Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

unity

Jak reagowały firmy technologiczne oraz gamedev od pierwszych dni konfliktu Rosja-Ukraina? Przegląd sankcji dzień po dniu

Jak reagowały firmy technologiczne oraz gamedev od pierwszych dni konfliktu Rosja-Ukraina? Przegląd sankcji dzień po dniu

Wątpię, czy jest w naszym kraju choćby jeden internauta, który nie miałby świadomości tego, co dzieje się na Ukrainie. Wstęp do niniejszej publikacji, który miałby tłumaczyć rosyjsko-ukraiński konflikt raczej więc sobie darujmy. Zresztą, kto tak naprawdę wie, o co w tym wszystkim chodzi? Istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że przeciętni obywatele całego świata tacy jak my, w całej tej sytuacji widzą wyłącznie przysłowiowy wierzchołek góry lodowej. Skupmy się więc raczej na tym, co PurePC...

TOP 10 najgorzej zoptymalizowanych gier na PC. Te tytuły mogą zniechęcić do rozgrywki nawet mimo wysokich ocen

TOP 10 najgorzej zoptymalizowanych gier na PC. Te tytuły mogą zniechęcić do rozgrywki nawet mimo wysokich ocen

Gracze PC od zarania dziejów mierzą się różnymi przeciwnościami losu. Na ich drodze do szczęścia stoi przede wszystkim ciągle niewystarczająca moc obliczeniowa - nawet, jeśli komputer jest w stanie odpalić daną grę w maksymalnych detalach, to już za kilka lat najpewniej będzie można zapomnieć o tym komforcie. Do tego doliczmy masę często niezrozumiałych ustawień, potencjalne problemy natury technicznej, a czasem nawet skomplikowane procedury instalacyjne. Najgorsze jest jednak to, że nawet jeśli...

Unity Technologies kupiło studio Weta Digital odpowiedzialne za efekty specjalne m.in. w Avatarze, Avengersach i Władcy Pierścieni

Unity Technologies kupiło studio Weta Digital odpowiedzialne za efekty specjalne m.in. w Avatarze, Avengersach i Władcy Pierścieni

Chociaż na rynku dostępne jest całe zatrzęsienie różnych gier od małych i dużych twórców, to wiele z nich ma ze sobą sporo wspólnego. Tworzone one są przeważnie na gotowym, zmodyfikowanym silniku Unity lub Unreal Engine. Tylko największe studia lub najbardziej zapaleni programiści decydują się na stworzenie własnej platformy od podstaw. Oczywiście by sprostać wymaganiom zarówno twórców, jak i graczy oba silniki cały czas się rozwijają. A wygląda na to, że Unity otrzyma niedługo sporo zaawansowanych...

AMD FidelityFX Super Resolution zostało upublicznione - dostęp do techniki będzie jeszcze łatwiejszy, wkrótce wsparcie w Unity

AMD FidelityFX Super Resolution zostało upublicznione - dostęp do techniki będzie jeszcze łatwiejszy, wkrótce wsparcie w Unity

Niecały miesiąc temu zadebiutowała technika AMD FidelityFX Super Resolution, czyli oprogramowanie, celem którego jest rekonstrukcja obrazu z niższej rozdzielczości, dzięki specjalnie zaprojektowanym algorytmom. Wykorzystanie FSR ma przede wszystkim wpłynąć na znaczącą poprawę wydajności i to nie tylko na najnowszych kartach graficznych AMD Radeon RX 6000, ale także starszych kartach Vega czy Polaris (ba! działa nawet na zintegrowanych układach graficznych w procesorach APU) oraz w konkurencyjnych kartach...

NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane w popularnym silniku Unity przed końcem 2021 roku. Będzie więcej gier z DLSS

 NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane w popularnym silniku Unity przed końcem 2021 roku. Będzie więcej gier z DLSS

W lutym bieżącego roku informowaliśmy Was o tym, że firma NVIDIA udostępniła bez żadnych opłat specjalny plugin DLSS do Unreal Engine 4. Tym samym deweloperzy gier opartych na wspomnianym silniku mogą dzięki tej wtyczce bezproblemowo zaimplementować technikę rekonstrukcji obrazu wykorzystującej algorytmy sztucznej inteligencji (AI) w swoich produkcjach. Jak się okazało, NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane także w innym popularnym silniku, na którym powstaje wiele gier niezależnych (i nie tylko)....

Ogromny sukces gry Among Us. Ponad 3,8 miliona graczy online

Ogromny sukces gry Among Us. Ponad 3,8 miliona graczy online

Pandemia COVID-19 nadal trwa w najlepsze, a więc sporo osób wciąż pracuje czy uczy się z domu. A jak wiadomo większość ludzi źle znosi zamknięcie w czterech ścianach i izolację od znajomych oraz otoczenia. Nic więc dziwnego, że w ostatnich miesiącach na popularności zyskują tytuły online, które pozwalają na interakcję z drugim człowiekiem przez internet. Wśród niekwestionowanych liderów należy wymienić proste, acz wciągające Fall Guys czy Among Us. Dzisiaj skupimy się na drugim z wymienionych...

Recenzje Wasteland 3 - mroźna postapokalipsa na miarę Fallouta

Recenzje Wasteland 3 - mroźna postapokalipsa na miarę Fallouta

Dzisiaj o godzinie 15:00 czasu polskiego pojawiły się pierwsze recenzje gry Wasteland 3, czyli kolejnej odsłony postapokaliptycznej serii RPG od Briana Fargo i studia inXile Entertainment. Czy produkcja sprostała oczekiwaniom? Czy dodatkowe pieniądze od koncernu Microsoft zostały należycie spożytkowane przez deweloperów? Pomimo licznych opóźnień udało się dostarczyć producentowi bardzo solidną grę, może nawet lepszą niż oczekiwano. Tak przynajmniej wynika z recenzji krytyków, którzy doceniają...

Wasteland 3 - wymagania sprzętowe postapokaliptycznej gry cRPG

Wasteland 3 - wymagania sprzętowe postapokaliptycznej gry cRPG

Studio inXile Entertainment (twórcy The Bard’s Tale IV i Torment: Tides of Numenera) ujawniło na platformie Steam nowe, ostateczne wymagania gry Wasteland 3 na PC, kolejnej odsłony kultowej serii postapokaliptycznych RPG-ów w rzucie izometrycznym i turowym systemem walki. Producent pierwotnie udostępnił zalecane konfiguracje sprzętowe rok temu, ale tytuł zostanie kolejny raz opóźniony, więc poprzednie zostały usunięte ze sklepu firmy Valve i dopiero teraz postanowiono je przywrócić w zaktualizowanej...

Microsoft, Unity, Epic i CD Projekt RED odwołują udział w GDC 2020

Microsoft, Unity, Epic i CD Projekt RED odwołują udział w GDC 2020

Kolejny dzień, kolejne rezygnacje z udziału w nadchodzącej edycji Game Developers Conference (GDC 2020) w San Francisco z powodu zagrożenia koronawirusem (COVID-19). Wcześniej takie koncerny, jak Sony, Facebook (Oculus) czy Kojima Productions zawiadomiły o swojej nieobecności na wydarzeniu, a teraz dołączyły do nich kolejne duże firmy pokroju Microsoftu, Unity, CD Projekt RED oraz Epic Games. Część firm, w tym Electronic Arts, ogranicza swój udział, jednocześnie nie zachęcając swoich pracowników...

The Heretic - Niesamowite demo technologiczne na silniku Unity

The Heretic - Niesamowite demo technologiczne na silniku Unity

Podczas tegorocznej edycji Game Developers Conference mogliśmy zobaczyć kolejne demo technologiczne silnika Unity zatytułowane „The Heretic”. Po zaprezentowanych w zeszłym roku „MegaCity”, „Book of the Dead” oraz „Adamie” to kolejne porcja wizualnych niesamowitości, które mają nas zachęcić do korzystania z Unity jako podstawowego silnika gier. The Heretic to krótki, 4-minutowy, nieinteraktywny film opowiadający historyjkę otwierania portalu do innego świata. Trzeba dodać, że film wygląda...

Assassin's Creed: Origins - kolejne informacje o grze

Assassin's Creed: Origins - kolejne informacje o grze

W ostatnim czasie coraz więcej się mówi o nowej odsłonie sagi Assassin's Creed, która swoją premierę powinna mieć w tym roku. Najnowsze doniesienia potwierdzają przede wszystkim dwie rzeczy. Pierwsza to data premiery, która będzie miała miejsce tej jesieni. Druga to umiejscowienie akcji w Egipcie. Źródłem informacji jest forum NeoGAF, na którym pojawiły się skany nadchodzącego numeru magazynu Game Informer, w którym znalazła się obszerna zapowiedź gry Assassin's Creed: Origins. Wynika z nich,...

Nowe, niepotwierdzone informacje o Assassin's Creed: Origins

Nowe, niepotwierdzone informacje o Assassin's Creed: Origins

W ostatnim czasie coraz więcej się mówi o nowej odsłonie sagi Assassin's Creed, która swoją premierę powinna mieć w tym roku. Prawie na pewno można powiedzieć, że akcja kolejnej części przygód Asasynów będzie miała miejsce w starożytnym Egipcie, przy czym wzmianki sugerowały też możliwość wybrania się na tereny Grecji. Do sieci przedostawały się też pojedyncze grafiki przestawiające grę we wczesnym etapie produkcji. Ostatnie doniesienia pochodzą od jednego z użytkowników forum 4chan,...

Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

Muszę się do czegoś przyznać. Zdarzało mi się czasem odpalać sobie benchmarki graficzne typu 3DMark tylko po to, żeby sobie popatrzeć na animacje testowe. Pewnie nie jestem jedyny. Po prostu tego typu filmiki często oprócz prezentowania wszystkich nowoczesnych efektów graficznych i generalnie katowania GPU, były dobrze wyreżyserowane czy prezentowały ciekawe lokacje. Wszystko to było bardzo przyjemne dla oka i działało na wyobraźnię. Trzeba jednak przyznać, że na tle wszelkich dem tego typu animacja...

Assassin's Creed: Syndicate - Słaba sprzedaż przez problemy z Unity

Assassin's Creed: Syndicate - Słaba sprzedaż przez problemy z Unity

Mogłoby się wydawać, że producenci gier komputerowych mogą bezkarnie wprowadzać na rynek niedopracowane produkty, które są później naprawiane przez długie miesiące - często kończy się tak, że pewne wadliwe elementy towarzyszą graczom nawet pomimo upływu kilku lat... Przykładów takich gier jest wiele, a nie sposób nie wspomnieć tutaj o Batman: Arkham Knight (PC) lub Assassin's Creed: Unity. W przypadku tego ostatniego niezadowolenie klientów było ogromne, ale w przeciwieństwie do Batmana nie...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.