directx12
Wymagania sprzętowe Dying Light: The Beast PC. Gra otrzyma Ray Tracing, NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2

Dying Light: The Beast pierwotnie miał ukazać się 22 sierpnia, jednak na kilka tygodni przed debiutem ogłoszono opóźnienie do 19 września tego roku. Powodem była chęć dopracowania gry pod względem technicznym, co wynikło z opinii dziennikarzy, którzy mieli okazję zagrać w wersję preview. Teraz do premiery pozostało nieco ponad dwa tygodnie i Techland zdecydował się opublikować oficjalne wymagania sprzętowe swojej gry. Co ciekawe, wymagania dotyczą zarówno desktopów jak i notebooków.
GeForce GTX 1060 Mobile - Pełny układ GP106 trafi do laptopów

Ostatnie dni minęły pod znakiem przecieków dotyczących nowej karty graficznej NVIDII. Wczoraj informowaliśmy o pełnej specyfikacji GeForce GTX 1060, gdzie potwierdzone zostało m.in 6 GB pamięci GDDR5, 192-bitowa magistrala oraz taktowanie bazowe na poziomie 1506 MHz z możliwością podbicia w trybie GPU Boost 3.0 do wartości 1709 MHz. Przy TDP wynoszącym 120W, układ ten swoją wydajnością powinien być zbliżony do GeForce GTX 980. Czy tak właśnie będzie, okaże się niebawem. Natomiast poniższe informacje...
GeForce GTX 1060 - nieoficjalne wyniki wydajności w grach

Raptem przed kilkoma godzinami pisaliśmy o pełnej specyfikacji karty graficznej GeForce GTX 1060, a tutaj szykuje się kolejna porcja rewelacji. Zacznijmy jednak od specyfikacji - model ten wyposażony zostanie w 6 GB pamięci VRAM GDDR5, co przy 192-bitowej magistrali daje przepustowość na poziomie 192 GB/s. Bazowe taktowanie karty ma wynosić 1506 MHz z możliwością podbicia w trybie GPU Boost 3.0 do 1709 MHz. Rdzeń ma również cechować się m.in 48 jednostkami renderującymi (ROP) oraz 80 jednostkami teksturującymi...
Build 2016 - wielcy wygrani i wielcy przegrani

Jesteśmy już po najważniejszej części konferencji Build 2016 – to właśnie keynote, czyli wprowadzenie i zaprezentowanie nowości pokazuje, nad czym takim skupia się Microsoft i czego możemy spodziewać się w nadchodzących miesiącach. Konferencja trwa oczywiście nadal, a deweloperzy będą sukcesywnie otrzymywać kolejne informacje związane z tym, z czego już niebawem skorzystają we własnych aplikacjach. Wczoraj relacjonowaliśmy keynote na żywo, dzieląc się z Wami tym, co takiego pokazał Microsoft....
Build 2016 - Relacja na żywo z konferencji Microsoftu

Właśnie rozpoczęła się konferencja Build 2016 – jedno z najważniejszych corocznych wydarzeń w świecie IT przygotowane przez firmę Microsoft. Na tej konferencji firma prezentuje wszelkie nowości, a także swoje plany na najbliższe miesiące. Jest to także jedno z najważniejszych wydarzeń dla programistów. Czego możemy oczekiwać tym razem? Na pewno nie zabraknie informacji związanych z systemem Windows 10, konsolą Xbox, uniwersalną platformą wiążącą ze sobą wszystkie najważniejsze urządzenia,...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p