Party Animals
SYNCED oraz Witchfire - kolejne gry z dodaną obsługą NVIDIA DLSS 3. Niektóre tytuły skorzystają z poprzedniej wersji technologii

W celu poprawienia wydajności wielu gier producenci często decydują się na implementację dostępnych rozwiązań, które pomagają uzyskać większą liczbę klatek na sekundę, a przy tym zachować odpowiednią jakość. Jednym z nich jest DLSS (Deep Learning Super Sampling) od NVIDII. Dzięki uczeniu maszynowemu i wykorzystaniu sieci neuronowej technologia ta umożliwia wygenerowanie klatek o wyższej rozdzielczości od natywnie wyświetlanej, a przy tym zwiększa płynność rozgrywki. Kolejne tytuły otrzymały...
Alan Wake II, Cyberpunk 2077: Widmo Wolności, PAYDAY 3 oraz Party Animals wylądują w NVIDIA GeForce NOW w dniu premiery

Na targach Gamescom 2023 ogłoszono, że najnowsze wysokobudżetowe tytuły od wydawców takich jak Epic Games Publishing, CD Projekt Red, czy Deep Silver dołączą do biblioteki usługi NVIDIA GeForce NOW już w dniach swoich premier. To gry o wysokich wymaganiach graficznych, które wykorzystają pełną moc usprawnionej chmury. Co więcej, w tym tygodniu usługa wzbogaci się o 25 nowych gier, w tym pierwsze tytuły dostępne w ramach Xbox Game Pass.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p