Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

fps

Half-Life: Alyx - dokładna data premiery i kilka nowych screenów

Half-Life: Alyx - dokładna data premiery i kilka nowych screenów

Valve wreszcie ogłosiło, kiedy fani będą mogli wrócić do świata Half-Life'a. Jak dotąd potwierdzono jedynie "okno" wydania, jakim był miesiąc marzec. Dziś wiemy na pewno, że premiera odbędzie się dokładnie 23 marca 2020. Będzie to pierwszy projekt osadzony w uniwersum Gordona Freemana od czasów Half-Life 2: Episode 2. Podczas gdy gros fanów sprzeciwia się odsłonie Alyx jako takiej, w którą można będzie zagrać jedynie z użyciem gogli VR, to osoby, które miały już okazję zagrać w tytuł,...

45 minut z Atomic Heart. To nie będzie typowy miks shootera z RPG

45 minut z Atomic Heart. To nie będzie typowy miks shootera z RPG

O "rosyjskim BioShocku" co nieco ostatnimi czasy ucichło. Atomic Heart, bo o tej grze mowa, zapowiadał się iście wyjątkowo, by narobić smaczku, a następnie jakby zupełnie się wycofać. Można było nawet pomyśleć, że projekt umarł śmiercią naturalną (co dzieje się z wieloma grami). Na szczęście jednak prace trwają dalej, o czym przekonał się prezenter youtube'owego kanału 4game. Odwiedził on bowiem siedzibę twórców, gdzie miał okazję spędzić w grze niemal 4 godziny, a także podpatrzeć...

DOOM Eternal w najwyższej formie: pierwsze 10 minut rozgrywki

DOOM Eternal w najwyższej formie: pierwsze 10 minut rozgrywki

Legendarny DOOM w odsłonie Eternal powróci już 20 marca tego roku. W krwawą, demoniczna rozpierduchę będzie można zagrać na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One, ale również (choć nie w naszym kraju) na platformie Google Stadia. Premiera zbliża się wielkimi krokami, toteż w sieci zacznie pojawiać się coraz więcej materiałów z gry. Niedawno opublikowano zwiastun fabularny, a teraz dzięki serwisowi IGN mamy szansę zapoznać się z pierwszymi dziesięcioma minutami gameplay'u. Niemal trzy...

EA chce wydać 14 gier do kwietnia 2021, Battlefield 6 dopiero w 2022

EA chce wydać 14 gier do kwietnia 2021, Battlefield 6 dopiero w 2022

Nie tylko gracze zacierają ręce na konsole następnej generacji. W oczekiwaniu na ceny nowych konstrukcji przegrzewają się również nasze portfele, ale największym zapałem odznaczają się chyba jednak deweloperzy i wydawcy. Jak się okazuje, chociażby Electronic Arts szykuje solidne (miejmy nadzieje) wydawnictwo, na które składać się ma aż 14 gier. Owe produkcje mają pojawić się w najbliższym roku fiskalnym, który zacznie się 1 kwietnia 2020, a skończy 31 marca 2021. Póki co, wiadomo że część...

DOOM Eternal otrzyma ray tracing dopiero po premierze

DOOM Eternal otrzyma ray tracing dopiero po premierze

DOOM Eternal ukaże się już wkrótce, bo 20 marca 2020 roku. Niedawno mieliśmy okazję widzieć całkiem obszerny fragment spektakularnej rozgrywki nowej gry id software. Portal Digital Foundry miał okazję przyjrzeć się szczegółowo technologii gry, jak również porozmawiać z producentem wykonawczym gry, Marty Strattonem. Gra będzie pierwszym tytułem studia deweloperskiego, która wykorzystuje nowy silnik graficzny id Tech 7. W porównaniu do poprzednich iteracji silnika, wprowadzi on tym razem kolosalne...

Seria Half-Life dostępna za darmo na Steam przez dwa miesiące

Seria Half-Life dostępna za darmo na Steam przez dwa miesiące

Z okazji nadchodzącej premiery gry Half-Life: Alyx, tworzonej z myślą o okularach wirtualnej rzeczywistości, udostępniono na platformie Steam wszystkie części serii Half-Life za darmo. Możne je przypisać do swoich kont na ponad dwa miesiące, po czym znikną z biblioteki. Jest to wystarczający okres, by nadrobić zaległości, jeśli jakimś cudem nie udało się wcześniej chociaż sprawdzić jakiejkolwiek odsłony kultowego cyklu firmy Valve. Jest to też dobra okazja, by ukończyć gry ponownie, przypominając...

Kultowa gangsterska strzelanina Kingpin otrzyma remaster

Kultowa gangsterska strzelanina Kingpin otrzyma remaster

Lata 90. były świetnym okresem dla strzelanin FPP. Po wyeksploatowaniu paradygmatu gier a'la Doom i ewentualnie silnika Build (od Duke Nukem 3D), przyszedł taki moment, że powstawało wiele różnorodnych i ambitnych strzelanin. Jedną z takich perełek był Kingpin, stworzony przez studio Xatrix (twórców Redneck Rampage oraz po przemianowaniu na Grey Matter Interactive - Return to Castle Wolfenstein). Ten FPS, który swego czasu zasłynął między innymi soundtrackiem Cypress Hill, doczeka się teraz remastera....

DOOM Eternal - nowy zwiastun fabularny z polskim dubbingiem

DOOM Eternal - nowy zwiastun fabularny z polskim dubbingiem

Armie piekieł najechały ziemię. Wciel się w Slayera i w epickiej kampanii jednoosobowej pokonaj demony, podróżując między wymiarami, i powstrzymaj ostateczną zagładę ludzkości. Jedyne, czego się boją... to ty - Takimi słowami opatrzono najnowszy fabularny zwiastun gry DOOM Eternal, która to pojawi się na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One już 20 marca tego roku (na Nintendo Switch nieco później, lecz wciąż w tym roku). Zwiastun został opatrzony polskim dubbingiem i prócz wprowadzenia...

Gra AMID EVIL z obsługą ray tracingu. Pokazano pierwsze screeny

Gra AMID EVIL z obsługą ray tracingu. Pokazano pierwsze screeny

NVIDIA obiecała nam niesamowity skok jakości grafiki w grach dzięki Ray Tracingowi, ale tych nadal nie mamy zbyt wiele, ani pośród wysokobudżetowych produkcji, ani tych niezależnych. Dlatego też każda nowo wprowadzona implementacja tej technologii siłą rzeczy przykuwa dużo uwagi. Do tej pory osiem tytułów oferowało usprawnienia grafiki dla kart z rodziny RTX oraz GTX, a najnowszym z nich była przygodówka Deliver Us The Moon. Teraz Ray Tracing znajdziemy także w grze AMID EVIL, która jest FPS-em w...

DOOM Eternal z bronią na środku ekranu jak za dawnych lat

DOOM Eternal z bronią na środku ekranu jak za dawnych lat

W latach 90. wiele rzeczy, które obecnie bierzemy za pewniki w grach FPS, wcale nie były takie oczywiste. Na przykład sterowanie typu WSAD, czy nawet obsługa myszki. Przez dość długi czas, w tego typu tytułach, również broń nie była umieszczona w sposób, do jakiego przywykliśmy już od ponad dwóch dekad. Znajdowała się ona bowiem zazwyczaj na środku ekranu, do czego przyzwyczaiły nas najbardziej popularne w swoim gatunku Wolfenstein 3D oraz DOOM. Pierwszą poważną produkcją, która odważyła wyłamać...

DOOM - fan stworzył port na 21-letni aparat Kodak. Działa świetnie

DOOM - fan stworzył port na 21-letni aparat Kodak. Działa świetnie

DOOM jest jedną z najbardziej nieśmiertelnych gier wszech czasów. Najlepszym tego dowodem jest społeczność, która nadal tworzy nowe mapy i mody do dwóch pierwszych części. Ale nie tylko. Popularność DOOMa świetnie wyraża też fakt, że można zagrać w niego na praktycznie każdym rodzaju sprzętu elektronicznego, od starych telefonów Nokia na Symianie, przez elektroniczne billboardy na ciężarówkach, odtwarzacz Zune, a nawet... bankomat. Powodem, dla którego z taką łatwością można przekonwertować...

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PC

Halo Reach na Steam już 3 grudnia. Oto, co zyska wersja na PC

Po długich testach beta Halo: Reach, pierwszy w fabularnej chronologii tytuł z kultowej serii FPS-ów, wreszcie wyląduje na PC na Steam i Microsoft Store 3 grudnia 2019. Przy okazji tego samego dnia tytuł ten ukaże się jako remaster na Xbox One i trafi do usługi Xbox Game Pass (na PC i konsole). Niedawno deweloperzy z 343 Industries, którzy trzymają pieczę nad procesem odrestaurowania gry wyjawili, jakie usprawnienia otrzyma port na komputery osobiste i co zyskamy względem oryginału. Większość problemów...

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie

Halo: Reach jest jedną z sześciu gier z legendarnej serii xboksowych FPS-ów, które trafią na PC (w tym na Steam) w odświeżonej formie. Ostatnim tytułem z tego cyklu, który gościł na komputerach osobistych było (skądinąd świetne, choć z kontrowersyjnym zakończeniem) – Halo 2. Były to jednak czasy… Windows Visty. Microsoft ma zamiar sukcesywnie wydawać poszczególne tytuły z serii Halo pojedynczo. Dzięki temu 343 Industries będzie mogło dopracować każdy z nich z osobna. Proces ten z Reach...

Overwatch 2: Blizzard oficjalnie zapowiedział grę na BlizzCon 2019

Overwatch 2: Blizzard oficjalnie zapowiedział grę na BlizzCon 2019

BlizzCon był nie tylko okazją do zaprezentowania wyczekiwanego Diablo 4, ale innego tytułu, który przeciekł tuż przed tym wydarzeniem Blizzard. Chodzi tutaj oczywiście o Overwatch 2, które zgodnie z zapowiedzią serwisu ESPN został zapowiedziany. Część pierwsza zyskała bardzo dużą popularność od swej premiery w 2016 roku, choć w ostatnich latach nieco jej już utraciła. Wydaje się, że 4 lata to stosownie długi okres, aby spróbować wydać kontynuację. Na BlizzCon pojawił się jej zwiastun,...

Blizzard ogłosi grę Overwatch 2 w tym tygodniu na Blizzcon 2019?

Blizzard ogłosi grę Overwatch 2 w tym tygodniu na Blizzcon 2019?

Overwatch, pomimo już 3 i pół roku na karku, to nadal bardzo popularna gra. Niedawno zresztą doczekała się portu na Nintendo Switch. Tytuł Blizzarda stał się czymś na kształt instytucji – to nie tylko gra, to także ligi esportowe oraz popularne serie zawodów, cyfrowe komiksy. Dane z maja 2018 wskazują na to, że konta Overwatch posiada ponad 40 milionów użytkowników. Wydaje się jednak, że po czasie, jaki minął już od premiery gry Blizzard jest gotowy, aby wydać kontynuację Overwatch. Według...

Doom Eternal nie ukaże się w tym roku. Premiera opóźniona

Doom Eternal nie ukaże się w tym roku. Premiera opóźniona

DOOM Eternal jest kontynuacją świetnie przyjętego DOOMa z 2016 roku. W tym sequelu miało nastać piekło na ziemi. Wydawcy z Bethesdy ambitnie założyli sobie, że gra miała wyjść na wszystkie platformy obecnej generacji, a więc PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch, a nawet Google Stadia. Niestety, mamy niedobre wieści dla fanów ultra-szybkich i ultra-brutalnych strzelanin FPP. DOOM Eternal nie ukaże się już w tym roku. Bethesda właśnie zakomunikowała, że premiera wyczekiwanego FPS-a zostanie przesunięta...

Cyberpunk 2077 ma mieć znacznie więcej zawartości od Wiedźmina

Cyberpunk 2077 ma mieć znacznie więcej zawartości od Wiedźmina

Gry RPG w ciągu ostatniej dekady odznaczały się mapami o gargantuicznym wręcz rozmiarze. Przykładowo Skyrim mógł poszczycić się terenem o przestrzeni 39 kilometrów kwadratowych. Cztery lata później nadszedł Wiedźmin 3: Dziki Gon i podbił stawkę niemal czterokrotnie oferując mapę o wielkości 134 kilometrów kwadratowych. Tymi dwiema grami niewątpliwie w jakimś stopniu była również zainspirowana The Legend of Zelda: Breath of the Wild, która dawała graczowi do eksploracji teren rozciągający...

Powstaje kontynuacja Metro Exodus. Głuchowski pisze scenariusz

Powstaje kontynuacja Metro Exodus. Głuchowski pisze scenariusz

Gra Metro Exodus, nawet przy rocznej wyłączności, jaką zapewnił sobie Epic na PC, zdołała zostać bestsellerem. Tytuł zadebiutował w lutym tego roku, a już w maju THQ Nordic (właściciele wydawców Exodus, firmy Deep Silver) wyjawiło, że gra zwróciła się finansowo. Wtedy też pojawiła się wzmianka o tym, że 4A Games zaczęło prace nad nowym tytułem, chociaż niekoniecznie z tej serii. W międzyczasie, do końca roku 2019, ma ukazać się pierwsze fabularne rozszerzenie gry, The Two Colonels, a kolejne...

THQ Nordic - powstaje nowe Saints Row, powraca TimeSplitters

THQ Nordic - powstaje nowe Saints Row, powraca TimeSplitters

Firma THQ Nordic w trakcie kilku ostatnich lat prężnie się rozwinęła, wykupując wiele studiów deweloperskich oraz własności intelektualnych. Przy okazji szwedzko-austriacki koncern wyrobił sobie ostatnio reputację wydawcy, który wskrzesza wiele znanych i lubianych marek. W tym roku THQ Nordic przejęło między innymi Piranha Bytes (twórcy serii Gothic), Warhorse Studios (Kingdom Come: Deliverance), a w ubiegłym weszli w posiadanie IP takich, jak Carmageddon, Alone in the Dark, czy też Kingdoms of Amalur....

Call of Duty: Modern Warfare - zwiastun i gameplay trybu multi

Call of Duty: Modern Warfare - zwiastun i gameplay trybu multi

Jeśli pogubiliście się już w oznaczeniach kolejnych tytułów serii CoD, wiedźcie, że nie jesteście sami. Advanced Warfare, Infinite Warfare i kilka Modern Warfare mogło namieszać w głowie. Tegoroczne Call of Duty: Modern Warfare, które ma pojawić się 25 października 2019 na pecetach oraz konsolsch PlayStation 4 i Xbox One, to nic innego, jak reboot podserii Modern Warfare z 2007 roku. Nawiasem mówiąc, pierwsze część MW doczekała się remastera w 2016, dołączanego początkowo jako bonus do edycji...

DOOM Eternal - nowy tryb multiplayer wygląda imponująco

DOOM Eternal - nowy tryb multiplayer wygląda imponująco

DOOM z 2016 był udanym powrotem do formy i wraz z Wolfensteinem stanowił bardzo udany powrót zręcznościowych strzelanin z szybką rozgrywką w nieco staroświeckim stylu. O ile jednak kampania gry id software zyskała ogromne uznanie, to jednak takim samym szacunkiem nie cieszył się tryb multiplayer. W poprzedniej odsłonie odpowiadało za niego zewnętrzne studio Certain Affinity. Id software zdawało sobie jednak sprawę z tego, że wielu graczy rozgrywkę wieloosobową potraktowało jedynie jako niechciany...

Pierwszy materiał z Halo Reach na PC. 15 minut rozgrywki w 4K

Pierwszy materiał z Halo Reach na PC. 15 minut rozgrywki w 4K

Po długiej i wyboistej drodze od momentu ogłoszenia antologii Halo: Master Chief Collection na komputery osobiste, posiadacze PC po raz pierwszy mogli wypróbować namiastkę tego, co w zanadrzu ma dla nich studio czuwające nad marką, 343 Industries. Po kilku przekładanych terminach, grupa złożona z niecałego tysiąca graczy wreszcie wzięła udział w testach pierwszego tytułu, który ukaże się na Steam i Microsoft Store - Halo: Reach. W sieci pojawił się 15-minutowy zapis z rozgrywki, ukazujący kampanię...

Doom Eternal bez klasycznego multiplayera. Id ma inne pomysły

Doom Eternal bez klasycznego multiplayera. Id ma inne pomysły

Parafrazując popularnego niegdyś rapera Jaya-Z: ostatni Doom zrobił 99 rzeczy dobrze, ale multiplayer nie był jedną z nich. Gra id software była jednocześnie zaskakująco old-schoolowa, ale i bardzo świeża – właśnie przez swoje odejście od typowych schematów tytułów AAA. Jej atutami były długość, bardzo rozbudowane architektonicznie mapy, świetna mechanika poruszania się postaci i strzelania, a także nastawienie do fabuły i muzyka (Mick Gordon). Nic dziwnego, że Doom doczekał się drugiego...

Dlaczego gdyby życie było grą, byłaby to najgorsza gra na świecie?

Dlaczego gdyby życie było grą, byłaby to najgorsza gra na świecie?

Na początku mojej "burzliwej kariery" w PurePC poczyniłam artykuł nawiązujący do teorii, mówiącej o tym, że nasze życie może być jedynie komputerową symulacją. Cóż, temat zaiste ciekawy i jak pewnie wiecie, wiele mędrkujących głów tego świata (patrz Elon Musk) twierdzi, że prędzej żyjemy właśnie w swego rodzaju symulacji, niż w rzeczywistej... rzeczywistości. Przyjmijmy więc na chwilę, że tak faktycznie jest, i że choć zamiast z pikseli zbudowani jesteśmy z kwarków, to żyjemy właśnie...

Recenzja Rage 2: Mordownia pierwsza klasa. Reszta jest milczeniem

Recenzja Rage 2: Mordownia pierwsza klasa. Reszta jest milczeniem

Gra Rage 2 to nie tylko tytułowe "Szaleństwo", ale także szczerość deweloperów. Co mam na myśli? Jeszcze na długi czas przed premierą wspomnianego tytułu, twórcy dali graczom jasno do zrozumienia, że nie będzie to gra, w której z dumą i poświęceniem będziemy ratować losy świata. Że nie będzie to gra, która wciągnie nas swoją fabułą niczym wir, powstały na skutek spuszczenia wody w toalecie. Wciągać miało z kolei coś zgoła innego - tak zwany gunplay, czyli wesołe, obwiesiowate truchtanie...

Rage 2 - znamy wymagania sprzętowe wyczekiwanego FPS-a

Rage 2 - znamy wymagania sprzętowe wyczekiwanego FPS-a

Pierwsza odsłona Rage jest co prawda dobrą grą, jednak daleko jej do ideału. Idealnie pasuje do niej określenie tytułu z niewykorzystanym potencjałem. Pomimo tego, że od jej premiery minęło już osiem lat, twórcy postanowili wydać sequel przy okazji nieco zmieniając sposób rozgrywki. Pierwsze gameplaye zapowiadają masę dobrej zabawy, jednak posiadacze starszych komputerów mogą się tylko zastanawiać, jakie komponenty wystarczą do "uciągnięcia" wszystkich zaprezentowanych graficznych wodotrysków?...

PC: Kłopoty techniczne opóźniają betę Halo: Master Chief Collection

PC: Kłopoty techniczne opóźniają betę Halo: Master Chief Collection

Halo: The Master Chief Collection to zestaw sześciu gier z kultowej serii Halo. Miała ona bardzo wyboiste relacje z PC, gdzie trafiły jedynie dwie pierwsze odsłony. Wydanie całej (poza Guardians) kolekcji przygotowuje grunt pod nadchodzące w nowej generacji konsol Halo Infinite (także dostępne na PC). Jednak Master Chief Collection miało zadebiutować na komputerach osobistych nie jako całość, lecz z każdym tytułem osobno. Nawet przy obniżeniu oczekiwań związanych z rozłożonym w czasie debiutem, nie...

Fan stworzył demo Half-Life 3 - był za stary żeby czekać na Valve

Fan stworzył demo Half-Life 3 - był za stary żeby czekać na Valve

Kiedyś Duke Nukem Forever stał się swego czasu synonimem słowa vaporware. Nieustannym odnośnikiem przywoływanym żartobliwie a propos gier, które zdają się być tworzone w nieskończoność. Jeśli z kolei można Half-Life 3 do czegoś porównać, to chyba do Godota. Gra, która nie wiadomo czy kiedykolwiek powstawała na poważnie, przeistoczyła się w mema. Nie pomagała tutaj enigmatyczna aura, z której znana jest firma Valve, która nigdy nie odniosła się wprost wobec kontynuacji słynnej serii. Pewien...

20 lat walk Obcych i Predatorów: historia lubi się powtarzać

20 lat walk Obcych i Predatorów: historia lubi się powtarzać

Dwie z najważniejszych, kinowych opowieści o obcych narodziły się pod koniec lat 70. (Obcy, 1979 z Sigourney Weaver w roli głównej) i 80. (Predator, 1987 r, z Arnoldem Swarzeneggerem w proli głównego protagonisty). Losy Obcych i Predatorów na ekranach kinowych były różne. Alien okazał się być skazaną na ewolucję bronią, wymyśloną przez Inżynierów (którzy sami polegli pod hordami Obcych), Predatorzy ze swoim honorowym zabijaniem innych ras skrzyżowali swoje ostrza nadgarstokowe z podwójnym uzębieniem...

TOP 10 darmowych gier typu FPS na smartfony z Androidem i iOS

TOP 10 darmowych gier typu FPS na smartfony z Androidem i iOS

Rynek gier wideo rozwija się w wielu kierunkach, a rzeczą bezprecedensową jest lawinowy wzrost zainteresowania grami mobilnymi. Smartfony ze średniej półki cenowej są dziś na tyle wydajne, że są w stanie dostarczyć graczowi płynną rozgrywkę w dobrze znanych seriach gier komputerowych, takich jak Grand Theft Auto czy Grid. Popularność i dostępność urządzeń z Androidem i iOS wpływa bezpośrednio na spadek zainteresowania handheldami, a powstała nisza zachęca producentów do tworzenia nowych akcesoriów...

Kultowa komiksowa strzelanina FPP otrzyma w tym roku remake

Kultowa komiksowa strzelanina FPP otrzyma w tym roku remake

Cel-shading był swego czasu ogromnym powiewem świeżości w grach wideo. Technika ta nadająca kreskówkowego stylu graficznego była z powodzeniem stosowana w grach takich, jak seria Borderlands czy Crackdown. Jednym z pierwszych tytułów, który z niego korzystał to Fear Effect na pierwsze PlayStation. Następnie metodę tę wyrafinowano w Jet Set Radio na Dreamcasta. Jak widać początki cel-shadingu były związane raczej z konsolami. Na PC natomiast styl ten uchwycił uwagę graczy w XIII, strzelaninie FPP...

Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

Painkiller - pamiętacie tę strzelaninę? Właśnie skończyła 15 lat

W 2004 roku nikt nie spodziewał się takiego hitu, wychodzącego z małego, polskiego studia People Can Fly, założonego dwa lata wcześniej przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego. W Polsce, która do 2004 roku raczej nie słynęła z dobrych gier FPS (z nielicznymi wyjątkami, jak Chrome i Mortyr), Painkiller był prawdziwym objawieniem: dynamiczna strzelanina, pełna smacznie zaprojektowanych poziomów i wymagających bossów, na dodatek wypełniona niezwykłymi monstrami i całkiem...

Premiera Half-Life 3 potwierdzona... nie... to kolejny fake

Premiera Half-Life 3 potwierdzona... nie... to kolejny fake

Z dużym prawdopodobieństwem Half-Life 3 tym razem wyjdzie spoza sfery pobożnych życzeń graczy i na prawdę zawita na ekranach komputerów. Jaki mamy na to dowód? Cóż, na chwilę obecną jest to zapis e-maili wymienionych pomiędzy Gabem Newellem, a jednym z fanów produkcji. Jeszcze chwilę temu na YouTubie mogliśmy oglądać zapis wideo takiej korespondencji, jednak film obecnie nie jest już dostępny. Zostaje nam więc bazowanie na zachodnich mediach, które na bieżąco śledziły całą sytuację. We wspomnianych...

Blood - nowa porcja screenów z remastera klasycznego FPS

Blood - nowa porcja screenów z remastera klasycznego FPS

Firma Nightdive Studios specjalizuje się w dawnych markach. Wykupili oni między innymi prawa do takich gier jak System Shock czy Ultima Underworld, a także Forsaken i Turok. Jeśli chodzi o nowe tytuły z tych serii to miały one nieco pecha – Stygian Abyss został fatalnie przyjęty, a remake System Shocka zaliczał jedną obsuwę za drugą. Mimo wszystko nie da się jednak zepsuć klasyków i tutaj Nightdive daje sobie radę. Niedawno firma zapowiedziała, że wznowi i zremasteruje grę Blood. Kultowy FPS autorstwa...

Ujawniono sprzedaż Battlefielda V: poniżej oczekiwań twórców

Ujawniono sprzedaż Battlefielda V: poniżej oczekiwań twórców

Koniec roku to chyba najgorętszy gamingowy szał. Począwszy od września do sklepów trafiają największe hity, a producenci uczestniczą niejako w wyścigu pt. "który tytuł sprzeda się najlepiej". Jesień i zima 2018 roku przyniosły m.in. Spider-Mana, Shadow of the Tomb Raider, Call of Duty: Black Ops 4, Red Dead Redemption 2, Just Cause 4 oraz Battlefielda V. Gracze, którzy mają raczej ograniczony budżet, musieli rezygnować z zakupu jednego tytułu na rzecz drugiego, stąd obawy deweloperów, czy ich produkcja...

Atomic Heart - 10 minut rozgrywki pokazuje grę pełną dziwactw

Atomic Heart - 10 minut rozgrywki pokazuje grę pełną dziwactw

Wczorajszym wieczorem studio Mundfish opublikowało pierwszy, a przy tym dość długi gameplay z osobliwej gry pt. Atomic Heart. Co można powiedzieć o wideo? Że wywołuje szczerzenie zębów do monitora zwłaszcza, gdy jesteśmy zafascynowani wszelkimi odstępstwami od norm. W zalewie dzisiejszych powtarzalnych do bólu produkcji, Atomic Heart może być konkretną dawką świeżości. Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą czym będzie gra, najprościej opisać ją słowami samych twórców: wybuchowy FPS będący...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.