gta v enhanced
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe

Premiera GTA VI zbliżą się wielkimi krokami, aczkolwiek pececiarze tradycyjnie poczekają dłużej od konsolowców, mogąc w międzyczasie nabijać godziny w solidnie odświeżonym poprzedniku. Rockstar najwidoczniej postanowił przygotować odpowiedni grunt, ponieważ wprowadzone przed kilkoma miesiącami GTA V Enhanced otrzymało liczne zmiany techniczne m.in. zaawansowane śledzenie promieni, obsługę DirectX 12 oraz DirectStorage. Niedawno pojawiła się również kolejna aktualizacja, dodająca obsługę techniki...
GTA 5 Enhanced Edition na PC otrzymuje kolejne opcje Ray Tracingu, w tym odbicia RT w wysokiej rozdzielczości

Komputerowe wydanie GTA 5 otrzymało kilka miesięcy temu wydanie Enhanced, które wprowadziło m.in. wsparcie dla Ray Tracingu, DLAA czy niektórych technik skalowania, tj. NVIDIA DLSS czy AMD FSR. W przypadku śledzenia promieni, RT zostało tutaj wykorzystane do ulepszenia globalnego oświetlenia (RTGI), cieni oraz odbić. Rockstar Games najwyraźniej nie poprzestał na dotychczasowych opcjach, ponieważ nowa aktualizacja wprowadza kolejne funkcjonalności dla śledzenia promieni, poprawiając ogólną jakość wizualną...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p