamierzam podawać w której dokładnie, ponieważ zapewne zgubiłbym się próbując policzyć wszystkie wcielenia. Odnoszę natomiast wrażenie, że Ubisoft postanowił dogonić legendarną Modę na Sukces, a seria zdążyła w międzyczasie dwukrotnie połknąć własny ogon. Dalsze rozważania zostawiam jednak recenzentom, a dzisiaj sprawdzimy wymagania sprzętowe Assassin’s Creed Mirage. Oprawa graficzna nie uległa specjalnej poprawie, więc przynajmniej...
Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty to długo wyczekiwany, pełnowymiarowy dodatek do ostatniej produkcji CD Projekt RED, który przynosi nowy rozdział przygody, liczne usprawnienia i zmiany mechanik. Deweloper jednocześnie z rozszerzeniem udostępnił również Patch 2.0, nadający grze ostateczną formę od strony rozgrywkowej i technologicznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty jest zarazem jednym z pierwszych tytułów obsługujących NVIDIA DLSS 3.5 wprowadzających funkcję Ray Reconstruction. Czy wymagania sprzętowe...
Test wydajności Starfield PC - Kosmiczne wymagania sprzętowe. Porównanie wydajności kart graficznych NVIDIA, AMD i Intel
Starfield to pierwsza zupełnie nowa produkcja Bethesdy od niepamiętnych czasów, bowiem firma rozwijała głównie uniwersum The Elder Scrolls i Fallout, chociaż jednocześnie zarządzała także portfolio Arkane Studios, id Software, Avalanche Studios czy Machine Game. Deweloper obiecywał połączenie klasycznej eksploracji z ciekawymi mechanikami, ogromnym (wszech)światem oraz usprawnioną oprawę graficzną. Czy Starfield spełnił pokładane weń oczekiwania? Jakość rozrywki najlepiej ocenić samemu, ewentualnie...
Test wydajności Diablo IV DLSS - Piekielne techniki NVIDII poprawiające wydajność. Jak to działa i wygląda?
Diablo IV dodawane do większości kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000 zostało wybrane nieprzypadkowo, ponieważ bazując na ogromniej popularności tytułu, producent wykorzystał okazję do zaimplementowania oraz promocji techniki DLSS. Chociaż Diablo IV większych wymagań sprzętowych nie posiada, działając przyzwoicie nawet na leciwych konfiguracjach, to możliwość zwiększenia ilości klatek na sekundę może zainteresować m.in. użytkowników szybkich monitorów gamingowych. Dzisiaj sprawdzimy jak...
Test wydajności Diablo IV - Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Test kart graficznych Intel ARC, AMD Radeon i NVIDIA GeForce
Premiera Diablo IV nadciąga wielkimi krokami, jednak zanim wyruszycie zwiedzać Sanktuarium, sprawdźcie wymagania sprzętowe najnowszej gry Blizzarda. Najlepszym pomocnikiem w ocenie sytuacji będzie obszerne porównanie kart graficznych AMD Radeon, Intel ARC i NVIDIA GeForce, uwzględniające najpopularniejsze modele, rozdzielczości oraz ustawienia. Czy Diablo IV rozpali komputery do czerwoności, wykuwając klatki w piekielnym ogniu? Teoretycznie większość nawet kilkuletnich zestawów powinna sobie poradzić,...
The Last of Us Part I PC - Test wydajności kart graficznych GeForce i Radeon. Wymagania sprzętowe gorsze od potworów
The Last of Us Part I debiutuje na pecetach w idealnym momencie, konsumując falę popularności wywołaną głośnym serialem HBO, który dodatkowo nakręcił graczy dotychczas nie mających styczności z produkcją. Jeden z największych hitów PlayStation nareszcie trafił na blaszaki, jednak techniczna kondycja konwersji oraz wymagania sprzętowe mogą okazać się zabójczą kombinacją. Na początek przygotowałem obszerny test wydajności kart graficznych, jednak muszę wyraźnie podkreślić, że miejscami The...
Test wydajności Atomic Heart PC - Zagracie nawet na starszym sprzęcie, a dzięki DLSS wyrobicie prawie 200% normy
Atomic Heart zaistniało w masowej świadomości za sprawą imponującego dema technologicznego, które towarzyszyło premierze NVIDIA GeForce RTX 2000, zwiastując nadchodzącą rewolucję w grafice trójwymiarowej. Deweloper przedstawił wówczas niezwykle zaawansowaną implementację ray tracingu, chociaż powyższe rozwiązanie dopiero raczkowało. Warstwa wizualna robiła piorunujące wrażenie, jednak uwadze graczy nie umknęła również intrygująca stylistyka, przesiąknięta kiczowatą propagandą ZSRR wymieszaną...
Test wydajności Hogwarts Legacy PC - Magiczne wymagania sprzętowe. Żadne czary nie pomogą bez mocnej karty graficznej
Hokus pokus, czary mary... słabo działa? Nie do wiary! Premiera Hogwarts Legacy mogła uświadomić niektórych graczy sympatyzujących z Harrym Potterem, że mnóstwo czasu upłynęło od momentu ostatniej produkcji umieszczonej w magicznym świecie wykreowanym przez J.K. Rowling. Większość pamięta pewnie jeszcze typowe egranizacje z konsoli SONY PlayStation 2... Teraz czarodzieje powracają z mocnym przytupem, wykorzystując silnik Unreal Engine 4 doprawiony śledzeniem promieni, więc graficznie szykuje się...
Świąteczna zabawa w Marvel's Spider-Man: Miles Morales na kartach graficznych KFA2 GeForce RTX 3060 i 3060 Ti
Święta Bożego Narodzenia to moment obdarowywania bliskich prezentami, ale warto również pomyśleć o własnych potrzebach i przykładowo swoim komputerze, któremu przydałaby się solidna aktualizacja. Dzięki kartom graficznym KFA2 GeForce RTX 3060 i GeForce RTX 3060 Ti, możesz tegoroczną przerwę świąteczną spędzić w Nowym Jorku, ogrywając Marvel's Spider-Man: Miles Morales, gdzie poczujesz bożonarodzeniowy klimat. Zabawa będzie lepsza niż kolejny seanas Kevin Sam w Domu albo Szklanej Pułapki.
Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen - Test wydajności kart graficznych. Potworne wymagania sprzętowe z ray tracingiem
Wiedźmin 3: Dziki Gon jest bezsprzecznie jednym z najlepszych cRPG ostatnich lat, który pomimo upływającego czasu nie zestarzał się specjalnie, nadal wygląda przyzwoicie i zapewnia multum zabawy. Spokojnie moglibyśmy poczekać na kontynuację, jednak CD Projekt RED postanowił sprawić fanom niespodziankę, czyli darmowy prezent w postaci aktualizacji Next Gen, sporo zmieniającej w rozgrywce oraz warstwie wizualnej. Jest tylko jeden problem... bo chociaż Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen ściągniecie bezpłatnie,...
Test wydajności Marvel's Spider-Man: Miles Morales PC - Porównanie kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon
SONY ostatnio rozpieszcza posiadaczy komputerów, wydając na blaszaki kolejne wielkoformatowe produkcje, które jeszcze do niedawna pozostawały ekskluzywne dla PlayStation 5. Jest to wprawdzie sprytna promocja konsoli i własnych marek, ale dzięki temu mieliśmy okazję zobaczyć Horizon: Zero Dawn, Days Gone, Uncharted, God of War, Marvel's Spider-Man Remastered i teraz Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Jakie wymagania sprzętowe mają najnowsze przygody człowieka pająka? Czy względem Marvel's Spider-Man Remastered...
Test wydajności kart graficznych Call of Duty Modern Warfare II PC - Wymagania sprzętowe nie stawiają na baczność
Chociaż czasy się zmieniają, jednego można być pewnym - kolejnej odsłony Call of Duty w okresie jesienno-zimowym. Activision nie zawiodło również w 2022 roku, dostarczając Call of Duty Modern Warfare II oraz Wrazone 2.0, które powinny usatysfakcjonować miłośników rozgrywki single i multiplayer. Wielka rewolucja technologiczna premierze nie towarzyszyła, bowiem sequel wykorzystuje silnik poprzednio odświeżonego Modern Warfare, a deweloperzy niechętnie dokonują poważniejszych zmian w warstwie wizualnej....
Test wydajności Marvel's Spider-Man Remastered PC - DLSS 3 na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4090
Marvel's Spider-Man Remastered PC jest jednym z pierwszych tytułów, który otrzymał aktualizację dodającą obsługę techniki NVIDIA DLSS 3, umożliwiającej znaczne zwiększenie ilości klatek na sekundę. Dlaczego wybrano akurat pajęczaka? Chociaż wymagania sprzętowe względem układów graficznych nie należały do przesadnie wygórowanych, produkcja cierpiała z powodu bottlenecka na procesorze. NVIDIA GeForce RTX 4090 bywał ograniczany przez podkręconego Intel Core i9-13900K nawet w ustawieniach 4K RT...
Marvel's Spider-Man Remastered PC - Test wydajności kart graficznych i procesorów. Jakie wymagania sprzętowe?
Marvel's Spider-Man okazał się jednym z największych hitów konsoli SONY PlayStation 4, który ugruntował pozycję tego urządzenia i solidnie nakręcił sprzedaż dzięki ekskluzywności oraz popularności pajęczaka. Teraz posiadacze komputerów będą mogli sprawdzić wersję Remastered, która wprowadza lepszej jakości oprawę wizualną, uwzględniającą śledzenie promieni i technikę NVIDIA DLSS. Czy niemalże czteroletnia produkcja po liftingu może się podobać? Jakie wymagania sprzętowe będzie miał...
Test wydajności Elex 2 PC - Bardzo wysokie wymagania sprzętowe, jednak grafika nie zachwyca. Kolejna optymalizacyjna katastrofa?
Co łączy serie Gothic, Risen i Elex? Oczywiście producent, którym jest niemieckie studio Piranha Bytes, specjalizujące w drewnianych cRPG z otwartym światem. Ekipa ulokowana w Essen wypracowała indywidualny styl, cieszący się ogromną popularnością zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej, który niezmiennie praktykuje od ponad 20 lat. Piranha Bytes nigdy jednak nie słynęła z dostarczania gier dopracowanych w warstwie technicznej, co potwierdzała każdą kolejną odsłoną Gothic, Risen i Elex. Dotychczas...
Test wydajności Elden Ring PC - Wymagania sprzętowe wysokie jak poziom trudności? Test wydajności kart graficznych
Stało się! Elden Ring bezapelacyjnie zwyciężył w naszej ankiecie, w której prosiliśmy o wskazanie najbardziej interesujących gier komputerowych, jakich testy wydajności chcielibyście zobaczyć w najbliższych tygodniach. Rzecz dotyczyła wymagań sprzętowych, dlatego byłem odrobinę zdziwiony takim wynikiem. Produkcja FromSoftware zdystansowała Elex II oraz Shadow Warrior 3, chociaż pod względem oprawy graficznej wypadała chyba najsłabiej, jak również miała gwarantowaną blokadę klatek na sekundę....
Test wydajności NVIDIA DLSS w Dying Light 2 PC - Sposób na płynne granie z ray tracingiem. Porównanie jakości obrazu DLSS i FSR
Wymagania sprzętowe Dying Light 2, zwłaszcza po włączeniu ray tracingu, mogły niektórych przerazić skuteczniej, niż zastępy zombie i potwory ganiające głównego bohatera. Pakiet zaawansowanych efektów śledzenia promieni oprawę graficzną owszem znacznie poprawia, ale jednocześnie mocno podnosi poprzeczkę dla konfiguracji zdolnych utrzymać akceptowalną płynność. Dlatego w chwili obecnej jedyną receptą na poprawę wydajności okazują się techniki pokroju NVIDIA DLSS, której implementacji została...
Test wydajności Dying Light 2 PC - Wymagania sprzętowe nie zabijają, jednak ray tracing to prawdziwy pogromca kart graficznych
Dziś sklepowa premiera Dying Light 2, którego gorącą recenzję mogliście niedawno przeczytać na łamach PurePC, jednak na portalu poświęconemu hardware nie mogło zabraknąć również testu wydajności. Wymagania sprzętowe Dying Light 2 to zresztą naprawdę rozbudowana kwestia, dlatego możecie spodziewać się dwóch artykułów. Pierwszy zostanie poświęcony wydajności w standardowych ustawieniach i śledzeniu promieni - właśnie go przeglądacie. Drugi dorzuci pomiary z NVIDIA DLSS, które do grania...
Test wydajności God of War PC - Wymagania sprzętowe do niskich nie należą. Test i porównanie jakości obrazu NVIDIA DLSS
Istnieją produkcje i serie gier stricte konsolowych, których debiutu na pecetach niewielu się spodziewało, a jednak w ostatnim czasie nastąpiły. God of War zdecydowanie można zaliczyć do takiego ekskluzywnego grona. Przygody Kratosa od dawna stanowiły jedną z najmocniejszych marek w posiadaniu SONY, będącą prawdziwym system sellerem napędzającym sprzedaż kolejnych generacji PlayStation. Jak wypadła konwersja na komputery osobiste? Czy wymagania God of War PC mogą zawstydzić topowe maszyny? Biorąc...
Test wydajności Back 4 Blood - Duchowy następca Left 4 Dead. Niskie wymagania sprzętowe, przyzwoita grafika i obsługa NVIDIA DLSS
Pamiętacie jeszcze kooperacyjną strzelaninę Left 4 Dead, gdzie czwórka śmiałków walczyła z hordami zombi? Dotychczas Valve wydało dwie odsłony, a jeżeli cierpliwe czekaliście na trzecią... to nareszcie możecie przestać. Back 4 Blood jest duchowym następcą serii Left 4 Dead, kopiującym większość rozwiązań i dodającym garść nowości. Gra została stworzona przez współautorów oryginału, dlatego naśladuje sławnego poprzednika również pod względem stylistycznym, wykorzystując jednak bardziej...
Test wydajności Battlefield 2042 z NVIDIA DLSS - Test kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 3000 i RTX 2000
Wymagania sprzętowe Battlefield 2042 okazały się stosunkowo wysokie, aczkolwiek mówimy o produkcji posiadającej zaawansowaną oprawę wizualną, zwłaszcza iż operujemy w kategorii strzelanin sieciowych. Czyste wyniki wydajności poznaliście już wcześniej, natomiast dzisiejszy test zostanie skoncentrowany na pozostałych technikach graficznych. Najważniejszą z perspektywy typowego gracza będzie najpewniej NVIDIA DLSS, pozwalająca uzyskać wyższą wydajność poprzez skalowanie obrazu i reprodukcję jego...
Battlefield 2042 PC - Sprawdzamy wymagania sprzętowe. Test wydajności kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon
Battlefield 2042 błyskawicznie dołączył do czołówki najbardziej popularnych sieciowych strzelanin, przyciągając przed monitory tysiące rozochoconych graczy, niekoniecznie dysponujących topowymi komputerami. Jednocześnie mówimy o produkcji odznaczającej się ponadprzeciętną oprawą graficzną, co automatycznie generuje stosunkowo wysokie wymagania sprzętowe. Próg wejścia wzrasta zresztą regularnie z każdą kolejną odsłoną. Jakiej karty graficznej potrzeba do płynnej rozgrywki w Battlefield 2042,...
Test wydajności Forza Horizon 5 PC - Piękna grafika i niskie wymagania sprzętowe, czyli prawdziwy optymalizacyjny rodzynek
Forza Horizon 5 nareszcie wjechała na komputery i konsole, przynajmniej na Microsoft Xbox, dostarczając fanom motoryzacji wiele godzin znakomitej zabawy. Od pierwszych zapowiedzi gra zachwycała fenomenalną oprawą graficzną, a jednocześnie wszyscy mieliśmy nadzieje na niskie wymagania sprzętowe, skoro poprzednia odsłona mogła pochwalić się świetną optymalizacją. Na szczęście najnowsza produkcja Playground Games nie rozczarowuje, pojedzie bowiem płynnie nawet na naprawdę starych konfiguracjach. Forza...
Test wydajności Call of Duty Vanguard PC - Wymagania sprzętowe coraz wyższe. Porównanie obrazu NVIDIA DLSS i AMD FSR
Ponieważ formalnie nastała już kalendarzowa jesień, doskonale widać symptomy tej nieszczególnie lubianej pory roku - krótsze dni, opadające liście z drzew, pierwsze przymrozki itp. Jednak jest pewien niezawodny wyznacznik, że listopad trwa w najlepsze (poza rozróbami w stolicy z okazji Dnia Niepodległości) - premiera kolejnej odsłony Call of Duty. Activision bardzo sumiennie podchodzi do swoich obowiązków, więc zgodnie z harmonogramem dostarczyło nowy rozdział niekończącej się historii. Call of...
Red Dead Redemption 2 PC - Test wydajności NVIDIA DLSS. Posiadacze kart graficznych GeForce RTX będą zadowoleni?
NVIDIA konsekwentnie usprawnia i rozwija technikę DLSS, jednocześnie dodając kolejne wielkoformatowe tytuły do swojego portfolio, obejmującego około pięćdziesiąt tytułów m.in. Metro Exodus Enhanced Edition, Cyberpunk 2077, Call of Duty: Black Ops Cold War, Death Stranding, DOOM Eternal czy niebawem Battlefield 2042. Ostatnio do rodziny dołączył również Red Dead Redemption 2, będący jedną z najbardziej wymagających oraz najładniejszych gier komputerowych obecnej generacji. Jak wypadła implementacja...
Test wydajności Far Cry 6 PC - Wymagania sprzętowe wzrosły! Brak rewolucji w grafice, ale dodano ray tracing i DirectX 12
Ubisoft jest producentem stawiającym na kontynuacje, co doskonale obrazują przykłady Assssin's Creed, Wtach Dogs i Far Cry, których kolejne wcielenia regularnie wypuszcza. Zeszłego roku debiutowały Valhalla i Legion, dlatego teraz przyszedł moment zmonetyzowania trzeciej kluczowej marki. Far Cry 6 podobnie jak poprzednicy doczekał się pewnych zmian w rozgrywce, jednak programiści przygotowali także pakiet innowacji w warstwie technicznej. Pojawił się między innymi DirectX 12 oraz hybrydowy ray tracing....
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Karty graficzne dobijają do ściany wydajności. Ratunkiem według NVIDII jest sztuczna inteligencja, napędzająca np. technikę DLSS
Sony PlayStation 5 Pro oficjalnie zaprezentowane - znamy specyfikację, datę premiery oraz cenę ulepszonej konsoli
AMD nie jest zainteresowane rynkiem najwyżej pozycjonowanych GPU. Przedstawiciel firmy nakreślił plany na przyszłość
Apple iPhone 16 oraz iPhone 16 Pro - debiut nowych smartfonów. Największy iPhone w historii i lepsza fotografia
Apple celowo spowalnia iPhone'y, choć nikogo o tym nie informuje. System iOS 18 ogranicza wydajność i odświeżanie ekranu