Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

procesy sądowe

HP zapłaci miliony za oszukiwanie klientów. Wodoodporne klawiatury okazały się fikcją. Które modele objęto pozwem?

HP zapłaci miliony za oszukiwanie klientów. Wodoodporne klawiatury okazały się fikcją. Które modele objęto pozwem?

Sposób promowania produktów elektronicznych coraz częściej staje się przedmiotem sporów sądowych. Klienci oczekują, że reklamy będą odzwierciedlać rzeczywiste właściwości sprzętu, a producenci muszą dbać o przejrzystość przekazu. W branży IT coraz większą uwagę zwraca się na to, w jaki sposób firmy informują o cechach swoich laptopów czy akcesoriów. Obserwujemy trend, w którym działania marketingowe spotykają się z reakcją konsumentów i instytucji nadzorczych.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.