Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

nvidia reflex

Technologia AMD Anti-Lag+ wkrótce znów będzie dostępna. Oficjalne potwierdzenie od pracownika firmy

Technologia AMD Anti-Lag+ wkrótce znów będzie dostępna. Oficjalne potwierdzenie od pracownika firmy

Wszystko wskazuje na to, że firma AMD jest coraz bliżej rozwiązania problemu związanego z technologią AMD Anti-Lag+, która została wycofana z oprogramowania AMD Software: Adrenalin Edition jeszcze w październiku 2023 roku. Jej głównym zadaniem jest redukcja opóźnień w grach wideo, a więc mamy do czynienia z konkurencyjnym rozwiązaniem dla NVIDIA Reflex. Funkcja ta jest szczególnie istotna dla technik interpolacji klatek, takich jak AMD FSR 3.

AMD tymczasowo wycofuje Anti-Lag+ i publikuje oficjalne oświadczenie na temat problemów z technologią

AMD tymczasowo wycofuje Anti-Lag+ i publikuje oficjalne oświadczenie na temat problemów z technologią

Obecnie gracze mają sporo rozwiązań, które mogą pomóc im w zmniejszeniu opóźnienia wejścia-wyjścia, czyli tzw. input laga. Jedno z nich, jakim jest AMD Anti-Lag+, zostało zaprezentowane stosunkowo niedawno i doczekało się już implementacji w wielu grach sieciowych. W ostatnim czasie okazało się, że korzystając z tej funkcji w grze Counter-Strike 2, gracze otrzymywali bany VAC od Valve, ponieważ technologia naruszała biblioteki DLL tytułu, a dokładniej konkretne pliki. AMD odniosło się do całej...

SYNCED oraz Witchfire - kolejne gry z dodaną obsługą NVIDIA DLSS 3. Niektóre tytuły skorzystają z poprzedniej wersji technologii

SYNCED oraz Witchfire - kolejne gry z dodaną obsługą NVIDIA DLSS 3. Niektóre tytuły skorzystają z poprzedniej wersji technologii

W celu poprawienia wydajności wielu gier producenci często decydują się na implementację dostępnych rozwiązań, które pomagają uzyskać większą liczbę klatek na sekundę, a przy tym zachować odpowiednią jakość. Jednym z nich jest DLSS (Deep Learning Super Sampling) od NVIDII. Dzięki uczeniu maszynowemu i wykorzystaniu sieci neuronowej technologia ta umożliwia wygenerowanie klatek o wyższej rozdzielczości od natywnie wyświetlanej, a przy tym zwiększa płynność rozgrywki. Kolejne tytuły otrzymały...

Portal: Prelude RTX otrzymał Path Tracing, DLSS 3 oraz RTX IO. Remaster od dzisiaj dostępny za darmo dla posiadaczy Portala

Portal: Prelude RTX otrzymał Path Tracing, DLSS 3 oraz RTX IO. Remaster od dzisiaj dostępny za darmo dla posiadaczy Portala

W momencie prezentacji architektury Ada Lovelace oraz pierwszych kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000, sporo czasu poświęcono wówczas na prezentację odnowionej wersji gry Portal, czyli jednej z najbardziej oryginalnych gier platformowo-logicznych od firmy Valve. Nową wersję Portala upiększono dzięki implementacji Path Tracingu, co znacząco wpłynęło na poprawę jakości oprawy graficznej. Portal RTX był również jedną z pierwszych gier z obsługą techniki DLSS 3 (Super Resolution w połączeniu z...

Counter-Strike 2 będzie oferowany z obsługą NVIDIA Reflex - najbardziej skorzystają posiadacze starszych kart GeForce

Counter-Strike 2 będzie oferowany z obsługą NVIDIA Reflex - najbardziej skorzystają posiadacze starszych kart GeForce

W zeszłym miesiącu Valve potwierdziło prace nad grą Counter-Strike 2. Z jednej strony otrzymamy kultowe mapy z Counter-Strike: Global Offensive, z drugiej jednak strony gracze mogą liczyć na lepszą jakość oprawy graficznej ze względu na przejście na silnik Source 2. Posiadacze dotychczasowej wersji Global Offensive mogą również liczyć na darmowe przejście do Counter-Strike 2. Teraz dodatkowo NVIDIA potwierdziła współpracę z Valve, jeśli chodzi o zmniejszenie opóźnienia sygnału na kartach GeForce.

Forza Horizon 5 od dziś ze wsparciem techniki NVIDIA DLSS 3. Pięć kolejnych tytułów otrzymało NVIDIA DLSS 2

Forza Horizon 5 od dziś ze wsparciem techniki NVIDIA DLSS 3. Pięć kolejnych tytułów otrzymało NVIDIA DLSS 2

Technika NVIDIA DLSS wspierana jest już przez ponad 280 gier i aplikacji. DLSS 3 można znaleźć w 29 tytułach. Jej adaptacja przebiega 7 razy szybciej niż DLSS 2, jeśli weźmiemy pod uwagę pierwsze pół roku od ich premier. W trakcie konferencji GDC deweloperzy otrzymali dostęp do narzędzia NVIDIA Streamline oraz zupełnie nowych wtyczek umożliwiających implementacje DLSS 3. Opublikowano również nową wersję narzędzia ICAT, ułatwiającego porównywanie zrzutów ekranu oraz filmów z gier po aktywacji...

NVIDIA RTX Video Super Resolution - nowy sterownik wprowadza technologię napędzaną przez sztuczną inteligencję

NVIDIA RTX Video Super Resolution - nowy sterownik wprowadza technologię napędzaną przez sztuczną inteligencję

NVIDIA udostępniła właśnie sterownik Game Driver, który jest zoptymalizowany do nadchodzącej gry The Finals oraz obsługuje technologię RTX Video Super Resolution (VSR). O ile na grę i efekty pracy nad implementacją funkcji musimy poczekać, tak wszyscy posiadacze kart graficznych GeForce RTX z serii 30 oraz 40 od razu będą mogli zacząć korzystać z wprowadzonej technologii. Z pewnością wielu osobom spodoba się dodana opcja.

MSI Clutch GM31 Lightweight - mysz dla małych i średnich dłoni w wersji z przewodem i bez - ta druga w zestawie ze stacją ładującą

MSI Clutch GM31 Lightweight - mysz dla małych i średnich dłoni w wersji z przewodem i bez - ta druga w zestawie ze stacją ładującą

MSI, jeden z popularniejszych producentów sprzętu dla graczy ogłosił chwilę temu dwie nowości z serii lekkich myszy gamingowych - Clutch GM31 Lightweight oraz Clutch GM31 Lightweight Wireless. Model ów ma być lepiej niż swój poprzednik (GM41) przystosowany do małych i średnich dłoni, a model bezprzewodowy zaoferuje ponadto niskie opóźnienia (2.4 GHz) i pracę na akumulatorze do 110 h. W zestawie znajdziemy też stację ładującą. Gryzonie wyceniono na 229 i 359 zł.

AGON AGM600 - gamingowa mysz zgodna z NVIDIA Reflex, wyposażona w 10 przycisków i w czujnik PixArt PWM3389

AGON AGM600 - gamingowa mysz zgodna z NVIDIA Reflex, wyposażona w 10 przycisków i w czujnik PixArt PWM3389

Marka AGON by AOC zaprezentowała właśnie nową, przewodową mysz z certyfikacją NVIDIA Reflex. W modelu AGM600 zamontowano precyzyjny, sprawdzony czujnik PixArt PWM3389 oraz przełączniki Kailh o dużej żywotności (80 mln. kliknięć). Jest to propozycja dla tych użytkowników, którzy preferują przede wszystkim chwyt typu palm bądź claw. Mysz pojawi się w sklepach w tym miesiącu w cenie 249 zł.

NVIDIA oraz ASUS ponownie współpracują. Owocem jest monitor ASUS ROG Swift z odświeżaniem 500 Hz oraz G-SYNC

NVIDIA oraz ASUS ponownie współpracują. Owocem jest monitor ASUS ROG Swift z odświeżaniem 500 Hz oraz G-SYNC

Producenci ekranów dla monitorów (oraz notebooków) do gier w ostatnich latach mają ogromne parcie na zwiększanie częstotliwości odświeżania. Przejście z 60 na 120/144 Hz dawało ogromną różnicę w odczuciu lepszej płynności wyświetlanego obrazu. Później przyszła era takich częstotliwości jak 170 Hz czy 240 Hz. Tymczasem na rynku e-sportowym, w którym płynność jest niezwykle ważna, zaczęto wprowadzać monitory o jeszcze wyższej częstotliwości odświeżania. Wszyscy z pewnością pamiętamy...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.