manage subscriptions
Google wdraża nowe narzędzie zarządzania subskrypcjami w Gmail, usprawniające obsługę newsletterów i promocji

Google wprowadza długo oczekiwaną funkcjonalność do swojego popularnego klienta poczty elektronicznej Gmail. Nowe narzędzie ma pomóc użytkownikom w uporządkowaniu chaosu związanego z rosnącą liczbą subskrypcji, newsletterów i e-maili promocyjnych. Funkcja stopniowo trafia do użytkowników na całym świecie, obiecując znaczne ułatwienie w codziennym zarządzaniu skrzynką odbiorczą. Podobne rozwiązania testują także konkurencyjni dostawcy poczty elektronicznej.
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Śmierć Charlie'ego Kirka wywołuje debatę nad algorytmami mediów społecznościowych. Utah wprowadza nowe przepisy