Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

fps

Cyberpunk 2077 ma mieć znacznie więcej zawartości od Wiedźmina

Cyberpunk 2077 ma mieć znacznie więcej zawartości od Wiedźmina

Gry RPG w ciągu ostatniej dekady odznaczały się mapami o gargantuicznym wręcz rozmiarze. Przykładowo Skyrim mógł poszczycić się terenem o przestrzeni 39 kilometrów kwadratowych. Cztery lata później nadszedł Wiedźmin 3: Dziki Gon i podbił stawkę niemal czterokrotnie oferując mapę o wielkości 134 kilometrów kwadratowych. Tymi dwiema grami niewątpliwie w jakimś stopniu była również zainspirowana The Legend of Zelda: Breath of the Wild, która dawała graczowi do eksploracji teren rozciągający...

Powstaje kontynuacja Metro Exodus. Głuchowski pisze scenariusz

Powstaje kontynuacja Metro Exodus. Głuchowski pisze scenariusz

Gra Metro Exodus, nawet przy rocznej wyłączności, jaką zapewnił sobie Epic na PC, zdołała zostać bestsellerem. Tytuł zadebiutował w lutym tego roku, a już w maju THQ Nordic (właściciele wydawców Exodus, firmy Deep Silver) wyjawiło, że gra zwróciła się finansowo. Wtedy też pojawiła się wzmianka o tym, że 4A Games zaczęło prace nad nowym tytułem, chociaż niekoniecznie z tej serii. W międzyczasie, do końca roku 2019, ma ukazać się pierwsze fabularne rozszerzenie gry, The Two Colonels, a kolejne...

THQ Nordic - powstaje nowe Saints Row, powraca TimeSplitters

THQ Nordic - powstaje nowe Saints Row, powraca TimeSplitters

Firma THQ Nordic w trakcie kilku ostatnich lat prężnie się rozwinęła, wykupując wiele studiów deweloperskich oraz własności intelektualnych. Przy okazji szwedzko-austriacki koncern wyrobił sobie ostatnio reputację wydawcy, który wskrzesza wiele znanych i lubianych marek. W tym roku THQ Nordic przejęło między innymi Piranha Bytes (twórcy serii Gothic), Warhorse Studios (Kingdom Come: Deliverance), a w ubiegłym weszli w posiadanie IP takich, jak Carmageddon, Alone in the Dark, czy też Kingdoms of Amalur....

Call of Duty: Modern Warfare - zwiastun i gameplay trybu multi

Call of Duty: Modern Warfare - zwiastun i gameplay trybu multi

Jeśli pogubiliście się już w oznaczeniach kolejnych tytułów serii CoD, wiedźcie, że nie jesteście sami. Advanced Warfare, Infinite Warfare i kilka Modern Warfare mogło namieszać w głowie. Tegoroczne Call of Duty: Modern Warfare, które ma pojawić się 25 października 2019 na pecetach oraz konsolsch PlayStation 4 i Xbox One, to nic innego, jak reboot podserii Modern Warfare z 2007 roku. Nawiasem mówiąc, pierwsze część MW doczekała się remastera w 2016, dołączanego początkowo jako bonus do edycji...

DOOM Eternal - nowy tryb multiplayer wygląda imponująco

DOOM Eternal - nowy tryb multiplayer wygląda imponująco

DOOM z 2016 był udanym powrotem do formy i wraz z Wolfensteinem stanowił bardzo udany powrót zręcznościowych strzelanin z szybką rozgrywką w nieco staroświeckim stylu. O ile jednak kampania gry id software zyskała ogromne uznanie, to jednak takim samym szacunkiem nie cieszył się tryb multiplayer. W poprzedniej odsłonie odpowiadało za niego zewnętrzne studio Certain Affinity. Id software zdawało sobie jednak sprawę z tego, że wielu graczy rozgrywkę wieloosobową potraktowało jedynie jako niechciany...

Pierwszy materiał z Halo Reach na PC. 15 minut rozgrywki w 4K

Pierwszy materiał z Halo Reach na PC. 15 minut rozgrywki w 4K

Po długiej i wyboistej drodze od momentu ogłoszenia antologii Halo: Master Chief Collection na komputery osobiste, posiadacze PC po raz pierwszy mogli wypróbować namiastkę tego, co w zanadrzu ma dla nich studio czuwające nad marką, 343 Industries. Po kilku przekładanych terminach, grupa złożona z niecałego tysiąca graczy wreszcie wzięła udział w testach pierwszego tytułu, który ukaże się na Steam i Microsoft Store - Halo: Reach. W sieci pojawił się 15-minutowy zapis z rozgrywki, ukazujący kampanię...

Doom Eternal bez klasycznego multiplayera. Id ma inne pomysły

Doom Eternal bez klasycznego multiplayera. Id ma inne pomysły

Parafrazując popularnego niegdyś rapera Jaya-Z: ostatni Doom zrobił 99 rzeczy dobrze, ale multiplayer nie był jedną z nich. Gra id software była jednocześnie zaskakująco old-schoolowa, ale i bardzo świeża – właśnie przez swoje odejście od typowych schematów tytułów AAA. Jej atutami były długość, bardzo rozbudowane architektonicznie mapy, świetna mechanika poruszania się postaci i strzelania, a także nastawienie do fabuły i muzyka (Mick Gordon). Nic dziwnego, że Doom doczekał się drugiego...

Dlaczego gdyby życie było grą, byłaby to najgorsza gra na świecie?

Dlaczego gdyby życie było grą, byłaby to najgorsza gra na świecie?

Na początku mojej "burzliwej kariery" w PurePC poczyniłam artykuł nawiązujący do teorii, mówiącej o tym, że nasze życie może być jedynie komputerową symulacją. Cóż, temat zaiste ciekawy i jak pewnie wiecie, wiele mędrkujących głów tego świata (patrz Elon Musk) twierdzi, że prędzej żyjemy właśnie w swego rodzaju symulacji, niż w rzeczywistej... rzeczywistości. Przyjmijmy więc na chwilę, że tak faktycznie jest, i że choć zamiast z pikseli zbudowani jesteśmy z kwarków, to żyjemy właśnie...

Recenzja Rage 2: Mordownia pierwsza klasa. Reszta jest milczeniem

Recenzja Rage 2: Mordownia pierwsza klasa. Reszta jest milczeniem

Gra Rage 2 to nie tylko tytułowe "Szaleństwo", ale także szczerość deweloperów. Co mam na myśli? Jeszcze na długi czas przed premierą wspomnianego tytułu, twórcy dali graczom jasno do zrozumienia, że nie będzie to gra, w której z dumą i poświęceniem będziemy ratować losy świata. Że nie będzie to gra, która wciągnie nas swoją fabułą niczym wir, powstały na skutek spuszczenia wody w toalecie. Wciągać miało z kolei coś zgoła innego - tak zwany gunplay, czyli wesołe, obwiesiowate truchtanie...

Rage 2 - znamy wymagania sprzętowe wyczekiwanego FPS-a

Rage 2 - znamy wymagania sprzętowe wyczekiwanego FPS-a

Pierwsza odsłona Rage jest co prawda dobrą grą, jednak daleko jej do ideału. Idealnie pasuje do niej określenie tytułu z niewykorzystanym potencjałem. Pomimo tego, że od jej premiery minęło już osiem lat, twórcy postanowili wydać sequel przy okazji nieco zmieniając sposób rozgrywki. Pierwsze gameplaye zapowiadają masę dobrej zabawy, jednak posiadacze starszych komputerów mogą się tylko zastanawiać, jakie komponenty wystarczą do "uciągnięcia" wszystkich zaprezentowanych graficznych wodotrysków?...

PC: Kłopoty techniczne opóźniają betę Halo: Master Chief Collection

PC: Kłopoty techniczne opóźniają betę Halo: Master Chief Collection

Halo: The Master Chief Collection to zestaw sześciu gier z kultowej serii Halo. Miała ona bardzo wyboiste relacje z PC, gdzie trafiły jedynie dwie pierwsze odsłony. Wydanie całej (poza Guardians) kolekcji przygotowuje grunt pod nadchodzące w nowej generacji konsol Halo Infinite (także dostępne na PC). Jednak Master Chief Collection miało zadebiutować na komputerach osobistych nie jako całość, lecz z każdym tytułem osobno. Nawet przy obniżeniu oczekiwań związanych z rozłożonym w czasie debiutem, nie...

Fan stworzył demo Half-Life 3 - był za stary żeby czekać na Valve

Fan stworzył demo Half-Life 3 - był za stary żeby czekać na Valve

Kiedyś Duke Nukem Forever stał się swego czasu synonimem słowa vaporware. Nieustannym odnośnikiem przywoływanym żartobliwie a propos gier, które zdają się być tworzone w nieskończoność. Jeśli z kolei można Half-Life 3 do czegoś porównać, to chyba do Godota. Gra, która nie wiadomo czy kiedykolwiek powstawała na poważnie, przeistoczyła się w mema. Nie pomagała tutaj enigmatyczna aura, z której znana jest firma Valve, która nigdy nie odniosła się wprost wobec kontynuacji słynnej serii. Pewien...

20 lat walk Obcych i Predatorów: historia lubi się powtarzać

20 lat walk Obcych i Predatorów: historia lubi się powtarzać

Dwie z najważniejszych, kinowych opowieści o obcych narodziły się pod koniec lat 70. (Obcy, 1979 z Sigourney Weaver w roli głównej) i 80. (Predator, 1987 r, z Arnoldem Swarzeneggerem w proli głównego protagonisty). Losy Obcych i Predatorów na ekranach kinowych były różne. Alien okazał się być skazaną na ewolucję bronią, wymyśloną przez Inżynierów (którzy sami polegli pod hordami Obcych), Predatorzy ze swoim honorowym zabijaniem innych ras skrzyżowali swoje ostrza nadgarstokowe z podwójnym uzębieniem...

TOP 10 darmowych gier typu FPS na smartfony z Androidem i iOS

TOP 10 darmowych gier typu FPS na smartfony z Androidem i iOS

Rynek gier wideo rozwija się w wielu kierunkach, a rzeczą bezprecedensową jest lawinowy wzrost zainteresowania grami mobilnymi. Smartfony ze średniej półki cenowej są dziś na tyle wydajne, że są w stanie dostarczyć graczowi płynną rozgrywkę w dobrze znanych seriach gier komputerowych, takich jak Grand Theft Auto czy Grid. Popularność i dostępność urządzeń z Androidem i iOS wpływa bezpośrednio na spadek zainteresowania handheldami, a powstała nisza zachęca producentów do tworzenia nowych akcesoriów...

Kultowa komiksowa strzelanina FPP otrzyma w tym roku remake

Kultowa komiksowa strzelanina FPP otrzyma w tym roku remake

Cel-shading był swego czasu ogromnym powiewem świeżości w grach wideo. Technika ta nadająca kreskówkowego stylu graficznego była z powodzeniem stosowana w grach takich, jak seria Borderlands czy Crackdown. Jednym z pierwszych tytułów, który z niego korzystał to Fear Effect na pierwsze PlayStation. Następnie metodę tę wyrafinowano w Jet Set Radio na Dreamcasta. Jak widać początki cel-shadingu były związane raczej z konsolami. Na PC natomiast styl ten uchwycił uwagę graczy w XIII, strzelaninie FPP...

Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

W 2004 roku nikt nie spodziewał się takiego hitu, wychodzącego z małego, polskiego studia People Can Fly, założonego dwa lata wcześniej przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego. W Polsce, która do 2004 roku raczej nie słynęła z dobrych gier FPS (z nielicznymi wyjątkami, jak Chrome i Mortyr), Painkiller był prawdziwym objawieniem: dynamiczna strzelanina, pełna smacznie zaprojektowanych poziomów i wymagających bossów, na dodatek wypełniona niezwykłymi monstrami i całkiem...

Premiera Half-Life 3 potwierdzona... nie... to kolejny fake

Premiera Half-Life 3 potwierdzona... nie... to kolejny fake

Z dużym prawdopodobieństwem Half-Life 3 tym razem wyjdzie spoza sfery pobożnych życzeń graczy i na prawdę zawita na ekranach komputerów. Jaki mamy na to dowód? Cóż, na chwilę obecną jest to zapis e-maili wymienionych pomiędzy Gabem Newellem, a jednym z fanów produkcji. Jeszcze chwilę temu na YouTubie mogliśmy oglądać zapis wideo takiej korespondencji, jednak film obecnie nie jest już dostępny. Zostaje nam więc bazowanie na zachodnich mediach, które na bieżąco śledziły całą sytuację. We wspomnianych...

Blood - nowa porcja screenów z remastera klasycznego FPS

Blood - nowa porcja screenów z remastera klasycznego FPS

Firma Nightdive Studios specjalizuje się w dawnych markach. Wykupili oni między innymi prawa do takich gier jak System Shock czy Ultima Underworld, a także Forsaken i Turok. Jeśli chodzi o nowe tytuły z tych serii to miały one nieco pecha – Stygian Abyss został fatalnie przyjęty, a remake System Shocka zaliczał jedną obsuwę za drugą. Mimo wszystko nie da się jednak zepsuć klasyków i tutaj Nightdive daje sobie radę. Niedawno firma zapowiedziała, że wznowi i zremasteruje grę Blood. Kultowy FPS autorstwa...

Ujawniono sprzedaż Battlefielda V: poniżej oczekiwań twórców

Ujawniono sprzedaż Battlefielda V: poniżej oczekiwań twórców

Koniec roku to chyba najgorętszy gamingowy szał. Począwszy od września do sklepów trafiają największe hity, a producenci uczestniczą niejako w wyścigu pt. "który tytuł sprzeda się najlepiej". Jesień i zima 2018 roku przyniosły m.in. Spider-Mana, Shadow of the Tomb Raider, Call of Duty: Black Ops 4, Red Dead Redemption 2, Just Cause 4 oraz Battlefielda V. Gracze, którzy mają raczej ograniczony budżet, musieli rezygnować z zakupu jednego tytułu na rzecz drugiego, stąd obawy deweloperów, czy ich produkcja...

Atomic Heart - 10 minut rozgrywki pokazuje grę pełną dziwactw

Atomic Heart - 10 minut rozgrywki pokazuje grę pełną dziwactw

Wczorajszym wieczorem studio Mundfish opublikowało pierwszy, a przy tym dość długi gameplay z osobliwej gry pt. Atomic Heart. Co można powiedzieć o wideo? Że wywołuje szczerzenie zębów do monitora zwłaszcza, gdy jesteśmy zafascynowani wszelkimi odstępstwami od norm. W zalewie dzisiejszych powtarzalnych do bólu produkcji, Atomic Heart może być konkretną dawką świeżości. Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą czym będzie gra, najprościej opisać ją słowami samych twórców: wybuchowy FPS będący...

Atomic Heart - Nowe demo technologiczne z ray-tracingiem

Atomic Heart - Nowe demo technologiczne z ray-tracingiem

Nie wiem jak wy, ale ja wciąż doskonale pamiętam demo technologiczne gry Battlefield 5, które opierało się głównie na zaprezentowaniu możliwości technologii ray tracing. Jak chyba wszyscy wiemy, w praktyce ray tracing okazał się przede wszystkim dużo mniej zoptymalizowany i grywalny, niż tego oczekiwano (a przynajmniej niż gracze tego oczekiwali). Ale oto nadchodzi kolejny tytuł, który obfitować będzie w ray tracing. Mowa o surrealistycznym Atomic Heart od studia Mundfish. Pierwsze demo technologiczne...

Doom, Heretic, Blood i Duke 3D - klasyka FPS w nowym wydaniu

Doom, Heretic, Blood i Duke 3D - klasyka FPS w nowym wydaniu

Od dystrybutorów gier bardzo często otrzymujemy protezy klasyki, opakowane w DOSBoxa i udające (w takiej formie), że wciąż są świetne. Wiele pozmieniało się od czasów kart VGA i szalonych rozdzielczości sięgających w porywach do... 320x200 pikseli. Po co męczyć się z miniaturowym oknem rozciągniętym na na cały ekran lub grą w polu o wielkości znaczna pocztowego, skoro wokół istnieje wiele mniej lub bardziej udanych source portów, zachowujących clue oryginalnej rozgrywki, a zarazem oferujących...

Battlefield V: nadchodzą mikrotransakcje, czy tylko kosmetyczne?

Battlefield V: nadchodzą mikrotransakcje, czy tylko kosmetyczne?

Mikropłatności od kilkunastu miesięcy wracają niczym bumerang na usta czy to sfrustrowanych graczy czy to zajmujących się hazardem organizacji. W październiku studio DICE odpowiedzialne za Battlefield V poinformowało w swoim wpisie na blogu o rezygnacji z prawdziwych płatności w obrębie gry. Jak się jednak można domyślać sytuacja taka nie miała potrwać wiecznie. Od samego początku gry, to jest od jej premiery w jej obrębie występowała wyłącznie cyfrowa waluta, którą zarobić można jedynie poprzez...

Data premiery Witchfire: egzekucja wiedźm od Adriana Chmielarza

Data premiery Witchfire: egzekucja wiedźm od Adriana Chmielarza

Nad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem ubiegłego roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak zgodnie z ostatnią wypowiedzią samego Chmielarza umieszczoną w tzw. dziennikach deweloperskich - gra ma się dobrze. Co więcej, w każdą środę twórcy aktualizować będą ów dziennik, umieszczając...

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

10 grudnia 1993 to data która zaważyła na obecnym kształcie rynku gier. Pierwszy FPS z prawdziwego zdarzenia opuścił tego dnia studio id Software i w postaci gry rozpowszechnianej na licencji shareware trafił na serwery Uniwersytetu w Wisconsin, dokładnie o północy, 25 lat temu. Całość zajmowała zaledwie dwie dyskietki (ok. 2,4 MB danych), oferując graczom nawet kilka godzin wyśmienitej zabawy (plus rozgrywki w trybie dla wielu graczy, jeśli ktokolwiek miał dostęp do komputerów połączonych w sieć)....

Recenzja Battlefield V - Odgrzewany kotlet, ale z dobrej wołowiny

Recenzja Battlefield V - Odgrzewany kotlet, ale z dobrej wołowiny

Gdy ogłoszono prace nad kolejną odsłoną gry z serii Battlefield, sporo przesłanek sugerowało, że w nadchodzącej produkcji deweloperzy umieszczą nas w ogniu wydarzeń z Wojny Wietnamskiej. Taki obrót rzeczy sugerowała przede wszystkim litera V umieszczona w tytule, która to ostatecznie okazała się być rzymską piątką. Kiedy wiadomym było już, że Battlefield V zamierza jednak dość naturalnie przeskoczyć z I Wojny Światowej (rozgrywanej w Battlefieldzie 1) do II Wojny Światowej to przyznam, że...

Alien: Blackout - gra może pojawić się na The Game Awards

Alien: Blackout - gra może pojawić się na The Game Awards

Coraz więcej wskazuje na to, że czeka nas zapowiedź kolejnej gry w uniwersum Alien. Ostatnia taka produkcja, Alien: Isolation, pojawiła się w 2014 roku. Stworzyła ją ekipa studia Creative Assembly i wydała Sega. Tytuł uzyskał w większości dobre recenzje i opinie graczy, a także kilka nagród. Parę dni temu Geoff Keighley, szef The Game Awards, na Twitterze opublikował obraz zawierający hasło "Worlds will change". Nie byłoby w nim niczego nadzwyczajnego gdyby nie to, że zastosowano tu czcionkę czcionkę...

Russia 2055 - wojenna gra FPS, którą warto się zainteresować

Russia 2055 - wojenna gra FPS, którą warto się zainteresować

Russia 2055 to strzelanka z perspektywy pierwszej osoby, która bezsprzecznie wygląda bardzo interesująco, a co więcej jest rozwijana przez jedną zaledwie osobę. Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 4. Deweloper, znany jako InvictusVolition udostępnił właśnie kilka nowych zrzutów ekranu gry i trzeba przyznać, że wygląda to całkiem zacnie. Oprócz tego możemy także obejrzeć zwiastun produkcji, jednak jest to raczej teaser mający pokazać, że gra faktycznie jest rozwijana, niż sceny, które...

World War 3 - wymagania, data i cena obiecującej polskiej strzelanki

World War 3 - wymagania, data i cena obiecującej polskiej strzelanki

Coraz bliżej premiery polskiej produkcji pt. World War 3. W związku z tym całkiem niedawno dostaliśmy pierwszy gameplay trailer, a kilkanaście dni temu rozpoczęły się zamknięte testy gry. Dziś zaś pojawiły się oficjalne wymagania sprzętowe i systemowe, a także data wczesnego dostępu. Poznaliśmy także kwotę, którą będziemy musieli wydać, jeśli zechcemy zagrać w tego "polskiego Battlefielda". Gra zaoferuje kilka trybów sieciowych, w tym Recon, będący czymś na miarę battle royale. Polscy deweloperzy...

NVIDIA GeForce RTX 2080 - Pojawiły się wyniki z 3DMark Time Spy

NVIDIA GeForce RTX 2080 - Pojawiły się wyniki z 3DMark Time Spy

Szaleństwo dotyczące nowych konsumenckich kart graficznych od NVIDII trwa w najlepsze, a do sieci trafiają kolejne informacje, plotki i przecieki. Duże zainteresowanie jest całkowicie zrozumiałe, biorąc pod uwagę sytuacje na rynku GPU gdzie AMD nie ma się zbytnio czym pochwalić (przynajmniej w najwyższym segmencie), a od ostatniej premiery Zielonych minął już szmat czasu. Do tej pory jeśli mowa była o wydajności RTX 20x0 to głównie w kontekście technologii Ray Tracingu. Teraz uległo to zmianie,...

World War 3 - nadchodząca gra Polaków: jest gameplay trailer

World War 3 - nadchodząca gra Polaków: jest gameplay trailer

World War 3, czyli nadchodząca, głośna już polska produkcja, która w tym roku osiągnąć ma jeszcze Early Acces póki co dostała tylko kilkunastosekundową zapowiedź wideo, bazującą na silniku gry. Tych parę sekund, w której widzimy zgliszcza Warszawy i innych wielkich, europejskich miast rozbudziło wyobraźnię fanów tak, że wielu wyczekuje każdej kolejnej wieści o produkcji. W niedziele poprzez media społecznościowe, studio Farm 51 zapowiedziało gameplay trailer dla swojego sieciowego shootera....

DOOM Eternal - nadchodzi kolejny FPS z kultowej serii

DOOM Eternal - nadchodzi kolejny FPS z kultowej serii

Trwające aktualnie targi E3 jak co roku są gwarantem zapowiedzi nowych, świetnych tytułów. Jak na razie najgłośniej mówi się chyba o Cyberpunku 2077 (choć opinie po trailerze są mocno podzielone) czy szóstej odsłonie The Elder Scrolls, jednak nie możemy zapomnieć także o innych grach. Podczas samej konferencji Bethesdy poznaliśmy kilka nowych odsłon popularnej serii które mogą sprzedać się w milionach egzemplarzy, jak np. Fallout 76. Innym z nich jest DOOM Eternal. Choć nie znamy jeszcze zbyt...

Unreal Gold za darmo na GOG i Steam z okazji 20 urodzin

Unreal Gold za darmo na GOG i Steam z okazji 20 urodzin

Dawno, dawno temu, kiedy nie było jeszcze Half-Life'a (a właściwie wtedy, gdy miał pojawić się za około pół roku), na pecetach prym wiodła inna gra w klimatach science fiction. Mowa o Unreal, czyli o pierwszej grze w serii wieloosobowych strzelanek, wyprodukowanych przed Epic Games (tego samego Epic Games, odpowiedzialnego za głośny dziś battle royale o nazwie Fortnite). Choć młodsza część czytelników niekoniecznie tytuł kojarzy (premiera w 1998 roku), to starsze pokolenie z pewnością ucieszy się...

Atomic Heart: Bioshock i Fallout na sowieckich sterydach

Atomic Heart: Bioshock i Fallout na sowieckich sterydach

Mieliście już szansę zobaczyć pierwszy zwiastun psychodelicznej gry pt. Atomic Heart? Nie? To nadróbcie te straty czym prędzej zwłaszcza, jeśli dotąd odnaleźliście się w takich tytułach jak Bioshock czy Fallout. Atomic Heart do pierwszoosobowa strzelanka, której akcja toczy się w sowieckiej Rosji. Gracz pokieruje poczynaniami agenta specjalnego P-4, który został wysłany na misję przez rząd w momencie, gdy przedsiębiorstwo o zmyślnej nazwie Plant 3826 przestało odpowiadać na komunikaty. Od momentu...

RAGE 2: oficjalny zwiastun rozgrywki i nowe szczegóły o grze

RAGE 2: oficjalny zwiastun rozgrywki i nowe szczegóły o grze

Wczoraj wraz z oficjalną zapowiedzią od studia Bethesda, w Internecie pojawił się pierwszy trailer gry pt. Rage 2. Minuta filmiku nie wnosiła jednak niczego ponad pokazanie, że tytuł będzie ponownie skupiony na tytułowym szaleństwie oraz wściekłości. Oceny wspomnianego wideo także nie zachęcają: od wczoraj na kanale Bethesa Polska wyświetlono go 10 tysięcy razy, jednak ocen pozytywnych jest tyle samo co negatywnych. Sprawy mają się nieco lepiej na amerykańskim kanale Bethesdy, gdzie "tylko" 1/5...

AMD Ryzen 7 2700X - Pojawiły się pierwsze pełnoprawne testy

AMD Ryzen 7 2700X - Pojawiły się pierwsze pełnoprawne testy

W przypadku procesorów jedni fani nowych technologii opowiadają się za AMD, inni zaś za Intelem. Pozostaje też trzecia grupa, nie przywiązana zbytnio do "barw klubowych", kibicująca postępowi i wybierająca to co w aktualnym momencie oferuje lepszy stosunek ceny do wydajności. A jako, że już niedługo na rynek mają trafić nowe procesory Czerwonych i reszta oferty Niebieskich, to atmosfera jest gorąca. Do sieci przedostały się właśnie wyniki pierwszych pełnoprawnych testów AMD Ryzen 7 2700X. W dużym...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.