synced
SYNCED oraz Witchfire - kolejne gry z dodaną obsługą NVIDIA DLSS 3. Niektóre tytuły skorzystają z poprzedniej wersji technologii

W celu poprawienia wydajności wielu gier producenci często decydują się na implementację dostępnych rozwiązań, które pomagają uzyskać większą liczbę klatek na sekundę, a przy tym zachować odpowiednią jakość. Jednym z nich jest DLSS (Deep Learning Super Sampling) od NVIDII. Dzięki uczeniu maszynowemu i wykorzystaniu sieci neuronowej technologia ta umożliwia wygenerowanie klatek o wyższej rozdzielczości od natywnie wyświetlanej, a przy tym zwiększa płynność rozgrywki. Kolejne tytuły otrzymały...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p