Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

microsoft xcloud

Wydawca gier indie mówi, dlaczego Google Stadia ma tak mało gier

Wydawca gier indie mówi, dlaczego Google Stadia ma tak mało gier

Od uruchomienia platformy Google Stadia minęło niewiele ponad trzy miesiące, ta jednak zamiast podbijać świat gier wideo (jak ujęło to Google), nie może nawet dostatecznie sprawnie wystartować. Od początku notowano wiele problemów z usługą, począwszy od gier, które miały być (a nie były) przesyłane strumieniowo w 4K, aż po użytkowników zgłaszających przegrzewanie się urządzeń Chromecast, własnie z powodu Google Stadia. Są to poważne problemy, ale zdecydowanie największym jest... brak gier....

Posiadacze kont w Google Stadia obawiają się, że usługa umarła

Posiadacze kont w Google Stadia obawiają się, że usługa umarła

Miało być tak pięknie, a jednak od ponad miesiąca twórcy platformy streamingowej Google Stadia zupełnie zamilkli. Jak czytamy w serwisie SegmentNext, który to z kolei cytuje użytkowników forów zebranych pod szyldem Reddit, użytkownicy Google Stadia zaczynają obawiać się, że usługa po prostu umarła. Jeden z subskrybentów usługi grania w chmurze wyraził wielkie rozczarowanie z powodu tego, że od ponad 40 dni usługa nie otrzymała ani jednej aktualizacji (czy to software'owej, czy też w kwestii dodania...

Google Stadia nie potrafi dostarczyć obiecanego UltraHD 4K w grach

Google Stadia nie potrafi dostarczyć obiecanego UltraHD 4K w grach

Usługa Google Stadia miała zadebiutować z zaledwie 12 tytułami oraz całą masą ograniczeń (choć reklamowano to nieco inaczej). Ostatecznie firmie z Mountain View udało się dokooptować 10 dodatkowych gier, ale jak się ukazuje to znacznie za mało, aby powstrzymać rozczarowanie wynikłe zarówno z biblioteki, jak i jakości działania usługi. Google Stadia w abonamencie Pro miało zapewnić rozgrywkę w 4K w 60 FPS przy HDR10 i dźwięku surround 5.1. Jak się okazuje z tymi dwoma pierwszymi elementami (a...

Blade Shadow – usługa grania w chmurze ma oferować Ray Tracing!

Blade Shadow – usługa grania w chmurze ma oferować Ray Tracing!

Blade to nieduży startup z siedzibą w stolicy Francji, Paryżu. Firma powstała w roku 2015 z celem stworzenia usługi grania w chmurze. Oczywiście teraz pomysł ten nie brzmi wcale nowatorsko, gdyż tego typu platformy są już rzeczywistością. Francuska firma ma zamiar jednak znacznie się wyróżniać na tle konkurencji, a zarazem przyciągnąć do siebie nowych odbiorców. Obecnie Shadow dostępny jest w kilku krajach, w tym USA i korzysta z niego około 65 tysięcy aktywnych abonentów. Startup ma jednak ambicje,...

Google Stadia nabiera większego sensu. Usługa trafi na Android TV

Google Stadia nabiera większego sensu. Usługa trafi na Android TV

Google Stadia jako koncept brzmi świetnie. Dostęp do ulubionych gier w każdej chwili, niezależnie od urządzenia, a nawet możliwość rozgrywki na smartfonie w drodze. To wszystko są przydatne funkcje. Niekoniecznie jednak taki entuzjazm budzi model biznesowy stojący za usługą, która generalnie opiera się na idei abonamentu, aby następnie korzystać z niej w modelu pay-per-view, a raczej pay-per-play. Serwis początkowo wystartuje wyłącznie na smartfony z rodziny Google Pixel 3, przystawkę Chromecast...

EA: abonamenty i streaming zwiększą popularność gier wideo

EA: abonamenty i streaming zwiększą popularność gier wideo

Podczas gdy zbliża się nowa generacja konsol, stopniowo zmieniają się nawyki graczy. Niedawno firma analityczna Deloitte opublikowała raport, z którego wynika, że 30% mieszkańców Stanów Zjednoczonych opłaca abonamenty związane z grami wideo. Oprócz tego coraz większą popularnością cieszy się cyfrowa dystrybucja gier. W przypadku najpopularniejszej obecnie konsoli, PS4, w I kwartale 2019 po raz pierwszy doszło do sytuacji, gdy gracze częściej sięgali po wersje cyfrowe gier aniżeli pudełkowe (53-47%)....

Google Stadia: pierwsze AMA platformy już jutro na Reddicie

Google Stadia: pierwsze AMA platformy już jutro na Reddicie

Jeśli chodzi o Google Stadia, to nie trzeba przypominać, ile szumu wywołało samo zapowiedzenie tej usługi, a także ujawniane każde kolejne, dotyczące jej szczegóły. Zasadniczo należy unikać generalizowania, ale chyba w tym wypadku można przyjąć, że spora część graczy zareagowała na ceny abonamentów jak i strukturę Google Stadia, niczym innym, jak tylko obnażonymi kłami. Twórcy platformy najpewniej są tego świadomi, między innymi dlatego też już jutro w serwisie Reddit będzie miało miejsce...

Graczom w UK nie podobają się ceny usługi Google Stadia

Graczom w UK nie podobają się ceny usługi Google Stadia

Mimo kuszenia wygodą grania poprzez usługi streamingowe, trudno jest przewidzieć, czy zyskają one spodziewaną przez Google czy Microsoft popularność. Przede wszystkim to gracze zdecydują swoimi portfelami, czy tego chcą, czy nie. I niewątpliwie taki moment nastąpi, prędzej, czy później. W chwili obecnej istnieje jednak wiele obaw na temat tej formy rozgrywki. Jak wynika z najnowszego sondażu przeprowadzonego przez Broadband Genie (we współpracy z Eurogamerem), większość graczy nie jest zainteresowana...

Nintendo nie ma zamiaru za wszelką cenę iść w streaming gier

Nintendo nie ma zamiaru za wszelką cenę iść w streaming gier

Nintendo to firma podążająca zdecydowanie własną ścieżką. Nie zawsze takie podejście jest gwarantem sukcesu, ale unikatowej tożsamości nie sposób japońskiemu koncernowi odmówić. Tak się teraz akurat składa, że przy tworzeniu Switcha podjęli właściwe decyzje, jeśli popatrzymy się na to, jak przyjął go rynek. Gigant branży gier współegzystuje z Sony i Microsoftem, choć z nimi nie rywalizuje - istnieje w odosobnieniu od tradycyjnych cyklów generacji konsol. Nie oznacza to oczywiście, że...

Google Stadia startuje bez bety, gry prawdopodobnie za 60 dolarów

Google Stadia startuje bez bety, gry prawdopodobnie za 60 dolarów

Google Stadia od strony techniczno-infrastrukturalnej może okazać się udanym przedsięwzięciem, o ile Google zadba o zminimalizowanie input lagu. Wątpliwości natomiast może budzić model biznesowy. Jedna opłata za dostęp do usługi, przy konieczności kupowania gier osobno to niekoniecznie najlepsza zachęta. W dalszej kolejności pojawi się co prawda bezpłatna wersja usługi, ale jeśli konkurencja (xCloud) do tej pory zbuduje sobie przewagę, Google może mieć utrudnione zadanie. Z niedawnych wywiadów...

Subskrypcje mogą odmienić świat gier. Opłaca je 30% Amerykanów

Subskrypcje mogą odmienić świat gier. Opłaca je 30% Amerykanów

W tym roku widać bardzo dużą zmianę paradygmatów w branży gier wideo. Strumieniowanie gier, chociaż już istniało od dekady, to właśnie teraz ma szansę stać się realną alternatywą dla tradycyjnych konsol i PC. Z kolei abonamenty, które do tej pory były domeną dostawców VOD na dobre zagościły także i na PS4, Xbox One czy komputerach osobistych. I systematycznie ich przybywa. Firma Deloitte właśnie zgłębiła rynek gier wideo pod kątem popularności subskrypcji w USA. Dane firmy wykazują, że...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.