fidelityfx sdk
Nowe sterowniki AMD Adrenalin 25.5.1 z oficjalnym wsparciem dla karty Radeon RX 9070 GRE i obsługą FSR 4 dla 8 nowych gier

Nowoczesne technologie graficzne rozwijają się w szybkim tempie, a producenci sprzętu i oprogramowania coraz częściej sięgają po rozwiązania poprawiające jakość obrazu oraz wydajność w grach. Aktualizacje sterowników, nowe wersje technik skalowania obrazu i integracja ich z coraz szerszą gamą sprzętu pokazują, że rynek grafiki komputerowej wciąż ma duży potencjał. Nadchodzące zmiany mogą mieć znaczący wpływ na komfort rozgrywki i możliwości twórców.
AMD FidelityFX SDK v1.1 opublikowane. Deweloperzy gier mogą już bez problemów implementować technikę AMD FSR 3.1

Jakiś czas temu do pierwszych gier trafiła technika AMD FSR w wersji 3.1. Najnowsza odsłona algorytmów upscalingu obrazu i generowania klatek ma szereg istotnych zalet w porównaniu z poprzednią wersją, przez co jest dosyć istotnym ulepszeniem. Do tej pory nie była jednak dostępna w ramach pakietu AMD FidelityFX SDK, zatem nie wszyscy twórcy mogli zaimplementować ją w swoich tytułach. To się zmieniło wraz z premierą pakietu deweloperskiego w wersji 1.1.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna
NVIDIA ogranicza produkcję kart graficznych GeForce RTX 5060 i RTX 5060 Ti 8 GB w obliczu rynkowej dominacji