Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

czy mi pójdzie

Test wydajności Assassin's Creed Shadows PC - Wymagania sprzętowe to większy problem, niż czarnoskóry samuraj

Test wydajności Assassin's Creed Shadows PC - Wymagania sprzętowe to większy problem, niż czarnoskóry samuraj

Assassin's Creed Shadows to prawdopodobnie najbardziej kontrowersyjna odsłona cyklu, zawdzięczająca niechlubny status ryzykownej decyzji Ubisoftu, który postanowił wprowadzić dość nieoczywistego drugiego głównego bohatera. Medialna burza skupiona wokół postaci czarnoskórego samuraja, przyćmiła jednak szeroki wachlarz technicznych zmian. W odświeżonym silniku przygotowanym na potrzebny testowanej produkcji, znalazło się chociażby śledzenie promieni, nowy system symulacji wiatru, wody i dynamicznych...

Test wydajności GTA V Enhanced - Ray tracing podnosi wymagania sprzętowe do poziomu GTA VI. Wielka aktualizacja na 10 rocznicę

Test wydajności GTA V Enhanced - Ray tracing podnosi wymagania sprzętowe do poziomu GTA VI. Wielka aktualizacja na 10 rocznicę

Chociaż trudno uwierzyć, to pecetowa wersja GTA V zadebiutowała niemal dokładnie przed dekadą, a przecież znacznie wcześniej wyszła na konsole siódmej generacji. Pomimo upływającego czasu produkcja Rockstar cieszy się jednak niesłabnącą popularnością, którą dodatkowo podsyca wyczekiwanie na następcę i kompletny brak konkurencji. Twórcy postanowili więc jeszcze podgrzać atmosferę, zaostrzając apetyty właścicieli blaszaków, wydając aktualizację wprowadzającą szereg usprawnień technicznych....

Test wydajności Kingdom Come Deliverance 2 - Jakie wymagania sprzętowe? Porównanie 60 kart graficznych NVIDIA, AMD i Intel

Test wydajności Kingdom Come Deliverance 2 - Jakie wymagania sprzętowe? Porównanie 60 kart graficznych NVIDIA, AMD i Intel

Kingdom Come Deliverance 2 stanowi długo wyczekiwaną kontynuację, nazwijmy to umownie symulatora średniowiecznego chłopa pańszczyźnianego, mającego sposobność i aspiracje zostać (prawie) rycerzem. Produkcja ponownie bazuje na zmodyfikowanym silniku CryEngine, który doprawiono kilkoma wtyczkami wprowadzającymi chociażby nowoczesne efekty świetlne. Poprzednik nie zasłynął jednak wybitną optymalizacją, dlatego zachodzą poważne obawy o wymagania sprzętowe Kingdom Come Deliverance 2. Dzisiaj sprawdzimy...

Test wydajności Indiana Jones and the Great Circle PC. Path Tracing nie dla Radeonów i kart graficznych poniżej 12 GB VRAM

Test wydajności Indiana Jones and the Great Circle PC. Path Tracing nie dla Radeonów i kart graficznych poniżej 12 GB VRAM

Indiana Jones and the Great Circle to kolejna wielka tegoroczna premiera, niekoniecznie ze względu na obecność Wielkiego Kręgu w zlokalizowanym tytule, wykorzystująca postać słynnego archeologa. Walory stricte rozrywkowe opisaliśmy niedawno w recenzji, natomiast dzisiaj zajmiemy się kwestiami technicznymi oraz wydajnością kart graficznych. Ponieważ Indiana Jones and the Great Circle otrzymał przed kilkoma dniami aktualizację dodającą Path Tracing, będzie to doskonała okazja do sprawdzenia możliwości...

Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze

Test wydajności STALKER 2: Heart of Chornobyl - Wymagania sprzętowe gorsze od anomalii. Unreal Engine 5 jeńców nie bierze

STALKER 2: Heart of Chornobyl to prawdopodobnie najważniejsza tegoroczna pecetowa premiera, która pomimo komplikacji oraz wielokrotnego przekładania nareszcie została sfinalizowana. Druga pełnoprawna odsłona serii survivalowych strzelanin kazała na siebie czekać siedemnaście lat, natomiast uwzględniając Clear Sky i Call of Pripyat w październiku minęło dokładnie półtorej dekady od ostatniej wizyty w nieprzyjaznej Czarnobylskiej Zonie. Jednak zanim ponownie wyruszycie w poszukiwaniu artefaktów, koniecznie...

Test wydajności kart graficznych Dragon Age: The Veilguard - NVIDIA GeForce vs AMD Radeon. Kolejna gra preferująca sprzęt Zielonych?

Test wydajności kart graficznych Dragon Age: The Veilguard - NVIDIA GeForce vs AMD Radeon. Kolejna gra preferująca sprzęt Zielonych?

Zanim usiadłem do testów kart graficznych w Dragon Age: The Veilguard, poprosiłem znajomego wróżbitę Macieja o duchowe wsparcie, który przeszukując zapomniane archiwa odnalazł w zniszczonym tomiszczu pradawną przepowiednię. Brzmiała ona następująco - przeglądając artykułu dalsze strony, posiadacz GeForce powinien być zadowolony, jednak Straż Zasłony znacznie gorzej potraktuje Radeony! Wówczas jeszcze nie rozumiałem, że enigmatyczne proroctwo zostanie rychło wypełnione... Dzisiaj będziecie świadkami...

Test wydajności kart graficznych Silent Hill 2 Remake. Unreal Engine 5 trochę postraszył wymaganiami sprzętowymi

Test wydajności kart graficznych Silent Hill 2 Remake. Unreal Engine 5 trochę postraszył wymaganiami sprzętowymi

Remake Silent Hill 2 okazał się sukcesem polskiego studia Bloober Team, któremu słusznie zaufali włodarze Konami, zlecając odświeżenie klasyka z czasów konsoli SONY PlayStation 2. Nasi rodacy przystąpili do działania z wykorzystaniem Unreal Engine 5, silnika zyskującego coraz większą popularność i powoli kreującego poziom wymagań sprzętowych w grach komputerowych. Na szczęście Silent Hill 2 uruchomicie w pełnej okazałości również na słabszych kartach graficznych, przynajmniej dopóki nie włączycie...

Test wydajności Star Wars Outlaws - Niech moc kart graficznych będzie z Wami... Albo zapraszam na ciemną stronę upscalingu

Test wydajności Star Wars Outlaws - Niech moc kart graficznych będzie z Wami... Albo zapraszam na ciemną stronę upscalingu

Wymagania sprzętowe Star Wars Outlaws budziły ogromne zainteresowanie odkąd Ubisoft oficjalnie podał sugerowane konfiguracje, bowiem do najniższych raczej nie należały. Dodatkowo szybko potwierdzono, że wzorem Avatar: Frontiers of Pandora część efektów graficznych będzie realizowana metodą śledzenia promieni. NVIDIA dołożyła jeszcze kilka fajerwerków graficznych, wśród których najmocniejszym jest dynamiczne oświetlenie bezpośrednie RTXDI. Teraz nadszedł moment sprawdzenia, jakiego sprzętu Star...

Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe

Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe

Gry wykorzystujące silnik Unreal 5 pojawiają się coraz liczniej, dzięki czemu długo wyczekiwane podniesienie poprzeczki w oprawie graficznej faktycznie zaczyna następować. Przykładem takiego kierunku jest testowany dzisiaj Black Myth: Wukong, który miejscami wygląda po prostu fenomenalnie, przybliżając rzeczywistą jakość do technologicznych demek. Jednak progres wizualny został okupiony bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi, jakie niebawem mogą okazać się standardem. Black Myth: Wukong prezentuje...

Test wydajności kart graficznych Ghost of Tsushima PC - Dobra optymalizacja i piękna grafika. Samuraj nie dokonał seppuku

Test wydajności kart graficznych Ghost of Tsushima PC - Dobra optymalizacja i piękna grafika. Samuraj nie dokonał seppuku

Ghost of Tsushima było jednym z najlepszych ekskluzywnych tytułów wydanych na PlayStation, którego użytkownicy pozostałych platform posiadaczom Sony szczerze zazdrościli, świadomi jaką perełkę przygotowało studio Sucker Punch. Samuraje ostatecznie zawędrowali jednak na blaszaki, wzorem The Last of Us, God of War, Ratchet & Clank czy Horizon Forbidden West, bowiem japoński gigant w ostatnich latach całkowicie zmienił politykę wydawniczą. Czy przeszło czteroletnie wyczekiwanie było opłacalne? Ghost...

Test wydajności Senua's Saga: Hellblade II - Unreal Engine 5 zapewnia piękną grafikę! Jakiej karty graficznej potrzeba?

Test wydajności Senua's Saga: Hellblade II - Unreal Engine 5 zapewnia piękną grafikę! Jakiej karty graficznej potrzeba?

Senua's Saga: Hellblade II wyrosło na najbardziej oczekiwaną premierę pierwszej połowy 2024 roku, aczkolwiek największe poruszenie wzbudziła nie formuła rozgrywki, ale imponująca next-genowa oprawa wizualna. Twórcy wykorzystali Unreal Engine 5, nareszcie w namacalny sposób pokazując potencjał drzemiący w silniku Epic Games. Można chyba napisać, że otrzymujemy najbardziej realistyczną grafikę w historii cyfrowej rozrywki. Senua's Saga: Hellblade II wyznacza również nowe granice w wymaganiach sprzętowych,...

Test wydajności kart graficznych Horizon Forbidden West PC - Ładna grafika i rozsądne wymagania sprzętowe? Niemożliwe...

Test wydajności kart graficznych Horizon Forbidden West PC - Ładna grafika i rozsądne wymagania sprzętowe? Niemożliwe...

Horizon Forbidden West to kolejny ekskluzywny tytuł pochodzący z portfolio Sony PlayStation, który ostatecznie zawędrował na komputery osobiste, jednak zaistniała sytuacja nie powinna nikogo dziwić. Pierwsza odsłona również trafiła na blaszaki, niejako przecierając szlaki produkcjom z konsolowym rodowodem, a później nastąpiła zmasowana ofensywa w postaci The Last of Us, Spider Man Remastered, God of War, Ratchet & Clank i kilku innych. Horizon Forbidden West PC zawiera także dodatek Burning Shores oraz...

Path Tracing w Cyberpunk 2077 i Alan Wake II - Czy GeForce RTX 4080 to minimum nawet z NVIDIA DLSS i Frame Generation?

Path Tracing w Cyberpunk 2077 i Alan Wake II - Czy GeForce RTX 4080 to minimum nawet z NVIDIA DLSS i Frame Generation?

Rok 2023 przyniósł wiele głośnych premier gier komputerowych, wśród których znalazły się między innymi Alan Wake II oraz odświeżony Cyberpunk 2077, które wprowadziły w opcjach graficznych Path Tracing. Zaawansowana technika fizyki oświetlenia, będąca przyszłością renderingu, przybliża cyfrowe obrazy do rzeczywistości, niemniej zostało to okupione bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Posiadacze najmocniejszych układów mogą jednak z powodzeniem uruchomić Path Tracing, uzyskując całkiem...

Pięć lat temu Battlefield V wprowadził ray tracing do świata gier komputerowych. Jak dzisiaj wyglądają wymagania sprzętowe gry?

Pięć lat temu Battlefield V wprowadził ray tracing do świata gier komputerowych. Jak dzisiaj wyglądają wymagania sprzętowe gry?

Był chłodny wieczór 20 listopada 2018 roku, minuta po północy naszego czasu. W siedzibach Electronic Arts i NVIDII zakończyły się ostatnie przygotowania do premiery, która otworzyła nowy rozdział w historii grafiki komputerowej. Battlefield V jako pierwszy wprowadził śledzenie promieni w czasie rzeczywistym, chociaż jeszcze w bardzo ograniczonym zakresie, jeżeli spojrzymy na współczesne produkcje. Wówczas wielu obserwatorów zakładało, że technika ray tracingu będzie sezonową ciekawostką i zostanie...

Test wydajności Starfield PC - NVIDIA DLSS Frame Generation na ratunek wydajności. Czy najnowszy patch poprawia wydajność?

Test wydajności Starfield PC - NVIDIA DLSS Frame Generation na ratunek wydajności. Czy najnowszy patch poprawia wydajność?

Najnowszy patch do Starfield oficjalnie wprowadza obsługę techniki NVIDIA DLSS, uwzględniając także funkcję Frame Generation, mającą zapewnić kartom zielonych znaczne przyspieszenie. Jednocześnie sprawdziłem hucznie zapowiadane poprawki w optymalizacji, porównując wyniki premierowej oraz najnowszej wersji Starfield. Wszystko na przykładzie karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 4070, która posłuży za wyznacznik aktualnego stanu produkcji. Powinno to wystarczyć, żeby zobaczyć korzyści płynące z implementacji...

Test wydajności Call of Duty: Modern Warfare III - Wymagania sprzętowe po staremu. Zagracie na słabszych maszynach

Test wydajności Call of Duty: Modern Warfare III - Wymagania sprzętowe po staremu. Zagracie na słabszych maszynach

Chociaż Call of Duty: Modern Warfare III spokojnie mogłoby zostać DLC, bowiem kampanię fabularną ukończymy podczas jednego dłuższego posiedzenia, marka niezmiennie wzbudza zainteresowanie graczy. Zawdzięcza to jednak przede wszystkim modułowi multiplayer, który zbudował wierną społeczność łaknącą kolejnych odsłon, dodatków oraz aktualizacji. Niewiele zmieniło się również w warstwie technicznej. Twórcy wykorzystali silnik graficzny poprzednika (IW 9.0), dlatego rewolucji w oprawie wizualnej...

Test wydajności Alan Wake II - Wysokie wymagania, ale grafika rewelacyjna. Prawdziwy next-gen potrzebuje mocnego sprzętu

Test wydajności Alan Wake II - Wysokie wymagania, ale grafika rewelacyjna. Prawdziwy next-gen potrzebuje mocnego sprzętu

Często w komentarzach można przeczytać, że jesteście rozczarowani poziomem oprawy wizualnej gier komputerowych, oczekujecie rewolucji i prawdziwie next-genowych efektów. Alan Wake II nareszcie powinien zaspokoić Wasze apetyty, wykorzystując potencjał nowoczesnych układów graficznych... Jednak gdy niedawno opublikowano oficjalne wymagania sprzętowe Alan Wake II, wielu pececiarzy doznało lekkiego szoku spoglądając na minimalną zalecaną konfigurację. Dodatkowym zaskoczeniem okazała się rekomendacja,...

Test wydajności Assassin’s Creed Mirage PC - Porównanie kart graficznych NVIDIA GeForce, AMD Radeon i Intel ARC

Test wydajności Assassin’s Creed Mirage PC - Porównanie kart graficznych NVIDIA GeForce, AMD Radeon i Intel ARC

Assassin’s Creed powraca w kolejnej odsłonie, nawet nie zamierzam podawać w której dokładnie, ponieważ zapewne zgubiłbym się próbując policzyć wszystkie wcielenia. Odnoszę natomiast wrażenie, że Ubisoft postanowił dogonić legendarną Modę na Sukces, a seria zdążyła w międzyczasie dwukrotnie połknąć własny ogon. Dalsze rozważania zostawiam jednak recenzentom, a dzisiaj sprawdzimy wymagania sprzętowe Assassin’s Creed Mirage. Oprawa graficzna nie uległa specjalnej poprawie, więc przynajmniej...

Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?

Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty to długo wyczekiwany, pełnowymiarowy dodatek do ostatniej produkcji CD Projekt RED, który przynosi nowy rozdział przygody, liczne usprawnienia i zmiany mechanik. Deweloper jednocześnie z rozszerzeniem udostępnił również Patch 2.0, nadający grze ostateczną formę od strony rozgrywkowej i technologicznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty jest zarazem jednym z pierwszych tytułów obsługujących NVIDIA DLSS 3.5 wprowadzających funkcję Ray Reconstruction. Czy wymagania sprzętowe...

Test wydajności Starfield PC - Kosmiczne wymagania sprzętowe. Porównanie wydajności kart graficznych NVIDIA, AMD i Intel

Test wydajności Starfield PC - Kosmiczne wymagania sprzętowe. Porównanie wydajności kart graficznych NVIDIA, AMD i Intel

Starfield to pierwsza zupełnie nowa produkcja Bethesdy od niepamiętnych czasów, bowiem firma rozwijała głównie uniwersum The Elder Scrolls i Fallout, chociaż jednocześnie zarządzała także portfolio Arkane Studios, id Software, Avalanche Studios czy Machine Game. Deweloper obiecywał połączenie klasycznej eksploracji z ciekawymi mechanikami, ogromnym (wszech)światem oraz usprawnioną oprawę graficzną. Czy Starfield spełnił pokładane weń oczekiwania? Jakość rozrywki najlepiej ocenić samemu, ewentualnie...

Test wydajności Diablo IV DLSS - Piekielne techniki NVIDII poprawiające wydajność. Jak to działa i wygląda?

Test wydajności Diablo IV DLSS - Piekielne techniki NVIDII poprawiające wydajność. Jak to działa i wygląda?

Diablo IV dodawane do większości kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000 zostało wybrane nieprzypadkowo, ponieważ bazując na ogromniej popularności tytułu, producent wykorzystał okazję do zaimplementowania oraz promocji techniki DLSS. Chociaż Diablo IV większych wymagań sprzętowych nie posiada, działając przyzwoicie nawet na leciwych konfiguracjach, to możliwość zwiększenia ilości klatek na sekundę może zainteresować m.in. użytkowników szybkich monitorów gamingowych. Dzisiaj sprawdzimy jak...

Test wydajności Diablo IV - Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Test kart graficznych Intel ARC, AMD Radeon i NVIDIA GeForce

Test wydajności Diablo IV - Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Test kart graficznych Intel ARC, AMD Radeon i NVIDIA GeForce

Premiera Diablo IV nadciąga wielkimi krokami, jednak zanim wyruszycie zwiedzać Sanktuarium, sprawdźcie wymagania sprzętowe najnowszej gry Blizzarda. Najlepszym pomocnikiem w ocenie sytuacji będzie obszerne porównanie kart graficznych AMD Radeon, Intel ARC i NVIDIA GeForce, uwzględniające najpopularniejsze modele, rozdzielczości oraz ustawienia. Czy Diablo IV rozpali komputery do czerwoności, wykuwając klatki w piekielnym ogniu? Teoretycznie większość nawet kilkuletnich zestawów powinna sobie poradzić,...

The Last of Us Part I PC - Test wydajności kart graficznych GeForce i Radeon. Wymagania sprzętowe gorsze od potworów

The Last of Us Part I PC - Test wydajności kart graficznych GeForce i Radeon. Wymagania sprzętowe gorsze od potworów

The Last of Us Part I debiutuje na pecetach w idealnym momencie, konsumując falę popularności wywołaną głośnym serialem HBO, który dodatkowo nakręcił graczy dotychczas nie mających styczności z produkcją. Jeden z największych hitów PlayStation nareszcie trafił na blaszaki, jednak techniczna kondycja konwersji oraz wymagania sprzętowe mogą okazać się zabójczą kombinacją. Na początek przygotowałem obszerny test wydajności kart graficznych, jednak muszę wyraźnie podkreślić, że miejscami The...

Test wydajności Atomic Heart PC - Zagracie nawet na starszym sprzęcie, a dzięki DLSS wyrobicie prawie 200% normy

Test wydajności Atomic Heart PC - Zagracie nawet na starszym sprzęcie, a dzięki DLSS wyrobicie prawie 200% normy

Atomic Heart zaistniało w masowej świadomości za sprawą imponującego dema technologicznego, które towarzyszyło premierze NVIDIA GeForce RTX 2000, zwiastując nadchodzącą rewolucję w grafice trójwymiarowej. Deweloper przedstawił wówczas niezwykle zaawansowaną implementację ray tracingu, chociaż powyższe rozwiązanie dopiero raczkowało. Warstwa wizualna robiła piorunujące wrażenie, jednak uwadze graczy nie umknęła również intrygująca stylistyka, przesiąknięta kiczowatą propagandą ZSRR wymieszaną...

Test wydajności Hogwarts Legacy PC - Magiczne wymagania sprzętowe. Żadne czary nie pomogą bez mocnej karty graficznej

Test wydajności Hogwarts Legacy PC - Magiczne wymagania sprzętowe. Żadne czary nie pomogą bez mocnej karty graficznej

Hokus pokus, czary mary... słabo działa? Nie do wiary! Premiera Hogwarts Legacy mogła uświadomić niektórych graczy sympatyzujących z Harrym Potterem, że mnóstwo czasu upłynęło od momentu ostatniej produkcji umieszczonej w magicznym świecie wykreowanym przez J.K. Rowling. Większość pamięta pewnie jeszcze typowe egranizacje z konsoli SONY PlayStation 2... Teraz czarodzieje powracają z mocnym przytupem, wykorzystując silnik Unreal Engine 4 doprawiony śledzeniem promieni, więc graficznie szykuje się...

Świąteczna zabawa w Marvel's Spider-Man: Miles Morales na kartach graficznych KFA2 GeForce RTX 3060 i 3060 Ti

Świąteczna zabawa w Marvel's Spider-Man: Miles Morales na kartach graficznych KFA2 GeForce RTX 3060 i 3060 Ti

Święta Bożego Narodzenia to moment obdarowywania bliskich prezentami, ale warto również pomyśleć o własnych potrzebach i przykładowo swoim komputerze, któremu przydałaby się solidna aktualizacja. Dzięki kartom graficznym KFA2 GeForce RTX 3060 i GeForce RTX 3060 Ti, możesz tegoroczną przerwę świąteczną spędzić w Nowym Jorku, ogrywając Marvel's Spider-Man: Miles Morales, gdzie poczujesz bożonarodzeniowy klimat. Zabawa będzie lepsza niż kolejny seanas Kevin Sam w Domu albo Szklanej Pułapki.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen - Test wydajności kart graficznych. Potworne wymagania sprzętowe z ray tracingiem

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen - Test wydajności kart graficznych. Potworne wymagania sprzętowe z ray tracingiem

Wiedźmin 3: Dziki Gon jest bezsprzecznie jednym z najlepszych cRPG ostatnich lat, który pomimo upływającego czasu nie zestarzał się specjalnie, nadal wygląda przyzwoicie i zapewnia multum zabawy. Spokojnie moglibyśmy poczekać na kontynuację, jednak CD Projekt RED postanowił sprawić fanom niespodziankę, czyli darmowy prezent w postaci aktualizacji Next Gen, sporo zmieniającej w rozgrywce oraz warstwie wizualnej. Jest tylko jeden problem... bo chociaż Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen ściągniecie bezpłatnie,...

Test wydajności Marvel's Spider-Man: Miles Morales PC - Porównanie kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Test wydajności Marvel's Spider-Man: Miles Morales PC - Porównanie kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

SONY ostatnio rozpieszcza posiadaczy komputerów, wydając na blaszaki kolejne wielkoformatowe produkcje, które jeszcze do niedawna pozostawały ekskluzywne dla PlayStation 5. Jest to wprawdzie sprytna promocja konsoli i własnych marek, ale dzięki temu mieliśmy okazję zobaczyć Horizon: Zero Dawn, Days Gone, Uncharted, God of War, Marvel's Spider-Man Remastered i teraz Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Jakie wymagania sprzętowe mają najnowsze przygody człowieka pająka? Czy względem Marvel's Spider-Man Remastered...

Test wydajności kart graficznych Call of Duty Modern Warfare II PC - Wymagania sprzętowe nie stawiają na baczność

Test wydajności kart graficznych Call of Duty Modern Warfare II PC - Wymagania sprzętowe nie stawiają na baczność

Chociaż czasy się zmieniają, jednego można być pewnym - kolejnej odsłony Call of Duty w okresie jesienno-zimowym. Activision nie zawiodło również w 2022 roku, dostarczając Call of Duty Modern Warfare II oraz Wrazone 2.0, które powinny usatysfakcjonować miłośników rozgrywki single i multiplayer. Wielka rewolucja technologiczna premierze nie towarzyszyła, bowiem sequel wykorzystuje silnik poprzednio odświeżonego Modern Warfare, a deweloperzy niechętnie dokonują poważniejszych zmian w warstwie wizualnej....

Test wydajności Marvel's Spider-Man Remastered PC - DLSS 3 na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4090

Test wydajności Marvel's Spider-Man Remastered PC - DLSS 3 na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4090

Marvel's Spider-Man Remastered PC jest jednym z pierwszych tytułów, który otrzymał aktualizację dodającą obsługę techniki NVIDIA DLSS 3, umożliwiającej znaczne zwiększenie ilości klatek na sekundę. Dlaczego wybrano akurat pajęczaka? Chociaż wymagania sprzętowe względem układów graficznych nie należały do przesadnie wygórowanych, produkcja cierpiała z powodu bottlenecka na procesorze. NVIDIA GeForce RTX 4090 bywał ograniczany przez podkręconego Intel Core i9-13900K nawet w ustawieniach 4K RT...

Marvel's Spider-Man Remastered PC - Test wydajności kart graficznych i procesorów. Jakie wymagania sprzętowe?

Marvel's Spider-Man Remastered PC - Test wydajności kart graficznych i procesorów. Jakie wymagania sprzętowe?

Marvel's Spider-Man okazał się jednym z największych hitów konsoli SONY PlayStation 4, który ugruntował pozycję tego urządzenia i solidnie nakręcił sprzedaż dzięki ekskluzywności oraz popularności pajęczaka. Teraz posiadacze komputerów będą mogli sprawdzić wersję Remastered, która wprowadza lepszej jakości oprawę wizualną, uwzględniającą śledzenie promieni i technikę NVIDIA DLSS. Czy niemalże czteroletnia produkcja po liftingu może się podobać? Jakie wymagania sprzętowe będzie miał...

Test wydajności Elex 2 PC - Bardzo wysokie wymagania sprzętowe, jednak grafika nie zachwyca. Kolejna optymalizacyjna katastrofa?

Test wydajności Elex 2 PC - Bardzo wysokie wymagania sprzętowe, jednak grafika nie zachwyca. Kolejna optymalizacyjna katastrofa?

Co łączy serie Gothic, Risen i Elex? Oczywiście producent, którym jest niemieckie studio Piranha Bytes, specjalizujące w drewnianych cRPG z otwartym światem. Ekipa ulokowana w Essen wypracowała indywidualny styl, cieszący się ogromną popularnością zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej, który niezmiennie praktykuje od ponad 20 lat. Piranha Bytes nigdy jednak nie słynęła z dostarczania gier dopracowanych w warstwie technicznej, co potwierdzała każdą kolejną odsłoną Gothic, Risen i Elex. Dotychczas...

Test wydajności Elden Ring PC - Wymagania sprzętowe wysokie jak poziom trudności? Test wydajności kart graficznych

Test wydajności Elden Ring PC - Wymagania sprzętowe wysokie jak poziom trudności? Test wydajności kart graficznych

Stało się! Elden Ring bezapelacyjnie zwyciężył w naszej ankiecie, w której prosiliśmy o wskazanie najbardziej interesujących gier komputerowych, jakich testy wydajności chcielibyście zobaczyć w najbliższych tygodniach. Rzecz dotyczyła wymagań sprzętowych, dlatego byłem odrobinę zdziwiony takim wynikiem. Produkcja FromSoftware zdystansowała Elex II oraz Shadow Warrior 3, chociaż pod względem oprawy graficznej wypadała chyba najsłabiej, jak również miała gwarantowaną blokadę klatek na sekundę....

Test wydajności NVIDIA DLSS w Dying Light 2 PC - Sposób na płynne granie z ray tracingiem. Porównanie jakości obrazu DLSS i FSR

Test wydajności NVIDIA DLSS w Dying Light 2 PC - Sposób na płynne granie z ray tracingiem. Porównanie jakości obrazu DLSS i FSR

Wymagania sprzętowe Dying Light 2, zwłaszcza po włączeniu ray tracingu, mogły niektórych przerazić skuteczniej, niż zastępy zombie i potwory ganiające głównego bohatera. Pakiet zaawansowanych efektów śledzenia promieni oprawę graficzną owszem znacznie poprawia, ale jednocześnie mocno podnosi poprzeczkę dla konfiguracji zdolnych utrzymać akceptowalną płynność. Dlatego w chwili obecnej jedyną receptą na poprawę wydajności okazują się techniki pokroju NVIDIA DLSS, której implementacji została...

Test wydajności Dying Light 2 PC - Wymagania sprzętowe nie zabijają, jednak ray tracing to prawdziwy pogromca kart graficznych

Test wydajności Dying Light 2 PC - Wymagania sprzętowe nie zabijają, jednak ray tracing to prawdziwy pogromca kart graficznych

Dziś sklepowa premiera Dying Light 2, którego gorącą recenzję mogliście niedawno przeczytać na łamach PurePC, jednak na portalu poświęconemu hardware nie mogło zabraknąć również testu wydajności. Wymagania sprzętowe Dying Light 2 to zresztą naprawdę rozbudowana kwestia, dlatego możecie spodziewać się dwóch artykułów. Pierwszy zostanie poświęcony wydajności w standardowych ustawieniach i śledzeniu promieni - właśnie go przeglądacie. Drugi dorzuci pomiary z NVIDIA DLSS, które do grania...

Test wydajności God of War PC - Wymagania sprzętowe do niskich nie należą. Test i porównanie jakości obrazu NVIDIA DLSS

Test wydajności God of War PC - Wymagania sprzętowe do niskich nie należą. Test i porównanie jakości obrazu NVIDIA DLSS

Istnieją produkcje i serie gier stricte konsolowych, których debiutu na pecetach niewielu się spodziewało, a jednak w ostatnim czasie nastąpiły. God of War zdecydowanie można zaliczyć do takiego ekskluzywnego grona. Przygody Kratosa od dawna stanowiły jedną z najmocniejszych marek w posiadaniu SONY, będącą prawdziwym system sellerem napędzającym sprzedaż kolejnych generacji PlayStation. Jak wypadła konwersja na komputery osobiste? Czy wymagania God of War PC mogą zawstydzić topowe maszyny? Biorąc...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.