fidelityfx sdk
Nowe sterowniki AMD Adrenalin 25.5.1 z oficjalnym wsparciem dla karty Radeon RX 9070 GRE i obsługą FSR 4 dla 8 nowych gier
Nowoczesne technologie graficzne rozwijają się w szybkim tempie, a producenci sprzętu i oprogramowania coraz częściej sięgają po rozwiązania poprawiające jakość obrazu oraz wydajność w grach. Aktualizacje sterowników, nowe wersje technik skalowania obrazu i integracja ich z coraz szerszą gamą sprzętu pokazują, że rynek grafiki komputerowej wciąż ma duży potencjał. Nadchodzące zmiany mogą mieć znaczący wpływ na komfort rozgrywki i możliwości twórców.
AMD FidelityFX SDK v1.1 opublikowane. Deweloperzy gier mogą już bez problemów implementować technikę AMD FSR 3.1
Jakiś czas temu do pierwszych gier trafiła technika AMD FSR w wersji 3.1. Najnowsza odsłona algorytmów upscalingu obrazu i generowania klatek ma szereg istotnych zalet w porównaniu z poprzednią wersją, przez co jest dosyć istotnym ulepszeniem. Do tej pory nie była jednak dostępna w ramach pakietu AMD FidelityFX SDK, zatem nie wszyscy twórcy mogli zaimplementować ją w swoich tytułach. To się zmieniło wraz z premierą pakietu deweloperskiego w wersji 1.1.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu