Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

dlss 3.5

NVIDIA Studio - nowa aktualizacja sterowników przynosi więcej funkcji AI i wzbogaci oprogramowanie RTX Remix o DLSS 3.5

NVIDIA Studio - nowa aktualizacja sterowników przynosi więcej funkcji AI i wzbogaci oprogramowanie RTX Remix o DLSS 3.5

Choć większość z nas korzysta ze sterowników NVIDIA GeForce Game Ready, to karty graficzne ze stajni Zielonych posiadają również odmianę sterowników NVIDIA Studio. Jak możemy się domyśleć, ta wersja jest tworzona z myślą o pracy grafików komputerowych, a w ostatnim czasie również o wykorzystaniu algorytmów AI. Najnowsza aktualizacja 551.86 skupia się głównie na tym ostatnim aspekcie, choć gracze również powinni być zadowoleni za sprawą uaktualnienia RTX Remix.

Black Myth: Wukong na PC z Path Tracingiem i DLSS 3.5. Star Wars Outlaws otrzyma z kolei Ray Tracing i DLSS 3

Black Myth: Wukong na PC z Path Tracingiem i DLSS 3.5. Star Wars Outlaws otrzyma z kolei Ray Tracing i DLSS 3

W zeszłym roku posiadacze najmocniejszych komputerów mogli sprawdzić Path Tracing w takich grach jak Cyberpunk 2077 (wraz z dodatkiem Phantom Liberty) oraz Alan Wake 2. Oba tytuły na maksymalnych ustawieniach graficznych okazały się bardzo wymagające dla współczesnego sprzętu. NVIDIA jednak nie zaprzestaje promowania tego typu rozwiązań, czego dowodem są najnowsze ogłoszenia. Dotyczą one dwóch tegorocznych i mocno wyczekiwanych gier: Black Myth: Wukong oraz Star Wars Outlaws.

Path Tracing w Cyberpunk 2077 i Alan Wake II - Czy GeForce RTX 4080 to minimum nawet z NVIDIA DLSS i Frame Generation?

Path Tracing w Cyberpunk 2077 i Alan Wake II - Czy GeForce RTX 4080 to minimum nawet z NVIDIA DLSS i Frame Generation?

Rok 2023 przyniósł wiele głośnych premier gier komputerowych, wśród których znalazły się między innymi Alan Wake II oraz odświeżony Cyberpunk 2077, które wprowadziły w opcjach graficznych Path Tracing. Zaawansowana technika fizyki oświetlenia, będąca przyszłością renderingu, przybliża cyfrowe obrazy do rzeczywistości, niemniej zostało to okupione bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Posiadacze najmocniejszych układów mogą jednak z powodzeniem uruchomić Path Tracing, uzyskując całkiem...

NVIDIA chwali się, że już ponad 500 gier oraz aplikacji obsługuje Ray Tracing lub DLSS. Do standardu jednak wciąż daleka droga

NVIDIA chwali się, że już ponad 500 gier oraz aplikacji obsługuje Ray Tracing lub DLSS. Do standardu jednak wciąż daleka droga

NVIDIA jest liderem w rozwoju Ray Tracingu i zastosowania sztucznej inteligencji do zwiększania liczby FPS-ów w grach. Firma z Santa Clara pochwaliła się, że z techniki śledzenia promieni, DLSS lub obu tych funkcji, korzysta już ponad 500 gier i aplikacji. Choć większość środowiska powiązanego z gamingiem jest zgodna, że Ray Tracing powinien w przyszłości stać się standardem, to droga do jego upowszechnienia będzie długa i wyboista.

Cyberpunk 2077 - przeszkadza Ci ghosting po aktywacji Path Tracingu? Wkrótce problem może zostać zminimalizowany

Cyberpunk 2077 - przeszkadza Ci ghosting po aktywacji Path Tracingu? Wkrótce problem może zostać zminimalizowany

Choć zastosowanie Path Tracingu w grach z kategorii AAA jest prawdziwym przełomem w jakości grafiki, to technika ma ciągle swoje wady. Jedną z nich jest zjawisko ghostingu, które widać zwłaszcza w przypadku szybko poruszających się obiektów w grze Cyberpunk 2077. Postęp technologiczny w przyszłości wyeliminuje jednak także ten problem. Znaczącą poprawę może przynieść już najnowsza wersja techniki Ray Reconstruction, o ile zostanie zaimplementowana do gry.

Test Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC kontra PlayStation 5 oraz Xbox Series X - Porównanie trzech platform testowych

Test Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC kontra PlayStation 5 oraz Xbox Series X - Porównanie trzech platform testowych

W ostatnich latach chyba o mało której grze mówiło się tak dużo jak o Cyberpunku 2077. Gra zadebiutowała w 2020 roku, jednak bardzo złą decyzją CD Projektu RED było wypuszczenie produkcji na stare konsole, tj. PlayStation 4 oraz Xbox One. W efekcie wersje na owe konsole zadebiutowały w fatalnym stanie technicznym, co rzutowało na późniejszą ocenę całej gry. Dopiero w zeszłym roku doczekaliśmy się wersji natywnej pod PlayStation 5 oraz Xbox Series, które zaoferowały już znacznie lepszą jakość...

Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?

Test wydajności Cyberpunk 2077: Phantom Liberty PC. Jak bardzo Cyberpunk 2077 Patch 2.0 podnosi wymagania sprzętowe?

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty to długo wyczekiwany, pełnowymiarowy dodatek do ostatniej produkcji CD Projekt RED, który przynosi nowy rozdział przygody, liczne usprawnienia i zmiany mechanik. Deweloper jednocześnie z rozszerzeniem udostępnił również Patch 2.0, nadający grze ostateczną formę od strony rozgrywkowej i technologicznej. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty jest zarazem jednym z pierwszych tytułów obsługujących NVIDIA DLSS 3.5 wprowadzających funkcję Ray Reconstruction. Czy wymagania sprzętowe...

Alan Wake 2 - NVIDIA prezentuje grę w wersji PC w 4K, z pełnym Path Tracingiem oraz z techniką DLSS 3.5

Alan Wake 2 - NVIDIA prezentuje grę w wersji PC w 4K, z pełnym Path Tracingiem oraz z techniką DLSS 3.5

Pod koniec października na rynek trafi druga część przygód pisarza Alana Wake'a. Studio Remedy Entertainment obecnie intensywnie pracuje nad finalizacją gry Alan Wake 2. Produkcja zmierza na PC oraz konsole PlayStation 5, a także Xbox Series. Remedy w przypadku Alana ponownie nawiązało współpracę z NVIDIĄ, tak jak to było w przypadku Control. Wówczas to właśnie gra fińskiego studia była jedną z pierwszych gier mocno promowanych pod kątem implementacji Ray Tracingu. Alan Wake 2 idzie jeszcze dalej,...

NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction - nowa wersja techniki udoskonali jakość śledzenia promieni na kartach GeForce RTX

NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction - nowa wersja techniki udoskonali jakość śledzenia promieni na kartach GeForce RTX

W ubiegłym roku NVIDIA wprowadziła kolejną generację techniki DLSS, która łączy w sobie trzy różne funkcje: Super Resolution, Frame Generation oraz Reflex. DLSS w takiej postaci został jednak zablokowany wyłącznie dla kart graficznych GeForce RTX 4000 z racji wykorzystania silnika Optical Flow Accelerator, który został znacząco ulepszony w rdzeniach Tensor 4. generacji. Niespełna rok po tej zapowiedzi NVIDIA ogłasza właśnie kolejny postęp - DLSS 3.5. Nowa wersja poprawi przede wszystkim jakość...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.