dlss 3.8.10
NVIDIA DLSS 3.8.10 usuwa większość ustawień wstępnych. Deweloperzy będą teraz korzystali z dwóch profili

Deweloperzy implementujący technikę NVIDIA DLSS 3 w grach komputerowych mogli dotychczas korzystać z sześciu profili, które różniły się ustawieniami wstępnymi. W teorii profile te pozwalały lepiej dostosować technikę do specyfiki danej produkcji, co pozwalało przykładowo na zmniejszenie występowania artefaktów oraz ograniczenie ghostingu. W najnowszej wersji bibliotek NVIDIA postanowiła ograniczyć wybór do zaledwie dwóch zestawów.
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 5070 już dostępna w cenie poniżej MSRP. Coraz tańszy jest również RTX 5070 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT sprzedaje się 10 razy lepiej niż GeForce RTX 5080. A przynajmniej tak wynika z danych sklepu MindFactory
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5060 Ti Gaming 16 GB - Więcej pamięci graficznej, jednak czy proporcjonalnie do wydajności?
NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti - Podkręcono pamięć karty graficznej. Kości GDDR7 od SK hynix osiągnęły 34 Gb/s
Linux Mint vs Windows 11 vs Fedora - który system jest lepszy do gier, pracy i sztucznej inteligencji? Test z NVIDIA GeForce RTX 4090