Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

deweloperzy

Plotka - wydajność PlayStation 5 na poziomie GeForce RTX 2070?

Plotka - wydajność PlayStation 5 na poziomie GeForce RTX 2070?

Z całą pewnością tak jak i my, nie możecie doczekać się dnia premiery konsol nowych generacji. Może nie dlatego, żeby zaraz je kupić, ale żeby nareszcie dowiedzieć się, na co je stać. Zanim to nastąpi ostanie nam się pozostanie w strefie domysłów, plotek i... przecieków naturalnie. Jednym z takich ostatnich przecieków dotyczących PlayStation 5, był post użytkownika Twittera o nicku APISAK. Ów tajlandzki insider, który znany jest już z innych trafnych prognoz dotyczących różnej maści sprzętu...

PlayStation 5 - porównanie czasu ładowania gry z PlayStation 4 Pro

PlayStation 5 - porównanie czasu ładowania gry z PlayStation 4 Pro

Mark Cerny, czyli główny projektant kolejnej konsoli Sony, jakiś czas temu dość esencjonalnie zdradził, co będzie napędzać nową maszynkę do gier (procesor AMD Ryzen trzeciej generacji, GPU z linii Radeon Navi) Prócz jednak głównych układów wspomniał również o zastosowaniu superszybkich dysków SSD. Aby zaakcentować jaką różnicę dla konsol przyniosą owe konstrukcje, w kwietniu, podczas zamkniętej demonstracji dla inwestorów, Cerny miał zaprezentować czas ładowania się lokacji w grze Spider-Man...

Konsola Sony PlayStation 5 dostanie szybki nośnik SSD

Konsola Sony PlayStation 5 dostanie szybki nośnik SSD

Sony po raz kolejny rzuciło jakiś ochłap o PlayStation 5, a że firmy tej nie będzie podczas tegorocznego E3, to cieszmy się i nim, bo choć zaprawdę informacja brzmi na zdawkową, to ostatecznie ma nawet spory kaliber. Mark Cerny, czyli główny projektant kolejnej konsoli Sony, jakiś czas temu dość esencjonalnie zdradził, co będzie napędzać nową maszynkę do gier (procesor AMD Ryzen trzeciej generacji, zaś GPU będzie pochodziło z linii Radeon Navi, przy czym ma być to jednostka specjalnie zmodyfikowana...

Specyfikacja konsoli Sony PlayStation 5 - Ryzen, Radeon Navi i SSD

Specyfikacja konsoli Sony PlayStation 5 - Ryzen, Radeon Navi i SSD

Panie i Panowie, Panowie i Panie oto nadszedł wyczekiwany przez wielu dzień. Dzień, w którym nastał kres wielu plotek na temat kolejnego PlayStation, a zastąpiły go fakty. Mark Cerny sprawujący kontrolę nad powstawaniem PlayStation 5 (choć sam nie nazywa tak przyszłej konsoli) zdradził kilka szczegółów odnośnie next-genowej konstrukcji Sony. To, że wewnątrz znajdziemy dysk półprzewodnikowy było wiadomo już jakiś czas temu, dziś okazuje się dodatkowo, że kolejne PlayStation będzie obsługiwało...

PlayStation 5 może otrzymać pełną wsteczną kompatybilność

PlayStation 5 może otrzymać pełną wsteczną kompatybilność

Pewnie niejeden z Was, posiadaczy konsol marzył o tym, by móc przy użyciu PlayStation 4 czy Xboksa One zagrać w gry dedykowane poprzednim generacjom. Taki stan rzeczy może mieć miejsce przy kolejnej "maszynce do grania" firmy Sony. Najnowsze, odkryte patenty wskazują na to, że PlayStation 5 może zaproponować nam pełną, wsteczną kompatybilność. Może, ale nie musi, choć wiele wskazuje na to, że paten nazwany jako "Symulacja pracy magistrali tradycyjnej w celu zapewnienia kompatybilności wstecznej" może...

Devkity PlayStation 5 zbierają świetne opinie wśród deweloperów

Devkity PlayStation 5 zbierają świetne opinie wśród deweloperów

Obecna generacja konsol jest z nami już kilka długich lat. Urządzenia te nie robiły furory pod względem wydajności już w dniu premiery, jednak w zamian otrzymaliśmy szereg świetnych gier na wyłączność (szczególnie na PlayStation 4) oraz równolegle istniejące mocniejsze wersje konsol. Pomimo tego, że w drodze są już kolejne exclusivy wyciskające z maszynek ostatnie soki, trwają już prace nad następcami tych wysłużonych urządzeń. Na ten moment znacznie bardziej konkretne są doniesienia na temat...

Vulkan 1.0 - API oficjalnie dostępne dla deweloperów gier

Vulkan 1.0 - API oficjalnie dostępne dla deweloperów gier

Coraz więcej mówi się o DirectX 12 mającym trafić do nowych gier komputerowych - API stworzone przez Microsoft ma zrewolucjonizować rynek i pozwolić deweloperom na wykorzystanie mocy obliczeniowej komputerów PC oraz konsoli Xbox One. A jak będzie w praktyce? Pomimo tego, że DirectX 12 i system operacyjny Windows 10 oficjalnie zadebiutowały już jakiś czas temu, do tej pory nie ujrzeliśmy żadnej gry najwyższej klasy korzystającej z tego API. Przyszłość cyfrowej rozrywki nie należy jednak tylko do...

Microsoft wypłacił po 300 tys. dolarów pracownikom Mojang

Microsoft wypłacił po 300 tys. dolarów pracownikom Mojang

Osoby zajmujące się tworzeniem gier komputerowych zazwyczaj nie narzekają na swoje wypłaty - mówimy oczywiście o większych studiach, które po prostu stać na wypłacenie deweloperom i innym pracownikom solidne pieniądze za ich pracę. Mniejsze projekty to także mniejsze dochody firmy, a co za tym idzie ograniczone wypłaty dla kadry. Do której kategorii pod względem wielkości zalicza się studio Mojang? Odpowiedź na to pytanie jest całkiem prosta, jednak musimy odróżnić podmiot działający samodzielnie...

Przeglądarka Edge dostępna tylko dla systemów Microsoftu

Przeglądarka Edge dostępna tylko dla systemów Microsoftu

Od jakiegoś czasu firma Microsoft tworzy ważne oprogramowanie na inne systemy operacyjne niż Windows. Najlepszym tego przykładem jest pakiet biurowy Office, który do niedawna był dostępny tylko dla systemów Windows oraz Windows Phone, a teraz można go bez problemu zainstalować również na Androidzie bądź też iOS. Aby jeszcze bardziej spopularyzować swoje rozwiązania, korporacja z Redmond stara się nawiązywać różnego rodzaju sojusze, o czym może świadczyć chociażby współpraca z firmą Dropbox....

Steam - Deweloperzy będą mogli blokować dostęp do swoich gier

Steam - Deweloperzy będą mogli blokować dostęp do swoich gier

Valve w ostatnich tygodniach zwracało na siebie uwagę przez kontrowersyjne decyzje dotyczące platformy Steam - najbardziej w pamięci zapadnie nam oczywiście wprowadzenie płatnych modyfikacji, które zostały zbojkotowane przez społeczność graczy. O ile możliwość oferowania dodatków do gier za pieniądze wydawała się uczciwą propozycją, o tyle 75% ceny pobierane przez Valve i twórców gier wywołało ogromną burzę w Internecie. Dostawca najpopularniejszej platformy z grami wycofał się ze swojego...

Valve może zrezygnować ze sprzedawania modyfikacji gier

Valve może zrezygnować ze sprzedawania modyfikacji gier

W ostatnich dniach bardzo głośno zrobiło się na temat firmy Valve i jej platformy Steam. Jak zapewne wiecie, Steam jest niczym innym jak bardzo rozbudowanym sklepem, gdzie możemy kupować przeróżne gry komputerowe, w dodatku jest platformą do zarządzania cyfrowymi produkcjami - w tym odpowiedzialną za pobieranie najnowszych aktualizacji do zakupionych przez nas gier. W poprzednim tygodniu korporacja postanowiła wprowadzić w życie pomysł, który umożliwiał sprzedawanie modyfikacji. Jak wiadomo, czasami...

Stardock: DirectX 12 pomoże w osiągnięciu Full HD na Xbox One

Stardock: DirectX 12 pomoże w osiągnięciu Full HD na Xbox One

Największe firmy prezentują opinie zgodne z ich strategią, ale czasami zdarzają się pewne niedomówienia mogące wpływać na wizerunek danej usługi lub produktu. Pamiętacie jeszcze wypowiedź Phila Spencera z ubiegłego roku? Co prawda, było ich co najmniej kilka, ale ta o Xbox One oraz DirectX 12 należała do ciekawszych - szef działu Xbox w Microsofcie stwierdził wtedy, że nadchodzący DirectX 12 nie zwiększy wydajności konsoli do gier, ale najwidoczniej chodziło mu o drastyczne zmiany w możliwościach...

Gracze będą pomagać przy tworzeniu map do Battlefield 4

Gracze będą pomagać przy tworzeniu map do Battlefield 4

Wielkie firmy zajmujące się tworzeniem gier komputerowych chcą, aby gracze jak najlepiej wspominali zabawę w wybranych tytułach. Niestety, niekiedy korporacje albo nie mają dobrych pomysłów, bądź też nie posiadają odpowiedniej ilości czasu na testy i w ten sposób dostajemy gry z bardzo poważnymi błędami, ewentualnie z nudną fabułą, czy też średnim trybem multiplayer. Oczywiście, niektóre studia liczą tylko pieniądze i nie obchodzi ich dobre wykonanie gry – zysk ponad wszystko... i do przodu....

Moderzy w Steam Workshop zarobili już 57 milionów dolarów

Moderzy w Steam Workshop zarobili już 57 milionów dolarów

Gry komputerowe to dochodowy biznes, którego rynek wynosi kilka miliardów dolarów. Wiedzą o tym producenci, dystrybutorzy, pośrednicy, ale także zdolni deweloperzy zajmujący się tym tematem na własną rękę. Jeszcze do niedawna gra komputerowa była teoretycznie spójnym produktem, jaki nie kojarzył się z dużymi możliwościami modyfikacji - z pomocą przychodzili moderzy, którzy nieodpłatnie przerabiali wiele elementów znajdujących się na ekranie. Potem nastała era płatnych dodatków DLC tworzonych...

Xbox One coraz silniejszy. Odblokowano siódmy rdzeń procesora

Xbox One coraz silniejszy. Odblokowano siódmy rdzeń procesora

Nie od dzisiaj wiadomo, że konsola nowej generacji od Microsoftu dostarcza deweloperom mniejsze możliwości rozwoju gier aniżeli konkurencyjny produkt od Sony. Wszystko to za sprawą pewnych różnic w specyfikacji technicznej, które nie pozwalają modelowi Xbox One na wyprzedzenie lub zrównanie się z PlayStation 4 pod względem wydajności. Obydwie konsole są na rynku już od ponad roku i przez ten czas wiele się zmieniło - Microsoft przy pomocy oprogramowania niweluje pewne braki sprzętowe, a najnowsze doniesienia...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.