Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

subskrypcje

Deweloperzy: Game Pass to uczciwy zarobek, ale mają zastrzeżenia

Deweloperzy: Game Pass to uczciwy zarobek, ale mają zastrzeżenia

Model subskrypcyjny w świecie gier wideo staje się już powoli normą. Jego idea łatwo przemawia do konsumentów, z racji stosunku ilości zawartości do ceny. Oprócz Xbox Game Pass, EA/Origin Access, w najbliższym czasie wystartuje również usługa Uplay Plus i niewykluczone, że dużo więcej wydawców gier zdecyduje się na podobne rozwiązania. Szczególnie gdy technologia streamingu jest tuż za rogiem. O ile jednak atrakcyjność tego typu platform jest niezaprzeczalna (40 zł za ponad 100 gier robi swoje),...

Subskrypcje mogą odmienić świat gier. Opłaca je 30% Amerykanów

Subskrypcje mogą odmienić świat gier. Opłaca je 30% Amerykanów

W tym roku widać bardzo dużą zmianę paradygmatów w branży gier wideo. Strumieniowanie gier, chociaż już istniało od dekady, to właśnie teraz ma szansę stać się realną alternatywą dla tradycyjnych konsol i PC. Z kolei abonamenty, które do tej pory były domeną dostawców VOD na dobre zagościły także i na PS4, Xbox One czy komputerach osobistych. I systematycznie ich przybywa. Firma Deloitte właśnie zgłębiła rynek gier wideo pod kątem popularności subskrypcji w USA. Dane firmy wykazują, że...

UPlay+ to ponad 100 gier Ubisoftu w abonamencie na PC i Stadia

UPlay+ to ponad 100 gier Ubisoftu w abonamencie na PC i Stadia

Branża gier wideo powoli zbliża się do segmentu SVOD filmów i seriali. Liczba serwisów subskrypcyjnych systematycznie wzrasta, a te istniejące sukcesywnie powiększają swoje oferty. Najnowszym graczem w tym segmencie jest Ubisoft. Jak to tradycyjnie w przypadku francusko-kanadyjskiej firmy bywa, poszlaki dotyczące planów wydawcy przeciekły jeszcze przed E3. Teraz natomiast istnienie takiej usługi stało się faktem. Nazywa się ona UPlay+ i wystartuje jeszcze w tym roku. Skierowana jest dla posiadaczy komputerów...

EA Access na Sony PlayStation 4 będzie dostępne od lipca 2019 roku

EA Access na Sony PlayStation 4 będzie dostępne od lipca 2019 roku

EA Access to usługa abonamentowa Electronic Arts, dostępna do tej pory na konsoli Xbox One. W cenie 14,99 PLN za miesiąc, bądź 79,99 PLN za rok abonenci zyskują dostęp do katalogu gier wydawcy. Obejmuje on zarówno wszystkie gry z obecnej generacji, jak i szereg tytułów dostępnych w ramach kompatybilności wstecznej na Xbox 360. Od 2014 abonament ten dostępny jest na Xbox One, a teraz w lipcu 2019 pojawi się także na PS4. Co ciekawe, 5 lat temu firma nie uważała, że EA Access stanowi dobrą wartości...

YouTube - Płatne subskrypcje mogą pojawić się w październiku

YouTube - Płatne subskrypcje mogą pojawić się w październiku

Korzystacie z serwisu YouTube? Wielu naszych czytelników zapewne przynajmniej raz miało styczność z najpopularniejszym serwisem służącym do udostępniania materiałów wideo, bowiem wiele firm zaczęło korzystać z tej platformy do publikowania treści już wiele lat temu. Po przejęciu portalu przez Google wiele osób zaczęło narzekać, że firma z Mountain View nie wprowadza innowacji w funkcjonowaniu YouTube, a skupia się tylko i wyłącznie na wyglądzie platformy. Rzeczywiście, na brak koniecznych zmian...

YouTube - Już niedługo zapłacimy za brak reklam na filmach

YouTube - Już niedługo zapłacimy za brak reklam na filmach

Serwis YouTube to obecnie najpopularniejszy portal z materiałami wideo, który znajduje się w rękach Google. Wiadomo, że bardzo popularne kanały nie tworzą treści za darmo, bowiem odpowiednie programy i akcje pozwalają na opłacenie działalności oraz autora. Każdy z nas musi posiadać fundusze, aby móc zapłacić rachunki, czy kupić coś do jedzenia. YouTube dzięki możliwości wyświetlania reklam jest w stanie zapewnić właścicielom kanałów comiesięczne wypłaty. Ze strony twórcy jest to bardzo...

Microsoft chce skutecznie monetyzować Windowsa. W jaki sposób?

Microsoft chce skutecznie monetyzować Windowsa. W jaki sposób?

Temat płatnych subskrypcji powraca jak bumerang, ale już niedługo może on zostać rozwiązany w jedyny właściwy sposób - dla jednych będzie to przyczyna wielkiej radości, dla innych powód do rozpaczy. O czym mowa? Korporacje tworzące oprogramowanie oraz zapewniające nam dostęp do różnego rodzaju usług starają się zatrzymać użytkowników w swoim ekosystemie, a dodatkowo coraz chętniej sięgają po subskrypcyjny model płatności. Polega on oczywiście na tym, że cyklicznie płacimy za dostęp do...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.