Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

krytyka

Forspoken - wstępny zamysł fabularny miał wyglądać zupełnie inaczej. Doświadczony scenarzysta opowiada o kulisach zmian

Forspoken - wstępny zamysł fabularny miał wyglądać zupełnie inaczej. Doświadczony scenarzysta opowiada o kulisach zmian

Gra Luminous Productions zdecydowanie nie odniosła sukcesu nawet w minimalnym stopniu. W ciągu kilku tygodni od premiery została skrytykowana od góry do dołu za praktycznie każdy istotny aspekt: od fuszerek technicznych i szeroko pojętej optymalizacji po poziom dialogów czy fabułę. Jak się okazuje, przynajmniej pod tym ostatnim kątem sprawa mogła wyglądać zupełnie inaczej, ale pewne szczegóły projektu zostały zupełnie zmienone.

Forspoken: gracze krytykują twórców za fatalną optymalizację. Płynności nie gwarantują nawet wydajne karty graficzne

Forspoken: gracze krytykują twórców za fatalną optymalizację. Płynności nie gwarantują nawet wydajne karty graficzne

Wysokie wymagania sprzętowe pecetowej wersji Forspoken zwiastowały albo piękną oprawę graficzną, albo fatalną optymalizację, która wymusza posiadanie wydajnego komputera. W sklepie Steam gracze wystawili niemal 1500 recenzji, z których pozytywnych jest zaledwie 52 procent. Wśród długich list negatywów szczególnie często pojawiają się niepochlebne opinie na temat działania gry. Odpowiedniej płynności mają nie zapewniać nawet szybkie karty graficzne.

Przytłaczająca większość ankietowanych osób związanych z branżą gier wideo skarży się na nękanie ze strony graczy

Przytłaczająca większość ankietowanych osób związanych z branżą gier wideo skarży się na nękanie ze strony graczy

Jak mawiają: "praca z ludźmi jest wyjątkowo trudna". I rzeczywiście - różne charaktery, punkty widzenia czy sposób, w jaki patrzymy na świat sprawiają, że kontakty społeczne (zwłaszcza te przymusowe) często nas męczą. Ja dodałabym, że praca z ludźmi, którzy stoją za internetowymi nickami jest jeszcze trudniejsza ;), ponieważ każdemu z nas łatwiej jest rzucić krytyką, często nawet bezpodstawną, gdy nie jesteśmy z kimś twarzą w twarz. Taką pracę mają np. osoby związane z gamedevem.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.