witchfire
NVIDIA DLSS 3 nie zachwyca implementacją w grze Witchfire. Wzrost wydajności jest ograniczony
![NVIDIA DLSS 3 nie zachwyca implementacją w grze Witchfire. Wzrost wydajności jest ograniczony](/files/Image/m165/41209.png)
Witchfire, po bardzo długim okresie produkcji, trafił wreszcie 20 września do wczesnego dostępu na platformie Epic. Tytuł spotkał się raczej z ciepłym przyjęciem, choć przed deweloperami jeszcze sporo pracy. Na plus można także zaliczyć obsługę technik DLSS 2 i DLSS 3, ale włączenie tej ostatniej opcji nie zawsze przynosi spodziewany wzrost liczby klatek na sekundę. Możliwe, że element ten będzie poprawiony przed właściwą premierą.
Witchfire - The Astronauts z siedmiominutowym materiałem z rozgrywki. Nadszedł czas na polowanie na wiedźmy
![Witchfire - The Astronauts z siedmiominutowym materiałem z rozgrywki. Nadszedł czas na polowanie na wiedźmy](/files/Image/m165/41096.png)
W następnym tygodniu CD Projekt RED podzieli się z nami wyczekiwanym Phantom Liberty, ale nieco wcześniej dostaniemy inny obiecujący projekt z rodzimej stajni - a przynajmniej jego wersję w Early Access. Dużo czasu minęło od ogłoszenia tytułu, nie obyło się także bez przekładania premiery, aczkolwiek The Astronauts wreszcie wyszli z nim na prostą. Już teraz zatem pierwsi gracze sprawdzili Witchfire, natomiast deweloperzy zamieścili jeszcze jedno ciekawe wideo.
SYNCED oraz Witchfire - kolejne gry z dodaną obsługą NVIDIA DLSS 3. Niektóre tytuły skorzystają z poprzedniej wersji technologii
![SYNCED oraz Witchfire - kolejne gry z dodaną obsługą NVIDIA DLSS 3. Niektóre tytuły skorzystają z poprzedniej wersji technologii](/files/Image/m165/40920.png)
W celu poprawienia wydajności wielu gier producenci często decydują się na implementację dostępnych rozwiązań, które pomagają uzyskać większą liczbę klatek na sekundę, a przy tym zachować odpowiednią jakość. Jednym z nich jest DLSS (Deep Learning Super Sampling) od NVIDII. Dzięki uczeniu maszynowemu i wykorzystaniu sieci neuronowej technologia ta umożliwia wygenerowanie klatek o wyższej rozdzielczości od natywnie wyświetlanej, a przy tym zwiększa płynność rozgrywki. Kolejne tytuły otrzymały...
Witchfire - zaprezentowano nowy zapis rozgrywki z gry polskiego studia The Astronauts. Znamy też datę debiutu tytułu
![Witchfire - zaprezentowano nowy zapis rozgrywki z gry polskiego studia The Astronauts. Znamy też datę debiutu tytułu](/files/Image/m165/39907.jpg)
Proces produkcji strzelanki Witchfire trwa już wiele lat. Wystarczy przypomnieć, że projekt był pierwotnie zapowiedziany w 2017 roku. Od tego czasu przeszedł sporo zmian koncepcyjnych. Wygląda jednak na to, że polskie studio The Astronauts jest niemal gotowe do udostępnienia pierwszej wersji gry. Na Summer Game Fest 2023 zaprezentowano nowy, choć dosyć krótki, zapis rozgrywki, a także ujawniono, kiedy produkcja trafi na rynek.
Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego maga
![Witchfire - twórcy zaprezentowali złożony system zaklęć. Polski tytuł pozwoli wcielić się w zabójczego maga](/files/Image/m165/38990.jpg)
Nad Witchfire polskie studio The Astronauts pracuje już od kilku lat. Mimo że wciąż nie poznaliśmy ostatecznej daty premiery, to twórcy regularnie dzielą się z graczami efektami swojej pracy. W ubiegłym miesiącu Adrian Chmielarz ujawnił szczegóły dotyczące mechaniki broni palnej, a teraz przyszła kolej na czary. Podczas Future Games Show 2023 przedstawiono system zaklęć, który pomoże w sprawnej i jednocześnie widowiskowej eliminacji przeciwników.
Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni
![Witchfire - Adrian Chmielarz opowiada nam o systemie walki w swojej nadchodzącej grze. Oto magia broni](/files/Image/m165/38523.jpg)
Jeżeli nie dojdzie do jakiejś nieprzewidzianej sytuacji, w najbliższym czasie na Epic Games Store w Early Access pojawi się gra od The Astronauts. Dotychczas ukazane nam materiały napawają optymizmem, aczkolwiek sam proces powstawania projektu i wszelkie komplikacje z nim związane sprawiają, że czekamy już dosyć długo. W ramach zaostrzenia apetytu w krótką, ale całkiem treściwą podróż zabrał nas nie kto inny, jak sam Adrian Chmielarz.
Witchfire od Adriana Chmielarza i studia The Astronauts wygląda pięknie na nowych screenach. Wiemy, dlaczego powstaje tak długo
![Witchfire od Adriana Chmielarza i studia The Astronauts wygląda pięknie na nowych screenach. Wiemy, dlaczego powstaje tak długo](/files/Image/m165/32641.jpg)
Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts – składające się ze współtwórców Painkillera i Bulletstorm z czasów People Can Fly – opublikowało w swoim wpisie na oficjalnej stronie internetowej nowe informacje o postępach prac nad obiecująco się zapowiadającą strzelaniną Witchfire. Podzieliło się również nowymi screenami, na których grafika prezentująco się całkiem wybornie. Jest to zasługa wykorzystania silnika Unreal Engine 4 i techniki fotogrametrii, której efekty mogliśmy...
Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy Painkillera
![Witchfire: krótki gameplay duchowego spadkobiercy Painkillera](/files/Image/m165/25647.jpg)
Nad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem 2017 roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak według sporadycznych wypowiedzi samego Chmielarza - gra ma się dobrze. Pod koniec ubiegłego roku pojawił się króciutki gameplay, dziś zaś pora na kolejnych kilka sekund z tego duchowego spadkobiercy Painkillera....
Data premiery Witchfire: egzekucja wiedźm od Adriana Chmielarza
![Data premiery Witchfire: egzekucja wiedźm od Adriana Chmielarza](/files/Image/m165/24187.jpg)
Nad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem ubiegłego roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak zgodnie z ostatnią wypowiedzią samego Chmielarza umieszczoną w tzw. dziennikach deweloperskich - gra ma się dobrze. Co więcej, w każdą środę twórcy aktualizować będą ów dziennik, umieszczając...
Najciekawsze zapowiedzi prosto z gali The Game Awards
![Najciekawsze zapowiedzi prosto z gali The Game Awards](/files/Image/m165/20837.jpg)
Za nami kolejna odsłona gali The Game Awards, podczas której wręczane są nagrody za najlepsze tytuły mijającego roku, a także prezentowane są zupełnie nowe gry. W tym roku bezapelacyjnie zwycięzcą została gra The Legend of Zelda: Breath of the Wild, która zwyciężyła w aż trzech kategoriach. Z kolei wśród najciekawszych zaprezentowanych gier warto zdecydowanie wspomnieć o polskim akcencie w postaci Witchfire, a także takich tytułach jak Metro: Exodus, Shadow Die Twice, Death Stranding, Bayonetta...
Wyniki konkursu na 18. urodziny PurePC - Rozdaliśmy karty graficznie, laptopy, procesory i wiele innych cennych nagród
Upadek gier z kategorii AAA, czyli dlaczego sięgam coraz częściej po produkcje retro i gry niezależne
AMD Radeon RX 8000 - karty graficzne RDNA 4 zadebiutują w 2025 roku. Najpierw NAVI 48, potem NAVI 44
Noctua NH-D15 G2 - premiera kolejnej generacji flagowych coolerów z wydajnymi i cichymi wentylatorami
Test procesora AMD Ryzen 5 3600 pięć lat po premierze. Tanie sześć rdzeni kontra Intel Core i3-12100F. Obydwa kosztują 350 złotych