fps
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Dark Messiah of Might and Magic - fanowski RTX Remix z nowym zwiastunem. Mod Online Co-Op już dostępny

Studio Arkane znane jest głównie z tworzenia znakomitych immersive simów. Większość osób kojarzy ich ze świetnej serii Dishonored, mniej znanego, ale nadal cenionego Prey, czy... niestety katastrofalnego Redfall sprzed dwóch lat. Ale w roku 2006, jeszcze w czasach współpracy z Ubisoftem, powstało Dark Messiah of Might and Magic. Ten klimatyczny tytuł wprowadził wiele udanych konceptów, ze szczególnie wyróżniającym się systemem walki.
STALKER 2: Heart of Chornobyl - GSC Game World wprowadziło wielką aktualizację. Ponad 1700 poprawek w każdym aspekcie gry

Po latach czekania ukraińskie studio wreszcie zdołało wypuścić kontynuację swojej najważniejszej gry. Mnóstwo problemów po drodze - w tym zupełnie niekonwencjonalne w postaci wojennej zawieruchy - spowalniały prace nad nią, a premiera naznaczona była wieloma problemami technicznymi. Ostatecznie jednak STALKER 2: Heart of Chornobyl spotkał się z pozytywnym odbiorem, ujmując zwyczajowym klimatem Zony i możliwościami. Co jasne, wiadomo było, że przed twórcami długa droga, nim cel będzie w pełni...
Borderlands 4 z trailerem pokazującym fragmenty rozgrywki. Podczas State of Play poznaliśmy też datę premiery gry

Seria Borderlands cieszy się sporym uznaniem wśród graczy. Choć zabawa jest w tym przypadku najlepsza w trybie kooperacyjnym, to gry z tego cyklu są w stanie trafić też do samotnych wilków. Podczas Gamescom 2024 oficjalnie zapowiedziano Borderlands 4, jednak aż do tej chwili nie wiedzieliśmy, kiedy dokładnie tytuł ten zadebiutuje. W trakcie pokazu State of Play poznaliśmy jego oficjalną datę premiery, a także trailer pokazujący fragmenty rozgrywki.
Forest Reigns - FPS z elementami survivalu i RPG od twórców STALKER. Prezentacja rozgrywki na terenie upadłego Paryża

W ostatnim czasie stosunkowo często pojawiały się zapowiedzi tytułów, które nawiązywały do klimatów okołopostapokaliptycznych. Zarówno takie Atomfall, jak i druga część Chernobylite mają szanse na osiągnięcie przynajmniej umiarkowanego sukcesu. Wydaje się, że do tego grona można wstępnie zapisać powstający tytuł od VG Entertainment. Poza całkiem niezgorszym konceptem, warto zwrócić uwagę na odpowiedzialny za ten projekt zespół.
Delta Force - po niezłej premierze sieciowa strzelanka przedstawia rozbudowane plany rozwoju w 2025 roku

Od początku grudnia można już zagrać w darmową strzelankę od Team Jade i TiMi Studio. Konkurent takich tytułów, jak Battlefield 2042 wystartował całkiem niezgorzej - choć trzeba przyznać, że nie wszystkie elementy rozgrywki działały tak, jak powinny. Deweloperzy jednak mają się dopiero rozkręcać i jeszcze w tym miesiącu ujrzymy ciekawe nowości. Co więcej, przygotowywana jest niemała ekspansja na cały 2025 rok i pojawiły się już wstępne informacje o niej.
Hell Let Loose zamyka świąteczny maraton darmowych gier na Epic Games Store

Styczeń już się rozpoczął, toteż na każdej platformie końca dobiegają świąteczno-noworoczne oferty. Nie inaczej jest z Epic Games Store, jak co roku dostarczającym w tym okresie dzień po dniu mocniejsze hity. I faktycznie było w czym wybierać, jako że dostaliśmy sporo całkiem ciekawych tytułów z poprzednich lat, w tym gra od Warhorse Studios, której kontynuacja pojawi się w lutym. Zakończenie tej kampanii nie jest może najbardziej widowiskowe, ale nadal ciekawe.
STALKER 2: Heart of Chornobyl zarobił na siebie, a twórcy mają duże plany dla uniwersum. Dziś wyszedł także potężny patch 1.1

STALKER 2: Heart of Chornobyl to najambitniejsza i najlepsza produkcja ukraińskiej branży gier. Tytuł odniósł olbrzymi sukces także poza Europą Środkowo-Wschodnią. Jak donoszą ukraińskie źródła, gra sprzedaje się na tyle dobrze, że już zwróciły się koszty jej produkcji. Nie dziwią zatem plany twórców dotyczące wydawania kolejnych aktualizacji, a także dodatków i trybu multiplayer. Okazuje się jednak, że ten fenomen może wykroczyć wkrótce także poza branżę gier.
NVIDIA App może obniżać wydajność sprzętu w grach. Przetestowano kilka gier na karcie graficznej GeForce RTX 4060

NVIDIA App, która zastąpiła niedawno całkowicie GeForce Experience, to aplikacja z wieloma przydatnymi funkcjami. Za jej pomocą można zmieniać ustawienia sterowników do kart amerykańskiej firmy, monitorować parametry GPU czy stosować specjalne filtry w grach. Oprogramowanie ma jednak też problemy. W sieci pojawiły się doniesienia o tym, że obniża ono wydajność sprzętu w grach, co poparte zostało testami. Do sprawy odniosła się też sama NVIDIA.
Borderlands 4 na pierwszym trailerze. Zapowiada się najbardziej szalona odsłona w historii serii

Podczas gali The Game Awards 2024 mieliśmy okazję zapoznać się nie tylko z wieloma całkowicie nowymi grami, ale również z tytułami, o których powstawaniu wiedzieliśmy już wcześniej. Jedną z takich produkcji jest np. Borderlands 4. Nowe dzieło Gearbox Software zapowiada się na największą i najbardziej szaloną odsłonę serii. Najnowszy trailer zdradza podstawowe założenia gry i pokazuje szczątkowy gameplay.
Delta Force - zwiastun obiecującej gry bazującej na filmie Black Hawk Down od Ridleya Scotta. Debiut Early Access

Sporo mamy ostatnio mocnych premier. Dopiero co na rynek wszedł STALKER 2, a grudzień również ma w zanadrzu co nieco. Indiana Jones od studia MachineGames pokaże, co potrafi, ale chyba najbardziej błyszczy Path of Exile 2. Wciąż jednak pozostaje jeszcze parę innych tytułów, w tym robiące naprawdę dobre wrażenie Delta Force. Gra free-to-play została już wstępnie ograna przez część osób, pojawił się też świeży trailer, no i mamy premierę Early Access.
Ubisoft wkrótce wyłączy serwery sieciowej gry XDefiant. Zwolnieni zostaną także deweloperzy, którzy pracują nad tą produkcją

Z produkcjami bazującymi w całości na infrastrukturze sieciowej wiąże się zawsze pokaźne ryzyko. Wszelkie zakupy dokonane w ramach takich gier mogą bowiem przepaść wraz z zakończeniem wsparcia i zamknięciem serwerów. Taki los spotka już wkrótce stosunkowo świeżą strzelankę sieciową XDefiant autorstwa Ubisoftu. Co więcej, zamknięte zostaną także oddziały francuskiej firmy z San Francisco i Osaki, które odpowiadają za powstanie i wspieranie gry.
STALKER 2: Heart of Chornobyl - pierwsza od premiery partia poprawek od GSC Game World. Ponad 650 usprawnień

Od premiery długo wyczekiwanej gry GSC Game World minął już ponad tydzień. Pierwsze emocje zdążyły nieco opaść, ale w dalszym ciągu panuje zażarta dyskusja względem tego, na ile jest to udana premiera. Bo nie ma co ukrywać, problemów jest naprawdę dużo, przez co wiele osób zdążyło odbić się od tytułu nawet jeżeli odpowiadają im te klimaty. Deweloperzy rzecz jasna od samego początku ogłosili, że będą pilnie pracować nad licznymi poprawkami - a oto kolejne efekty.
Call of Duty: Black Ops 6 - Activision i Treyarch chwalą się zainteresowaniem. Najlepszy miesiąc otwarcia w historii serii

Słynna seria na pewno miała już lepsze okresy. I to zarówno pod kątem jakości zawartości, jak i uznania fanów. Nie zmienia to jednak faktu, że jej pozycja na rynku zdaje się być zupełnie niezachwiana. Nawet niesławna zeszłoroczna trzecia część nowego ujęcia cyklu Modern Warfare bądź co bądź swoje sprzedała. Obecnie Activision ponownie współpracuje z Treyarch i od kilku tygodni na rynek weszło nowe Black Ops. Najwyraźniej pod kątem finansowym na dłuższą metę z sukcesem.
STALKER 2 - twórcy gry zapowiadają szybkie wdrażanie poprawek. Ma to rozwiązać najbardziej palące problemy produkcji

Za nami premiera prawdopodobnie najbardziej wyczekiwanej gry tego roku, czyli STALKER 2: Heart of Chornobyl. Tytuł okazał się wart uwagi, ale nie jest całkowicie pozbawiony problemów. Gracze narzekają na optymalizację oraz sporą liczbę bugów, należy jednak w ostatecznym rozrachunku docenić tę produkcję, biorąc pod uwagę, w jakich warunkach powstawała. Twórcy nie zamierzają oczywiście spocząć na laurach i już zapowiedzieli liczne poprawki.
Recenzja STALKER 2: Heart of Chornobyl - Zona ponownie wzywa! Gra jest wciągająca i klimatyczna, ale wymaga kilku poprawek

GSC Game World zawsze będzie u mnie miało specjalne miejsce. To bardzo niekonwencjonalny zespół, który wdarł się do pierwszej ligi w zasadzie wbrew niemal wszystkiemu. Stworzony przez nastoletniego zapaleńca, od początku rzucał się na duże cele. Zuchwalcy, którzy proponowali Blizzardowi stworzenie Warcrafta III, a nawet stworzyli jego własną wersję, zaczęli budować sobie markę na przełomie wieków, w dużej mierze dzięki Kozakom. Ale nie RTS stał się ich najbardziej popularną grą. Dziś, po...
Pure Retro #16 - Half-Life 2. Wojna światów według Valve. Dwadzieścia lat od triumfalnego powrotu Gordona Freemana

Nie każde arcydzieło musi być w stu procentach innowacyjne, reinterpretować gatunku na nowo, a przynajmniej podważać jego podstaw. Czasem kluczowe jest na przykład uzupełnienie konceptów poprzednika i rozwinięcie odpowiednich aspektów, tak by formuła zmutowała w coś jeszcze bardziej rewolucyjnego. Na takiej zasadzie o ile w 1999 roku Half-Life niemal samodzielnie dokonał zwrotu, jeżeli chodzi o postrzeganie gier FPS, o tyle powstała 5 lat później kontynuacja była absolutną bombą dla branży. A...
S.T.A.L.K.E.R. 2 z finalnymi wymaganiami sprzętowymi. Firma NVIDIA pochwaliła się wzrostem wydajności po aktywowaniu DLSS 3

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to jedna z najgorętszych premier najbliższych miesięcy. W powstającej od wielu lat produkcji ukraińskiego studia GSC Game World upatruje się nawet kandydata do gry roku. Od debiutu tytułu dzielą nas już tylko dni. W związku z tym deweloperzy postanowili opublikować finalne wymagania sprzętowe. Nie należą one niestety do niskich, zwłaszcza jeśli ktoś celuje w rozdzielczość wyższą niż 1080p. Dużo ma jednak pomóc aktywacja DLSS 3.
Rogue Point - zapowiedziano kooperacyjnego shootera od twórców odpowiedzialnych za Black Mesa

Wielkimi krokami zbliża się nam dwudziestolecie drugiej części Half-Life, ale nie powinniśmy zapominać o równie wybitnym - dla pewnych osób nawet ważniejszym dla branży - poprzedniku. Zupełnie zmienił on spojrzenie na to, jak można tworzyć FPS-y. Obok niego powstały różne spin-offy, ukazujące tamte wydarzenia z innej perspektywy (np. genialne Opposing Force), a także fura modów. Bodaj najwybitniejszy z nich, Black Mesa, został stworzony przez Crowbar Collective.
Call of Duty: Black Ops 6 zalicza kiepski start. Mieszane opinie od graczy i słaba optymalizacja, czyli wszystko po staremu

Jedna z najważniejszych serii ze stajni Activision raczej nie może być powodem do bólu głowy dla wydawców pod względem czysto komercyjnym. Niemniej jednak po Modern Warfare III spadła na nią mocna krytyka - fakt faktem mieliśmy pod wieloma względami do czynienia z dodatkiem do części drugiej, który został przemianowany w trakcie na pełnoprawną odsłonę. Atmosferę stara się oczyścić ekipa z Treyarch wracając do cyklu Black Ops - ale i tu nie jest perfekcyjnie.
Arma 4 - fani serii będą musieli jeszcze trochę zaczekać. Informacje o premierze przy okazji 25-lecia istnienia Bohemia Interactive

Ponad dekada minęła od premiery trzeciej odsłony gry Bohemia Interactive. Pomimo upływu czasu, do dziś trudno jest wskazać wiele pozycji, które tak realistycznie ukazują konflikty na współczesnych polach bitwy. Wyróżniała się przy tym naprawdę ogromną zawartością - i to zarówno dla pojedynczego gracza, jak i trybu wieloosobowego, starczając nawet na dziesiątki godzin. Kiedy doczekamy się kontynuacji? Cóż, cierpliwość jest w tym przypadku wskazana.
Call of Duty: Black Ops 6 - przedstawiono szczegóły nadchodzącej kampanii. Kino akcji i szpiegowska historia w jednym

Activision wreszcie daje odpocząć Modern Warfare - cyklowi, który został bardzo potężnie wyeksploatowany w ostatnich latach, wieńcząc całość kontrowersyjną klamrą. Teraz postanowili wraz ze studiem Treyarch kontynuować pewne wątki z innej części swojej serii. Do Black Ops 6 pozostało zaledwie parę tygodni, toteż przygotowano kolejne materiały związane z tytułem. Tym razem skupiono się na tym, co nas czeka w interesująco zapowiadającej się kampanii.
Pure Retro #14 - S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Długa droga do Zony. Początek jednej z najbardziej immersyjnych serii w historii

Jednym z najciekawszych, nierozerwalnie związanych z pewnymi gatunkami gier wideo elementów, jest możliwość zanurzenia się w jakimś uniwersum i kreowania własnej postaci. Nieważne, czy mowa o potomku szacownego rodu kupców i odkrywców w Warhammer 40K: Rogue Trader, czy świeżo upieczonym krwiopijcy w Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Chodzi o immersję, wejście w świat tak bardzo sugestywnie nakreślony, że na godzinę, dwie lub siedem czujemy się jego częścią. Dokładnie to czułem również...
Doom 2 otrzymał nieoficjalne wsparcie dla Path Tracingu. Całkowicie zmienia on wizualnie niemal 30-letnią grę

Path Tracing w grach to wciąż świeże rozwiązanie, którego pełne wdrożenie jeszcze cztery lata temu pozostawało w sferze marzeń deweloperów. Dzisiaj możemy zaś doświadczyć jego implementacji w pierwszych grach z kategorii AAA. Najbardziej zaawansowana odmiana Ray Tracingu trafia jednak też do starszych produkcji, często za pośrednictwem fanowskich modów. Tak stało się też w przypadku legendarnego Dooma 2. Path Tracing zmienił ją nie do poznania.
Delta Force: Hawk Ops - kolejny zwiastun obiecującej strzelanki. Wybuchowy i efektowny tryb Havoc Warfare

Biorąc pod uwagę przynajmniej rozwój czołowych marek w gatunku, raczej niewiele osób pokusiłoby się o stwierdzenie, że wojenne FPS-y przeżywają złoty wiek. Świadczą o tym potknięcia serii Battlefield, a także kontrowersje związane z Call of Duty: Modern Warfare III (połączenie ze świetną sprzedażą tego ostatniego daje iście irytującą mieszankę). Ale na boku swój projekt free-to-play tworzy TiMi Studios. I jak na razie wygląda to całkiem nieźle.
Pure Retro #13 - Doom 3, czyli próba połączenia przeciwieństw. Kontrowersyjne podejście i cud techniki swoich czasów

Rok 2004 był piękny, jeżeli chodzi o gry wideo. Świt wybitnych strategii, znakomite gry akcji różnej maści, no i oczywiście fenomenalne FPS-y. Szczególnie warto zwrócić uwagę na ówczesne lato i jesień, gdy rynek został wręcz zalany przez pozycje, które albo stały się natychmiastowymi hitami, albo z czasem do nich dołączały. O ile najbardziej z tamtego okresu cenię sobie Vampire: The Masquerade - Bloodlines, o tyle z wielu powodów na jej sukces trzeba było poczekać. Ale wydaje mi się, że najwięcej...
GeForce RTX 4080, Unreal Engine 5 i 4K to kiepskie połączenie. Test pokazuje, jak wymagający jest silnik firmy Epic Games

Unreal Engine to od lat jeden z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Jego najnowsza wersja, opatrzona cyfrą 5, przyniosła spore zmiany, ale także kontrowersje dotyczące chociażby optymalizacji. Implementacje UE5 powinny stawać się wraz z upływem czasu coraz lepsze, ale wiemy już, że ta wersja silnika nie będzie raczej demonem szybkości. Dowodzą temu chociażby ostatnie testy gier w rozdzielczości 4K na karcie GeForce RTX 4080.
BioShock 4 - twórcy zdają się wreszcie powoli wychodzić na prostą. Ważne ogłoszenie rekrutacyjne

Gdy Irrational Games wydało pierwszego BioShocka, kolejny raz wyznaczyło standardy w branży - i odczuwamy to do dziś. Niemniej od ostatniej jak dotąd odsłony minęła już ponad dekada, a nawet remastery "jedynki" i "dwójki" pojawiły się 8 lat temu. Kontynuacja z kolei znajduje się w dość dziwnym miejscu, jako że od dłuższego czasu czekamy na coś więcej niż mało zachęcające pogłoski. I wygląda na to, że pojawiają się na to całkiem spore szanse.
Unreal Engine 5 i Unreal Engine 4 na materiałach porównawczych. Czy wzrost jakości uzasadnia tak duży spadek liczby FPS-ów?

Unreal Engine od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych silników napędzających gry komputerowe. Kolejne wersje zwykle oferowały duży wzrost jakości grafiki. Obecnie Unreal Engine 5 zaczyna wypierać starszą edycję silnika, jednak nie brakuje głosów krytycznych odnośnie wydajności, którą oferuje. W sieci opublikowano bezpośrednie zestawienie UE 5 z UE 4. Rezultaty porównania nie każdemu się spodobają, ponieważ nowa wersja silnika wypadła w niej kiepsko.
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy zostało wzbogacone o oficjalną obsługę modów na konsolach

Gry z serii S.T.A.L.K.E.R. należą do jednych z najbardziej klimatycznych w historii branży. Trwają ciągle prace nad pełnoprawnym sequelem, który powinien zadebiutować we wrześniu bieżącego roku. Póki co, wiele osób decyduje się sięgnąć po starsze odsłony serii. Niedawno trafiły one także na konsole Xbox oraz PlayStation. Poważną wadą tych edycji był jednak brak wsparcia dla modyfikacji, z których wersje PC-towe mocno słyną. Teraz to się jednak zmieniło.
Call of Duty: Black Ops 6 - Activision szykuje wiele atrakcji w powracającej serii. Pierwsza zapowiedź i długi materiał

Gdyby trzeba było wymienić serie, które w oczach graczy zostały w ostatnich latach najbardziej zbrukane, Call of Duty raczej bez problemów znalazłoby miejsce w czołówce. W szczególności winę ponosi za to najnowsza odsłona Modern Warfare. Mimo to franczyza nadal przynosi firmie ogromne przychody, bo choć krytyka jest stale obecna, graczy nie brakuje. Na evencie Microsoftu Treyarch pojawiło się zaś z ogłoszonym już wcześniej cyklem Black Ops.
DOOM: The Dark Ages oficjalnie zaprezentowany. Gra w klimatach średniowiecza zadebiutuje w 2025 roku

Kilka pierwszych informacji na temat gry DOOM: The Dark Ages pojawiło się już kilka tygodni temu. Tom Henderson informował bowiem nie tylko, że nadchodzi nowa gra z serii, ale również że tym razem trafimy bardziej do klimatów średniowiecznych. Na potwierdzenie rewelacji nie musieliśmy długo czekać, bowiem DOOM: The Dark Ages pojawiła się jako jedna z pierwszych gier podczas konferencji Xbox Games Showcase. Bethesda opublikowała pierwszy zwiastun produkcji, zawierający w sobie fragmenty gameplayu.
Rainbow Six Siege wkrótce z opcjonalnym abonamentem. Fani taktycznego shootera nie są zadowoleni z tego powodu

Duzi wydawcy coraz częściej sięgają po gry usługi, które są w stanie zapewnić nie tylko bezpośrednie przychody ze sprzedaży danego tytułu, ale także bardziej długofalowe wpływy z mikropłatności i rozmaitych mniejszych dodatków. Takie produkcje zawsze bazują w jakimś stopniu na infrastrukturze sieciowej. Jednym z przykładów jest bardzo popularna strzelanka Rainbow Six Siege. Ubisoft zapowiedział właśnie wprowadzenie opcjonalnego abonamentu do gry.
Delta Force: Hawk Ops będzie korzystać z Unreal Engine 5. Pojawiła się zapowiedź poświęcona kampanii single player

TiMi Studios nie należy do zespołów, które zbyt często chwalą się efektami pracy w trakcie tworzenia gier. Nawet w przypadku, kiedy starają się ożywić jedną z najbardziej zasłużonych gier gatunku. Niemniej jednak to, co udostępnili jak dotąd, pozwoliło przynajmniej wierzyć, że znajdują się na dobrej drodze do sukcesu. Informacji o dacie premiery wciąż jeszcze się niestety nie doczekaliśmy, za to interesujących materiałów trochę się znalazło.
Epic Games Store - od dziś do zgarnięcia za darmo inspirowana Half-Life Industria oraz pixelartowe, postapokaliptyczne RPG

Początek kwietnia dla użytkowników Epica był niezwykle owocny, natomiast kolejne darmówki oczywiście musiały spuścić nieco z tonu. I w ten sposób dzisiaj kończy się oferta na The Big Con - lekką, niezależną przygodówkę w nieco prześmiewczym sosie - oraz małą wieloosobową strategię Town of Salem 2. Ostatnia para w tym miesiącu jest już jednak trochę ciekawsza, w szczególności dla fanów klimatycznych FPS-ów i kreatywnych RPG w staroszkolnej oprawie.
Steam FPS Fest 2024 - wielka wyprzedaż shooterów i oferta wersji demo. DOOM, Ultrakill, Far Cry i inne

W tym roku pojawiło się kilka wyprzedaży - zarówno tych znaczniejszych, jak i nieco mniej istotnych. W połowie zeszłego miesiąca na przykład dostaliśmy tradycyjny wiosenny zestaw obniżek. Valve jednak nie kończy na sezonowych ofertach, w miarę regularnie serwując coś z tematycznym zacięciem. I tak od wczorajszego wieczora aż do początku przyszłego tygodnia można nadrobić gatunkową kolekcję - albo przynajmniej ograć sobie interesujące nas pozycje.
LawBreakers - moderzy chcą przywrócić do życia zapomnianego sieciowego shootera od twórców Gears of War

Cliff Bleszinski to absolutny weteran branży, dzięki któremu pojawiło się w niej kilka cenionych do dziś tytułów. Dlatego też gdy kilka lat temu przygotowywał nowy projekt, wydawało się, że twórca takich hitów, jak Unreal Tournament, Jazz Jackrabbit, czy dwie pierwsze odsłony Gears of War wraz z założonym przez siebie studiem zatriumfuje (albo przynajmniej stworzy własną niszę). Tymczasem zainteresowanie opadło dość szybko, a dziś mało kto o projekcie pamięta.
- 1
- 2
- 3
- …
- następna ›
Test karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 5090 Blackwell - Najszybsza i najdroższa. Oto Następca GeForce RTX 4090
Test karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 5080 Blackwell - Czy następca GeForce RTX 4080 dogodni GeForce RTX 4090?
Test karty graficznej ASUS GeForce RTX 5080 ROG Astral OC - Gigantyczna i świetnie się podkręca. Cena jest jednak ko(s)miczna
Test karty graficznej MSI GeForce RTX 5090 Suprim SOC - Podkręcony Blackwell z gigantycznym chłodzeniem
Test wydajności Kingdom Come Deliverance 2 - Jakie wymagania sprzętowe? Porównanie 60 kart graficznych NVIDIA, AMD i Intel