Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

mikropłatności

Resident Evil 4 Remake budzi obawy graczy. Wszystko przez oznaczenie ESRB, które sugeruje zakupy w grze

Resident Evil 4 Remake budzi obawy graczy. Wszystko przez oznaczenie ESRB, które sugeruje zakupy w grze

Resident Evil 4 Remake pojawi się 24 marca 2023 r. na PC oraz na konsolach PlayStation 4, PS5 i Xbox Series X/S. Będzie to nic innego, jak odświeżona wersja kultowego horroru o tej samej nazwie, zapowiedziana podczas tegorocznego State of Play. Odświeżenie będzie polegało na tych samych schematach co w przypadku Resident Evil 2 (2019) czy Resident Evil 3 (2020). Ostatnie doniesienia budzą jednak obawy, że przynajmniej jedna rzecz będzie w RE4 Remake unikatowa...

Diablo IV - w sieci pojawił się 43-minutowy gameplay z gry. Wideo pozwala zapoznać się z mechanikami walk

Diablo IV - w sieci pojawił się 43-minutowy gameplay z gry. Wideo pozwala zapoznać się z mechanikami walk

Wczoraj Blizzard zapowiedział niepubliczne, zamknięte testy beta gry pt. Diablo IV, z kolei dziś do sieci trafiły nowe, choć nieoficjalne już materiały wideo ukazujące fragmenty gameplay'u - głównie mechaniki walk. Filmiki można znaleźć na forum Reddit, gdzie umieścił je użytkownik nickiem u/iV1rus0. Linkujemy do nich poniżej, trzeba mieć jednak świadomość, że wkrótce mogą z oczywistych względów zniknąć.

Diablo IV - w sieci krążą materiały wideo z gry. Są to cutscenki oraz zarejestrowane sesje motion capture

Diablo IV - w sieci krążą materiały wideo z gry. Są to cutscenki oraz zarejestrowane sesje motion capture

Jak już zapewne wiecie, Diablo IV będzie tzw. grą-usługą oferującą sezony oraz mikropłatności. Dowiedzieliśmy się o tych rewelacjach mniej więcej przed miesiącem i od tego czasu najwierniejsi fani staroszkolnych hack'n'slashów z pewnością przestali sobie ostrzyć zęby na ów tytuł. Reszta graczy powinna być jednak zainteresowana najnowszymi informacjami. W sieci pojawiły się bowiem nowe materiały wideo z rzeczonej produkcji.

Diablo IV będzie grą-usługą z sezonami i mikropłatnościami. Fani staroszkolnych hack'n'slashów mogą być zawiedzeni

Diablo IV będzie grą-usługą z sezonami i mikropłatnościami. Fani staroszkolnych hack'n'slashów mogą być zawiedzeni

Po premierze Diablo Immortal studio Blizzard nie ma łatwego życia. Choć włodarze "Zamieci" mogą być zadowoleni z pieniędzy zarobionych dzięki wspomnianej grze, to jednak nie da się ukryć, że spora część graczy jest mocno rozczarowana posunięciami twórców i obawia się o stan Diablo IV. Cóż, premiera już w przyszłym roku, a ciągle wiadomo nie za wiele... Na szczęście wszystko powoli staje się jasne. Blizzard w końcu zdradził nieco konkretnych informacji o grze.

Tower of Fantasy – konkurent Genshin Impact w wydaniu science fiction z globalną datą premiery

Tower of Fantasy – konkurent Genshin Impact w wydaniu science fiction z globalną datą premiery

Mniemam, że gry pt. Genshin Impact nie trzeba specjalnie przedstawiać. A jeśli tak, to ograniczę się do opisu, iż jest to szalenie popularna, fabularna gra akcji utrzymana w konwencji fantasy, z możliwością eksploracji otwartego świata. Tytuł pojawił się na PC, PS4 oraz platformach mobilnych jesienią 2020 roku, następnie na PS5, a pod koniec tego roku trafi także na Switcha. Tak się składa, że pod koniec 2021 roku na PC oraz platformach mobilnych pojawiła się także bardzo zbliżona do GI produkcja...

Gry mobilne popularniejsze od produkcji konsolowych i PC? Na to wskazują wydatki konsumentów ujęte w raporcie App Annie i IDC

Gry mobilne popularniejsze od produkcji konsolowych i PC? Na to wskazują wydatki konsumentów ujęte w raporcie App Annie i IDC

Konsolowi i PC-towi gracze patrzą na gry mobilne jak na niewiele znaczącą osobliwość. W istocie smartfonowe produkcje nie są tak rozbudowane i dopracowane jak pełnoprawne tytuły AAA dostępne na platformy PC, Sony PlayStation, Microsoft Xbox czy Nintendo Switch. Nie oznacza to jednak, że ich rola w branży growej jest niewielka. Przeciwnie – rynek mobilny generuje przychód wyższy niż łączny przychód PC, Mac oraz konsol, w tym handheldów. Z najnowszego raportu App Annie opracowanego wspólnie z IDG...

Dragon Age 4 miało być grą-usługą, ale Electronic Arts zmieniło plany po porażce Anthem. Bioware usuwa z RPG-a multiplayer

Dragon Age 4 miało być grą-usługą, ale Electronic Arts zmieniło plany po porażce Anthem. Bioware usuwa z RPG-a multiplayer

EA poszło po rozum do głowy po klapie, jaką okazały się Anthem i skasowane niedawno Anthem Next, i sukcesie Star Wars Jedi: Fallen Order od studia Respawn Entertainment, które sprzedało się w ponad 10 mln sztuk w pierwszych czterech miesiącach od premiery. O co konkretnie chodzi? Jak donosi serwis Bloomberg, Dragon Age 4 było planowane jako gra-usługa skrywająca rozbudowane elementy sieciowe wzorem chociażby przytoczonej wcześniej i porzuconej w tym tygodniu przez EA strzelaniny w klimacie science fiction....

Assassin’s Creed: Valhalla – Ubisoft wprowadził do gry nowe mikropłatności obejmujące bonus do punktów doświadczenia

Assassin’s Creed: Valhalla – Ubisoft wprowadził do gry nowe mikropłatności obejmujące bonus do punktów doświadczenia

Assassin’s Creed: Valhalla ukazał się na rynku w pierwszej połowie listopada, zbierając całkiem przychylne opinie zarówno od recenzentów, jak i graczy. Gra co prawda nie wprowadziła tak dużych zmian jak Odyseja względem Origins, ale dla niektórych jest to najlepsza odsłona po przejściu na bardziej „erpegową” formułę. Nie brakuje w niej jednak elementów, które zasługują na krytykę. Czy można zaliczyć do nich znienawidzone przez graczy mikrotransakcje? Ewelina w naszej recenzji przyznała,...

Epic wprowadzi do Fortnite opcjonalny miesięczny abonament

Epic wprowadzi do Fortnite opcjonalny miesięczny abonament

W listopadzie firma Epic Games zaczęła rozsyłać do graczy Fortnite ankietę, która sugerowała plany wdrożenia do gry miesięcznego abonamentu. Nie trzeba długo czekać na oficjalne potwierdzenie. Twórcy zapowiedzieli, że popularny battle royale doczeka się na początku przyszłego miesiąca specjalnej subskrypcji, obejmującej m.in. karnety bojowe (tzw. przepustki sezonowe) i comiesięczne doładowania konta określoną kwotą V-dolców (wirtualna waluta w grze). Gracze, którzy zdecydują się na opłacanie...

Google niczym Apple. Ważna zmiana w płatnościach Sklepu Play

Google niczym Apple. Ważna zmiana w płatnościach Sklepu Play

Kilka tygodni temu Fortnite, gra Epic Games została usunięta z platformy iOS, a konkretnie rzecz biorąc – z repozytorium Apple App Store. Powodem było wdrożenie do produkcji własnej metody mikropłatności za dodatki w grze, czyli działanie niezgodne z regulaminem sklepu. Firmy toczą bój do dziś, lecz Sadownicy są nieugięci. Czy słusznie, nie mnie oceniać, natomiast regulamin to regulamin. Jeśli ktoś zamierza oferować swoje produkty w danym miejscu, musi zaakceptować zasady tam panujące. Podobne...

Apple żąda od Epic Games odszkodowania w sprawie gry Fortnite

Apple żąda od Epic Games odszkodowania w sprawie gry Fortnite

Spór na linii Apple-Epic Games zdaje się nie mieć końca. Gigant z Cupertino zdecydował się bowiem wystąpić do sądu z wnioskiem o odszkodowanie od twórców Fortnite. Miałaby to być rekompensata za poniesione przez przedsiębiorstwo straty związane z działaniami Epic Games będące następstwem złamania przez studio growe warunków umowy licencyjnej. Apple podkreśla, że wcześniejszy pozew wspomnianego podmiotu to nic innego, jak typowa walka o pieniądze. Wielomiliardowe przedsiębiorstwo najzwyczajniej...

Apple pozbawi Epic Games narzędzi deweloperskich. Co dalej?

Apple pozbawi Epic Games narzędzi deweloperskich. Co dalej?

Wojna, bo tak można nazwać spór pomiędzy Apple i Epic Games, którego przedmiotem jest metoda mikropłatności w grze Fortnite, trwa w najlepsze. Sadownicy zdecydowali się właśnie wyciągnąć ciężkie działa. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia ze straszakiem, czy realnymi działaniami zmierzającymi do próby „wyniszczenia” twórców słynnego Battle Royale, sprawa jest poważna. Gigant z Cupertino zagroził studiu zablokowaniem dostępu do narzędzi deweloperskich wykorzystywanych przy tworzeniu...

Fortnite usunięte z Google Play i App Store – oto konkretne powody

Fortnite usunięte z Google Play i App Store – oto konkretne powody

Epic Games postanowiło zaryzykować w imię oszczędności. Studio growe skupione na produkcjach mobilnych zdecydowało się na wprowadzenie własnego systemu mikropłatności do szalenie popularnej gry Fornite dla platform iOS oraz Android. Zarówno Apple, jak i Google stanowczo zareagowały na działania podjęte przez Epic, wskutek czego gra została usunięta najpierw z App Store, następnie z Google Play. Jako że próba „uniezależnienia” kwestii finansowych od gigantów branży była jawnym łamaniem regulaminów,...

Hyper Scape – data premiery darmowej gry battle royale Ubisoftu

Hyper Scape – data premiery darmowej gry battle royale Ubisoftu

Firma Ubisoft poinformowała o dacie premiery gry Hyper Scape, która zostanie udostępniona za darmo. Jest to pierwszoosobowa strzelanina z gatunku battle royale w klimacie science fiction. Trzeba przyznać, że francuski koncern długo zwlekał ze stworzeniem swojego tytułu mającego rywalizować o graczy z takimi tuzami, jak Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG), Fortnite, Apex Legends czy Call of Duty: Warzone. Hyper Scape na pewno nie będzie miał łatwo na rynku, zwłaszcza po „nieco” spóźnionym wydaniu,...

Hyper Scape – zapowiedź i wymagania gry battle royale Ubisoftu

Hyper Scape – zapowiedź i wymagania gry battle royale Ubisoftu

Francuski koncern Ubisoft zapowiedział nową markę – Hyper Scape. Będzie to darmowa gra sieciowa typu battle royale z opcjonalnymi mikropłatnościami. Gatunek ten cieszy się niesłabnącą popularnością za sprawą takich tytułów, jak Fortnite, Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG), Call of Duty: Warzone i Apex Legends. Za produkcję odpowiada studio Ubisoft Montreal, twórcy popularnej strzelaniny kooperacyjnej Rainbow Six: Siege, która jest sztandarowym przykładem, jak powinno rozwijać się gry (nawet...

Call of Duty: Modern Warfare - nie będzie lootboksów na premierę

Call of Duty: Modern Warfare - nie będzie lootboksów na premierę

Obecność lootboxów w grach to takie "być albo nie być" dla wielu współczesnych produkcji. Z jednej strony wydawcy chcą zmaksymalizować zyski, szukając alternatywnych źródeł dochodu poza samą sprzedażą gier – z drugiej najczęściej ich obecność jest odbierana nieprzychylnie. Na przykład w przypadku Star Wars: Battlefront 2 umieszczenie tego elementu w grze w sposób dość inwazyjny przyczyniło się do bezpowrotnego zrujnowania reputacji tej gry. Sporo także w tej kwestii oberwało się Treyarch,...

Mikropłatności Call of Duty: Modern Warfare wpłyną na rozgrywkę?

Mikropłatności Call of Duty: Modern Warfare wpłyną na rozgrywkę?

Mikropłatności w grach to w obecnych czasach pole minowe dla twórców gier. Nawet jeśli wydawcy decydują się na sprzedawanie elementów kosmetycznych, jest to odbierane w znacznej mierze w sposób nieprzychylny. Wystarczy sięgnąć pamięcią do skądinąd fantastycznej koncepcyjnie i mechanicznie gry Evolve, która dzięki modelowi biznesowemu została pożarta w internecie. Jeszcze gorzej, gdy tego typu transakcje dotyczą przedmiotów i elementów, które wpływają na rozgrywkę w trybach wieloosobowych....

Gears of War 5 - wszystkie dodatki będą całkowicie za darmo

Gears of War 5 - wszystkie dodatki będą całkowicie za darmo

Zły model biznesowy może pogrążyć nawet najlepiej skonstruowaną od strony rozgrywki grę. Przekonało się o tym Evolve, a podobny los spotkał Star Wars: Battlefront 2. Z drugiej strony na rynku mieliśmy tytuły takie, jak Dying Light czy Halo 5, które otrzymywały dodatkową zawartość za darmo jeszcze kilka lat po wydaniu gry. Zdecydowanie do tej drugiej grupy tytułów chce należeć nadchodzące Gears 5. Deweloperzy nowej odsłony popularnej serii strzelanin TPP właśnie wyjawili swoje plany wspierania...

Steam zabijał gry na pecety - stwierdził były pracownik Valve

Steam zabijał gry na pecety - stwierdził były pracownik Valve

Jakiś czas temu rozważaliśmy w felietonie nad tym, co złego dzieje się z dzisiejszym gamingiem. Generalnie sporo osób dochodzi do wniosków, że gamedev zepsuty jest przez żądzę pieniądza. Stąd produkuje się gry, dające przychody jeszcze długo po premierze, przy pomocy DLC czy lootboksów. Być może wysunę zbyt daleko idące wnioski, ale biorąc pod uwagę, jak duży procent od sprzedaży gier na PC przejmowała platforma Steam, w pewnym sensie mogło mieć wpływ na "pazerność" deweloperów. I choć...

Federalna Komisja Handlu zastanawia się nad regulacją loot-boxów

Federalna Komisja Handlu zastanawia się nad regulacją loot-boxów

Tak zwane loot-boxy zostały spopularyzowane w świecie gier przez Overwatch. Idea za nimi stojąca jednak była pierwotnie wprowadzona już 10 lat wcześniej (w chińskim MMO pt. ZT Online). Jeśli z kolei liczyć gry karciane, jak Magic the Gathering, podobne mechanizmy istniały ponad 2 dekady temu. Są one połączone z mikropłatnościami i często dzięki temu stanowią motor napędowy modelu biznesowego danej gry. W niektórych przypadkach ich obecność była bardzo mocno krytykowana, jeśli wpływała także...

Kiedyś to było, czyli w którą stronę idzie gamedev i dlaczego w złą?

Kiedyś to było, czyli w którą stronę idzie gamedev i dlaczego w złą?

Tak, mam wiele do zarzucenia dzisiejszym grom i tak, będzie nerwowo, bez eufemizmów i bez podbarwiania na różowo. Gamedev się stacza, szybuje w dół niczym ustrzelona kaczka w sezonie polowań na... kaczki. Moje drugie, bardziej samokrytyczne ja podpowiada mi jednak, że wina jest raczej po mojej stronie. Że robię się stara, a wyznacznikiem mej starości jest nie tylko obawa o utratę zębów i włosów, ale także zmiana nastawienia w stosunku do wszystkiego co nowe i wszystkich urodzonych później ode mnie...

BioWare: Anthem bez loot boksów, gdyż niczemu one nie służą

BioWare: Anthem bez loot boksów, gdyż niczemu one nie służą

Dziennikarz też człowiek i swoje przemyślenia ma, więc trudno czasami silić się na obiektywizm, gdy kolejne studio deweloperskie straszy nas wizją następnej produkcji, którą chciałoby się nazwać po prostu "krapiszczem". Takie zdanie miałam niemal od początku (z resztą nie tylko ja) o produkcji pt. Anthem, jednak ostatnim komunikatem BioWare, studio złapało ode mnie kilka punktów. Otóż producenci zapewniają, iż w grę nie zostaną zaimplementowane loot boksy. Jako przyczynę, BioWare podaje, iż...

Sea of Thieves - garść informacji na temat pirackiego MMO

Sea of Thieves - garść informacji na temat pirackiego MMO

Tematyka gier komputerowych, w których możemy wcielić się w postać pirata i stworzyć własną historię, traktowana jest trochę po macoszemu. W zdecydowanej części powstawały tytuły, które skierowane były przede wszystkim do fanów strategii oraz przygodówek. I chociaż nie zabrakło wśród nich perełek, takich jak klasyczna The Curse of Monkey Island czy też Sid Meier's Pirates, to jednak na rynku brakowało porządnej gry akcji w tych klimatach. Rok 2018 może to wszystko zmienić, ponieważ niedługo...

Red Dead Redemption 2 - kolejna gra z mikropłatnościami

Red Dead Redemption 2 - kolejna gra z mikropłatnościami

Wraz ze zwiększeniem się popularności gier free-to-play, zwiększyło się również znaczenie mikropłatności. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że doszły one również do wielu płatnych gier, a także tytułów AAA, które przecież same w sobie są już stosunkowo drogie. Nic jednak dziwnego, że producenci zdecydowali się na takie kroki, ponieważ zauważyli, że mikrotransakcje mogą przynieść bardzo duże dochody, niejednokrotnie przekraczające te ze sprzedaży samych gier. Mimo bardzo dużych...

Electronic Arts publikuje wyniki finansowe za 2017 rok

Electronic Arts publikuje wyniki finansowe za 2017 rok

Początek roku jest czasem podsumowania. Największe spółki mają obowiązek przekazać opinii publicznej raport finansowy z poprzedniego roku. Nie inaczej jest w przypadku Electronic Arts, które opublikowało takie zestawienie. Dzięki niemu możemy ocenić kondycję firmy w 2017 roku. Pomimo sporych problemów z wizerunkiem w ostatnim czasie, EA nie ma się czego wstydzić pod względem wyników finansowych. Wręcz przeciwnie, miniony rok był dla "Elektroników" lepszy w porównaniu z poprzednimi 12 miesiącami....

Denuvo Software Solutions zostało wykupione przez Irdeto

Denuvo Software Solutions zostało wykupione przez Irdeto

Ledwie wczoraj informowaliśmy o złamaniu najnowszej wersji zabezpieczenia Denuvo Anti-tamper v4.8, a tutaj jak grom z jasnego nieba dochodzą kolejne wieści na temat popularnego i niekoniecznie lubianego oprogramowania. Po pierwsze firma Ubisoft potwierdziła, że nadchodzący Far Cry 5 będzie posiadał zaimplementowane Denuvo właśnie w wersji 4.8. Wydaje się być być to co najmniej nielogiczne w świetle informacji potwierdzających złamanie zabezpieczeń tej wersji. W tej sytuacji Far Cry 5 może bardzo szybko...

Rosną przychody z cyfrowej dystrybucji gier i mikropłatności

Rosną przychody z cyfrowej dystrybucji gier i mikropłatności

Kiedy gry komputerowe lata temu zaczęły zyskiwać na popularności, najprostszym sposobem na ich zdobycie było po prostu przejść się do sklepu i kupić duże pudło, w którym znajdował się kartridż, dyskietka czy płyta z upragnionym tytułem. Od jakiegoś czasu jest jednak jeszcze jedna opcja: dystrybucja cyfrowa. Ma ona sporo zalet związanych z faktem, że nie jesteśmy ograniczeni przez fizyczny nośnik. Jednocześnie dorobiła się jednak licznych przeciwników, szczególnie wśród ludzi z żyłką kolekcjonera....

Star Wars Battlefront II może być zakazany w Belgii

Star Wars Battlefront II może być zakazany w Belgii

Niewiele gier może się pochwalić tym, że praktycznie codziennie na branżowych portalach pojawia się nawet po kilka wpisów na ich temat. Pod tym względem Star Wars Battlefront II, czyli najnowsza produkcja studia DICE osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen, ma szansę stać się największą premierą tego roku. Niestety są takie sytuacje, kiedy chyba jednak lepiej, żeby media milczały na temat danego tytułu, przynajmniej z punktu widzenia jego twórców. Nowy Battlefront znalazł się właśnie w takiej sytuacji,...

Electronic Arts obniża stawki za odblokowanie Darth Vadera

Electronic Arts obniża stawki za odblokowanie Darth Vadera

Zawierucha po wpisie na reddicie zatytułowanym „Serio? Zapłaciłem 80 dolarów, żeby mieć zablokowanego Vadera?” i opublikowanym przez MBMMavericka trwa. Wystarczyła krótka notatką o treści: „To jakiś żart. Skontaktuję się z pomocą EA, by otrzymać zwrot pieniędzy... Nie mogę nawet zgrać pie[...]nym Darthem Vaderem?!?!? To odrażające. Era »mikro-transakcji« zaszła już za daleko. Pozwól na coś EA, to nagnie granicę”. Na odpowiedź ze strony Electronic Arts nie trzeba było długo czekać,...

Ubisoft ma większe dochody z mikrotransakcji niż sprzedaży gier

Ubisoft ma większe dochody z mikrotransakcji niż sprzedaży gier

Do niedawna wydawać by się mogło, że mikrotransakcje są ściśle związane tylko z grami mobilnymi oraz tytułami Free-to-play. Nie byłyby one wcale tak uciążliwe gdyby nie fakt, że niejednokrotnie są graczom wręcz narzucane, a niewykupienie jakiegoś pakietu może spowolnić postępy w zabawie. Niestety przyszedł czas, że mikropłatności znalazły swoje miejsce w grach typu AAA, czyli najbardziej wyczekiwanych, ale co za tym idzie należących do stosunkowo drogich. Gracze coraz głośniej narzekają...

Gra jako dodatek do mikropłatności? Tak wygląda przyszłość

Gra jako dodatek do mikropłatności? Tak wygląda przyszłość

Muszę przyznać, że ten felieton rodził się w olbrzymich bólach. Dlaczego? Bo o moją uwagę musiał rywalizować z Wiedźminem 2, którego ogrywam po raz pierwszy (tak, wiem, do niektórych zaległości aż wstyd się przyznawać). Dlaczego o tym piszę? Bo przebijając się przez zastępy przeciwników w Vergen naszła mnie pewna refleksja: co by się stało, gdyby wprowadzić do produkcji CD Projekt RED popularne ostatnio loot boxy? Przecież aż się prosi! Chcesz nowego miecza? To musisz go najpierw wylosować....

NBA 2K18 napakowane po brzegi mikropłatnościami

NBA 2K18 napakowane po brzegi mikropłatnościami

Popularyzacja gier typu Free-to-Play, była jednym z głównych powodów pojawiania się coraz większej ilości mikropłatności. I chociaż zazwyczaj są one kwestią dobrowolną, tak niejednokrotnie ich wykorzystanie jest wręcz wymuszane na graczach przez twórców. Do niedawna mikropłatności były domeną przede wszystkim produkcji mobilnych, ale coraz częściej pojawiały się one również w tytułach AAA. Dowodem na to jest na przykład Śródziemie: Cień Wojny, gdzie znalazło się miejsce dla specjalnej...

Steam wprowadza nowe sklepy z przedmiotami dla gier

Steam wprowadza nowe sklepy z przedmiotami dla gier

 W kwietniu tego roku Valve wprowadziło na platformie Steam możliwość sprzedawania modyfikacji dla gier - pomysł ten spotkał się z negatywnym odbiorem ze strony społeczności, która nie zaakceptowała warunków zaproponowanych przez zarządców platformy. Według umowy, twórcy modów otrzymywali tylko 25% kwoty sprzedaży swojego dzieła, natomiast pozostałe 75% trafiało do kieszeni właścicieli Steama oraz twórców gry, dla której modyfikacja została stworzona. Okazuje się, że Valve ponownie...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.