Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSSJuż pod koniec tego miesiąca zadebiutuje Watch Dogs Legion, czyli trzecia część popularnej serii gier akcji od Ubisoftu. Producent już około miesiąca temu opublikował bardzo obszerne wymagania sprzętowe dla wersji PC, które dotyczyły rozgrywki zarówno z aktywnym Ray Tracingiem jak również z wyłączoną funkcją. Dość nieoczekiwanie Ubisoft zaprezentował dzisiaj zaktualizowane wymagania dla wersji PC, które w dużej mierze związane są właśnie z technikami śledzenia promieni oraz dodatkowo DLSS 2.0. Nowe wymagania zostały przedstawione dla trzech rozdzielczości - Full HD, Quad HD oraz 4K Ultra HD i zawierają nowe już karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 3000 z rodziny Ampere. Sprawdźcie co dokładnie się zmieniło w wymaganiach.

Ubisoft opublikował zaktualizowane wymagania sprzętowe wersji PC - zmiany dotyczą gry z włączonym Ray Tracingiem oraz DLSS w rozdzielczościach Full HD, Quad HD oraz 4K.

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS [1]

W przypadku wymagań bez aktywnego Ray Tracingu oraz DLSS zmieniła się jedna rzecz - w rozdzielczości 4K i ustawień ultra zniknęła karta AMD Radeon VII, zamiast niej znajdziemy natomiast nową kartę NVIDIA GeForce RTX 3080. Więcej zmian zaszło natomiast w przypadku wymagań dla gry z włączonym śledzeniem promieni oraz DLSS 2.0. Ray Tracing w rozdzielczości Full HD, na ustawieniu medium wraz z DLSS 2.0 (Quality) wymaga teraz karty przynajmniej GeForce RTX 2060, a więc podstawowego układu NVIDIA Turing.

Wymagania Ustawienia High / 1080p Ustawienia Very High / 1440p Ustawienia Ultra / 2160p
Ray Tracing / DLSS 2.0 Ray Tracing Medium
DLSS 2.0 Quality
Ray Tracing High
DLSS 2.0 Quality
Ray Tracing Ultra
DLSS 2.0 Performance
Procesor Intel Core i5-8400
AMD Ryzen 5 2600
Intel Core i5-9600
AMD Ryzen 5 3600
Intel Core i9-9900K
AMD Ryzen 7 3700X
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 2060 NVIDIA GeForce RTX 3070 NVIDIA GeForce RTX 3080
Pamięć RAM 16 GB, Dual Channel 16 GB, Dual Channel 16 GB, Dual Channel
Dysk 45 GB 45 GB 45 GB (+20 GB na tekstury wysokiej rozdzielczości)
System Windows 10 Windows 10 Windows 10
API DirectX 12 DirectX 12 DirectX 12

Jeśli zechcemy pograć w rozdzielczości 2560x1440 pikseli z Ray Tracingiem ustawionym na poziom wysoki oraz z aktywnym DLSS 2.0 w trybie Quality, musimy wyposażyć się przynajmniej w kartę GeForce RTX 3070. Sądzimy, że podobną wydajność tutaj zaoferuje również karta GeForce RTX 2080 Ti - tutaj nastąpiła duża zmiana, bowiem RTX 2080 Ti w pierwotnych wymaganiach był wymagany do wymaksowanej gry w 4K z włączonym Ray Tracingiem na Ultra. Obecnie do rozdzielczości 4K i najwyższych ustawień śledzenia promieni wraz z DLSS 2.0 z włączonym profilem Performance wymagana jest karta NVIDIA GeForce RTX 3080. Wkrótce premiera, z pewnością sprawdzimy jak przedstawione wymagania dla DXR oraz DLSS będą się miały do rzeczywistości.

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS [2]

Watch Dogs Legion - wymagania sprzętowe dla Ray Tracingu i DLSS [3]

Źródło: Ubisoft
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 65

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.