Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

unreal

Nightdive Studios prezentuje 20 minut rozgrywki w System Shocka

Nightdive Studios prezentuje 20 minut rozgrywki w System Shocka

Jeszcze kurz nie opadł po komentarzach na temat teasera System Shocka 3, a tu kontratak ze strony Nightdive Studios. W tej rzeczywistości, na orbicie Saturna, SHODAN stawia swoje pierwsze kroki na stacji kosmicznej Citadel. Krótko rzecz ujmując: po wielu perypetiach i zmianach koncepcji oraz silników, możemy zobaczyć w akcji remake jednej z najważniejszych gier lat 90. - pierwszego, oryginalnego, niepowtarzalnego System Shocka. W epoce, w której powstał System Shock (nieco ponad rok po premierze Dooma), okazał...

15 lat temu powstał Unreal Tournament 2004. W co dziś gra Epic?

15 lat temu powstał Unreal Tournament 2004. W co dziś gra Epic?

Szósty z serii Unreal i trzeci w kolejności Tournament Epica dowodził świetności serii. Mimo wszystko 2004 rok nie był dla Unreala łaskawy. Po wydaniu Unreal II: The Awakening cała seria wyraźnie chyliła się już ku upadkowi – Epic nie potrafił już wykreować gry równie fascynującej jak pierwsza część. Przynajmniej w przypadku produktów dla jednego gracza. Za to sięgający swoimi korzeniami lat 90. Unreal Tournament dowodził, że na rynku jest jeszcze miejsce na nowatorskie gry dla wielu graczy....

Twórcy Metro: Exodus: Ray Tracing standardem na PC i konsolach

Twórcy Metro: Exodus: Ray Tracing standardem na PC i konsolach

Twórcy najnowszej odsłony gry Metro twierdzą, że technologia obsługi śledzenia promieni w czasie rzeczywistym czyli Ray Tracingu na stałe zagości w ustawieniach graficznych w nadchodzących produkcjach. Ich zdaniem będzie to też opcja dostępna w konsolach następnej generacji. A te wcale nie będą musiały opierać się na sprzęcie NVIDIA. "Na konsolach następnej generacji układ nie musi posiadać rdzeni RT. Jest to tylko sprzęt o stałej funkcjonalności, który przyspiesza obliczenia" - mówią przedstawiciele...

Unreal Engine 4.22 ukaże się z dodaną obsługą Ray Tracingu

Unreal Engine 4.22 ukaże się z dodaną obsługą Ray Tracingu

Najlepszy nawet hardware i jego najciekawsze możliwości to jedno, ale bez wsparcia najpopularniejszych silników gier nawet technologia Ray Tracingu nie ma szans szerzej zaistnieć. Właściciele kart z rodziny RTX od NVIDIA mogą się już tym nie martwić. Gigant na rynku czyli Epic Games dodaje do swojego silnika Unreal obsługę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że ogromna rzesza deweloperów będzie miała wreszcie możliwość eksperymentowania i implementowania technologii w swoich produkcjach....

Unreal Gold za darmo na GOG i Steam z okazji 20 urodzin

Unreal Gold za darmo na GOG i Steam z okazji 20 urodzin

Dawno, dawno temu, kiedy nie było jeszcze Half-Life'a (a właściwie wtedy, gdy miał pojawić się za około pół roku), na pecetach prym wiodła inna gra w klimatach science fiction. Mowa o Unreal, czyli o pierwszej grze w serii wieloosobowych strzelanek, wyprodukowanych przed Epic Games (tego samego Epic Games, odpowiedzialnego za głośny dziś battle royale o nazwie Fortnite). Choć młodsza część czytelników niekoniecznie tytuł kojarzy (premiera w 1998 roku), to starsze pokolenie z pewnością ucieszy się...

Prince of Persia: Warrior Within na silniku Unreal Engine 4

Prince of Persia: Warrior Within na silniku Unreal Engine 4

Pamiętam jakby to było wczoraj. Rok 2004, wkładam do napędu płytę z kontynuacją Prince of Persia: The Sands of Time (tak, wtedy gry instalowało się jeszcze z płyt!), oglądam klimatyczne lecz stanowczo zbyt długie intro, zaczynam grać i... przegrywam walkę z pierwszym bossem. Cóż, zdecydowanie nie byłem mistrzem w tę grę, lecz mimo to wspominam Prince of Persia: Warrior Within z olbrzymim sentymentem. Jak się okazuje, nie ja jeden. Artysta Jake Missing również musi żywić ciepłe uczucia do tytułu,...

Powstaje remake Castlevanii z Pegasusa na Unreal Engine 4

Powstaje remake Castlevanii z Pegasusa na Unreal Engine 4

Kiedyś gry były lepsze, prawda? Wystarczyło kilka pikseli, osiem poziomów oraz wyśrubowany do granic możliwości poziom trudności, żeby wyrwać fanom elektronicznej rozrywki kilka tygodni z życiorysu. Jasne, fabuła w tych tytułach była szczątkowa, a grafika raczej "umowna", jednak pod tą siermiężną oprawą skrywały się nieskończone wręcz pokłady grywalności. Wiele osób wspomina te czasy z rozrzewnieniem, stąd coraz częściej obserwujemy jak część z nich podejmuje się prób odświeżenia...

Test wydajności Gears of War 4 PC - Nareszcie dobra optymalizacja

Test wydajności Gears of War 4 PC - Nareszcie dobra optymalizacja

Jeszcze jeden? Jeszcze jeden! Jeszcze jeden test wydajności!? Dobrze... ponieważ nasza publiczność jest wiecznie nienasycona, karmienie świeżym mięskiem trzeba przeprowadzać regularnie, zwłaszcza iż ostatnio zaserwowany kąsek najdelikatniej rzecz ujmując - okazał się wyjątkowo żylasty. Mafia III była kolejnym wysokobudżetowym tytułem z mizerną oprawą graficzną lecz astronomicznymi wymaganiami sprzętowymi, pozostawiając po sobie ogromny niesmak, ciężkostrawność, a nawet rozwolnienie wśród...

Powstaje remake pierwszego Quake na Unreal Engine 4

Powstaje remake pierwszego Quake na Unreal Engine 4

Czy są tutaj osoby pamiętające pierwszą część Quake? Zapewne tak, bowiem jest to jedna z najbardziej pamiętnych produkcji, która zrewolucjonizowała również rynek strzelanin pierwszoosobowych. A co byłoby gdyby odtworzyć grę przy użyciu współczesnej technologii? Tak się składa, że znaleźli się ochotnicy którzy podjęli się tego zadania. Cała akcja zostanie przeprowadzona przez stosunkowo małe, lecz znane studio zajmujące się fotorealistyczną grafiką 3D. Procedura może trochę potrwać,...

GOG Connect - Przenieś gry ze Steam do GOG bez DRM

GOG Connect - Przenieś gry ze Steam do GOG bez DRM

Od dobrych kilku lat żyjemy w epoce cyfrowej dystrybucji gier i chociaż wielu osobom się ten fakt nie podoba, to raczej żadne narzekanie i złorzeczenie już tego nie zmieni. Ma to oczywiście swoje plusy: całą kolekcję gier trzymamy w jednym miejscu, nie musimy się martwić gdzie schować pudełka z płytami, a do tego nie ma ryzyka, że jakaś niszowa produkcja będzie nie do zdobycia przez niski nakład. Są też niestety minusy. Największym z nich jest, że praktycznie zawsze jesteśmy zmuszeni do uruchamiania...

Najbardziej oczekiwane gry 2015 roku. Będzie się działo i grało!

Najbardziej oczekiwane gry 2015 roku. Będzie się działo i grało!

Jakie są najbardziej oczekiwane gry komputerowe 2015 roku? Odpowiedź na postawione wyżej pytanie okazuje się trudniejsza niż można byłoby przypuszczać - lista potencjalnych hiciorów jest naprawdę imponująca, zaś kolejne interesujące produkcje dopiero zostaną ujawnione. Jednak nadchodzące dwanaście miesięcy już teraz zapowiada się wyjątkowo emocjonująco, wszak spodziewamy się premier Wiedźmin 3: Dziki Gon, Grand Theft Auto V, Mortal Kombat X oraz Battlefield: Hardline. Co jeszcze szykują wydawcy?...

Zaginięcie Ethana Cartera - recenzja. Piękna i mroczna, ale krótka przygoda

Zaginięcie Ethana Cartera - recenzja. Piękna i mroczna, ale krótka przygoda

Siadając do Zaginięcia Ethana Cartera kompletnie nie wiedziałem czego się spodziewać, miałem nawet problemy z określeniem gatunku do jakiego przynależy debiutancka gra zespołu The Astronauts. Konsekwentnie unikam czytania wszelkich zapowiedzi i oglądania filmów prezentujących urywki gier komputerowych, najczęściej również grzecznie dziękuję wydawcom za wersje przedpremierowe, zostawiając sobie czystą przestrzeń do wyrobienia opinii na podstawie finalnego produktu. Dlatego o najnowszym przedsięwzięciu...

Recenzja Unreal Tournament III - Nowe szaty króla!

Recenzja Unreal Tournament III - Nowe szaty króla!

Quake i Unreal w jednym stały domu, kiedy komputery były kupą złomu... Chyba nie do końca, aczkolwiek jest w tej nieco infantylnej rymowance ziarno prawy. Dokładnie 23 listopada 1999 roku debiutował Unreal Tournament, zmuszony stoczyć walkę na śmierć i życie z największym ówczesnym konkurentem - Quake 3: Arena. O ile z perspektywy czasu można śmiało stwierdzić, że produkt Id Software został lepiej przyjęty, odnosząc większy komercyjny sukces, o tyle Epic nie zaniechał swojej serii dedykowanej...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.