Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

monetyzacja

X (Twitter) oficjalnie udostępnił użytkownikom możliwość zarabiania na platformie. Jakie są wymagania?

X (Twitter) oficjalnie udostępnił użytkownikom możliwość zarabiania na platformie. Jakie są wymagania?

Użytkownicy wielu mediów społecznościowych mogą w jakichś sposób na nich zarabiać. Czasami twórcy udostępniają konkretne programy wraz z wymaganiami i każda kwalifikująca się do nich osoba jest w stanie otrzymywać pewną część z zysków platformy. Idea ta nie jest niczym nowym i jakiś czas temu została zapowiedziana przez właściciela portalu X - Elona Muska. Funkcja była stopniowo udostępniana dla wybranych osób i nareszcie została wprowadzona dla wszystkich.

Zuckerberg ma ambitne założenia co do metaverse. Marzy, by do końca dekady znalazła się w nim 1/8 ludzkości

Zuckerberg ma ambitne założenia co do metaverse. Marzy, by do końca dekady znalazła się w nim 1/8 ludzkości

Przewiduje się, że w roku 2030 na świecie będzie nas już 8,5 miliarda. Zgodnie z oczekiwaniami Marka Zuckerberga, niemal 1/8 z nas będzie wtedy korzystać z uciech wirtualnej rzeczywistości, a dokładniej rzecz biorąc - z uciech metawersum. Z jego słów wynika, że dopiero wtedy do metaverse wkroczy szeroko zakrojona monetyzacja. Dla przypomnienia - takie cyfrowe zakupy mają już miejsce na wybranych rynkach w obrębie aplikacji Horizon Worlds.

Założyciel Second Life, Philip Rosedale wraca do świata Metaverse i ostrzega przed śledzeniem użytkowników

Założyciel Second Life, Philip Rosedale wraca do świata Metaverse i ostrzega przed śledzeniem użytkowników

Rok 2010, Philip Rosedale, założyciel wirtualnego świata Second Life opuszcza pokład Linden Lab. Projekt nie przestaje istnieć, a nawet notuje kolejne wzrosty. W 2013 roku utworzono przeszło 36 milionów kont użytkowników. Siedem lat później liczba aktywnych userów sięgała już 900 tys. Koncepcja pojawiła się jednak zdecydowanie za wcześnie. Dopiero teraz, gdy obserwujemy prężny wzrost sprawności technologii AR/VR, debiut Second Life mógłby wywołać rewolucję. Takową chce nam zaserwować Meta...

Google traktuje iOS coraz poważniej. Aplikacje dla smartfonów Apple iPhone zgodne z UIKit

Google traktuje iOS coraz poważniej. Aplikacje dla smartfonów Apple iPhone zgodne z UIKit

Szykuje się istotna zmiana dla użytkowników smartfonów Apple iPhone korzystających z usług Google. Firma z Mountain View rozpoczęła przygotowania do porzucenia stosowania własnego języka projektowania w aplikacjach dla platformy iOS. Material Design zostanie zastąpiony przez natywne rozwiązanie proponowane przez Apple. Wykorzystanie czystego UIKit oznacza większą spójność interfejsu programów z innymi aplikacjami dostępnymi na platformie iOS. Zmiana nie powinna stanowić dla nikogo zaskoczenia, gdyż...

Mark Zuckerberg: Facebook nie podsuwa szkodliwych, angażujących dla użytkownika treści. Czy na pewno?

Mark Zuckerberg: Facebook nie podsuwa szkodliwych, angażujących dla użytkownika treści. Czy na pewno?

Frances Haugen, były pracownik Facebooka, stanęła wczoraj przed Kongresem USA w celu złożenia zeznań. Sygnalistka opowiedziała o metodach monetyzacji usług z portfolio Facebooka, które znacząco kłócą się z dbaniem o dobre samopoczucie użytkowników. Według Frances Instagram podsyłał użytkownikom niekoniecznie pozytywne treści, które mogły wywoływać u niektórych osób złość, smutek, a nawet depresję. Wszystko w celu zatrzymania przy sobie użytkowników. Wskazane materiały są bowiem niezwykle...

Gry mobilne popularniejsze od produkcji konsolowych i PC? Na to wskazują wydatki konsumentów ujęte w raporcie App Annie i IDC

Gry mobilne popularniejsze od produkcji konsolowych i PC? Na to wskazują wydatki konsumentów ujęte w raporcie App Annie i IDC

Konsolowi i PC-towi gracze patrzą na gry mobilne jak na niewiele znaczącą osobliwość. W istocie smartfonowe produkcje nie są tak rozbudowane i dopracowane jak pełnoprawne tytuły AAA dostępne na platformy PC, Sony PlayStation, Microsoft Xbox czy Nintendo Switch. Nie oznacza to jednak, że ich rola w branży growej jest niewielka. Przeciwnie – rynek mobilny generuje przychód wyższy niż łączny przychód PC, Mac oraz konsol, w tym handheldów. Z najnowszego raportu App Annie opracowanego wspólnie z IDG...

Telegram otrzyma nowe płatne funkcje dla zaawansowanych użytkowników i klientów biznesowych. Pojawią się też reklamy

Telegram otrzyma nowe płatne funkcje dla zaawansowanych użytkowników i klientów biznesowych. Pojawią się też reklamy

Na rynku komunikatorów internetowych jest dość tłoczno, choć bez wątpienia najważniejszymi usługami są Messenger i WhatsApp od Facebooka oraz iMessage od Apple. Niemniej, Telegram będący swego rodzaju ostoją prywatności zbliża się do osiągnięcia 500 milionów użytkowników. Z tego też powodu, Pavel Durov, współzałożyciel platformy podzielił się „zwiastunem” przyszłych planów dotyczących aplikacji. Dotyczą one w głównej mierze monetyzacji, która jest konieczna, aby dalej rozwijać...

Cyberpunk 2077 - studio potwierdziło obecność mikrotransakcji (A)

Cyberpunk 2077 - studio potwierdziło obecność mikrotransakcji (A)

Już za kilka miesięcy odbędzie się premiera wyczekiwanej gry Cyberpunk 2077, nad którym pracuje obecnie studio CD Projekt RED. Znając wcześniejsze doświadczenia z grami serii Wiedźmin, wielu graczy z pewnością nie byłoby zaskoczonych, gdyby Cyberpunk 2077 został opóźniony o przynajmniej kilka miesięcy. Mimo wszystko według najnowszych informacji pochodzących bezpośrednio ze studia, tym razem żadne opóźnienia nie będą nam grozić. Tytuł wszedł bowiem w ostatni proces produkcji, w którym CD...

Star Wars od Visceral to sandbox z elementami sieciowymi?

Star Wars od Visceral to sandbox z elementami sieciowymi?

Pamiętacie jeszcze pewne wydarzenie w ubiegłego roku? Znane studio Visceral Games, które wyprodukowało m.in. trzy części serii Dead Space, zostało zamknięte przez EA. Na długo przed zamknięciem firmy, producent pracował nad nową grą z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Zamysłem Visceral Games było stworzenie gry liniowej, jednak bardzo mocno skupiającej się na fabule oraz postaciach. Droga, którą podążało studio była jednak nie do zaakceptowania przez wydawcę, który swoją politykę opiera o grach-usługach,...

Gra jako dodatek do mikropłatności? Tak wygląda przyszłość

Gra jako dodatek do mikropłatności? Tak wygląda przyszłość

Muszę przyznać, że ten felieton rodził się w olbrzymich bólach. Dlaczego? Bo o moją uwagę musiał rywalizować z Wiedźminem 2, którego ogrywam po raz pierwszy (tak, wiem, do niektórych zaległości aż wstyd się przyznawać). Dlaczego o tym piszę? Bo przebijając się przez zastępy przeciwników w Vergen naszła mnie pewna refleksja: co by się stało, gdyby wprowadzić do produkcji CD Projekt RED popularne ostatnio loot boxy? Przecież aż się prosi! Chcesz nowego miecza? To musisz go najpierw wylosować....

Microsoft chce skutecznie monetyzować Windowsa. W jaki sposób?

Microsoft chce skutecznie monetyzować Windowsa. W jaki sposób?

Temat płatnych subskrypcji powraca jak bumerang, ale już niedługo może on zostać rozwiązany w jedyny właściwy sposób - dla jednych będzie to przyczyna wielkiej radości, dla innych powód do rozpaczy. O czym mowa? Korporacje tworzące oprogramowanie oraz zapewniające nam dostęp do różnego rodzaju usług starają się zatrzymać użytkowników w swoim ekosystemie, a dodatkowo coraz chętniej sięgają po subskrypcyjny model płatności. Polega on oczywiście na tym, że cyklicznie płacimy za dostęp do...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.