asr
Arm ASR - zaprezentowano nową technikę upscalingu obrazu. Bazuje na AMD FSR 2, ale jest sporo wydajniejsza
Trzy najpopularniejsze upscalery obrazu wykorzystywane obecnie w grach to NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest uzyskanie zadowalającej wydajności w nowych grach nawet z Path Tracingiem, co jeszcze kilka lat temu pozostawało w sferze marzeń. Na rynek upscalerów chce wkroczyć także firma Arm, która przygotowała własny algorytm ASR (Accuracy Super Resolution). Rozwiązanie bazuje na AMD FSR 2, ale ma wyższą wydajność.

























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...