Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

aaa

Bloober Team - deweloperzy remake'u Silent Hill 2 ujawniają swoje ambitne plany na przyszłość

Bloober Team - deweloperzy remake'u Silent Hill 2 ujawniają swoje ambitne plany na przyszłość

Studio Bloober Team znane jest głównie z psychologicznych horrorów. Według najnowszych informacji, które ujawnione zostały podczas Game Invest Forum, spółka ma bardzo ambitne plany na najbliższą przyszłość. Choć DNA krakowskiego studia pozostanie niezmienne, to strategia zakłada przejście do produkcji tytułów AAA. Wizytówką nowego podejścia będzie z pewnością remake Silent Hill 2, nad którym firma od jakiegoś czasu pracuje.

Microsoft podnosi ceny gier AAA. Za Starfield czy nową Forzę zapłacimy tyle, co za największe hity na PlayStation 5

Microsoft podnosi ceny gier AAA. Za Starfield czy nową Forzę zapłacimy tyle, co za największe hity na PlayStation 5

Nie da się ukryć, że użytkowanie konsoli Sony PlayStation 5 w ostatecznym rozrachunku wychodzi drożej niż korzystanie z Xboksa Series X. Konsola Microsoftu nie tylko jest tańsza, ale oferuje także niezwykle przystępnego i bogatego w ofertę Game Passa, a i same gry AAA można nabyć w znaczie niższej cenie. Wygląda jednak na to, że lepiej już nie będzie, ponieważ także Microsoft jest teraz zmuszony podnieść ceny. Póki co zapowiedziano, że nowe hitowe tytuły podrożeją o 10 dolarów.

Dwa lata temu AMD twierdziło, że 4 GB VRAMu to zbyt mało. Dzisiaj ukrywa tę wypowiedź przy okazji premiery Radeona RX 6500 XT

Dwa lata temu AMD twierdziło, że 4 GB VRAMu to zbyt mało. Dzisiaj ukrywa tę wypowiedź przy okazji premiery Radeona RX 6500 XT

Karty graficzne z najnowszej generacji od AMD i NVIDII są obecnie albo niedostępne w sklepach, albo posiadają szalenie wysokie ceny. Każda promocja jest niemal w mig wykupywana przez wygłodniałych fanów cyfrowej rozrywki. Nic więc dziwnego, że sporo konsumentów wiąże duże nadzieje z przedstawicielami niskiego segmentu jak Radeon RX 6500 XT oraz GeForce RTX 3050, które mają dopiero zadebiutować na rynku. Gracze zakładają, że tak niska wydajność nie zainteresuje górników kryptowalut. Zwłaszcza,...

Ile osób gra jeszcze w tegoroczne i ubiegłoroczne produkcje AAA? Steam DataBase okrutną prawdę ci powie

Ile osób gra jeszcze w tegoroczne i ubiegłoroczne produkcje AAA? Steam DataBase okrutną prawdę ci powie

The Outer Worlds, Biomutant, Deathloop, Humankind.... Takie głośne gry! Takie wielkie produkcje! Miały okazać się hitami nie do zdarcia, przełomami, niezapomnianymi przygodami! I co? Kto w nie dziś gra? Zgodnie z danymi serwisu Steam DataBase gra w nie już naprawdę niewielu. Mam oczywiście świadomość, że wiele (o ile nie większość) z poniższych tytułów zamieszczonych w tabeli pierwotnie pojawiło się na konkurencyjnych Steamowi platformach, stąd wyniki nie są do końca miarodajne. Jakby jednak...

Atari – legendarna marka wycofuje się z rynku gier mobilnych, by skupić się na grach AAA na PC i konsole

Atari – legendarna marka wycofuje się z rynku gier mobilnych, by skupić się na grach AAA na PC i konsole

Obecnie marka Atari spoczywa na laurach, jakimi są cudowne, dziecięce wspomnienia o grach retro. Co prawda od czasu do czasu na horyzoncie pojawiają się mobilne kontynuacje gier z przeszłości jak chociażby Rollercoaster Tycoon czy zupełnie nowe IP jak Days of Doom, ale trzeba przyznać, że dawny splendor marka ma zdecydowanie już za sobą. Wszystko może się jednak jeszcze zmienić, bowiem ów francuski deweloper planuje w najbliższym czasie skupić się na opracowywaniu gier AAA na pecety oraz konsole....

Gry mobilne popularniejsze od produkcji konsolowych i PC? Na to wskazują wydatki konsumentów ujęte w raporcie App Annie i IDC

Gry mobilne popularniejsze od produkcji konsolowych i PC? Na to wskazują wydatki konsumentów ujęte w raporcie App Annie i IDC

Konsolowi i PC-towi gracze patrzą na gry mobilne jak na niewiele znaczącą osobliwość. W istocie smartfonowe produkcje nie są tak rozbudowane i dopracowane jak pełnoprawne tytuły AAA dostępne na platformy PC, Sony PlayStation, Microsoft Xbox czy Nintendo Switch. Nie oznacza to jednak, że ich rola w branży growej jest niewielka. Przeciwnie – rynek mobilny generuje przychód wyższy niż łączny przychód PC, Mac oraz konsol, w tym handheldów. Z najnowszego raportu App Annie opracowanego wspólnie z IDG...

Apple przygotowuje przenośną konsolę do gier. Mówi się o obecności grafiki z obsługą raytracingu

Apple przygotowuje przenośną konsolę do gier. Mówi się o obecności grafiki z obsługą raytracingu

Najnowsze doniesienia sugerują, że Apple pracuje nad przenośną konsolą do gier, która swoją formą może przypominać Nintendo Switch. W mobilnym rynku growym tkwi ogromny potencjał, natomiast, chcą zainteresować na poważnie graczy, należy móc zaoferować zabawę w produkcje z segmentu AAA. Może właśnie dlatego smartfony Apple iPhone oraz tablety Apple iPad nie są postrzegane jako sprzęt dla graczy. Premiera kieszonsolki z logo nadgryzionego jabłka na obudowie może to zmienić. Wydajność i optymalizacja...

Znamy koszty wdrożenia zabezpieczenia Denuvo w grach AAA

Znamy koszty wdrożenia zabezpieczenia Denuvo w grach AAA

Denuvo jest obecnie jednym z najbardziej znienawidzonych przez graczy (i testerów) zabezpieczeń antypirackich, które dodatkowo wcale nie są tak skuteczne jakby twórcy sobie tego życzyli. Szybkie łamanie kolejnych wersji, materiały potwierdzające wpływ użycia programu na wydajność ogólną gier czy limity odpalanych konfiguracji (to akurat częściej tyczy się testerów sprzętu) to tylko niektóre wady omawianej technologii. Przez długi czas zastanawialiśmy się, jaki jest rzeczywisty koszt takiego zabezpieczenia...

Sniper: Ghost Warrior poległ - CI Games rezygnuje z gier AAA

Sniper: Ghost Warrior poległ - CI Games rezygnuje z gier AAA

CI Games to jedno z największych i najważniejszych rodzimych studiów zajmujących się produkcją, wydawnictwem i dystrybucją gier komputerowych. Zapewne większość z Was pamięta czasy, gdy bardziej było ono znane pod nazwą City Interactive, a w portfolio zamiast Lords of the Fallen czy serii Sniper: Ghost Warrior mogliśmy znaleźć takie tytuły, jak Terrorist Takedown czy Mortyr III. Cóż, może nie były to wybitne produkcje, to jednak właśnie dzięki nim przedsiębiorstwo urosło właśnie do dzisiejszych...

Techland buduje nowe centrum badań i rozwoju za 40 mln

Techland buduje nowe centrum badań i rozwoju za 40 mln

W Polsce gry powstają już od dobrych kilku dekad, ale dopiero w ciągu ostatnich lat branża ta doświadcza prawdziwego rozkwitu. Coraz częściej tytuły produkowane w naszym kraju mogą mierzyć się z najlepszymi produkcjami AAA z całego świata, a nawet wygrywać w tych zawodach. Naturalną koleją rzeczy jest, że za takim sukcesem idą pieniądze i inwestycje. W ubiegłym roku blisko 30 mln zł dofinansowania, w ramach programu Narodowego Centrum Badania i Rozwoju, trafiło do CD Projekt Red na prace badawczo-rozwojowe....

Prawie wszystkie gry AAA trafiają na rynek z rażącymi błędami

Prawie wszystkie gry AAA trafiają na rynek z rażącymi błędami

Dokąd zmierza rynek gier komputerowych? Na pewno ciągle rośnie jego wartość, jednak nie idzie to w parze z jakością oferowanych produktów. Coraz częściej spotykamy się z produkcjami, które pomimo wielokrotnego przekładania premiery nie są dokończone w dniu swojego debiutu - deweloperzy serwują nam wiele aktualizacji poprawiających błędy, a czasami zostawiają pewne problemy bez żadnego rozwiązania. Jest to coraz częstsze zjawisko i co ciekawe, wielu graczy godzi się na takie traktowanie zamawiając...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.