directx 12
- 1
- 2
- 3
- następna ›
NVIDIA Smooth Motion - Frame Generation z poziomu sterownika dla gier bazujących na API DirectX 11 i DirectX 12

Kilka dni temu zadebiutowały pierwsze karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5090 oraz GeForce RTX 5080 (no powiedzmy... patrząc po dostępności oraz cenach). Wraz z premierą otrzymaliśmy pierwsze sterowniki ze wsparciem dla układów Blackwell. Oprócz omawianej już wcześniej funkcji DLSS Override, nowe sterowniki przyniosły jeszcze jedną funkcjonalność, którą NVIDIA się wcześniej nie chwaliła. Mowa o Smooth Motion, które jest ściśle związane z generatorem klatek.
Wymagania sprzętowe Rise of the Ronin PC. Zapowiedź, data premiery i cena ekskluzywnej dotąd gry dla PlayStation 5

W zeszłym roku na PlayStation 5 zadebiutowało kilka gier ekskluzywnych, w tym m.in. Rise of the Ronin od studia Team Ninja. Jak wiadomo, Sony sfinansowało ten projekt oraz odpowiadało za wydanie gry na swojej konsoli. Premiera odbyła się w marcu zeszłego roku i wygląda na to, że okres ekskluzywności pomału dobiega końca. Firma KOEI TECMO poinformowała bowiem o nadchodzącej premierze gry na PC (tylko Steam). Co ciekawe, to właśnie KOEI TECMO będzie odpowiadać za wydanie produkcji.
Wymagania sprzętowe Assassin's Creed Shadows PC. Do 4K w ultra detalach będzie wymagany przynajmniej GeForce RTX 4090

Niedawno Ubisoft opublikował nowy zwiastun gry Assassin's Creed Shadows, skupiający się na historii Naoe oraz Yasuke. W tym samym czasie media oraz twórcy wideo opublikowali swoje wrażenia po spędzeniu kilku godzin z grą. Na dokładkę otrzymaliśmy teraz oficjalne wymagania sprzętowe dla komputerowej wersji. Są one wyraźnie wyższe w porównaniu do Assassin's Creed Valhalla i prawdopodobnie wpływ na to będzie miał Ray Tracing, którego nie będzie można wyłączyć całkowicie. Szczegóły znajdziecie...
Test wydajności kart graficznych Dragon Age: The Veilguard - NVIDIA GeForce vs AMD Radeon. Kolejna gra preferująca sprzęt Zielonych?

Zanim usiadłem do testów kart graficznych w Dragon Age: The Veilguard, poprosiłem znajomego wróżbitę Macieja o duchowe wsparcie, który przeszukując zapomniane archiwa odnalazł w zniszczonym tomiszczu pradawną przepowiednię. Brzmiała ona następująco - przeglądając artykułu dalsze strony, posiadacz GeForce powinien być zadowolony, jednak Straż Zasłony znacznie gorzej potraktuje Radeony! Wówczas jeszcze nie rozumiałem, że enigmatyczne proroctwo zostanie rychło wypełnione... Dzisiaj będziecie świadkami...
Test wydajności kart graficznych Silent Hill 2 Remake. Unreal Engine 5 trochę postraszył wymaganiami sprzętowymi

Remake Silent Hill 2 okazał się sukcesem polskiego studia Bloober Team, któremu słusznie zaufali włodarze Konami, zlecając odświeżenie klasyka z czasów konsoli SONY PlayStation 2. Nasi rodacy przystąpili do działania z wykorzystaniem Unreal Engine 5, silnika zyskującego coraz większą popularność i powoli kreującego poziom wymagań sprzętowych w grach komputerowych. Na szczęście Silent Hill 2 uruchomicie w pełnej okazałości również na słabszych kartach graficznych, przynajmniej dopóki nie włączycie...
Wymagania sprzętowe Cronos: The New Dawn PC. Te są wyższe niż w ostatniej grze Bloober Team - Silent Hill 2

Niespełna dwa tygodnie temu na rynku zadebiutował remake gry Silent Hill 2, który przygotowany został przez krakowskie studio Bloober Team, we współpracy z Konami. Z kolei raptem kilka dni temu producent ujawnił swój najnowszy projekt - survival horror pod tytułem Cronos: The New Dawn. W produkcji wcielimy się w Podróżnika, wysłannika enigmatycznego Kolektywu, obarczonego misją przeszukiwania pustkowi przyszłości w celu lokalizowania wyrw w czasie, dzięki którym przeniesiesz się do Polski lat osiemdziesiątych...
Wymagania sprzętowe Call of Duty: Black Ops 6 PC. Gra otrzyma technikę AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation

W przyszłym tygodniu odbędzie się premiera kolejnej gry z cyklu Call of Duty (wszak w życiu pewne są dwie rzeczy - podatki oraz coroczna premiera Call of Duty). Tym razem wrócimy do podserii Black Ops, gdzie twórcy ze studia Treyarch kontynuują historię przedstawioną w Call of Duty: Black Ops - Cold War. Na kilka dni przed debiutem, producent oraz wydawca - Activision Blizzard - opublikowali oficjalne wymagania sprzętowe komputerowej wersji gry oraz nowy trailer produkcji.
Dragon Age The Veilguard - Opublikowano pełne wymagania sprzętowe wersji PC, także dla włączonego Ray Tracingu

Już za nieco ponad dwa tygodnie na rynek trafi kolejna duża gra AAA. Tym razem mowa o Dragon Age The Veilguard od studia BioWare. Nowa część zabierze nas do Imperium Tevinteru, gdzie będziemy musieli powstrzymać nie tylko Solasa, ale również elfickie bóstwa, które wydostaną się z Pustki. Choć wstępne wymagania sprzętowe komputerowej wersji pojawiły się już kilka tygodni temu, dopiero teraz studio BioWare postanowiło podzielić się wszystkimi szczegółami.
Wymagania sprzętowe Microsoft Flight Simulator 2024 PC. Grę w edycji Aviator wyceniono na prawie 900 złotych

Microsoft wydał w tym roku m.in. Senua's Saga: Hellblade II, w kolejce natomiast czekają dwie kolejne produkcje: Microsoft Flight Simulator 2024 oraz Indiana Jones and the Great Circle. Pierwsza z wymienionych produkcji jest pełnoprawnym sequelem dla Microsoft Flight Simulator z 2020 roku i dostępna będzie w sprzedaży w formie osobnej produkcji. Na kilka tygodni przed premierą, posiadacze komputerów mogą sprawdzić wymagania sprzętowe. Dla najlepszych wrażeń wizualnych lepiej posiadać naprawdę sporo pamięci...
Test wydajności Star Wars Outlaws - Niech moc kart graficznych będzie z Wami... Albo zapraszam na ciemną stronę upscalingu

Wymagania sprzętowe Star Wars Outlaws budziły ogromne zainteresowanie odkąd Ubisoft oficjalnie podał sugerowane konfiguracje, bowiem do najniższych raczej nie należały. Dodatkowo szybko potwierdzono, że wzorem Avatar: Frontiers of Pandora część efektów graficznych będzie realizowana metodą śledzenia promieni. NVIDIA dołożyła jeszcze kilka fajerwerków graficznych, wśród których najmocniejszym jest dynamiczne oświetlenie bezpośrednie RTXDI. Teraz nadszedł moment sprawdzenia, jakiego sprzętu Star...
Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe

Gry wykorzystujące silnik Unreal 5 pojawiają się coraz liczniej, dzięki czemu długo wyczekiwane podniesienie poprzeczki w oprawie graficznej faktycznie zaczyna następować. Przykładem takiego kierunku jest testowany dzisiaj Black Myth: Wukong, który miejscami wygląda po prostu fenomenalnie, przybliżając rzeczywistą jakość do technologicznych demek. Jednak progres wizualny został okupiony bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi, jakie niebawem mogą okazać się standardem. Black Myth: Wukong prezentuje...
Jak zmieniał się rozwój grafiki na przestrzeni lat? API DirectX, Ray Tracing i Path Tracing, a w końcu software górujący nad hardware

Kilka tygodni temu świętowaliśmy nasze 18 urodziny. Taki długi okres w branży komputerowej to niemal wieczność, na co wpływ ma nieustanny rozwój, zarówno podzespołów komputerowych, jak i również software'u, którego celem jest wspomaganie hardware'u oraz umożliwienie wydobycia ze sprzętu pełnego potencjału. Myślę, że mnóstwo naszych Czytelników zgodzi się, że jeszcze kilka, kilkanaście lat temu byliśmy świadkami znacznie prężniej rozwijanego hardware'u i to właśnie komponenty górowały...
Chernobylite 2: Exclusion Zone - premiera w przyszłym roku, ale już poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC

Wczoraj dość niespodziewane studio The Farm 51 zapowiedziało grę Chernobylite 2: Exclusion Zone. Pierwsza część nie była może objawieniem w branży, ale to nadal solidna produkcja, oferująca m.in. wciągający klimat czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. W ciągu około roku otrzymamy zatem dwie produkcje, wykorzystujące podobne motywy. Pierwszą jest oczywiście S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, który obecnie ma zaplanowaną premierę w listopadzie tego roku. Z kolei premiera Chernobylite 2: Exclusion...
Microsoft DirectSR - zadebiutowało API, które uprości implementację NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach

Techniki upscalowania obrazu w grach to już nieodłączny element pejzażu PC-towego. Ich aktywowanie pozwala cieszyć się większą liczbą FPS-ów, często bez znaczącego pogorszenia jakości obrazu. Microsoft udostępnił właśnie wstępną wersję DirectSR, czyli API, które sprawi, że implementacja NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS będzie prostsza niż kiedykolwiek wcześniej. Tym samym deweloperzy stracą poważny argument stojący za brakiem wsparcia dla którejś z technik.
Test wydajności kart graficznych Ghost of Tsushima PC - Dobra optymalizacja i piękna grafika. Samuraj nie dokonał seppuku

Ghost of Tsushima było jednym z najlepszych ekskluzywnych tytułów wydanych na PlayStation, którego użytkownicy pozostałych platform posiadaczom Sony szczerze zazdrościli, świadomi jaką perełkę przygotowało studio Sucker Punch. Samuraje ostatecznie zawędrowali jednak na blaszaki, wzorem The Last of Us, God of War, Ratchet & Clank czy Horizon Forbidden West, bowiem japoński gigant w ostatnich latach całkowicie zmienił politykę wydawniczą. Czy przeszło czteroletnie wyczekiwanie było opłacalne? Ghost...
Test wydajności Senua's Saga: Hellblade II - Unreal Engine 5 zapewnia piękną grafikę! Jakiej karty graficznej potrzeba?

Senua's Saga: Hellblade II wyrosło na najbardziej oczekiwaną premierę pierwszej połowy 2024 roku, aczkolwiek największe poruszenie wzbudziła nie formuła rozgrywki, ale imponująca next-genowa oprawa wizualna. Twórcy wykorzystali Unreal Engine 5, nareszcie w namacalny sposób pokazując potencjał drzemiący w silniku Epic Games. Można chyba napisać, że otrzymujemy najbardziej realistyczną grafikę w historii cyfrowej rozrywki. Senua's Saga: Hellblade II wyznacza również nowe granice w wymaganiach sprzętowych,...
Test wydajności kart graficznych Horizon Forbidden West PC - Ładna grafika i rozsądne wymagania sprzętowe? Niemożliwe...

Horizon Forbidden West to kolejny ekskluzywny tytuł pochodzący z portfolio Sony PlayStation, który ostatecznie zawędrował na komputery osobiste, jednak zaistniała sytuacja nie powinna nikogo dziwić. Pierwsza odsłona również trafiła na blaszaki, niejako przecierając szlaki produkcjom z konsolowym rodowodem, a później nastąpiła zmasowana ofensywa w postaci The Last of Us, Spider Man Remastered, God of War, Ratchet & Clank i kilku innych. Horizon Forbidden West PC zawiera także dodatek Burning Shores oraz...
Direct3D Work Graphs na pierwszym teście. Rezultaty są mieszane, ale to dopiero wstępna implementacja bibliotek

Zaprezentowane niedawno biblioteki Direct3D Work Graphs mogą w przyszłości pozytywnie wpłynąć na wydajność komputerów w grach. Nowe rozwiązanie Microsoftu będzie docelowo odciążało procesor, poprzez stworzenie karcie graficznej większej autonomii działania. Dzięki Work Graphs GPU będzie samodzielnie przydzielało sobie zadania i następnie je wykonywało. W sieci opublikowano pierwszy test graficzny z wykorzystaniem omawianych bibliotek.
Microsoft prezentuje biblioteki Direct3D 12 Work Graphs, które mają zoptymalizować wykorzystanie kart graficznych w grach

Za końcowy obraz, który wyświetlany jest na monitorze komputerowym, odpowiada szereg podzespołów. Jednym z kluczowych elementów jest współpraca pomiędzy procesorem a kartą graficzną. Twórcy sprzętu i oprogramowania od początku istnienia branży pracują nad optymalizacją tego procesu. Kolejnym krokiem może być Direct3D 12 Work Graphs, który usprawnia wykorzystanie układów graficznych i pozwala odciążyć CPU w wymagających zadaniach.
Microsoft DirectSR uprości znacząco implementację technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach

Techniki upscalingu obrazu zagościły już na stałe w grach PC-towych. NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS trafiają do coraz większej liczby tytułów, zwiększając znacząco liczbę FPS-ów. Firma Microsoft planuje już wkrótce mocno uprościć ich implementację. Poznaliśmy pierwsze informacje na temat DirectSR. Głównym celem jest ułatwienie pracy deweloperem gier i poszerzenie listy tytułów wspieranych przez wszystkie wymienione techniki.
AMD FSR 3 - opublikowano kod źródłowy techniki. Pozwoli to na jej sprawniejszą implementację w grach

Póki co wsparcie dla techniki FSR 3 ogranicza się do zaledwie trzech gier. Wraz z upływem czasu powinno się to jednak zmieniać. Wątpliwe jest, by rozwiązanie AMD upowszechniło się docelowo bardziej niż konkurencyjne DLSS 3, ponieważ to karty NVIDII cieszą się większą popularnością. Ważnym krokiem jest jednak opublikowanie kodu źródłowego FSR 3 dla wszystkich zainteresowanych deweloperów, którzy pracują na API DirectX 12 i Unreal Engine 5.
Test wydajności Call of Duty: Modern Warfare III - Wymagania sprzętowe po staremu. Zagracie na słabszych maszynach

Chociaż Call of Duty: Modern Warfare III spokojnie mogłoby zostać DLC, bowiem kampanię fabularną ukończymy podczas jednego dłuższego posiedzenia, marka niezmiennie wzbudza zainteresowanie graczy. Zawdzięcza to jednak przede wszystkim modułowi multiplayer, który zbudował wierną społeczność łaknącą kolejnych odsłon, dodatków oraz aktualizacji. Niewiele zmieniło się również w warstwie technicznej. Twórcy wykorzystali silnik graficzny poprzednika (IW 9.0), dlatego rewolucji w oprawie wizualnej...
Wymagania sprzętowe Avatar: Frontiers of Pandora PC. Ubisoft kolejnym studiem, który zaleca korzystanie z DLSS lub FSR 2

Kilka dni temu na rynku zadebiutował Alan Wake 2, który odznacza się wysokimi wymaganiami sprzętowymi. Jeszcze przed premierą zrobiło się głośno o tym, że studio Remedy zaleca korzystanie z technik skalowania rozdzielczości, tj. NVIDIA DLSS czy AMD FSR 2. Teraz poznaliśmy szczegóły kolejnej produkcji, planowanej na 2023 rok. Mowa o Avatar: Frontiers of Pandora od Ubisoftu. W tym wypadku twórcy również zalecają korzystanie z technik skalowania, choć same wymagania aż tak nie straszą jak przy wspomnianym...
Apple Game Porting Toolkit - już niebawem gry z Windowsa staną otworem przed MacOS

Konferencja Apple WWDC 2023 cały czas trwa i do tej pory mogliśmy zobaczyć sporo nowości od tego producenta. Rzecz jasna nie wszystko, co zostało zaprezentowane, można nazwać mianem "rewolucyjnego", jednak trzeba przyznać, że pokazane wczoraj oprogramowanie Game Porting Toolkit poniekąd można zaliczyć do tego określenia. Od teraz posiadacze komputerów z systemem MacOS otrzymają możliwość rozgrywki w tytuły przeznaczone dla systemu Microsoft Windows.
Wymagania sprzętowe Lords of the Fallen PC - Unreal Engine 5 nie będzie zbyt łaskawy dla kart graficznych

Październik w tym roku zapowiada się bardzo bogato jeśli chodzi o premiery gier. Na chwilę obecną potwierdzono już cztery produkcje: Assassin's Creed Mirage, Alan Wake 2, Alone in the Dark oraz Lords of the Fallen. Do tego grona z pewnością coś jeszcze dołączy (być może Marvel's Spider-Man 2 lub Forza Motorsport). Dzisiaj skupimy się jednak na Lords of the Fallen, które powstaje na silniku Unreal Engine 5. Na karcie produktowej Steam opublikowano wymagania sprzętowe, z których wynika że gra może nie...
Wymagania sprzętowe Dead Island 2 na PC - mocne procesory i wydajne karty graficzne rekomendowane do gry w 60 FPS

Dead Island 2 zapowiedziany został już lata temu, jednak później trafił do developerskiego piekła, gdzie zmieniano studia odpowiedzialne za grę, aż w końcu o produkcji na kilka lat stało się cicho. Dead Island 2, już pod batutą studia Deep Silver Dambuster Studios, powróciło z efektywnym zwiastunem w sierpniu 2022 roku. Po latach prac nad grą, finalnie jesteśmy już od krok od sklepowej premiery. Ta nastąpi dokładnie za 10 dni, a więc 21 kwietnia, tydzień przed Star Wars Jedi: Survivor. Producent...
Test wydajności kart graficznych Call of Duty Modern Warfare II PC - Wymagania sprzętowe nie stawiają na baczność

Chociaż czasy się zmieniają, jednego można być pewnym - kolejnej odsłony Call of Duty w okresie jesienno-zimowym. Activision nie zawiodło również w 2022 roku, dostarczając Call of Duty Modern Warfare II oraz Wrazone 2.0, które powinny usatysfakcjonować miłośników rozgrywki single i multiplayer. Wielka rewolucja technologiczna premierze nie towarzyszyła, bowiem sequel wykorzystuje silnik poprzednio odświeżonego Modern Warfare, a deweloperzy niechętnie dokonują poważniejszych zmian w warstwie wizualnej....
Test wydajności Marvel's Spider-Man Remastered PC - DLSS 3 na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4090

Marvel's Spider-Man Remastered PC jest jednym z pierwszych tytułów, który otrzymał aktualizację dodającą obsługę techniki NVIDIA DLSS 3, umożliwiającej znaczne zwiększenie ilości klatek na sekundę. Dlaczego wybrano akurat pajęczaka? Chociaż wymagania sprzętowe względem układów graficznych nie należały do przesadnie wygórowanych, produkcja cierpiała z powodu bottlenecka na procesorze. NVIDIA GeForce RTX 4090 bywał ograniczany przez podkręconego Intel Core i9-13900K nawet w ustawieniach 4K RT...
Intel ARC A750 vs NVIDIA GeForce RTX 3060 - producent porównuje wydajność kart w blisko 50 grach z DirectX 12 i Vulkan

Choć trudno uznać debiut kart graficznych Intel ARC za udany, producent w ostatnim czasie coraz chętniej wypowiada się na temat wydajności poszczególnych modeli. Tym razem w ruch poszła tematyka osiągów drugiej w hierarchii karty graficznej - Intel ARC A750 Limited Edition, czyli referencyjnego projektu producenta. Intel w blisko 50 grach porównał wydajność ARC A750 do jego bezpośredniego konkurenta, jakim jest model NVIDIA GeForce RTX 3060.
Marvel's Spider-Man Remastered PC - Test wydajności kart graficznych i procesorów. Jakie wymagania sprzętowe?

Marvel's Spider-Man okazał się jednym z największych hitów konsoli SONY PlayStation 4, który ugruntował pozycję tego urządzenia i solidnie nakręcił sprzedaż dzięki ekskluzywności oraz popularności pajęczaka. Teraz posiadacze komputerów będą mogli sprawdzić wersję Remastered, która wprowadza lepszej jakości oprawę wizualną, uwzględniającą śledzenie promieni i technikę NVIDIA DLSS. Czy niemalże czteroletnia produkcja po liftingu może się podobać? Jakie wymagania sprzętowe będzie miał...
Karta graficzna Intel ARC A380 dorównuje NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti. Wyciekły także kolejne informacje o specyfikacji technicznej

Wszyscy przyzwyczailiśmy się do tego, że na rynku desktopów jest tak naprawdę tych dwóch liczących się producentów kart graficznych - mowa oczywiście o AMD i NVIDII. Już niebawem jednak w ten odwieczny pojedynek wmiesza się Intel, który od kilku ładnych lat opracowuje swoje układy ostatecznie przynależące do serii ARC. Do tej pory najwięcej mówiło się o podstawowej, choć już gamingowej jednostce A380, która ma być alternatywą dla ostatnio wydanych układów w stylu GeForce'a RTX 3050 czy Radeona...
Elden Ring - poznaliśmy wymagania sprzętowe gry dla wersji PC. Po debiucie pojawi się wsparcie dla Ray Tracingu

Trzeba przyznać, że luty nas wyjątkowo rozpieszcza, jeśli chodzi o premiery gier. Dopiero co debiutował Dying Light 2 Stay Human, a już w najbliższy piątek użytkownicy konsol PlayStation 4/5 będą mogli powrócić do postaci Aloy wraz z grą Horizon Forbidden West. Tydzień po premierze Horizona pojawi się tytuł, na który czekają wszyscy fani From Software oraz Dark Souls. Mowa oczywiście o Elden Ring, na którego czekaliśmy już bardzo długo. Tytuł zadebiutuje na PC oraz konsolach starej i obecnej...
Test wydajności Back 4 Blood - Duchowy następca Left 4 Dead. Niskie wymagania sprzętowe, przyzwoita grafika i obsługa NVIDIA DLSS

Pamiętacie jeszcze kooperacyjną strzelaninę Left 4 Dead, gdzie czwórka śmiałków walczyła z hordami zombi? Dotychczas Valve wydało dwie odsłony, a jeżeli cierpliwe czekaliście na trzecią... to nareszcie możecie przestać. Back 4 Blood jest duchowym następcą serii Left 4 Dead, kopiującym większość rozwiązań i dodającym garść nowości. Gra została stworzona przez współautorów oryginału, dlatego naśladuje sławnego poprzednika również pod względem stylistycznym, wykorzystując jednak bardziej...
Test wydajności Battlefield 2042 z NVIDIA DLSS - Test kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 3000 i RTX 2000

Wymagania sprzętowe Battlefield 2042 okazały się stosunkowo wysokie, aczkolwiek mówimy o produkcji posiadającej zaawansowaną oprawę wizualną, zwłaszcza iż operujemy w kategorii strzelanin sieciowych. Czyste wyniki wydajności poznaliście już wcześniej, natomiast dzisiejszy test zostanie skoncentrowany na pozostałych technikach graficznych. Najważniejszą z perspektywy typowego gracza będzie najpewniej NVIDIA DLSS, pozwalająca uzyskać wyższą wydajność poprzez skalowanie obrazu i reprodukcję jego...
Battlefield 2042 PC - Sprawdzamy wymagania sprzętowe. Test wydajności kart graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon

Battlefield 2042 błyskawicznie dołączył do czołówki najbardziej popularnych sieciowych strzelanin, przyciągając przed monitory tysiące rozochoconych graczy, niekoniecznie dysponujących topowymi komputerami. Jednocześnie mówimy o produkcji odznaczającej się ponadprzeciętną oprawą graficzną, co automatycznie generuje stosunkowo wysokie wymagania sprzętowe. Próg wejścia wzrasta zresztą regularnie z każdą kolejną odsłoną. Jakiej karty graficznej potrzeba do płynnej rozgrywki w Battlefield 2042,...
NVIDIA DLSS - technika dostępna dla gier zgodnych z DirectX 11 i DirectX 12 w systemie Linux z pomocą narzędzia Proton od Valve

W ciągu ostatnich kilku miesięcy mogliśmy zaobserwować wzmożoną aktywność NVIDII w temacie promowania oraz rozpowszechniania techniki DLSS, która stała się jedną z ważniejszych aspektów, charakteryzujących karty graficzne GeForce RTX. DLSS został znacząco usprawniony, a niedawno otrzymaliśmy wersję 2.3, która stara się w bardziej zauważalny sposób redukować efekty smużenia. Ponadto sama implementacja stała się łatwiejsza, jako że dedykowane wtyczki zostały przygotowane zarówno dla silnika...
- 1
- 2
- 3
- następna ›
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090
Serwis PurePC idzie z duchem czasu i oddaje się w ręce sztucznej inteligencji. Szykujcie się na jeszcze więcej newsów i artykułów!