Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

accuracy super resolution

Więcej FPS w grach mobilnych? Dzięki technice Arm ASR to możliwe. Nadeszło AMD FSR dla smartfonów i innych urządzeń mobilnych

Więcej FPS w grach mobilnych? Dzięki technice Arm ASR to możliwe. Nadeszło AMD FSR dla smartfonów i innych urządzeń mobilnych

Techniki upscalingu obrazu są dziś bardzo powszechne. Z pecetowego świata do tych najpopularniejszych można zaliczyć NVIDIA DLSS, czy też AMD FSR. Dzięki nim gracze mogą liczyć na wyższą liczbę klatek na sekundę kosztem gorszej jakości obrazu. Mimo że rozwiązania te są szeroko stosowane na wspomnianym rynku PC, to konsolowy, czy też mobilny segment także oferują swoje. Do tego ostatniego właśnie wkroczyła technika bazująca na AMD FSR 2, a mianowicie Arm ASR.

Arm ASR - zaprezentowano nową technikę upscalingu obrazu. Bazuje na AMD FSR 2, ale jest sporo wydajniejsza

Arm ASR - zaprezentowano nową technikę upscalingu obrazu. Bazuje na AMD FSR 2, ale jest sporo wydajniejsza

Trzy najpopularniejsze upscalery obrazu wykorzystywane obecnie w grach to NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest uzyskanie zadowalającej wydajności w nowych grach nawet z Path Tracingiem, co jeszcze kilka lat temu pozostawało w sferze marzeń. Na rynek upscalerów chce wkroczyć także firma Arm, która przygotowała własny algorytm ASR (Accuracy Super Resolution). Rozwiązanie bazuje na AMD FSR 2, ale ma wyższą wydajność.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.