gdc 2020
GDC 2020 odwołane. Konferencja może odbyć się w innym terminie

Stało się to, co było do przewidzenia. Kolejne, po Mobile World Congress (MWC), znaczące branżowe wydarzenie planowane na ten rok zostało odwołane z powodu nagromadzenia się rezygnacji znaczących firm, takich jak Microsoft, Sony, Epic Games czy Electronic Arts. Mowa o Game Developers Conference (GDC) w San Francisco, które zostało minionej nocy oficjalnie anulowane przez organizatorów. Postanowili podjąć tę trudną decyzję po konsultacjach ze swoimi partnerami, prelegentami, wystawcami i społecznością....
Microsoft, Unity, Epic i CD Projekt RED odwołują udział w GDC 2020

Kolejny dzień, kolejne rezygnacje z udziału w nadchodzącej edycji Game Developers Conference (GDC 2020) w San Francisco z powodu zagrożenia koronawirusem (COVID-19). Wcześniej takie koncerny, jak Sony, Facebook (Oculus) czy Kojima Productions zawiadomiły o swojej nieobecności na wydarzeniu, a teraz dołączyły do nich kolejne duże firmy pokroju Microsoftu, Unity, CD Projekt RED oraz Epic Games. Część firm, w tym Electronic Arts, ogranicza swój udział, jednocześnie nie zachęcając swoich pracowników...
Facebook i Sony rezygnują z uczestnictwa w konferencji GDC 2020

Już w najbliższy poniedziałek miały się odbyć targi Mobile World Congress 2020 w Barcelonie. Na kilkanaście dni przed startem eventu, organizator postanowił go jednak odwołać. Wszystko ze względu na obawy związane z szerzącym się koronawirusem, mającym swój początek w chińskim mieście Wuhan. To, co dzieje się dziś wokół następnych targów, tym razem związanym z grami Game Developers Conference, mocno przypomina zawirowania wokół MWC. Otóż powoli zaczynają dochodzić nas słuchy, że kolejne...
Intel ujawni szczegóły architektury Xe podczas GDC 2020

Targi CES w Las Vegas przyniosły kilka nowych informacji na temat możliwości pierwszej z dedykowanych kart graficznych Intela opartych na architekturze Xe. Mowa oczywiście o mobilnej wersji DG1 (Discrete Graphics 1), którego możliwości (opierając się oczywiście o wczesną wersję inżynieryjną bez optymalizacji sterowników) przedstawiono na przykładzie gry Destiny 2. Niemniej jednak wciąż wiele informacji na temat nadchodzącej generacji jest nieznana. Jeszcze w ubiegłym roku informowaliśmy, że wstępne...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p