the elder scrolls II: daggerfall
Nie żyje Julian LeFay, legendarny ojciec The Elder Scrolls, który położył podwaliny pod legendarną serię
				Za projekty gier wideo odpowiadają całe zespoły ludzi, ale tak jak wszędzie, na ogół wyodrębnia się pewne wybitne jednostki, których zastąpić się nie da - albo przynajmniej byłoby to niezwykle trudne. Do takich indywidualności należał niewątpliwie Julian LeFay, z którym ostatnio musieliśmy się pożegnać. Wielu graczy może go nawet nie kojarzyć, ale w latach dziewięćdziesiątych pełnił on kluczową rolę przy rozwoju serii The Elder Scrolls.
The Elder Scrolls II: Daggerfall - gra z systemu MS-DOS została przeniesiona na silnik Unity. Dostępna do zagrania za darmo
				Serii gier pod nazwą The Elders Scrolls z pewnością nie trzeba nikomu przedstawiać. Za jej stworzenie odpowiada równie znane studio Bethesda Softworks, które w ostatnich latach cieszy się nieco mniejszym uznaniem. Pierwsza gra z serii ukazała się już w 1994 roku na systemie MS-DOS, jednak to właśnie druga część imponowała rozmiarem świata i swobodą. Jako że tytuł trochę odstaje od obecnych standardów, to fani postanowili odtworzyć go na silniku Unity.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...